abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 19:21:33 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219987288
Is er voor hout kloven ook een interessant klinkende naam? Tegenover m'n werk zit ook zo'n veel te dure sportschool, die lui betalen om met een palenklopper op een trekkerband te slaan _O-

Hout kloven is ongeveer dezelfde beweging en na afloop is het resultaat tastbaar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 2 februari 2026 @ 19:22:16 #102
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219987294
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:21 schreef derLudolf het volgende:
Is er voor hout kloven ook een interessant klinkende naam? Tegenover m'n werk zit ook zo'n veel te dure sportschool, die lui betalen om met een palenklopper op een trekkerband te slaan _O-

Hout kloven is ongeveer dezelfde beweging en na afloop is het resultaat tastbaar.
Lumber splitten?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219987326
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met vierkante protovermicelli? :D
Er zijn weinig problemen die een staafmixer niet oplost. Heb je een staafmixer?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 19:26:05 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219987327
Misschien. Bij die Bulgaarse zie ik zoiets voor me
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 2 februari 2026 @ 19:28:27 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219987354
quote:
2s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Er zijn weinig problemen die een staafmixer niet oplost. Heb je een staafmixer?
Wel een turbojoekser *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219987476
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
…Vanavond uit eten met zus en zwager.
Mijn broer is 2 maand geleden half dood in bed gevonden, ambulance gekomen. Hij was nog maar 39 kg totaal uitgedroogd en uitgehongerd. Sinds 2 week zit hij in een verpleegtehuis. Hij leeft nu alleen in het verleden en dat komt waarschijnlijk ook nooit meer goed. Zo zielig.
Wat triest @uniekhoorn om te lezen.

En in één post: feli aan de teamleider w/

@Dr_Flash Als je het gerecht als lasagne niks vindt - en het ziet er goed uit - dan met een mes de lasagnebladen in reepjes snijden tot een tomatensoep met deeg sliertjes. Is een optie.

Vanmiddag 3 nieuwe liedjes geoefend. 🎶
pi_219987763
* Lonaa moppert iets over schouderklachten
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219987885
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat is een goede bouw voor opdrukken?
Sexy dat je vrouw dat doet. Zit jij daar dan goedkeurend naar te kijken?

Het belangrijkste voor vrouwen is volgens mij dat je een W maakt met je armen en je handen iets breder zet.

Ik leerde laatst dat van knie naar volle lengte een hele lastige overgang is en je beter van muur naar schuin omhoog naar schuin wat lager naar grond kunt gaan. Dus dat probeer ik nu.
Sterke schouders en niet enorm veel borstmassa? Ik kijk wel eens ja, maar ik sta dan meestal zelf ook iets moeilijk te doen.

Ik vind schuin omhoog en dan goed diep gaan ook effectiever voelen, dus ik volg de logica wel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219988050
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Sterke schouders en niet enorm veel borstmassa? Ik kijk wel eens ja, maar ik sta dan meestal zelf ook iets moeilijk te doen.

Ik vind schuin omhoog en dan goed diep gaan ook effectiever voelen, dus ik volg de logica wel.
Ik heb ook niet enorm veel borstmassa *)
Maarr ik geloof niet dat dat veel uitmaakt hoor, was voorheen niet per se moeilijker. Is nu wel makkelijker om dieper met mijn borst naar de grond te gaan, voorheen werd ik wat eerder afgestopt :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219988093
Ik zoek toch een excuus voor mijn puddingarmen }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219988150
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 14:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Oow dat is wel waardeloos als in zo'n park geen fatsoenlijke bedden staan, zeker gezien het prijspeil van CP.
Echt bizar.
Kregen het er ook niet warm huisje was 11 graden toen we aan kwamen, gelijk Verwarming aan en klapte de stroom er uit en we hadden nog geen hout gehaald. Dus 45 min zonder stroom, wel waxinelichtjes die ik altijd mee heb en de temperatuur was binnen no time weer 10 graden...
Hele weekend was het koud, bed ruk... Ben weer even genezen en we wisten kleiner zwembad maar de jongens hebben uren gezwommen daar deden we het voor en ik ben heerlijk naar het strand geweest
pi_219988154
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zoek toch een excuus voor mijn puddingarmen }:|
:*

Er ligt daar een blok dat je op 3 hoogtes kunt neerleggen.
Gewoon morgen (woensdag?) beginnen tegen de muur en als dat te makkelijk is op het blok op zijn hoogst. Als je dat hebt uitgespeeld door naar hoog bankje-laag bankje en 28 feb filmpjes hier posten van je 50 pushups op de grond *O* *O*

Ik wil daarnaast ook een pull up zonder assist leren. Dat duurt denk ik nog 10 keer zo lang.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219988181
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 14:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee dat wil je hier voor de auto, een jonge vos en een muskusrat kom je zonder kleerscheuren vanaf :7
Ook zonde van de auto maar oke.. en je schrikt je de blubber. Enige wat ik er tot nu toe onder gehad heb is een kat ben me rot geschrokken wat dat beestje ook moest op de brug over de IJssel bij Deventer....
pi_219988256
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:30 schreef Goitske het volgende:

[..]
Echt bizar.
Kregen het er ook niet warm huisje was 11 graden toen we aan kwamen, gelijk Verwarming aan en klapte de stroom er uit en we hadden nog geen hout gehaald. Dus 45 min zonder stroom, wel waxinelichtjes die ik altijd mee heb en de temperatuur was binnen no time weer 10 graden...
Hele weekend was het koud, bed ruk... Ben weer even genezen en we wisten kleiner zwembad maar de jongens hebben uren gezwommen daar deden we het voor en ik ben heerlijk naar het strand geweest
Was alles gewoon slecht of was het de bedoeling dat jullie daar af gingen zien?
  maandag 2 februari 2026 @ 20:43:43 #115
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219988260
Het koken ging niet helemaal goed vandaag. Werd een gevalletje

https://youtube.com/shorts/vu8pmqs3b_g?si=NqPJGQ2iXHA1q4dG
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219988362
WAAAAAAAAAAHHHHHH

Zojuist mijn aow aanvraag verzonden :o :s) *O* ^O^
  maandag 2 februari 2026 @ 21:02:48 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_219988390
Voor push-up zijn er verschillende manieren en verschillende spiergroepen die je aanspreekt.
De moeilijkste is de military press push-up. Je armen parallel aan je lichaam. De kracht komt dan uit de triceps.
Makkelijke wordt het met de ellenbogen meer naar buiten maar met de handen nog op schouderhoogte. Nu werkt de borstspier ook voor een gedeelte mee.
En de "makkelijkste" variant. Handen iets onder schouderhoogte en iets breder plaatsen. Ellenbogen naar buiten gedraaid. En bij de push niet allen je handen weg duwen om omhoog te komen. Maar proberen de ellenbogen naar elkaar toe te drukken.
Hierbij wordt de kracht verdeelt over meerder spiergroepen, en verschuift de hoeveelheid kracht die een spiergroep moet leveren voor het hoogste rendement.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 2 februari 2026 @ 21:02:49 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_219988391
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2026 17:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Allemachtig, dat is heftig! Hoe zijn jij & zus er onder?
Heeft broer enige voorgeschiedenis die hierbij past en is hij veel ouder dan jij?

Hoe dan ook :*
Jaren geleden longkanker gehad, daarna nooit meer goed met hem geweest. Vast wel eens verteld dat ik wekelijks bij hem ging schoonmaken, nou ja meer puinruimen. Op een gegeven moment ermee opgehouden want hij wilde verder ook geen hulp zoeken.
Flink aan de drank (appel valt niet ver van de boom). Waarschijnlijk gevalletje ernstig korsakov.
Hij is 59, herkend ons wel maar praat er voor de rest er helemaal in om.
Hij gaat nog steeds vaak bij mem eten (ze is al 6 jaar geleden overleden) enzovoort.

Zijn kinderen doen niks voor hem maar wij kunnen ook niks want we hebben geen wachtwoorden e.d. en geen enkel gezag over zijn geld. Maatschappelijk werker gaat er nu verder achteraan.
Zus en ik zitten wel met ons handen in het omdat het zo uitzichtloos is.

Maar enfin, wij hebben een gezellige avond gehad.

Uitgezeurd nu hoor :+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_219988396
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Was alles gewoon slecht of was het de bedoeling dat jullie daar af gingen zien?
Het was gewoon slecht en ergens wisten we ook gewoon dat dit Centerparcs is ... We trappen er 1x in de zoveel jaar in vanwege de kinderen van kunnen ze lekker zwemmen enzo en daarna is het ohjaaaaa daarom gingen we niet meer
pi_219988398
Dat doe je dus via de SVB.
Waar ik vroegah de kinderbijslag van ontving.
Gekkig :D
  maandag 2 februari 2026 @ 21:03:32 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_219988399
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:58 schreef Blues het volgende:
WAAAAAAAAAAHHHHHH

Zojuist mijn aow aanvraag verzonden :o :s) *O* ^O^
Komt wel dichterbij nu hoor! Spannend!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_219988406
Jee @uniekhoorn wat afschuwelijk, was dit die broer die een tijd geleden zo ziek was en van de trap was gevallen ? Of vergis ik me in mensen?

Lasagne ziet er prima uit als lasagne. En wat @sigme en @AnneX zeggen, evt nog wat tomatensaus erbij, verder op smaak brengen en de boel fijn snijden, dan heb je tomatensoep met dikke vermicelli

Over sporten praat ik maar even niet, zal al blij zijn wanneer de knie het morgen beter doet en ik naar de boten kan fietsen.

Yeah @Blues weer een stap dichterbij *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_219988414
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Jaren geleden longkanker gehad, daarna nooit meer goed met hem geweest. Vast wel eens verteld dat ik wekelijks bij hem ging schoonmaken, nou ja meer puinruimen. Op een gegeven moment ermee opgehouden want hij wilde verder ook geen hulp zoeken.
Flink aan de drank (appel valt niet ver van de boom). Waarschijnlijk gevalletje ernstig korsakov.
Hij is 59, herkend ons wel maar praat er voor de rest er helemaal in om.
Hij gaat nog steeds vaak bij mem eten (ze is al 6 jaar geleden overleden) enzovoort.

Zijn kinderen doen niks voor hem maar wij kunnen ook niks want we hebben geen wachtwoorden e.d. en geen enkel gezag over zijn geld. Maatschappelijk werker gaat er nu verder achteraan.
Zus en ik zitten wel met ons handen in het omdat het zo uitzichtloos is.

Maar enfin, wij hebben een gezellige avond gehad.

Uitgezeurd nu hoor :+
Geen zeuren dit hoor uniekie :* triest.
pi_219988417
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef z80 het volgende:
Voor push-up zijn er verschillende manieren en verschillende spiergroepen die je aanspreekt.
De moeilijkste is de military press push-up. Je armen parallel aan je lichaam. De kracht komt dan uit de triceps.
Ellebogen van vrouwen maken een andere hoek dan van mannen, dus wij doen push ups sowieso beter in W vorm.
  maandag 2 februari 2026 @ 21:05:42 #125
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219988420
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 20:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:*

Er ligt daar een blok dat je op 3 hoogtes kunt neerleggen.
Gewoon morgen (woensdag?) beginnen tegen de muur en als dat te makkelijk is op het blok op zijn hoogst. Als je dat hebt uitgespeeld door naar hoog bankje-laag bankje en 28 feb filmpjes hier posten van je 50 pushups op de grond *O* *O*

Ik wil daarnaast ook een pull up zonder assist leren. Dat duurt denk ik nog 10 keer zo lang.
Daar ben ik nu mee bezig. Gaat verbazingwekkend snel. Maar ik heb nog hulp met elastieken.

Nog nooit gekund overigens, dus dit is wel een overwinning :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')