Ik ga er van uit dat je er op doelt dat hij dan in elkaar geslagen wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Leg het eens voor een een donkere/zwarte persoon. Ik stel voor: een man van pakweg 1.90 m.
Vergelijk hem (eventueel lachend) met een aap.
Dan kom je erachter of het racistisch is.
kinderachtig is een understatement, dit is gewoon racistisch.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:18 schreef Starhopper het volgende:
Wat een kinderachtige totaal idioot is het toch ook
Jij vind bananen gooien naar donkere voetballers ook vast prima of niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
Als je vindt dat dit racistisch is ben je zelf racistisch.
Ik snap mensen nooit die zeggen van ja als je iemand aap noemt dan doel je op z'n huidskleur.
Als je dit denkt ben je zelf juist een racist.
Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.
Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken
Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
Bananen geven snelle energie, maar ze begrijpen wereldvreemde incel gewoon verkeerd!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:48 schreef Elizium het volgende:
[..]
Jij vind bananen gooien naar donkere voetballers ook vast prima of niet?
Dan hebben talkshows, Boulevard, enzovoort dagenlang vulling.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:44 schreef Stoorzendert het volgende:
@:incel lost hier wereldproblemen opDit moet je op een podium gaan verkondigen op de Dam ofzo
Niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:45 schreef OmniRocket het volgende:
Hoezo bewijst dat dat het racistisch is?
Meloenen krijg je het stadion niet inquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:48 schreef Elizium het volgende:
[..]
Jij vind bananen gooien naar donkere voetballers ook vast prima of niet?
voor die linkse users zou aap nog een compliment zijn nota bene!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
Als je vindt dat dit racistisch is ben je zelf racistisch.
Ik snap mensen nooit die zeggen van ja als je iemand aap noemt dan doel je op z'n huidskleur.
Als je dit denkt ben je zelf juist een racist.
Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.
Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken
Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
Haha deze kneus verdedigd alles wat Trump zegt en doet, en durft nu zelfs te stellen dat het plaatsen van een hoofd van een donker persoon op het lichaam van een aap 'niet racistisch' isquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:28 schreef incel het volgende:
Wat een hoop argumenten jongens. Ik maar wachten tot iemand zegt van: "Nou hier en hierom kan ik stellen dat het in feite wel racistisch is" maar enige uitleg ontbreekt compleet. Wel een hoop mensen die blijkbaar op hun teentjes getrapt zijn. Toch wel opmerkelijk hoe dat werkt.
er zijn ook witte apen hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha deze kneus verdedigd alles wat Trump zegt en doet, en durft nu zelfs te stellen dat het plaatsen van een hoofd van een donker persoon op het lichaam van een aap 'niet racistisch' is
Man man man, schaam jezelf.
En weer deze kneus aub van het forum.
lolquote:
dat hoort in fb!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:07 schreef Elizium het volgende:
Maar euh is racisme hier gewoon toegestaan op Fok @:mods ?
Ik zie waarschuwingen als iemand trol genoemd wordt.
Maar ondersteunen van racistische opmerkingen en foto's kan wel?
Gewoon even een vraag
dacht ik ook aan ja, het is ook zo gemakkelijk tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:10 schreef Seven. het volgende:
Best een slimme move van Trump. De komende week gaat het over de racistische president, in plaats van de kinderverkrachter.
Onderschat Ajacieden nietquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:57 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Meloenen krijg je het stadion niet in
Heej, dat is apart!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:10 schreef Eightyone het volgende:
Niks meer te vinden onder https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/116021857490657707.
Drong opeens iets tot Trump en/of zijn omgeving door?
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:40 schreef incel het volgende:
[..]
Ik steek namelijk een hoop tijd en moeite in mijn posts.
Dan heb je er dus niks aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niet.
Immers: bewijs maar eens dat een groene appel daadwerkelijk groen is.
alle donkere mensen zijn gewelddadige beesten?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Leg het eens voor een een donkere/zwarte persoon. Ik stel voor: een man van pakweg 1.90 m.
Vergelijk hem (eventueel lachend) met een aap.
Dan kom je erachter of het racistisch is.
bizarre logica iddquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
alle donkere mensen zijn gewelddadige beesten?![]()
geweld is nu wel prima?
Post is nu weg inderdaad. Stilletjes verwijderd, uiteraard zonder excuses.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:10 schreef Eightyone het volgende:
Niks meer te vinden onder https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/116021857490657707.
Tjongejonge.. Melania is misschien boos gewordenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Post is nu weg inderdaad. Stilletjes verwijderd, uiteraard zonder excuses.
Dat schrijfseltje is van een te hoog niveau, dat kan nooit Trump zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:25 schreef epicbeardman het volgende:
Schijnt al excuus te zijn op truthsocial
[ afbeelding ]
Je kon het vinden op Truth Social. Nu is die vid loesoequote:
Ik neem aan dat jij bewijs hebt dat ze het verwijderd hebben omdat het racistisch is?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Als het niet racistisch is, waarom is de video dan verwijderd?
Ik hoop dat user incel ons kan helpen hiermee
Waarom maak je zulke beelden uberhaupt?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:32 schreef Firuze60 het volgende:
De beelden zouden per ongeluk door een medewerker zijn geplaatst.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-schuld~a2572302/
Tuurlijk joh
Heeft die kleuter dan geen socialmedia adviseur of spindoctor die de boel controleert voordat het de deur uit gaat?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waarom maak je zulke beelden uberhaupt?
Afschuwelijke beledigingscultuur in de Amerikaanse politiek
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kon het vinden op Truth Social. Nu is die vid loesoe
Dat is Trump zelf natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft die kleuter dan geen socialmedia adviseur of spindoctor die de boel controleert voordat het de deur uit gaat?
Alles, zolang hij maar wat libs owned en mensen met een ander kleurtje aanpakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:15 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij af wat Trump allemaal kan uithalen zonder dat bepaalde fans kritisch gaan zijn.
Ik zou als staf zijn computers hacken zodat de post niet verstuurt wordt en ergens blijft hangen en aangepast kan worden.quote:
Ik vrees dat zijn kontlikkende staf er minstens zelf ook zo over denkt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou als staf zijn computers hacken zodat de post niet verstuurt wordt en ergens blijft hangen en aangepast kan worden.
Net ze met Biden deden, alhoewel die kon niet meer zelf typen.
Trump zag gewoon de eerste 10 seconden van het filmpje, dacht 'he fraude repost' en kwam er pas later achter dat de maker van het filmpje op het einde nog een garpig mopje erin had gestopt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:10 schreef Eightyone het volgende:
Ik denk eerder dat enkel 't mopje de reden is dat hij het gepost heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Trump zag gewoon de eerste 10 seconden van het filmpje, dacht 'he fraude repost' en kwam er pas later achter dat de maker van het filmpje op het einde nog een garpig mopje erin had gestopt.
Dat maakt hem overigens niet uit, maar toen hebben wat mensen uit zijn team toch maar de post verwijderd.
Nee, dat is EpicBeardman die het topic probeert te kapen met zijn claim dat Michelle Obama een kerel is.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat schrijfseltje is van een te hoog niveau, dat kan nooit Trump zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |