abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2026 @ 19:22:16 #102
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219987294
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:21 schreef derLudolf het volgende:
Is er voor hout kloven ook een interessant klinkende naam? Tegenover m'n werk zit ook zo'n veel te dure sportschool, die lui betalen om met een palenklopper op een trekkerband te slaan _O-

Hout kloven is ongeveer dezelfde beweging en na afloop is het resultaat tastbaar.
Lumber splitten?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219987326
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met vierkante protovermicelli? :D
Er zijn weinig problemen die een staafmixer niet oplost. Heb je een staafmixer?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 19:26:05 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219987327
Misschien. Bij die Bulgaarse zie ik zoiets voor me
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 2 februari 2026 @ 19:28:27 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219987354
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Er zijn weinig problemen die een staafmixer niet oplost. Heb je een staafmixer?
Wel een turbojoekser *)
pi_219987476
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
…Vanavond uit eten met zus en zwager.
Mijn broer is 2 maand geleden half dood in bed gevonden, ambulance gekomen. Hij was nog maar 39 kg totaal uitgedroogd en uitgehongerd. Sinds 2 week zit hij in een verpleegtehuis. Hij leeft nu alleen in het verleden en dat komt waarschijnlijk ook nooit meer goed. Zo zielig.
Wat triest @uniekhoorn om te lezen.

En in één post: feli aan de teamleider w/

@Dr_Flash Als je het gerecht als lasagne niks vindt - en het ziet er goed uit - dan met een mes de lasagnebladen in reepjes snijden tot een tomatensoep met deeg sliertjes. Is een optie.

Vanmiddag 3 nieuwe liedjes geoefend. 🎶
pi_219987763
* Lonaa moppert iets over schouderklachten
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219987885
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat is een goede bouw voor opdrukken?
Sexy dat je vrouw dat doet. Zit jij daar dan goedkeurend naar te kijken?

Het belangrijkste voor vrouwen is volgens mij dat je een W maakt met je armen en je handen iets breder zet.

Ik leerde laatst dat van knie naar volle lengte een hele lastige overgang is en je beter van muur naar schuin omhoog naar schuin wat lager naar grond kunt gaan. Dus dat probeer ik nu.
Sterke schouders en niet enorm veel borstmassa? Ik kijk wel eens ja, maar ik sta dan meestal zelf ook iets moeilijk te doen.

Ik vind schuin omhoog en dan goed diep gaan ook effectiever voelen, dus ik volg de logica wel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219988050
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Sterke schouders en niet enorm veel borstmassa? Ik kijk wel eens ja, maar ik sta dan meestal zelf ook iets moeilijk te doen.

Ik vind schuin omhoog en dan goed diep gaan ook effectiever voelen, dus ik volg de logica wel.
Ik heb ook niet enorm veel borstmassa *)
Maarr ik geloof niet dat dat veel uitmaakt hoor, was voorheen niet per se moeilijker. Is nu wel makkelijker om dieper met mijn borst naar de grond te gaan, voorheen werd ik wat eerder afgestopt :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219988093
Ik zoek toch een excuus voor mijn puddingarmen }:|
pi_219988150
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 14:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Oow dat is wel waardeloos als in zo'n park geen fatsoenlijke bedden staan, zeker gezien het prijspeil van CP.
Echt bizar.
Kregen het er ook niet warm huisje was 11 graden toen we aan kwamen, gelijk Verwarming aan en klapte de stroom er uit en we hadden nog geen hout gehaald. Dus 45 min zonder stroom, wel waxinelichtjes die ik altijd mee heb en de temperatuur was binnen no time weer 10 graden...
Hele weekend was het koud, bed ruk... Ben weer even genezen en we wisten kleiner zwembad maar de jongens hebben uren gezwommen daar deden we het voor en ik ben heerlijk naar het strand geweest
pi_219988154
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zoek toch een excuus voor mijn puddingarmen }:|
:*

Er ligt daar een blok dat je op 3 hoogtes kunt neerleggen.
Gewoon morgen (woensdag?) beginnen tegen de muur en als dat te makkelijk is op het blok op zijn hoogst. Als je dat hebt uitgespeeld door naar hoog bankje-laag bankje en 28 feb filmpjes hier posten van je 50 pushups op de grond *O* *O*

Ik wil daarnaast ook een pull up zonder assist leren. Dat duurt denk ik nog 10 keer zo lang.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219988181
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 14:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee dat wil je hier voor de auto, een jonge vos en een muskusrat kom je zonder kleerscheuren vanaf :7
Ook zonde van de auto maar oke.. en je schrikt je de blubber. Enige wat ik er tot nu toe onder gehad heb is een kat ben me rot geschrokken wat dat beestje ook moest op de brug over de IJssel bij Deventer....
pi_219988256
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:30 schreef Goitske het volgende:

[..]
Echt bizar.
Kregen het er ook niet warm huisje was 11 graden toen we aan kwamen, gelijk Verwarming aan en klapte de stroom er uit en we hadden nog geen hout gehaald. Dus 45 min zonder stroom, wel waxinelichtjes die ik altijd mee heb en de temperatuur was binnen no time weer 10 graden...
Hele weekend was het koud, bed ruk... Ben weer even genezen en we wisten kleiner zwembad maar de jongens hebben uren gezwommen daar deden we het voor en ik ben heerlijk naar het strand geweest
Was alles gewoon slecht of was het de bedoeling dat jullie daar af gingen zien?
  maandag 2 februari 2026 @ 20:43:43 #115
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219988260
Het koken ging niet helemaal goed vandaag. Werd een gevalletje

https://youtube.com/shorts/vu8pmqs3b_g?si=NqPJGQ2iXHA1q4dG
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219988362
WAAAAAAAAAAHHHHHH

Zojuist mijn aow aanvraag verzonden :o :s) *O* ^O^
  maandag 2 februari 2026 @ 21:02:48 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_219988390
Voor push-up zijn er verschillende manieren en verschillende spiergroepen die je aanspreekt.
De moeilijkste is de military press push-up. Je armen parallel aan je lichaam. De kracht komt dan uit de triceps.
Makkelijke wordt het met de ellenbogen meer naar buiten maar met de handen nog op schouderhoogte. Nu werkt de borstspier ook voor een gedeelte mee.
En de "makkelijkste" variant. Handen iets onder schouderhoogte en iets breder plaatsen. Ellenbogen naar buiten gedraaid. En bij de push niet allen je handen weg duwen om omhoog te komen. Maar proberen de ellenbogen naar elkaar toe te drukken.
Hierbij wordt de kracht verdeelt over meerder spiergroepen, en verschuift de hoeveelheid kracht die een spiergroep moet leveren voor het hoogste rendement.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 2 februari 2026 @ 21:02:49 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_219988391
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2026 17:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Allemachtig, dat is heftig! Hoe zijn jij & zus er onder?
Heeft broer enige voorgeschiedenis die hierbij past en is hij veel ouder dan jij?

Hoe dan ook :*
Jaren geleden longkanker gehad, daarna nooit meer goed met hem geweest. Vast wel eens verteld dat ik wekelijks bij hem ging schoonmaken, nou ja meer puinruimen. Op een gegeven moment ermee opgehouden want hij wilde verder ook geen hulp zoeken.
Flink aan de drank (appel valt niet ver van de boom). Waarschijnlijk gevalletje ernstig korsakov.
Hij is 59, herkend ons wel maar praat er voor de rest er helemaal in om.
Hij gaat nog steeds vaak bij mem eten (ze is al 6 jaar geleden overleden) enzovoort.

Zijn kinderen doen niks voor hem maar wij kunnen ook niks want we hebben geen wachtwoorden e.d. en geen enkel gezag over zijn geld. Maatschappelijk werker gaat er nu verder achteraan.
Zus en ik zitten wel met ons handen in het omdat het zo uitzichtloos is.

Maar enfin, wij hebben een gezellige avond gehad.

Uitgezeurd nu hoor :+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_219988396
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Was alles gewoon slecht of was het de bedoeling dat jullie daar af gingen zien?
Het was gewoon slecht en ergens wisten we ook gewoon dat dit Centerparcs is ... We trappen er 1x in de zoveel jaar in vanwege de kinderen van kunnen ze lekker zwemmen enzo en daarna is het ohjaaaaa daarom gingen we niet meer
pi_219988398
Dat doe je dus via de SVB.
Waar ik vroegah de kinderbijslag van ontving.
Gekkig :D
  maandag 2 februari 2026 @ 21:03:32 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_219988399
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:58 schreef Blues het volgende:
WAAAAAAAAAAHHHHHH

Zojuist mijn aow aanvraag verzonden :o :s) *O* ^O^
Komt wel dichterbij nu hoor! Spannend!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_219988406
Jee @uniekhoorn wat afschuwelijk, was dit die broer die een tijd geleden zo ziek was en van de trap was gevallen ? Of vergis ik me in mensen?

Lasagne ziet er prima uit als lasagne. En wat @sigme en @AnneX zeggen, evt nog wat tomatensaus erbij, verder op smaak brengen en de boel fijn snijden, dan heb je tomatensoep met dikke vermicelli

Over sporten praat ik maar even niet, zal al blij zijn wanneer de knie het morgen beter doet en ik naar de boten kan fietsen.

Yeah @Blues weer een stap dichterbij *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_219988414
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Jaren geleden longkanker gehad, daarna nooit meer goed met hem geweest. Vast wel eens verteld dat ik wekelijks bij hem ging schoonmaken, nou ja meer puinruimen. Op een gegeven moment ermee opgehouden want hij wilde verder ook geen hulp zoeken.
Flink aan de drank (appel valt niet ver van de boom). Waarschijnlijk gevalletje ernstig korsakov.
Hij gaat nog steeds vaak bij mem eten (ze is al 6 jaar geleden overleden) enzovoort.

Zijn kinderen doen niks voor hem maar wij kunnen ook niks want we hebben geen wachtwoorden e.d. en geen enkel gezag over zijn geld. Maatschappelijk werker gaat er nu verder achteraan.

Geen zeuren dit hoor uniekie :* triest.
pi_219988417
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef z80 het volgende:
Voor push-up zijn er verschillende manieren en verschillende spiergroepen die je aanspreekt.
De moeilijkste is de military press push-up. Je armen parallel aan je lichaam. De kracht komt dan uit de triceps.
Ellebogen van vrouwen maken een andere hoek dan van mannen, dus wij doen push ups sowieso beter in W vorm.
  maandag 2 februari 2026 @ 21:05:42 #125
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219988420
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gewoon morgen (woensdag?) beginnen tegen de muur en als dat te makkelijk is op het blok op zijn hoogst. Als je dat hebt uitgespeeld door naar hoog bankje-laag bankje en 28 feb filmpjes hier posten van je 50 pushups op de grond *O* *O*

Ik wil daarnaast ook een pull up zonder assist leren. Dat duurt denk ik nog 10 keer zo lang.
Daar ben ik nu mee bezig. Gaat verbazingwekkend snel. Maar ik heb nog hulp met elastieken.

Nog nooit gekund overigens, dus dit is wel een overwinning :)
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 21:06:23 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219988424
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ook zonde van de auto maar oke.. en je schrikt je de blubber. Enige wat ik er tot nu toe onder gehad heb is een kat ben me rot geschrokken wat dat beestje ook moest op de brug over de IJssel bij Deventer....
Oh zonder kleerscheuren bedoel ik ook mee zonder schade aan de auto ;)
  maandag 2 februari 2026 @ 21:07:28 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_219988431
Lekker gegeten Flash? >:)
Kan je er morgen geen tomatensoep van maken ofzo?
pi_219988451
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker gegeten Flash? >:)
Kan je er morgen geen tomatensoep van maken ofzo?
:D
pi_219988454
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Daar ben ik nu mee bezig. Gaat verbazingwekkend snel. Maar ik heb nog hulp met elastieken.

Nog nooit gekund overigens, dus dit is wel een overwinning :)
Pull ups? Lekker bezig ^O^
Superindrukwekkend vind ik die, al schijnt dat ook voor mannen makkelijker te zijn door andere spierverdeling oid.
En daarna door naar muscle ups?
pi_219988461
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jee @:uniekhoorn wat afschuwelijk, was dit die broer die een tijd geleden zo ziek was en van de trap was gevallen ? Of vergis ik me in mensen?

Lasagne ziet er prima uit als lasagne. En wat @:sigme en @:annex zeggen, evt nog wat tomatensaus erbij, verder op smaak brengen en de boel fijn snijden, dan heb je tomatensoep met dikke vermicelli

Over sporten praat ik maar even niet, zal al blij zijn wanneer de knie het morgen beter doet en ik naar de boten kan fietsen.

Yeah @:blues weer een stap dichterbij *O*
Over sporten praat ik sowieso niet. Meeste sporten is een enkeltje eerst hulp bij mij _O-
En dankzij de burnout is mn conditie helemaal ruk waar ik in september nog voor mn lol 18 km wandelde is nu 4-5 max haalbaar op een goede dag wat mij enorm frustreert
pi_219988466
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dit is geen gezeur dit is even zorgen gewoon kunnen ventileren en dat moet ook. Je staat zo machteloos
  maandag 2 februari 2026 @ 21:15:47 #132
13783 Anthraxx
pi_219988475
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Pull ups? Lekker bezig ^O^
Superindrukwekkend vind ik die, al schijnt dat ook voor mannen makkelijker te zijn door andere spierverdeling oid.
En daarna door naar muscle ups?
Die moest ik opzoeken. Ziet er uit alsof je daar goed dood aan gaat.

Ik zal het voorstellen :+
  maandag 2 februari 2026 @ 21:29:31 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_219988573
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:14 schreef Goitske het volgende:

[..]
Dit is geen gezeur dit is even zorgen gewoon kunnen ventileren en dat moet ook. Je staat zo machteloos
Ja, dat is het ook, precies zo je zegt. Tegen "vreemden" gaat het een stuk makkelijker :)
pi_219988592
Die Blues…en pensioen komt van selluf dan?

Het ene pensioenfonds hield een andere datum aan dan het andere.
Maanden later. ~O> Later weer gecorrigeerd dankzij een actie van de bonden. Dat was dan weer een leuk sommetje ineens.

Zeg @Kaatje1 kom je langzamerhand niet in aanmerking voor een (vergoeding van ) een regiotaxi?bijv. voor grotere afstanden…
pi_219988664
De regiotaxi hier in de omgeving is een ramp en daarop bezuinigen ze ook nog eens. En normaal gesproken kan ik overal wel komen op de fiets of het ov.
Maar het rare van de knie is nu, vannacht geen last, om een uur of 7 heb ik Elin eten gegeven, ook geen last en om 8 uur toen ik uit bed stapte was het mis.

Pff ik zit naar het kinderziekenhuis te kijken, wat een zorgen vooral voor ouders maar ook, wat een mooie dingen kunnen er gedaan worden
pi_219988686
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:31 schreef AnneX het volgende:
Die Blues…en pensioen komt van selluf dan?

Het ene pensioenfonds hield een andere datum aan dan het andere.
Maanden later. ~O> Later weer gecorrigeerd dankzij een actie van de bonden. Dat was dan weer een leuk sommetje ineens.

Pensioen heb ik al eerder geregeld.
Heb 1 p.fonds
Kreeg nu een melding van de SVB, mijn datum (1/6) is over 4 maanden.
Met de app ging het supermakkelijk.
pi_219989046
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Ja, dat is het ook, precies zo je zegt. Tegen "vreemden" gaat het een stuk makkelijker :)
Spoilers!
pi_219989080
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is vandaag wat vreemd en chaotisch. Op maandag werk ik bij VWN. Eerste afspraak zegde af, de tweede en derde kwamen niet opdagen.

Ik nam een afspraak van mijn teamleider over en die vrouw zei steeds dat het terugbetalen van haar kinderopvangtoeslag niet haar probleem was. Ondertussen had haar 1,5-jarige een hele chocoladecroissant, een lolly en een heel pakje drinken. Hij zat niet goed vast in zijn buggy en zakte zo ver naar onderen dat hij met zijn hoofd klem kwam. Daarna ging hij met pen op de tafel tekenen (moeder zei vermanend tegen hem dat ze toch al had gezegd dat hij dat niet mocht). Ze gaat wel de toeslag terugbetalen, daar kunnen we lang en kort over discussiëren maar dat moet gewoon. Haar is al heel vaak verteld dat ze wijzigingen door moet geven.

En er kwam ook nog een man die al sinds december zonder uitkering zit. Hij heeft echter woensdag pas een afspraak en had er nogal moeite mee om de deur gewezen te worden. Deze man kwam vorige week en de week daarvoor niet opdagen dus hij had dikke pech. Omdat hij nogal dwingend was, ga ik woensdag nog wel even naar kantoor zodat mijn teamleider die afspraak niet alleen hoeft te doen.
Heeft het consequenties als ze niet komen op een afspraak?
En bellen jullie dan na?

Benieuwd in vergelijk met zkh bijv
En 1 belt na bij een no show de ander laat t zo en wacht tot mensen zelf weer contact opnemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 02-02-2026 22:55:02 ]
pi_219989161
@Lucky_Strike en ik zijn vrijwilligers, dit heeft geen consequenties. Je kan 100 keer niet komen, bij de eerstvolgende keer zal je gewoon geholpen worden. Maar het staat wel in notities als het goed is. Ik neem morgen een telefonisch spreekuur over en weet al dat deze meneer niet altijd komt maar ook waarom. Vaak stuur ik dan vooraf een appje.
pi_219989231
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 23:04 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lucky_strike en ik zijn vrijwilligers, dit heeft geen consequenties. Je kan 100 keer niet komen, bij de eerstvolgende keer zal je gewoon geholpen worden. Maar het staat wel in notities als het goed is. Ik neem morgen een telefonisch spreekuur over en weet al dat deze meneer niet altijd komt maar ook waarom. Vaak stuur ik dan vooraf een appje.
^O^
pi_219990004
Goedemorgen!
Vreselijk koud. Brrrrrrrrrrrrrrrrrr.

-5 en het waait hard!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 08:05:49 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219990096
-8°C en in Emmen -7°C
Vond al dat m'n auto moeilijk startte en toen zag ik de temperatuur.
pi_219990103
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 13:56 schreef AnneX het volgende:
@:sigme wat een gedoe rond schoonva zeg! o|O

@:Tele6 Dit kan ook nog onderweg: een edelhert 😳
https://www.destentor.nl/(...)09556f4ca17fe5f7dc69

En een eiland geboekt. In Nederland. w/
Gevaarlijk :o
pi_219990122
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:21 schreef derLudolf het volgende:
Is er voor hout kloven ook een interessant klinkende naam? Tegenover m'n werk zit ook zo'n veel te dure sportschool, die lui betalen om met een palenklopper op een trekkerband te slaan _O-

Hout kloven is ongeveer dezelfde beweging en na afloop is het resultaat tastbaar.
Ja wij trainen ook met een moker op een trekkerband... houthakken is leuk maar je houtvoorraad is vrij snel erdoorheen als je met 20 man een avond hout gaat staan hakken ;)
pi_219990132
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Pull ups blijven verbluffend moeilijk idd ;(
Ik kan er momenteel één en niet eens met echt mooie techniek.
Ooit kon ik er zes met 2x in de week oefenen. We komen er wel weer. :Y
pi_219990140
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef z80 het volgende:
Makkelijke wordt het met de ellenbogen meer naar buiten maar met de handen nog op schouderhoogte. Nu werkt de borstspier ook voor een gedeelte mee.
En de "makkelijkste" variant. Handen iets onder schouderhoogte en iets breder plaatsen. Ellenbogen naar buiten gedraaid. En bij de push niet allen je handen weg duwen om omhoog te komen. Maar proberen de ellenbogen naar elkaar toe te drukken.
Hierbij wordt de kracht verdeelt over meerder spiergroepen, en verschuift de hoeveelheid kracht die een spiergroep moet leveren voor het hoogste rendement.
Bij de yoga moesten we ze ook altijd met de ellebogen bij het lichaam doen. Op een gegeven moment went het wel. Nu zijn mijn triceps wel sterk ^O^
pi_219990146
@uniekhoorn wat naar van je broer! ;(
  dinsdag 3 februari 2026 @ 08:24:35 #148
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_219990153
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 13:56 schreef AnneX het volgende:
@:sigme wat een gedoe rond schoonva zeg! o|O

@:Tele6 Dit kan ook nog onderweg: een edelhert 😳
https://www.destentor.nl/(...)09556f4ca17fe5f7dc69

En een eiland geboekt. In Nederland. w/
Daar was ik zondag aan het trommelen. Komt wel dichtbij zo :P

Welk eiland? O+
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 08:33:35 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219990183
Klant uit VS krijgt onderdelen niet, ze moeten eerst een cheque tekenen of betalen.

Krijgen we mailtjes "What is this for"

Eindelijk willen we antwoorden "Donald's small penis compensation" maar we hebben chatgpt gevraagd een zo neutraal en politiek correct mogelijk antwoord te laten schrijven. In British English :+
pi_219990333
Ooit wil ik ook pull ups kunnen ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219990338
Mogge!

Da’s best vervelend voor cliënt @derLudolf hebben ze Trump al bedankt?

Nog maar niet naar de boten, het gaat een stuk beter maar fietsen zou een te grote uitdaging worden (na een nacht slaap staan de afdrukken van de steunkous nog in m’n been :o ). Ook de tandarts morgen maar afgezegd en verzet, morgen afzeggen zou me geld gekost hebben.
pi_219990350
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Indrukwekkend ^O^

Het begint bij mij ook al met een gebrek aan kracht in mijn handen. Ik ben bijv een stuk groter en robuuster dan Mrs V dus ik moet sowieso al 25 kilo meer tillen, met behoorlijk kleine handen (wel even groot als Mrs V) hangend aan eigenlijk net te dikke stangen.
Dus ik vind ook assisted pull ups duizend makkelijker dan deadhangs.
pi_219990367
Dat herken ik wel, ik ben echt geen fijngebouwd popje maar heb wel hele tengere handen en voeten. Ik heb bijvoorbeeld dezelfde schoenmaat en twee ringmaten minder dan mijn vrouw, die 10 centimeter kleiner en 20 kilo lichter is :+ Ik heb dus heel snel blessures aan mijn polsen, vingers, voeten, enkels. Maandagochtendmodel :')
pi_219990434
Spannend @sigme met een aanstaand puppy nest!
Dat wordt een vertederend gekrioel in de kraamkamer en op het erf strakjes.

@Kaatje1 Wat zijn de klachten wisselend! in ernst en/of momenten.
Of is er voor jou wel een patroon?

@Morgane89 het volgende eiland is - tromroffel 😂- Terschelling.
Alle provincies zijn in de loop der jaren bezocht, gekampeerd, huisjes, bijzondere verblijven. En toen kwam het idee van de eilanden bezoeken.
Wij zijn met een kleine groep van 4 gezinnen en gaan nu weer zonder de volwassen kinderen, die inmiddels het huis uit zijn.
Ken je Terschelling?

Vandaag een inhaaldagje huishouden en een mogelijke marktplaats aankoop.
Mn.X kwam ‘toevallig’ 😇 een optie van een plafonničre tegen.
pi_219990440
Oh ja…voor de schaatsliefhebbers een achtergrond verhaal. https://www.volkskrant.nl(...)0f7a4dbef80303de868d
  dinsdag 3 februari 2026 @ 09:16:27 #156
13783 Anthraxx
pi_219990467
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn. Trainer vertelde dat er veel techniek bij komt kijken en een hoop spieren. Voor mij is het een doel voor dit jaar om te halen.
pi_219990525
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:05 schreef Clubsoda het volgende:
Dat herken ik wel, ik ben echt geen fijngebouwd popje maar heb wel hele tengere handen en voeten. Ik heb bijvoorbeeld dezelfde schoenmaat en twee ringmaten minder dan mijn vrouw, die 10 centimeter kleiner en 20 kilo lichter is :+ Ik heb dus heel snel blessures aan mijn polsen, vingers, voeten, enkels. Maandagochtendmodel :')
Komen wij van dezelfde band misschien? Dat zou wel een en ander verklaren.

Dit is natuurlijk een gesprek met voorkennis, ik moet bekennen dat ik wel verbaasd ben dat het verschil met de jouwe maar 20 kilo is, ik zou bij haar veel minder massa verwachten dan bij de mijne. Kan natuurlijk ook zijn dat het komt doordat jij veel tengerder bent dan ik maar die indruk had ik eerlijk gezegd niet per se :@
pi_219990555
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn. Trainer vertelde dat er veel techniek bij komt kijken en een hoop spieren. Voor mij is het een doel voor dit jaar om te halen.
Nu de 200 leg press me voorlopig door de neus geboord is door een blessure in mijn kuit, staat de pull up na een complete set push ups (eentje lukt wel, maar ik hou ze niet vol) ook bovenaan mijn lijstje.
Dat ie voor jou als man ook nog zo moeilijk is, is niet echt bemoedigend :'(
  dinsdag 3 februari 2026 @ 09:27:52 #159
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_219990567
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:13 schreef AnneX het volgende:
Spannend @:sigme met een aanstaand puppy nest!
Dat wordt een vertederend gekrioel in de kraamkamer en op het erf strakjes.

@:Kaatje1 Wat zijn de klachten wisselend! in ernst en/of momenten.
Of is er voor jou wel een patroon?

@:Morgane89 het volgende eiland is - tromroffel 😂- Terschelling.
Alle provincies zijn in de loop der jaren bezocht, gekampeerd, huisjes, bijzondere verblijven. En toen kwam het idee van de eilanden bezoeken.
Wij zijn met een kleine groep van 4 gezinnen en gaan nu weer zonder de volwassen kinderen, die inmiddels het huis uit zijn.
Ken je Terschelling?

Vandaag een inhaaldagje huishouden en een mogelijke marktplaats aankoop.
Mn.X kwam ‘toevallig’ 😇 een optie van een plafonničre tegen.
Ja, leuk O+ wij zijn op alle bewoonde eilanden behalve Vlieland geweest. Dit jaar naar Texel, eerste keer met onze uk.
Vlieland hebben we nog even laten zien omdat de boot zo duur is en er op Texel wat meer te doen is.
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 10:31:21 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219991061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Da’s best vervelend voor cliënt @:derLudolf hebben ze Trump al bedankt?

Nog maar niet naar de boten, het gaat een stuk beter maar fietsen zou een te grote uitdaging worden (na een nacht slaap staan de afdrukken van de steunkous nog in m’n been :o ). Ook de tandarts morgen maar afgezegd en verzet, morgen afzeggen zou me geld gekost hebben.
Het is een heel groot bedrijf met vestigingen in verschillende staten. Sommige lui zijn die-hard Trump gekkies, anderen lachen m'n collega hard uit toen ie gevraagd werd naar z'n mening over Trump en met meel in z'n mond iets neutraals uitkraamde.
"Uh, ik weet hoe je er over denk. Maar let op op andere locaties wat je er over zegt" :+

Toen een aantal hier waren, vroeg eentje tijdens de lunch ook hoe we ons verdedigden als er een inbreker was. De regels in Trumpistan waren erg fair, je mag niemand in z'n rug schieten. Dus als ze weglopen niet schieten.

Geldt niet voor ICE blijkbaar :+
  dinsdag 3 februari 2026 @ 10:31:38 #161
13783 Anthraxx
pi_219991066
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nu de 200 leg press me voorlopig door de neus geboord is door een blessure in mijn kuit, staat de pull up na een complete set push ups (eentje lukt wel, maar ik hou ze niet vol) ook bovenaan mijn lijstje.
Dat ie voor jou als man ook nog zo moeilijk is, is niet echt bemoedigend :'(
Ik zou mij niet als voorbeeld nemen. Denk ik. Ik kom van heel ver qua spieropbouw. Ik ben pas 1.5 jaar bezig.
3-4x per week.

Situps lukte mij ook niet het eerste jaar. Daar heb ik ook naar toe gewerkt. Veel andere oefeningen ook. Square en deadlifts heb ik echt ondersteuning bij nodig gehad.

Mijn gezondheid werkt ook gewoon tegen. Die diabetes blijft hardnekkig en ik krijg het niet goed meer onder controle.
pi_219991090
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik zou mij niet als voorbeeld nemen. Denk ik. Ik kom van heel ver qua spieropbouw. Ik ben pas 1.5 jaar bezig.
3-4x per week.

Situps lukte mij ook niet het eerste jaar. Daar heb ik ook naar toe gewerkt. Veel andere oefeningen ook. Square en deadlifts heb ik echt ondersteuning bij nodig gehad.

Mijn gezondheid werkt ook gewoon tegen. Die diabetes blijft hardnekkig en ik krijg het niet goed meer onder controle.
Dat laatste is wel heel vervelend Annie.
pi_219991110
Wij zo naar dorp hogerop in NH. Een bijzondere uitvaart van een kleurrijk mens, dansen en bubbels na. De moeder van neef g.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 10:37:19 #164
13783 Anthraxx
pi_219991165
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat laatste is wel heel vervelend Annie.
Ja. Maar er zijn ergere dingen. Positief bekeken heb ik het 15 jaar onder controle kunnen houden. De stress van afgelopen maanden heeft dat de nek om gedraaid.

Verschillende dingen, waaronder een aantal trainingen/coachings trajecten. De wereld doet er soms wat lacherig over maar de inzichten en confrontaties met mijzelf en gedrag zijn goud waard. Die hebben wel een positieve verandering teweeggebracht. Sporten is een onderdeel daarvan geweest. Nu stap ik zonder moeite naar de sportschool. Dat was ooit anders.

Al met al kan ik er niet over klagen. Ik ben fitter dan ooit. Werk is leuk en gaat goed. Kinderen doen het goed en zijn blij.
pi_219991234
Niks aantrekken van de wereld ;) ^O^
pi_219991370
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
3-4x per week.

-O-

Maar je doet het wel *O*
  dinsdag 3 februari 2026 @ 11:03:19 #167
13783 Anthraxx
pi_219991453
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
-O-

Maar je doet het wel *O*
En jij ook.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 11:17:04 #168
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219991539
Pull ups, hm... dat ging me vroeger heel gemakkelijk af. Maar dat zal vandaag de dag ook wel anders zijn. Net als push ups trouwens. Voor de zekerheid ga ik het maar niet proberen :D Ik zwaai af en toe wel wat met een padel-racket. Gisteravond 6-2 en 7-6 verloren, viel me reuze mee :Y En vrouwlief was kapot, na een klein uurtje, dat vond ik wel apart. Dacht dat die een veel betere conditie dan ik had, ivm al haar agility. Maar dat is meer kort sprintwerk, toch weer heel anders dan een uur op een padel-baan staan.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219991614
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Komen wij van dezelfde band misschien? Dat zou wel een en ander verklaren.

Dit is natuurlijk een gesprek met voorkennis, ik moet bekennen dat ik wel verbaasd ben dat het verschil met de jouwe maar 20 kilo is, ik zou bij haar veel minder massa verwachten dan bij de mijne. Kan natuurlijk ook zijn dat het komt doordat jij veel tengerder bent dan ik maar die indruk had ik eerlijk gezegd niet per se :@
Ha, misschien scheelt het wel meer hoor, in geen eeuwen meer op de weegschaal gestaan. Maar >30 zal het niet zijn. Ik ben denk vooral korter dan jij.
pi_219991622
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 09:27 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ja, leuk O+ wij zijn op alle bewoonde eilanden behalve Vlieland geweest. Dit jaar naar Texel, eerste keer met onze uk.
Vlieland hebben we nog even laten zien omdat de boot zo duur is en er op Texel wat meer te doen is.
Nou, niet alleen de boot is zķ duur.
Uiteindelijk deden we een apart.hotel op loopafstand van de boot.
Ook omdat huisjes voor meerdere volwassenen best prijzig is t.o.v. bijv. Texel.
pi_219991623
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 10:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ja. Maar er zijn ergere dingen. Positief bekeken heb ik het 15 jaar onder controle kunnen houden. De stress van afgelopen maanden heeft dat de nek om gedraaid.

Verschillende dingen, waaronder een aantal trainingen/coachings trajecten. De wereld doet er soms wat lacherig over maar de inzichten en confrontaties met mijzelf en gedrag zijn goud waard. Die hebben wel een positieve verandering teweeggebracht. Sporten is een onderdeel daarvan geweest. Nu stap ik zonder moeite naar de sportschool. Dat was ooit anders.

Al met al kan ik er niet over klagen. Ik ben fitter dan ooit. Werk is leuk en gaat goed. Kinderen doen het goed en zijn blij.
Dat lijkt me niet iets om lacherig over te doen. Wat fijn dat het je verder zo goed doet, ook met sporten. Wel stom van de diabetes -O-
pi_219991654
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:03 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
En jij ook.
*O* *O*
Ik kom ook best van ver idd :Y
pi_219992164
Een of ander bedrijf heeft vorige week de parkeerplaats voor ons huis opengebroken om naar de staat van de kabels en leidingen te kijken. Ze hebben het slecht dichtgelegd en er is een enorme kuil ontstaan. Ik heb alleen geen idee bij wie ik hier melding van moet maken. Gemeente, waterschap, provincie? Geen idee ook hoe het bedrijf heette die dat deed.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 12:42:31 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219992200
Bij de wegbeheerder, geen idee of dat waterschap, gemeente of provincie is
pi_219992255
Ik zou eerst de gemeente bellen. Die weten vaak meer.
pi_219992267
De gemeente hier heeft een (digitaal) Meldpunt voor dit soort zaken.
pi_219992514
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 12:42 schreef derLudolf het volgende:
Bij de wegbeheerder, geen idee of dat waterschap, gemeente of provincie is
Ik weet niet of dit betrekking heeft op de weg.

Maar ik heb de gemeente gemaild met foto's. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en het meldpunt gaat alleen over drugsafval, kapotte straatlantaarns en aanverwanten. Ik krijg binnen 6 weken antwoord.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 13:30:13 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219992612
Heeft jullie gemeente niet de buiten beter app?
pi_219992741
Ook hier zo’n fijne app (krijg ook altijd een afsluitbericht, soms bellen ze voor meer informatie)
pi_219993887
Wow dat was een voor ons heel bijzondere uitvaart.
Begeleid door een band, door 6 zingende en dansende dragers 2 rondes om een mooie ruīnekerk met iedereen erachteraan swingend en dansend. Gedichten, een zingende zus etc. haar partner was kunstenaar, hield ook een bijzonder verhaal.
Ben er nog vol van, hoe triest ook en veel familie van g gezien en geknuffeld. Was ook een tijd geleden O+

Dit idee maar dan niet in twente ;)

Bekijk deze YouTube-video
pi_219994170
Dat is inderdaad heel bijzonder. Hadden jullie dat ook verwacht?
pi_219994277
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:50 schreef Blues het volgende:
Begeleid door een band, door 6 zingende en dansende dragers 2 rondes om een mooie ruīnekerk met iedereen erachteraan swingend en dansend. Gedichten, een zingende zus etc. haar partner was kunstenaar, hield ook een bijzonder verhaal.
Ben er nog vol van, hoe triest ook en veel familie van g gezien en geknuffeld. Was ook een tijd geleden O+

Wat een verdrietig vieren van het Leven. Sterkte voor nu.
pi_219994285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is inderdaad heel bijzonder. Hadden jullie dat ook verwacht?
Wel dat het geen 'saaie' uitvaart zou zijn iig.
pi_219994578
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 16:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Wel dat het geen 'saaie' uitvaart zou zijn iig.
En niet alledaags. Maar wel mooi en vast in lijn met hoe de overledene was
  dinsdag 3 februari 2026 @ 17:42:52 #185
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219994715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 15:50 schreef Blues het volgende:

Vorig jaar werden wij ook verrast door deze groep dragers + band uit de Surinaamse gemeenschap tijdens de uitvaart van een Surinaamse collega.
Kende dit ritueel wel al van TV, maar om het van dichtbij mee te maken is heel indrukwekkend.

Hadden jullie ook een hele culinaire begeleiding erbij?
Wij werden na de 'wegdraag' ceremonie voorzien van rijsttafels, pasteitjes, lemper en allerlei andere Surinaamse lekkernijen. Overdadig was het…
  dinsdag 3 februari 2026 @ 17:49:22 #186
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219994971
Was idd Wikandoe.
Na afloop was er cava en bitterhapjes, op verzoek van overledene, muziek en je kon dansen.
pi_219995100
Oh, kreeg net telefoontje, de monteur kan de nieuwe verdeler al op 10 februari plaatsen ipv 20 februari. Warmte ik huize kaat
  Moderator dinsdag 3 februari 2026 @ 18:56:14 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219995323
Mooi stuk kinnebakspek gekocht bij de Sligro. Straks Pasta all’amatriciana eten.
pi_219995345
Mmm lasagne (zo’n zin in) en sla met zelfgemaakte dressing die enorm goed is gelukt. En waar nog van over is dus in de vriezer ermee
  dinsdag 3 februari 2026 @ 19:05:25 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219995377
Zelfgemaakte rode kool en hachee zo. Met niet-zelfgemaakte puree :9
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 3 februari 2026 @ 19:20:46 #192
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219995585
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 17:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Vorig jaar werden wij ook verrast door deze groep dragers + band uit de Surinaamse gemeenschap tijdens de uitvaart van een Surinaamse collega.
Kende dit ritueel wel al van TV, maar om het van dichtbij mee te maken is heel indrukwekkend.

Hadden jullie ook een hele culinaire begeleiding erbij?
Wij werden na de 'wegdraag' ceremonie voorzien van rijsttafels, pasteitjes, lemper en allerlei andere Surinaamse lekkernijen. Overdadig was het…
Prachtig
Wanneer iemand een mooi leven had is een soort “afscheidfeestje” erg mooi. Maar als het je erg jong nichtje is die zelfmoord pleegde, nee, lijkt me toch wat anders. Zie haar klasgenoten nog voor me :-(
  dinsdag 3 februari 2026 @ 20:43:24 #193
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219996292
Bloody hell ik ga alsnog dat Hong Kong biljetje kunnen kopen :@ :9 *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219996340
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloody hell ik ga alsnog dat Hong Kong biljetje kunnen kopen :@ :9 *)
Had je een meevaller?

Hoeveel dubbelen heb je eigenlijk inmiddels? Dus bijv had je al een 64?
  dinsdag 3 februari 2026 @ 21:04:54 #195
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219996392
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]
Had je een meevaller?

Hoeveel dubbelen heb je eigenlijk inmiddels? Dus bijv had je al een 64?
Meevaller niet echt maar het kan O-)

Ja ik had al een 64. Ik heb al heel veel 64's eigenlijk. Ik heb nu 11 64's en 18 65's en 29 66's en 21 67's en 12 68's en 3 69's en een 70 _O_

Ik ben nu vooral bezig met rijtjes leggen.

Nederland 64-65-66-67

Denemarken 65-66-67-68

Irak 65-66-67-68

Indonesië 63-64-65-66-66r-67

En ik ben nu echt keihard op zoek naar een Belize 68 want ik heb al de 64, 65, 66, 67 daarvan EN de enige 69 ter wereld. En van de 68 zijn er 13 en ik wacht maar tot er eentje te koop komt.

Dus ja ik ga hier best hard in :+
  dinsdag 3 februari 2026 @ 21:14:20 #196
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219996460
Ik was al hard op zoek naar die Belize 68 net als naar een Denemarken 69, tot ik vorige week per toeval een Belize 64 tegenkwam. Waarvan ik helemaal niet wist dat die bestond (is kennelijk recentelijk voor het eerst in die grade uit de burelen van PMG gerold) Maar ja toen MOEST ik die natuurlijk hebben, en bovendien werd de 68 daarmee NOG harder nodig. Want met die erbij kan ik een rijtje van ZES leggen en dat is natuurlijk totaal klaarkomen _O-

Nou ja voor wie dat belangrijk vindt :D Zoals met alle hobbies mensen totaal ballistic kunnen gaan op iets waar niemand anders wat van begrijpt O+ Ik zal daar lief tegen doen :Y
pi_219996584
Net Floortje in Botswana gekeken. Ik kroop haast in de tv. Zoals een van de mannen zei “Afrika gaat onder je huid zitten” en da’s echt zo
  dinsdag 3 februari 2026 @ 21:59:44 #198
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219996764
Oh Nederland 63 heb ik ook nog wel een pikante inzending.

Pick Matches Grade. Serial Matches Denomination. Noem het maar niks :W

pi_219996774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Net Floortje in Botswana gekeken. Ik kroop haast in de tv. Zoals een van de mannen zei “Afrika gaat onder je huid zitten” en da’s echt zo
Die olifanten zo dichtbij :o
pi_219996816
Volgverzoek op insta: *naam ; "ik zoek mannen van ongeveer 35 jr."

Nou meid dan zit je bij mij helemaal goed :7
  dinsdag 3 februari 2026 @ 22:06:49 #201
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219996821
pi_219996841
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 22:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Die olifanten zo dichtbij :o
Ja, ik ben meteen even de foto’s van de reis naar oa Botswana gaan kijken. Zo veel moois gezien, dingen die ik ook al weer vergeten was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')