quote:Op maandag 2 februari 2026 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Stralende zonneschijn hier, dat kijkt toch wel fijn naar buiten.
Wel thuis werken, linkerknie is door vocht verdubbeld, waarschijnlijk verkeerd gelegen vannacht. Dus veel oefeningen doen vandaag maar niet op de fiets en ook niet loopplank en trap op en af, dat helpt niet.
Das anders een haske knap jong, jong!quote:Op maandag 2 februari 2026 09:48 schreef Clubsoda het volgende:
Na de ochtendhectiek boodschappen besteld en een rondje gesport met mijn lief. Trainer van @:Vanyel gespot. Ik kan hier wel aan wennen(die trainer niet per se, de rest wel
) zonnig maar guur hier.
Ja, maar ook echt een puppyquote:Op maandag 2 februari 2026 12:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das anders een haske knap jong, jong!
Heb je net gemist dat ie mij afbeulde, ik had om 10u een afspraak met hem.
Begin 20quote:Op maandag 2 februari 2026 12:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, maar ook echt een puppyWij waren net weg om 10 uur ja
Ik betaal hem voor training, niet voor seks.quote:
Levensgevaarlijk die Midwinter marathon in Apeldoorn.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:56 schreef AnneX het volgende:
@:sigme wat een gedoe rond schoonva zeg!![]()
@:Tele6 Dit kan ook nog onderweg: een edelhert 😳
https://www.destentor.nl/(...)09556f4ca17fe5f7dc69
En een eiland geboekt. In Nederland.
Oow dat is wel waardeloos als in zo'n park geen fatsoenlijke bedden staan, zeker gezien het prijspeil van CP.quote:Op maandag 2 februari 2026 14:22 schreef Goitske het volgende:
Afgelopen weekend naar Centerparcs geweest. Ik ben kapot door die bedden daar.
Was vannacht blij met mijn eigen bed
Nee dat wil je hier voor de auto, een jonge vos en een muskusrat kom je zonder kleerscheuren vanafquote:Op maandag 2 februari 2026 14:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk die Midwinter marathon in Apeldoorn.
Sowieso zijn de beesten samen met de wilde zwijnen savonds mijn ergste nachtmerrie als ik in de omliggende dorpen moet zijn. Heb savonds laat al vaak genoeg een groot hert in de berm gezien
Oei…hier zijn het egels en hazen, die oversteken. Hoorde ook van vossen, die langs het kanaal ‘wonen’.quote:Op maandag 2 februari 2026 14:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk die Midwinter marathon in Apeldoorn.
Sowieso zijn de beesten samen met de wilde zwijnen savonds mijn ergste nachtmerrie als ik in de omliggende dorpen moet zijn. Heb savonds laat al vaak genoeg een groot hert in de berm gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna avond
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zo'n kleintje er bij is flink afleidend tijdens een afspraak. Meestal gaan ze spelen in de wachtkamer als ze er al bij zijn. Maar deze was er nog te klein voor. Filmpje laten kijken was ook geen optie want ik had steeds moeders telefoon nodig.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Sommige mensen ook. Wij zijn ook best blij dat er bij ons geen kinderen wonen (heel af en toe komt iemand wel even zijn gezin voorstellen wanneer die krap een week in Nederland zijn.
Ga er vanuit dat J geen teamleider bij VWN is?
Ik had laatst een video spreekuur waarbij een baby op de rug van zijn moeder zat en gewiegd werd. Ik werd er misselijk vanquote:Op maandag 2 februari 2026 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo'n kleintje er bij is flink afleidend tijdens een afspraak. Meestal gaan ze spelen in de wachtkamer als ze er al bij zijn. Maar deze was er nog te klein voor. Filmpje laten kijken was ook geen optie want ik had steeds moeders telefoon nodig.
Nee, gewoon IT teamlead bij zijn werk
Dat het maar duidelijk isquote:Op maandag 2 februari 2026 13:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik betaal hem voor training, niet voor seks.
Ik had het hier gelezenquote:Op maandag 2 februari 2026 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had laatst een video spreekuur waarbij een baby op de rug van zijn moeder zat en gewiegd werd. Ik werd er misselijk van
Allemachtig, dat is heftig! Hoe zijn jij & zus er onder?quote:Op maandag 2 februari 2026 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond uit eten met zus en zwager.
Mijn broer is 2 maand geleden half dood in bed gevonden, ambulance gekomen. Hij was nog maar 39 kg totaal uitgedroogd en uitgehongerd. Sinds 2 week zit hij in een verpleegtehuis. Hij leeft nu alleen in het verleden en dat komt waarschijnlijk ook nooit meer goed. Zo zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |