Iets met drijfzand en spartelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:36 schreef incel het volgende:
[..]
Kijk ik ben zeg maar al verder dan jij. Jij zit constant te denken van: Trump noemt mensen een aap, want dat mag niet, want er is een verschil in huidskleur.
En jij denkt van "katoenplukker" mag je niet zeggen, want is huidskleur.
Ik ben al veel verder dan dat. Ik kan logisch nadenken. Ik zie geen huidskleur. Ik ben iemand die draait op logica. Kunnen alleen mensen met de ene huidskleur katoenplukker van beroep zijn en mensen met een andere huidskleur niet? Of zijn alle mensen met een bepaalde huidskleur katoenplukker?
Jij denkt tegen racisme te zijn, maar bent daarbij racistisch. Snap je?
Jij bent zoveel verder. De enige die logisch kan nadenken lijkt het wel. Bizar man.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:36 schreef incel het volgende:
[..]
Kijk ik ben zeg maar al verder dan jij. Jij zit constant te denken van: Trump noemt mensen een aap, want dat mag niet, want er is een verschil in huidskleur.
Ik ben al veel verder dan dat. Ik kan logisch nadenken. Ik zie geen huidskleur. Ik ben iemand die draait op logica. Kunnen alleen mensen met de ene huidskleur katoenplukker van beroep zijn en mensen met een andere huidskleur niet? Of zijn alle mensen met een bepaalde huidskleur katoenplukker?
Je hoort in de gedwongen opnamequote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:36 schreef incel het volgende:
[..]
Beetje zoals je moeder die geld aanneemt voor seks geen hoer is toch.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:38 schreef incel het volgende:
Nog steeds 0 argumenten of onderbouwing waarom iets precies racisme zou zijn trouwens.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
<Knip>
Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.
Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken
Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
Ik geef je een hint, ga de stad in en spreek de eerste de beste surinamer aan met aap.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:38 schreef incel het volgende:
Nog steeds 0 argumenten of onderbouwing waarom iets precies racisme zou zijn trouwens.
Dat is toch geen argumentquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik geef je een hint, ga de stad in en spreek de eerste de beste surinamer aan met aap.
Tuurlijk wel want waarschijnlijk verbouwt hij jou hoofd als antwoord!quote:
Het is namelijk compleet normaal om met geweld te dreigen op een internet forum of daarbuiten wanneer het op maatschappelijke discussies hebben aankomt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk wel want waarschijnlijk verbouwt hij jou hoofd als antwoord!
point proven dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk wel want waarschijnlijk verbouwt hij jou hoofd als antwoord!
Het is nog al triest dat je dus geen discussie mag hebben omdat er mensen zijn die dan met geweld dreigen of geweld gaan plegen, iets wat overduidelijk tegen de (gront)wet is.quote:
Precies mijn punt. Als ik denk aan een brutale aap, of snotaap. Dan denk ik gewoon aan een vervelend mannetje zoals Dick Trom als je hem nog kent. Maar blijkbaar is het dus een racistische hate crime. En als je vraagt waarom, dan moeten mensen geweld tegen je gebruiken of zo? En ik ben dan de gene die gek is natuurlijk he vergeet dat nietquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:54 schreef the-eye het volgende:
@:incel
Met je eens hoor. Als Trump of Musk of elk willekeurig ander blank persoon als aap wordt afgebeeld zal niemand dat racistisch noemen maar op het moment dat het om iemand met een donkere huidskleur gaat denkt iedereen ineens racisme te zien. Terwijl dat alleen maar kan als je zelf de associatie van donkere mensen met apen in je hoofd hebt
En wat maakt het uit wat voor kleur dat huis heeft?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
Dat de amerikanen hem niet het witte huis uit sturen. Is toch een bizar land
Kun je over de Russen met Putin ook zeggen. Je komt toch massaal in opstand, met alle veiligheidstroepen erbij, als blijkt dat jouw eigen burgers in een debiel penguinpak de dood in worden gestuurd voor wat modder?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
Dat de amerikanen hem niet het witte huis uit sturen. Is toch een bizar land
Ik dreig niet met geweld, lees ff goed ga de stad in en de eerste de beste surinamer spreek je aan als aap..bedoel moet niks uitmaken toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:55 schreef incel het volgende:
[..]
Het is nog al triest dat je dus geen discussie mag hebben omdat er mensen zijn die dan met geweld dreigen of geweld gaan plegen, iets wat overduidelijk tegen de (gront)wet is.
Laat ook gelijk zien het niveau. Ik wil alleen maar mensen laten inzien dat die hele racisme discussie in 2026 fucking bullshit is want alleen maar domme mensen hebben daar last van en het word je gewoon onmogelijk gemaakt door mensen die denken goed bezig te zijn maar eigenlijk dus slecht bezig zijn.
Zonder geweld. Probeer het maandag eens op je werk.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:55 schreef incel het volgende:
[..]
Het is nog al triest dat je dus geen discussie mag hebben omdat er mensen zijn die dan met geweld dreigen of geweld gaan plegen, iets wat overduidelijk tegen de (gront)wet is.
Laat ook gelijk zien het niveau. Ik wil alleen maar mensen laten inzien dat die hele racisme discussie in 2026 fucking bullshit is want alleen maar domme mensen hebben daar last van en het word je gewoon onmogelijk gemaakt door mensen die denken goed bezig te zijn maar eigenlijk dus slecht bezig zijn.
Dus je zegt eigenlijk dat de gemiddelde Surinamer dus niet de zelfbeheersing heeft om een discussie te hebben en zou dan geweld gaan plegen, iets wat bij wet verboden is, omdat jij gewoon wilt converseren met hem?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik dreig niet met geweld, lees ff goed ga de stad in en de eerste de beste surinamer spreek je aan als aap..bedoel moet niks uitmaken toch?
Ik dreig helemaal niet met geweld.
Ik vertel je wat er gaat gebeuren als je dat zou doen.
Althans de kans is heel erg groot!
En als jij niet snapt waarom een Surinamer dan heel boos op je word dan heb ik het echt met je te doen.
Dat is natuurlijk gelul want het feit blijft dat niemand het als een compliment zal zien. Het punt is alleen dat het een een "normale"belediging is en de massa het alleen interessant vindt als er racisme of genocide geschreeuwd kan wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik geef je een hint, ga de stad in en spreek de eerste de beste surinamer aan met aap.
Het zal me aan m'n kont roesten hoe je Trump noemt maar die overgevoeligheid als het een donker persoon betreft of zaken dan op de een of andere manier niet als racistisch kunnen worden uitgelegd, is iets om tegen in verweer te komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:09 schreef OllieA het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat die Trumpfluisteraars zo getriggerd worden door het gegeven dat er mensen zijn die Trump een racist noemen.
Dat is toch volslagen onbelangrijk? Trump staat vèr boven dat soort apen. Met zijn gigantische intellect en zijn morele kompas dat altijd naar hemzelf wijst!
Dus, maak je niet druk, Trumpfluisteraars. Wees wijs als Trumpgod, en haal je schouders op. De apen gaan verliezen van de Leeuw.
Misschien wil Trump ook wel de maatschappelijke discussie aanzwengelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n kont roesten hoe je Trump noemt maar die overgevoeligheid als het een donker persoon betreft of zaken dan op de een of andere manier niet als racistisch kunnen worden uitgelegd, is iets om tegen in verweer te komen.
Maar dan wel met mensen die een IQ hebben dat hoger is dan de buitentemperatuur.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:31 schreef incel het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Gevoelige onderwerpen aankaarten en (maatschappelijke) discussies aanzwengelen is NIET hetzelfde als trollen. Dit is een discussieplatform en mensen hebben graag interessante leerzame discussies. .
Snotaap is dan ook van een heel ander kaliber dan gewoon aap of bananen het veld op gooien of apengeluiden maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:18 schreef incel het volgende:
[..]
Misschien wil Trump ook wel de maatschappelijke discussie aanzwengelen.
Als je vindt dat je een blank persoon een brutale snotaap mag noemen en een donker persoon niet, maak je je bij wijze zelf schuldig aan discriminatie/racisme. Want je maakt onderscheid tussen huidskleuren en vindt dat mensen met de ene huidskleur meer/minder rechten hebben dan de mensen met de andere huidskleur.
Dit is vandaag de dag in 2026 nog steeds een mooie paradox waar links complete kortsluiting van krijgt.
Zie ook de vele referenties naar geweld nadat ik dit hun eerder probeerde uit te leggen.
Doel je hierbij op voetbaltokkies? Want ja dat zijn over het algemeen laagbegaafde simpele mensen. Die doen domme dingen, zoals racisme. Ik zelf zie mijzelf meer als een intelligent persoon. Ik ben zelfs zo intelligent, dat ik geen verschil zie in huidskleur. En toch wordt ik door mensen die dan minder intelligent zijn dan ik als racist bestempeld. En dan probeer ik uit te leggen waarom het niet klopt en dan beginnen ze met geweld te dreigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Snotaap is dan ook van een heel ander kaliber dan gewoon aap of bananen het veld op gooien of apengeluiden maken.
Nou, organiseer een demonstratie. De hooligans zijn er vast voor te porren om mee te lopen, apengeluiden te maken en met bananen te gooien.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n kont roesten hoe je Trump noemt maar die overgevoeligheid als het een donker persoon betreft of zaken dan op de een of andere manier niet als racistisch kunnen worden uitgelegd, is iets om tegen in verweer te komen.
Zolang ze maar de ene kleur hebben en niet de andere. Alleen mensen met een lichte kleur kunnen racistisch zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:26 schreef probeer het volgende:
Goh. Toch weer een aantal racisten hier die openlijk kleur bekennen.
OK, racistquote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:27 schreef incel het volgende:
[..]
Zolang ze maar de ene kleur hebben en niet de andere. Alleen mensen met een lichte kleur kunnen racistisch zijn.
Nee juist geen racist, ik ben zo erg tegen racisme, dat ik juist vind dat iedereen gelijk is.quote:
Zoek mentale hulp.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:31 schreef incel het volgende:
[..]
Nee juist geen racist, ik ben zo erg tegen racisme, dat ik juist vind dat iedereen gelijk is.
Maar jullie vinden dat mensen niet gelijk zijn. Want een blanke mag nooit iets zeggen over een donker persoon.
Je snapt niet dat JIJ ZELF de racist bent in deze. En mensen zoals ik al veel verder zijn dan dat.
Heeft bij jou geen zin. Je bent te ver heen. Ga ik dus geen moeite aan verspillen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:32 schreef incel het volgende:
[..]
Weer een heel goed argument zie ik al.
Ik denk juist dat jij de gene bent die te ver heen bent. Je zou eens moeten stoppen met onderscheid maken tussen huidskleur en mensen ECHT als gelijken te zien. Dat zou je goed doen en dat zou de gehele mensheid op deze planeet verder helpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Heeft bij jou geen zin. Je bent te ver heen. Ga ik dus geen moeite aan verspillen.
OK, racistquote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:34 schreef incel het volgende:
[..]
Ik denk juist dat jij de gene bent die te ver heen bent. Je zou eens moeten stoppen met onderscheid maken tussen huidskleur en mensen ECHT als gelijken te zien. Dat zou je goed doen en dat zou de gehele mensheid op deze planeet verder helpen.
Je bent het met Incel eens?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kijk, nou komt de aap uit de mouw.
Fijn dat jij het lollig vindt. Ik ben hier echter aardig serieus in wat ik zeg.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, ik probeer ook even schijtlollig te zijn.
Kan je het eens proberen uit te leggen of beargumenteren? Ik steek namelijk een hoop tijd en moeite in mijn posts. Als jij dat nou ook doet, dan wint iedereen er misschien wat mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Fijn dat jij het lollig vindt. Ik ben hier echter aardig serieus in wat ik zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |