Ah, dan hoef ik daar ook geen kaartje meer voor te kopenquote:Op maandag 2 februari 2026 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, het concert van Hatari in Amsterdam (de Melkweg) is afgelast, zie ik net.
Ik ook nietquote:Op maandag 2 februari 2026 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dan hoef ik daar ook geen kaartje meer voor te kopen
Ja, naar mijn werk!quote:Op maandag 2 februari 2026 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet je nog op pad morgen?![]()
Ik kan gelukkig de hele dag thuisblijven, we moeten deze week verplicht thuiswerken ivm verhuizing van het kantoor
Ik heb ook gesport, tennis in de blaashal, die ook maar koud en klam was. Mijn kriebelhoest is weer helemaal terug door die vreselijke koude lucht in de hal en buiten en dan ook nog binnen warme droge lucht. En ik kon me niet goed warmspelen, ik voel de spierpijn nu al opkomenquote:Op maandag 2 februari 2026 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten. Mijn knie vind de kou buiten helemaal niet fijn.Verder wel lekker gesport.
Ik heb in mijn buikspieren nog spierpijn van zaterdag.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook gesport, tennis in de blaashal, die ook maar koud en klam was. Mijn kriebelhoest is weer helemaal terug door die vreselijke koude lucht in de hal en buiten en dan ook nog binnen warme droge lucht. En ik kon me niet goed warmspelen, ik voel de spierpijn nu al opkomen
qua formaat bruikbaar? Dan kaartjes verkopen als schaatsbaanquote:Op maandag 2 februari 2026 22:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De wegen zijn wel te doen. Maar mijn tuin is een schaatsbaan.
Een paar weken stelde hij voor dat ik in het ochtend thuis een cursus ging volgen. Maar we hebben morgenvroeg een gesprek met een klant waar ik bij moet zijn. Hoe het aan het eind van de dag is moeten we maar even zien.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Kun je wel eerder naar huis, mocht er echt ijzel in aantocht zijn?
Zou wel makkelijk geld verdienen.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua formaat bruikbaar? Dan kaartjes verkopen als schaatsbaan
Ik 0. En dat hou ik ook graag zoquote:Op maandag 2 februari 2026 22:42 schreef H_T het volgende:
Sinds een paar minuten geleden heb ik twee Fast & Furious-films gezien
Ah, maar dat is niet pas sinds een paar minuten het gevalquote:Op maandag 2 februari 2026 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik 0. En dat hou ik ook graag zo
Ah, gezellig.quote:Op maandag 2 februari 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog te energiek van het sporten om te kunnen slapen.
Jeetje wat een lijntje coke tijdens de rust niet teweeg kan brengen hèquote:Op maandag 2 februari 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog te energiek van het sporten om te kunnen slapen.
Meer dan Nederlandse modellen?quote:Op maandag 2 februari 2026 23:53 schreef Strani het volgende:
Noorwegen is wel heel erg oververtegenwoordigd in de Epstein files. Ik heb jullie geprobeerd te waarschuwen.
Ja, daar gaat het in elk geval om de vrouw van de kroonprins en om een voormalig premier die ook voorzitter van het Nobelcomité van de Vrede is geweest.quote:
Toevallig dat die naam wel gelekt is.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het in elk geval om de vrouw van de kroonprins en om een voormalig premier die ook voorzitter van het Nobelcomité van de Vrede is geweest.
Van die twee modellen had ik ook nog nooit gehoord moet ik zeggen.
Met roomboter?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* zet Zeeuwse bolussen op tafel.
[ afbeelding ]
Kom eraan!quote:
Later vandaag en morgen gaat het wel echt glad worden bij jullie, zelfs in het midden van het land al vandaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:30 schreef NailQueen het volgende:
De ijzel viel reuze mee en mijn afspraak is verplaatst
Vanaf morgen gaat het echt vriezen en dan moet mijn grijze container bij de weg. Die zit stampvol dus die moet echt geleegd worden.
Hier mijn haar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral in de baard of al echt je haar ook?
Beide en buiten ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral in de baard of al echt je haar ook?
Ik ben heerlijk thuis vandaag en heb ook totaal gern ambities om daar verandering in te brengenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Later vandaag en morgen gaat het wel echt glad worden bij jullie, zelfs in het midden van het land al vandaag.
Ik heb ook nog steeds spierpijn van buikspierkwartier van zaterdag.quote:
ripquote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:58 schreef Arizona het volgende:
Het kan snel gaan, inmiddels heb ik stevige hoofdpijn
Dat kan je wel zeggen ja. Haakon zou er erg verstandig aan doen om misschien maar eens een beetje afstand te nemen van Mette-Marit...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:05 schreef zorro28 het volgende:
We hebben hier soms commentaar op onze koninklijke familie maar die van Noorwegen is echt een puinhoop
Dat is wel een voordeeltje van blond zijn. Nou ja er zijn wel meer voordelen lijkt me maar dat is er één.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:07 schreef Arizona het volgende:
Ik word een heeeel klein beetje grijs, bij de aanzet en bij de slapen. Maar dat valt gelukkig bijna niet op, het lijkt gewoon een van de vele tinten blond in mijn haar![]()
NM komt zo ook naar huis om vanmiddag thuis te werken. Het is hier nog -2 en er komt een aardig neerslaggebied deze kant op, dus dat is een recept voor problemen.
Een áárdig neerslaggebied he!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:08 schreef Strani het volgende:
@:arizona noem je je vriend nou een neerslaggebied?
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
Zeeuwse bolussen met roomboter? Dat kan maar een ding betekenen.
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Luctor!!
Hier ook nog een keer: gefeliciteerdquote:
Jullie houden toch van directheid?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:56 schreef zorro28 het volgende:
Gefeliciteerd Luctor![]()
Ik ben een slechte vrouw, wij horen goed te zijn in hints
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook nog een keer: gefeliciteerd
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:56 schreef zorro28 het volgende:
Gefeliciteerd Luctor![]()
Ik ben een slechte vrouw, wij horen goed te zijn in hints
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:26 schreef Meke het volgende:
Grapje Luc, gefeliciteeerd![]()
![]()
Maak er een waanzinnige dag en een nog leuker jaar van![]()
![]()
![]()
Nee, Tuurlijk doe ik niets liefs zonder reden .quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:25 schreef Meke het volgende:
Je denkt dat Luctor eens uit zichzelf iets liefs doet, nee hoor moet er wel een stille hint achter zitten
Zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, Tuurlijk doe ik niets liefs zonder reden .![]()
![]()
![]()
Ik vind dat altijd wel een beetje vreemd. Een waanzinnige dag. Het is een dinsdag in februari, het is koud en regent en straks is het gladquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:26 schreef Meke het volgende:
Maak er een waanzinnige dag en een nog leuker jaar van![]()
![]()
![]()
Wat je dus eigenlijk zegt is dat mensen gewoon niet jarig moeten zijn in de winterquote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een beetje vreemd. Een waanzinnige dag. Het is een dinsdag in februari, het is koud en regent en straks is het glad![]()
Luctor mag misschien thuis uitkiezen wat hij gaat eten, maar het zal vast geen waanzinnige dag worden.
Helemaal mee eens. Het moet sowieso maar eens klaar zijn met al die superlatieven.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een beetje vreemd. Een waanzinnige dag. Het is een dinsdag in februari, het is koud en regent en straks is het glad![]()
Luctor mag misschien thuis uitkiezen wat hij gaat eten, maar het zal vast geen waanzinnige dag worden.
Ohquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Wij zitten overigens niet in zo'n leuk woonboot-huisje maarja
Ja prima huisje hoor, ook schoon. Het heeft o.a. een infrarood-sauna en een bubbelbad.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
OhMaar wel een leuk huisje op zich? Wat hebben ze er zoal?
Klinkt niet slechtquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja prima huisje hoor, ook schoon. Het heeft o.a. een infrarood-sauna en een bubbelbad.
Ow, dat mag wel, maar ze hoeven geen fantastische verjaardag te hebben. Een jaar heeft vaak veel leukere dagen dan de dag dat je jarig bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat mensen gewoon niet jarig moeten zijn in de winter
Zoals de dag dat je de sleutels van je huis krijgtquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat mag wel, maar ze hoeven geen fantastische verjaardag te hebben. Een jaar heeft vaak veel leukere dagen dan de dag dat je jarig bent.
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:21 schreef Arizona het volgende:
@:Luctor.et.Emergo van harte gefeliciteerd!![]()
En ook nog een gewone werkdag.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:10 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd @:Luctor.et.Emergo !
Maak er een redelijke dag van.
Ooh, dat lijkt me echt zalig met deze kouquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja prima huisje hoor, ook schoon. Het heeft o.a. een infrarood-sauna en een bubbelbad.
Herkenbaar! Goede voornemens qua werk lijken meestal omgekeerd uit te pakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:25 schreef Arizona het volgende:
Van mijn middag rustig aan doen kwam weer niks terecht
Ja, spijtig genoeg welquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Goede voornemens qua werk lijken meestal omgekeerd uit te pakken
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:luctor.et.emergo
Goede voornemens zijn sowieso een wassen neusquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Goede voornemens qua werk lijken meestal omgekeerd uit te pakken
Misschien is een Bubblebad-meet ook een keer leuk voor deze SC? Het is geen sjoelen maar óók leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooh, dat lijkt me echt zalig met deze kou
Heel veel plezier nog!
Hebben jullie al meets gehouden (in SC-verband)?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is een Bubblebad-meet ook een keer leuk voor deze SC? Het is geen sjoelen maar óók leuk.
Misschien kan het één en ander gecombineerd worden?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is een Bubblebad-meet ook een keer leuk voor deze SC? Het is geen sjoelen maar óók leuk.
Er zijn een aantal meets geweest in het verleden. Ikzelf heb nooit naar een groepsmeet kunnen gaan wegens geografische complicaties, maar heb wel een paar SC-ers ontmoet. En we deden een tijdje video-meets met een groep.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben jullie al meets gehouden (in SC-verband)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |