abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219981407
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vrijwel geen klassieke Disneyfilm gezien. Dat was niet voor 'ons soort mensen' ( :') ). Maar nu we naar Disneyland gaan, moet ik er toch maar eens aan geloven.

We hebben vanmiddag de helft van de eerste Fantasia uit 1940 gekeken en zijn nu bijna klaar met Peter Pan (1953). Leerzaam. Tink blijkt niet te praten en Peter Pan is geen klein wezentje maar normale mensenformaat.
Zit daar dan ook (klassieke) muziek onder? En waar kijken jullie deze oude films? Wat leuk!
pi_219981495
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:12 schreef Blues het volgende:
Bluesmoeder had een 'testament' gemaakt jaren voor overlijden waarin ze e.e.a. aan sieraden had beschreven. Wat voor wie.
Vervolgens gaf ze in de tussentijd zo her en der aan die en die ringetjes, armbanden enzovoorts. weg.
Dat leverde na haar overlijden wat spannende weken op waarin ons gezin hierdoor zo mogelijk nog verder uit elkaar gedreven werd.
:{
;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219981659
Schoonva was door mevrouw X op sterven na dood achtergelaten in z'n smeerbende. Hij werd gered door maatschappelijk werk, die 'm naar een inrichting verplaatsen alwaar hij a) een hartoperatie onderging, b) geen drank meer kreeg, c) gelaafd en gevoed werd en d) onder bewind gesteld.

A, b & c sloegen verrassend goed aan in plaats van dood te gaan leefde hij nog 5 jaar. Liggend. In bed.
D deed die tijd z'n boekhouding en met zoveel tijd keek die eens wat terug in de tijd naar de transacties van de jaren ervoor en deed aangifte tegen X.

Schoonva was zeker op de hoogte van dit al maar hij had van zijn leven nooit enige fout gemaakt (alle anderen wel, heel veel zelfs), maar dit was dus ook niet fout en hij weigerde expliciet om ooit nog wat anders te tekenen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219981663
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Zit daar dan ook (klassieke) muziek onder? En waar kijken jullie deze oude films? Wat leuk!
Onder Fantasia zit zeker klassieke muziek. Heel mooi gedaan, vooral als je bedenkt dat het 86 jaar oud is. Ze ziet af en toe het orkest spelen en er zitten bijpassende animaties bij. De films zijn gedownload. Misschien staat het ook wel op Disney+, dat lijkt logisch.
Spoilers!
pi_219981674
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:15 schreef sigme het volgende:
Schoonva was door mevrouw X op sterven na dood achtergelaten in z'n smeerbende. Hij werd gered door maatschappelijk werk, die 'm naar een inrichting verplaatsen alwaar hij a) een hartoperatie onderging, b) geen drank meer kreeg, c) gelaafd en gevoed werd en d) onder bewind gesteld.

A, b & c sloegen verrassend goed aan in plaats van dood te gaan leefde hij nog 5 jaar. Liggend. In bed.
D deed die tijd z'n boekhouding en met zoveel tijd keek die eens wat terug in de tijd naar de transacties van de jaren ervoor en deed aangifte tegen X.

Schoonva was zeker op de hoogte van dit al maar hij had van zijn leven nooit enige fout gemaakt (alle anderen wel, heel veel zelfs), maar dit was dus ook niet fout en hij weigerde expliciet om ooit nog wat anders te tekenen.
Jeetje zeg. Sneue man wel denk ik. En lastig voor zichzelf en anderen.
Spoilers!
pi_219981676
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Onder Fantasia zit zeker klassieke muziek. Heel mooi gedaan, vooral als je bedenkt dat het 86 jaar oud is. Ze ziet af en toe het orkest spelen en er zitten bijpassende animaties bij. De films zijn gedownload. Misschien staat het ook wel op Disney+, dat lijkt logisch.
Firebird O+ O+ O+

Muziek werd vroegah eerst gecomponeerd, daar werd vervolgens op geanimeerd.
#randomweetje
pi_219981713
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Firebird O+ O+ O+

Muziek werd vroegah eerst gecomponeerd, daar werd vervolgens op geanimeerd.
#randomweetje
Dat is duidelijk te zien. Echt wel indrukwekkend gedaan. Niet iets om nou 2 uur aan een stuk naar te kijken, maar ik wil het zeker afmaken.
Spoilers!
pi_219981780
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is duidelijk te zien. Echt wel indrukwekkend gedaan. Niet iets om nou 2 uur aan een stuk naar te kijken, maar ik wil het zeker afmaken.
En dat dus getekend op lichtbakken, papiertje voor papiertje. 12-24 frames per seconde…. O+

Ik kan echt uren achter elkaar naar goed geanimeerde films kijken. Dat mis ik in mijn huidige werkveld wel hoor, de creativiteit. Af en toe zie ik nog wel eens werk van oud hku-genoten, en hoewel ik echt niet meer thuis in mn uppie uren wil editten, verlang soms wel naar die wereld terug.
pi_219981933
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]
En dat dus getekend op lichtbakken, papiertje voor papiertje. 12-24 frames per seconde…. O+

Ik kan echt uren achter elkaar naar goed geanimeerde films kijken. Dat mis ik in mijn huidige werkveld wel hoor, de creativiteit. Af en toe zie ik nog wel eens werk van oud hku-genoten, en hoewel ik echt niet meer thuis in mn uppie uren wil editten, verlang soms wel naar die wereld terug.
Indrukwekkend _O_

quote:
Fantasia has 3,500 feet (1,100 m) of multiplane footage, more than Snow White and the Seven Dwarfs and Pinocchio combined.[47
Spoilers!
pi_219981948
Mooi, ik kan gaan slapen. De eenden zijn uitgekwaakt. Deze tijd van het jaar is het hun gewoonte om rond deze tijd een minuut of 10 te kwaken.
Spoilers!
pi_219982631
Binnenkort zullen hier de zonsopgang- en zonsondergangsconcerten van de roeken en kauwen wel weer beginnen. Inclusief schijt :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 07:03:23 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219982642
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 06:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Binnenkort zullen hier de zonsopgang- en zonsondergangsconcerten van de roeken en kauwen wel weer beginnen. Inclusief schijt :')
Jottum. Het zag onderweg van het werk paar weken terug helemaal zwart van de roeken. Alsnog blijven ze beschermd :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219982654
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi, ik kan gaan slapen. De eenden zijn uitgekwaakt. Deze tijd van het jaar is het hun gewoonte om rond deze tijd een minuut of 10 te kwaken.
Zo loopt er een eendenkoppel door het parkje

Zo schattig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams
pi_219982745
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vrijwel geen klassieke Disneyfilm gezien. Dat was niet voor 'ons soort mensen' ( :') ). Maar nu we naar Disneyland gaan, moet ik er toch maar eens aan geloven.

We hebben vanmiddag de helft van de eerste Fantasia uit 1940 gekeken en zijn nu bijna klaar met Peter Pan (1953). Leerzaam. Tink blijkt niet te praten en Peter Pan is geen klein wezentje maar normale mensenformaat.
Aw O+

Dit staat ook nog op mijn lijstje voor ooit.
Ik heb als kind alleen Dumbo gezien geloof ik, iets met mijn broertje die ernaar vroeg.
pi_219982748
@Cat-astrophe wat lief!
pi_219983128
Goedemorgen c_/
Manlief is voor de verandering eens naar kantoor, dus ik heb het huis voor mezelf *O*
pi_219983137
Goedemorgen!

Koud buiten. De sneeuw is wel grotendeels weg, daarom nog een laatste sneeuwfoto van Mooitje in de avondsneeuw, paar dagen geleden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219983213
Mogge

Stralende zonneschijn hier, dat kijkt toch wel fijn naar buiten.
Wel thuis werken, linkerknie is door vocht verdubbeld, waarschijnlijk verkeerd gelegen vannacht. Dus veel oefeningen doen vandaag maar niet op de fiets en ook niet loopplank en trap op en af, dat helpt niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219983254
Mogge!

Hier geen stralende zon, maar wel een stuk lichter dan de afgelopen grijze donkere dagen. Fijn.

Balen van je knie, @Kaatje1!
pi_219983311
Na de ochtendhectiek boodschappen besteld en een rondje gesport met mijn lief. Trainer van @Vanyel gespot. Ik kan hier wel aan wennen O+ (die trainer niet per se, de rest wel :P ) zonnig maar guur hier.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219983451
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Stralende zonneschijn hier, dat kijkt toch wel fijn naar buiten.
Wel thuis werken, linkerknie is door vocht verdubbeld, waarschijnlijk verkeerd gelegen vannacht. Dus veel oefeningen doen vandaag maar niet op de fiets en ook niet loopplank en trap op en af, dat helpt niet.
-O- beterschap met de knie!
pi_219984074
Getraind. Zo werken. Geen zin. Groetjes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219984197
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 09:48 schreef Clubsoda het volgende:
Na de ochtendhectiek boodschappen besteld en een rondje gesport met mijn lief. Trainer van @:Vanyel gespot. Ik kan hier wel aan wennen O+ (die trainer niet per se, de rest wel :P ) zonnig maar guur hier.
Das anders een haske knap jong, jong!

Heb je net gemist dat ie mij afbeulde, ik had om 10u een afspraak met hem.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219984305
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Das anders een haske knap jong, jong!

Heb je net gemist dat ie mij afbeulde, ik had om 10u een afspraak met hem.
Ja, maar ook echt een puppy :+ Wij waren net weg om 10 uur ja :)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219984481
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 12:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, maar ook echt een puppy :+ Wij waren net weg om 10 uur ja :)
Begin 20 :Y

Maar heul serieus
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator maandag 2 februari 2026 @ 13:15:26 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219984590
Heeft ie ook bleke kwak of goeie :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219984613
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 13:15 schreef derLudolf het volgende:
Heeft ie ook bleke kwak of goeie :+
Ik betaal hem voor training, niet voor seks.
pi_219984832
@sigme wat een gedoe rond schoonva zeg! o|O

@Tele6 Dit kan ook nog onderweg: een edelhert 😳
https://www.destentor.nl/(...)09556f4ca17fe5f7dc69

En een eiland geboekt. In Nederland. w/
pi_219984949
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2026 13:56 schreef AnneX het volgende:
@:sigme wat een gedoe rond schoonva zeg! o|O

@:Tele6 Dit kan ook nog onderweg: een edelhert 😳
https://www.destentor.nl/(...)09556f4ca17fe5f7dc69

En een eiland geboekt. In Nederland. w/
Levensgevaarlijk die Midwinter marathon in Apeldoorn.
Sowieso zijn de beesten samen met de wilde zwijnen savonds mijn ergste nachtmerrie als ik in de omliggende dorpen moet zijn. Heb savonds laat al vaak genoeg een groot hert in de berm gezien
pi_219984959
Afgelopen weekend naar Centerparcs geweest. Ik ben kapot door die bedden daar.
Was vannacht blij met mijn eigen bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')