Lumber splitten?quote:Op maandag 2 februari 2026 19:21 schreef derLudolf het volgende:
Is er voor hout kloven ook een interessant klinkende naam? Tegenover m'n werk zit ook zo'n veel te dure sportschool, die lui betalen om met een palenklopper op een trekkerband te slaan![]()
Hout kloven is ongeveer dezelfde beweging en na afloop is het resultaat tastbaar.
Er zijn weinig problemen die een staafmixer niet oplost. Heb je een staafmixer?quote:
Wel een turbojoekserquote:Op maandag 2 februari 2026 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn weinig problemen die een staafmixer niet oplost. Heb je een staafmixer?
Wat triest @uniekhoorn om te lezen.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
…Vanavond uit eten met zus en zwager.
Mijn broer is 2 maand geleden half dood in bed gevonden, ambulance gekomen. Hij was nog maar 39 kg totaal uitgedroogd en uitgehongerd. Sinds 2 week zit hij in een verpleegtehuis. Hij leeft nu alleen in het verleden en dat komt waarschijnlijk ook nooit meer goed. Zo zielig.
Sterke schouders en niet enorm veel borstmassa? Ik kijk wel eens ja, maar ik sta dan meestal zelf ook iets moeilijk te doen.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is een goede bouw voor opdrukken?
Sexy dat je vrouw dat doet. Zit jij daar dan goedkeurend naar te kijken?
Het belangrijkste voor vrouwen is volgens mij dat je een W maakt met je armen en je handen iets breder zet.
Ik leerde laatst dat van knie naar volle lengte een hele lastige overgang is en je beter van muur naar schuin omhoog naar schuin wat lager naar grond kunt gaan. Dus dat probeer ik nu.
Ik heb ook niet enorm veel borstmassaquote:Op maandag 2 februari 2026 20:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sterke schouders en niet enorm veel borstmassa? Ik kijk wel eens ja, maar ik sta dan meestal zelf ook iets moeilijk te doen.
Ik vind schuin omhoog en dan goed diep gaan ook effectiever voelen, dus ik volg de logica wel.
Echt bizar.quote:Op maandag 2 februari 2026 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow dat is wel waardeloos als in zo'n park geen fatsoenlijke bedden staan, zeker gezien het prijspeil van CP.
quote:Op maandag 2 februari 2026 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zoek toch een excuus voor mijn puddingarmen
Ook zonde van de auto maar oke.. en je schrikt je de blubber. Enige wat ik er tot nu toe onder gehad heb is een kat ben me rot geschrokken wat dat beestje ook moest op de brug over de IJssel bij Deventer....quote:Op maandag 2 februari 2026 14:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee dat wil je hier voor de auto, een jonge vos en een muskusrat kom je zonder kleerscheuren vanaf
Was alles gewoon slecht of was het de bedoeling dat jullie daar af gingen zien?quote:Op maandag 2 februari 2026 20:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Echt bizar.
Kregen het er ook niet warm huisje was 11 graden toen we aan kwamen, gelijk Verwarming aan en klapte de stroom er uit en we hadden nog geen hout gehaald. Dus 45 min zonder stroom, wel waxinelichtjes die ik altijd mee heb en de temperatuur was binnen no time weer 10 graden...
Hele weekend was het koud, bed ruk... Ben weer even genezen en we wisten kleiner zwembad maar de jongens hebben uren gezwommen daar deden we het voor en ik ben heerlijk naar het strand geweest
Jaren geleden longkanker gehad, daarna nooit meer goed met hem geweest. Vast wel eens verteld dat ik wekelijks bij hem ging schoonmaken, nou ja meer puinruimen. Op een gegeven moment ermee opgehouden want hij wilde verder ook geen hulp zoeken.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Allemachtig, dat is heftig! Hoe zijn jij & zus er onder?
Heeft broer enige voorgeschiedenis die hierbij past en is hij veel ouder dan jij?
Hoe dan ook
Het was gewoon slecht en ergens wisten we ook gewoon dat dit Centerparcs is ... We trappen er 1x in de zoveel jaar in vanwege de kinderen van kunnen ze lekker zwemmen enzo en daarna is het ohjaaaaa daarom gingen we niet meerquote:Op maandag 2 februari 2026 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was alles gewoon slecht of was het de bedoeling dat jullie daar af gingen zien?
Komt wel dichterbij nu hoor! Spannend!quote:Op maandag 2 februari 2026 20:58 schreef Blues het volgende:
WAAAAAAAAAAHHHHHH
Zojuist mijn aow aanvraag verzonden![]()
![]()
![]()
Geen zeuren dit hoor uniekiequote:Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaren geleden longkanker gehad, daarna nooit meer goed met hem geweest. Vast wel eens verteld dat ik wekelijks bij hem ging schoonmaken, nou ja meer puinruimen. Op een gegeven moment ermee opgehouden want hij wilde verder ook geen hulp zoeken.
Flink aan de drank (appel valt niet ver van de boom). Waarschijnlijk gevalletje ernstig korsakov.
Hij is 59, herkend ons wel maar praat er voor de rest er helemaal in om.
Hij gaat nog steeds vaak bij mem eten (ze is al 6 jaar geleden overleden) enzovoort.
Zijn kinderen doen niks voor hem maar wij kunnen ook niks want we hebben geen wachtwoorden e.d. en geen enkel gezag over zijn geld. Maatschappelijk werker gaat er nu verder achteraan.
Zus en ik zitten wel met ons handen in het omdat het zo uitzichtloos is.
Maar enfin, wij hebben een gezellige avond gehad.
Uitgezeurd nu hoor
Ellebogen van vrouwen maken een andere hoek dan van mannen, dus wij doen push ups sowieso beter in W vorm.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:02 schreef z80 het volgende:
Voor push-up zijn er verschillende manieren en verschillende spiergroepen die je aanspreekt.
De moeilijkste is de military press push-up. Je armen parallel aan je lichaam. De kracht komt dan uit de triceps.
Daar ben ik nu mee bezig. Gaat verbazingwekkend snel. Maar ik heb nog hulp met elastieken.quote:Op maandag 2 februari 2026 20:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Er ligt daar een blok dat je op 3 hoogtes kunt neerleggen.
Gewoon morgen (woensdag?) beginnen tegen de muur en als dat te makkelijk is op het blok op zijn hoogst. Als je dat hebt uitgespeeld door naar hoog bankje-laag bankje en 28 feb filmpjes hier posten van je 50 pushups op de grond![]()
Ik wil daarnaast ook een pull up zonder assist leren. Dat duurt denk ik nog 10 keer zo lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |