quote:Op maandag 2 februari 2026 17:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat het maar duidelijk is![]()
Ik deed bulgarian split squats4x 45 seconden met 8 kg, voor de stats
Succes gewenst! Hou je ons op de hoogte?quote:Op maandag 2 februari 2026 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nou daar gaan we hoor. De lasagne staat in de AF
Het antwoord op alle vragen is dat ik de circuittraining meedeed. Dat is een soort tabata-stijl; 45 seconden een oefening, doorwisselen naar de volgende. Er waren zes stations en vier rondes.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
Tof he.
Hoe kwam je op het onzalige idee?
Help me even met 4x45 seconden? Ik doe altijd x keer. Moest je ermee cardioën?
Oh huuuuquote:Op maandag 2 februari 2026 18:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het antwoord op alle vragen is dat ik de circuittraining meedeed. Dat is een soort tabata-stijl; 45 seconden een oefening, doorwisselen naar de volgende. Er waren zes stations en vier rondes.
Heel?quote:Op maandag 2 februari 2026 18:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik deed zaterdag overigens heal elevated squats. Gewoon thuis. Daar krijg je ook spierpijn van
Heftig zeg, van je broerquote:Op maandag 2 februari 2026 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi Lucky, gefeliciteerd.
Kaatje, zo vervelend voor jou dat je lijf je steeds zo'n pijn doet.
Erfenis ging soepel, mijn ouders hadden iets meer geld dan dat we dachten, hierdoor hoef ik maar 24 uur/week te werken, dat is wel fijn!
Vanavond uit eten met zus en zwager.
Mijn broer is 2 maand geleden half dood in bed gevonden, ambulance gekomen. Hij was nog maar 39 kg totaal uitgedroogd en uitgehongerd. Sinds 2 week zit hij in een verpleegtehuis. Hij leeft nu alleen in het verleden en dat komt waarschijnlijk ook nooit meer goed. Zo zielig
Ik vind dat wel lollig. Mijn aandachtsspanne is ongeveer 45 seconden en ik kan niet tellen en bewegen tegelijk.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh huuuu
Daar kijk ik altijd met afgrijzen naar.
Ja, geen idee waarom ik dacht dat je dat zo schrijftquote:Op maandag 2 februari 2026 18:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel?
Ik wil me normaal kunnen opdrukken vanaf mijn tenen. Dus ik ben nu thuis bezig op de tafel enzo.
Krijg je ook ook pijn van
Doe je mee?quote:Op maandag 2 februari 2026 18:46 schreef gcjoel het volgende:
Dit voelt echt als een mega throwback naar het slank topic ooit.
Ik moest van de week voor het eerst een split squat doen. Met gewicht.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik deed zaterdag overigens heal elevated squats. Gewoon thuis. Daar krijg je ook spierpijn van
Knap! Ik kan het nauwelijks.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel?
Ik wil me normaal kunnen opdrukken vanaf mijn tenen. Dus ik ben nu thuis bezig op de tafel enzo.
Krijg je ook ook pijn van
EN ik heb nu teringveel afwasquote:Op maandag 2 februari 2026 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik had er wat gemalen peper en een zootje Italiaanse kruiden door gedaan, maar het is alsnog heel flauw en waterig geworden. Ik heb nu voor nog 2 dagen.
Wat is een goede bouw voor opdrukken?quote:Op maandag 2 februari 2026 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, geen idee waarom ik dacht dat je dat zo schrijftDat is ook stoer. Ik kan alleen vanaf knieën en dan ook maar matig. Mijn echtgenote kan het goed, maar die heeft er ook een betere bouw voor.
Met mijn handen op de eettafel he! Nog niet op de grond (dan kan ik er misschien 3)quote:
Jij bent toch wel dermate van 'gemak dient de mens' dat je twee vaatwassers hebt?quote:
Meh.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik had er wat gemalen peper en een zootje Italiaanse kruiden door gedaan, maar het is alsnog heel flauw en waterig geworden. Ik heb nu voor nog 2 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |