abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219983451
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Stralende zonneschijn hier, dat kijkt toch wel fijn naar buiten.
Wel thuis werken, linkerknie is door vocht verdubbeld, waarschijnlijk verkeerd gelegen vannacht. Dus veel oefeningen doen vandaag maar niet op de fiets en ook niet loopplank en trap op en af, dat helpt niet.
-O- beterschap met de knie!
pi_219984074
Getraind. Zo werken. Geen zin. Groetjes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219984197
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 09:48 schreef Clubsoda het volgende:
Na de ochtendhectiek boodschappen besteld en een rondje gesport met mijn lief. Trainer van @:Vanyel gespot. Ik kan hier wel aan wennen O+ (die trainer niet per se, de rest wel :P ) zonnig maar guur hier.
Das anders een haske knap jong, jong!

Heb je net gemist dat ie mij afbeulde, ik had om 10u een afspraak met hem.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219984305
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Das anders een haske knap jong, jong!

Heb je net gemist dat ie mij afbeulde, ik had om 10u een afspraak met hem.
Ja, maar ook echt een puppy :+ Wij waren net weg om 10 uur ja :)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219984481
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, maar ook echt een puppy :+ Wij waren net weg om 10 uur ja :)
Begin 20 :Y

Maar heul serieus
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 13:15:26 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219984590
Heeft ie ook bleke kwak of goeie :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219984613
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 13:15 schreef derLudolf het volgende:
Heeft ie ook bleke kwak of goeie :+
Ik betaal hem voor training, niet voor seks.
pi_219984832
@sigme wat een gedoe rond schoonva zeg! o|O

@Tele6 Dit kan ook nog onderweg: een edelhert 😳
https://www.destentor.nl/(...)09556f4ca17fe5f7dc69

En een eiland geboekt. In Nederland. w/
pi_219984949
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 13:56 schreef AnneX het volgende:
@:sigme wat een gedoe rond schoonva zeg! o|O

@:Tele6 Dit kan ook nog onderweg: een edelhert 😳
https://www.destentor.nl/(...)09556f4ca17fe5f7dc69

En een eiland geboekt. In Nederland. w/
Levensgevaarlijk die Midwinter marathon in Apeldoorn.
Sowieso zijn de beesten samen met de wilde zwijnen savonds mijn ergste nachtmerrie als ik in de omliggende dorpen moet zijn. Heb savonds laat al vaak genoeg een groot hert in de berm gezien
pi_219984959
Afgelopen weekend naar Centerparcs geweest. Ik ben kapot door die bedden daar.
Was vannacht blij met mijn eigen bed
  maandag 2 februari 2026 @ 14:53:23 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219985260
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 14:22 schreef Goitske het volgende:
Afgelopen weekend naar Centerparcs geweest. Ik ben kapot door die bedden daar.
Was vannacht blij met mijn eigen bed
Oow dat is wel waardeloos als in zo'n park geen fatsoenlijke bedden staan, zeker gezien het prijspeil van CP.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 14:53:50 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219985263
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 14:20 schreef Goitske het volgende:

[..]
Sowieso zijn de beesten samen met de wilde zwijnen savonds mijn ergste nachtmerrie als ik in de omliggende dorpen moet zijn. Heb savonds laat al vaak genoeg een groot hert in de berm gezien
Nee dat wil je hier voor de auto, een jonge vos en een muskusrat kom je zonder kleerscheuren vanaf :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219985284
Werklaptop dicht. Meneer van de afspraak kreeg het niet voor elkaar om de microfoon aan te zetten, die mag morgen naar het spreekuur komen.

Knie is nog steeds niet fijn ondanks oefeningen.

Zo waardeer je je eigen bed nog meer @Goitske

Welk eiland @AnneX ? En hoe is het met de griep?

Er vlogen hier vanochtend hele mooie vogeltjes, puttertjes, rond. Maar waar ze de afgelopen jaren in de boom bij mijn keukenraam zaten zaten ze nu aan de overkant dus eigenlijk te ver weg. Maar zo leuk, stuk of 15-20 die allemaal tegelijk zich steeds verplaatsen, van gras naar boom, naar andere boom etc.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219985349
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 14:20 schreef Goitske het volgende:

[..]
Oei…hier zijn het egels en hazen, die oversteken. Hoorde ook van vossen, die langs het kanaal ‘wonen’.
Als een soort jager rijd ik dan - als er geen tegenliggers zijn - met groot licht op de provinciale weg. Dan denk ik dat de dieren bijtijds van de weg zijn.

Jammer zeg van je nachtrust. Zó hard nodig.
pi_219985361
Oh @Kaatje1 eiland is Terschelling. En de griep is over.
De bronchitis niét!

Hier ook vluchten kleine vogeltjes op het gazon, zwieren naar de bomen en landen in een ander gazon. In de polder boven de weilanden zijn ook hele vluchten te zien.
pi_219985511
Mijn dag tot dusver: bedreigingen en sloop praktijken :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna avond *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219985667
Hier is vandaag wat vreemd en chaotisch. Op maandag werk ik bij VWN. Eerste afspraak zegde af, de tweede en derde kwamen niet opdagen.

Ik nam een afspraak van mijn teamleider over en die vrouw zei steeds dat het terugbetalen van haar kinderopvangtoeslag niet haar probleem was. Ondertussen had haar 1,5-jarige een hele chocoladecroissant, een lolly en een heel pakje drinken. Hij zat niet goed vast in zijn buggy en zakte zo ver naar onderen dat hij met zijn hoofd klem kwam. Daarna ging hij met pen op de tafel tekenen (moeder zei vermanend tegen hem dat ze toch al had gezegd dat hij dat niet mocht). Ze gaat wel de toeslag terugbetalen, daar kunnen we lang en kort over discussiëren maar dat moet gewoon. Haar is al heel vaak verteld dat ze wijzigingen door moet geven.

En er kwam ook nog een man die al sinds december zonder uitkering zit. Hij heeft echter woensdag pas een afspraak en had er nogal moeite mee om de deur gewezen te worden. Deze man kwam vorige week en de week daarvoor niet opdagen dus hij had dikke pech. Omdat hij nogal dwingend was, ga ik woensdag nog wel even naar kantoor zodat mijn teamleider die afspraak niet alleen hoeft te doen.
Spoilers!
pi_219985671
Oh en over teamleiders gesproken, J is er per vandaag ook een _O_
Spoilers!
  maandag 2 februari 2026 @ 15:41:06 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_219985749
Mooi Lucky, gefeliciteerd.

Kaatje, zo vervelend voor jou dat je lijf je steeds zo'n pijn doet.

Erfenis ging soepel, mijn ouders hadden iets meer geld dan dat we dachten, hierdoor hoef ik maar 24 uur/week te werken, dat is wel fijn!

Vanavond uit eten met zus en zwager.
Mijn broer is 2 maand geleden half dood in bed gevonden, ambulance gekomen. Hij was nog maar 39 kg totaal uitgedroogd en uitgehongerd. Sinds 2 week zit hij in een verpleegtehuis. Hij leeft nu alleen in het verleden en dat komt waarschijnlijk ook nooit meer goed. Zo zielig
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_219985754
Sommige mensen ook. Wij zijn ook best blij dat er bij ons geen kinderen wonen (heel af en toe komt iemand wel even zijn gezin voorstellen wanneer die krap een week in Nederland zijn.

Ga er vanuit dat J geen teamleider bij VWN is?
pi_219985829
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Sommige mensen ook. Wij zijn ook best blij dat er bij ons geen kinderen wonen (heel af en toe komt iemand wel even zijn gezin voorstellen wanneer die krap een week in Nederland zijn.

Ga er vanuit dat J geen teamleider bij VWN is?
Zo'n kleintje er bij is flink afleidend tijdens een afspraak. Meestal gaan ze spelen in de wachtkamer als ze er al bij zijn. Maar deze was er nog te klein voor. Filmpje laten kijken was ook geen optie want ik had steeds moeders telefoon nodig.

Nee, gewoon IT teamlead bij zijn werk ;)
Spoilers!
pi_219986312
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zo'n kleintje er bij is flink afleidend tijdens een afspraak. Meestal gaan ze spelen in de wachtkamer als ze er al bij zijn. Maar deze was er nog te klein voor. Filmpje laten kijken was ook geen optie want ik had steeds moeders telefoon nodig.

Nee, gewoon IT teamlead bij zijn werk ;)
Ik had laatst een video spreekuur waarbij een baby op de rug van zijn moeder zat en gewiegd werd. Ik werd er misselijk van ;)
pi_219986480
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 13:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik betaal hem voor training, niet voor seks.
Dat het maar duidelijk is :D

Ik deed bulgarian split squats O+ 4x 45 seconden met 8 kg, voor de stats *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219986487
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik had laatst een video spreekuur waarbij een baby op de rug van zijn moeder zat en gewiegd werd. Ik werd er misselijk van ;)
Ik had het hier gelezen :D
Spoilers!
pi_219986555
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:

Vanavond uit eten met zus en zwager.
Mijn broer is 2 maand geleden half dood in bed gevonden, ambulance gekomen. Hij was nog maar 39 kg totaal uitgedroogd en uitgehongerd. Sinds 2 week zit hij in een verpleegtehuis. Hij leeft nu alleen in het verleden en dat komt waarschijnlijk ook nooit meer goed. Zo zielig
Allemachtig, dat is heftig! Hoe zijn jij & zus er onder?
Heeft broer enige voorgeschiedenis die hierbij past en is hij veel ouder dan jij?

Hoe dan ook :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')