Gruwelquote:
Ik denk dat ze weghalen de Zeeuwen eerder tegenhoudtquote:Op maandag 2 februari 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel, verhoog de dijken!
Nee, dan moeten ze emigreren en dan komen ze juistquote:Op maandag 2 februari 2026 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weghalen de Zeeuwen eerder tegenhoudt
Goeiesmiddags juffrouw Jannie!quote:Op maandag 2 februari 2026 15:47 schreef NailQueen het volgende:
* komt met het karretje aan zetten
Wie wil er nog wat koffie en thee?
Een sociaal werker gaat zelfmoord plegen. Dan gooit hij zich in de groep en zegt die “Ach, laat maar zitten!”quote:
Dan moeten ze nog gaan inburgeren ook.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, dan moeten ze emigreren en dan komen ze juist
Ah vegetarisch.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ham, kipfilet en gebraden gehakt.
Chappel Roan weet daar wel raad meequote:
Het klachtenformulier mag je inleveren bij mijn ouders.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, even vergeten dat je nog heel jong bent
Ze heeft er alleen geen pijn voor hoeven te lijdenquote:Op maandag 2 februari 2026 17:48 schreef NailQueen het volgende:
Omdat we nu weer thuis zijn kunnen we het eindelijk over de Grammys hebben.
[..]
Chappel Roan weet daar wel raad mee
Deze look is wel geschikt voor een verlegen iemand onder ons bij een ESF meetquote:Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze heeft er alleen geen pijn voor hoeven te lijden
'Tepeljurk' van zangeres Chappell Roan gaat internet over: outfit blijkt niet te zijn wat hij lijkt
Ook best bijzonder dat Cher een Grammy wil geven aan een artiest die al 20 jaar dood is
Cher vergist zich bij de Grammy-uitreiking
Hou die griepjes van jullie voortaan lekker in Spanje aub.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jee, ik denk dat ik je misschien heb aangestoken ,(
Wel goed gemaakt.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze heeft er alleen geen pijn voor hoeven te lijden
'Tepeljurk' van zangeres Chappell Roan gaat internet over: outfit blijkt niet te zijn wat hij lijkt
Grammy-uitreiking[/url]
Leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 2 februari 2026 07:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Ik werd vanochtend wakker met een stevig kuchje en een verstopte neus, als man zijnde betekent dat dus dat ik extreem ziek en zo goed als dood ben.
Hier in het oosten ook niet. Het voelde echt als -15 vandaag.quote:Op maandag 2 februari 2026 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeetje, jullie hebben in het Noorden ook niet de fijnste winter he?
Jij bent Influenzar van beroep?quote:Op maandag 2 februari 2026 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jee, ik denk dat ik je misschien heb aangestoken ,(
En morgen wordt het net zo koudquote:Op maandag 2 februari 2026 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeetje, jullie hebben in het Noorden ook niet de fijnste winter he?
Moet je nog op pad morgen?quote:Op maandag 2 februari 2026 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En morgen wordt het net zo koud![]()
Ik denk dat het komt omdat wij dichter bij Noorwegen zitten. Dan komt de kou bij ons als eerste
Ah, dan hoef ik daar ook geen kaartje meer voor te kopenquote:Op maandag 2 februari 2026 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, het concert van Hatari in Amsterdam (de Melkweg) is afgelast, zie ik net.
Ik ook nietquote:Op maandag 2 februari 2026 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dan hoef ik daar ook geen kaartje meer voor te kopen
Ja, naar mijn werk!quote:Op maandag 2 februari 2026 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet je nog op pad morgen?![]()
Ik kan gelukkig de hele dag thuisblijven, we moeten deze week verplicht thuiswerken ivm verhuizing van het kantoor
Ik heb ook gesport, tennis in de blaashal, die ook maar koud en klam was. Mijn kriebelhoest is weer helemaal terug door die vreselijke koude lucht in de hal en buiten en dan ook nog binnen warme droge lucht. En ik kon me niet goed warmspelen, ik voel de spierpijn nu al opkomenquote:Op maandag 2 februari 2026 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten. Mijn knie vind de kou buiten helemaal niet fijn.Verder wel lekker gesport.
Ik heb in mijn buikspieren nog spierpijn van zaterdag.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook gesport, tennis in de blaashal, die ook maar koud en klam was. Mijn kriebelhoest is weer helemaal terug door die vreselijke koude lucht in de hal en buiten en dan ook nog binnen warme droge lucht. En ik kon me niet goed warmspelen, ik voel de spierpijn nu al opkomen
qua formaat bruikbaar? Dan kaartjes verkopen als schaatsbaanquote:Op maandag 2 februari 2026 22:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De wegen zijn wel te doen. Maar mijn tuin is een schaatsbaan.
Een paar weken stelde hij voor dat ik in het ochtend thuis een cursus ging volgen. Maar we hebben morgenvroeg een gesprek met een klant waar ik bij moet zijn. Hoe het aan het eind van de dag is moeten we maar even zien.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Kun je wel eerder naar huis, mocht er echt ijzel in aantocht zijn?
Zou wel makkelijk geld verdienen.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua formaat bruikbaar? Dan kaartjes verkopen als schaatsbaan
Ik 0. En dat hou ik ook graag zoquote:Op maandag 2 februari 2026 22:42 schreef H_T het volgende:
Sinds een paar minuten geleden heb ik twee Fast & Furious-films gezien
Ah, maar dat is niet pas sinds een paar minuten het gevalquote:Op maandag 2 februari 2026 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik 0. En dat hou ik ook graag zo
Ah, gezellig.quote:Op maandag 2 februari 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog te energiek van het sporten om te kunnen slapen.
Jeetje wat een lijntje coke tijdens de rust niet teweeg kan brengen hèquote:Op maandag 2 februari 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog te energiek van het sporten om te kunnen slapen.
Meer dan Nederlandse modellen?quote:Op maandag 2 februari 2026 23:53 schreef Strani het volgende:
Noorwegen is wel heel erg oververtegenwoordigd in de Epstein files. Ik heb jullie geprobeerd te waarschuwen.
Ja, daar gaat het in elk geval om de vrouw van de kroonprins en om een voormalig premier die ook voorzitter van het Nobelcomité van de Vrede is geweest.quote:
Toevallig dat die naam wel gelekt is.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het in elk geval om de vrouw van de kroonprins en om een voormalig premier die ook voorzitter van het Nobelcomité van de Vrede is geweest.
Van die twee modellen had ik ook nog nooit gehoord moet ik zeggen.
Met roomboter?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* zet Zeeuwse bolussen op tafel.
[ afbeelding ]
Kom eraan!quote:
Later vandaag en morgen gaat het wel echt glad worden bij jullie, zelfs in het midden van het land al vandaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:30 schreef NailQueen het volgende:
De ijzel viel reuze mee en mijn afspraak is verplaatst
Vanaf morgen gaat het echt vriezen en dan moet mijn grijze container bij de weg. Die zit stampvol dus die moet echt geleegd worden.
Hier mijn haar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral in de baard of al echt je haar ook?
Beide en buiten ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral in de baard of al echt je haar ook?
Ik ben heerlijk thuis vandaag en heb ook totaal gern ambities om daar verandering in te brengenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Later vandaag en morgen gaat het wel echt glad worden bij jullie, zelfs in het midden van het land al vandaag.
Ik heb ook nog steeds spierpijn van buikspierkwartier van zaterdag.quote:
ripquote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:58 schreef Arizona het volgende:
Het kan snel gaan, inmiddels heb ik stevige hoofdpijn
Dat kan je wel zeggen ja. Haakon zou er erg verstandig aan doen om misschien maar eens een beetje afstand te nemen van Mette-Marit...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:05 schreef zorro28 het volgende:
We hebben hier soms commentaar op onze koninklijke familie maar die van Noorwegen is echt een puinhoop
Dat is wel een voordeeltje van blond zijn. Nou ja er zijn wel meer voordelen lijkt me maar dat is er één.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:07 schreef Arizona het volgende:
Ik word een heeeel klein beetje grijs, bij de aanzet en bij de slapen. Maar dat valt gelukkig bijna niet op, het lijkt gewoon een van de vele tinten blond in mijn haar![]()
NM komt zo ook naar huis om vanmiddag thuis te werken. Het is hier nog -2 en er komt een aardig neerslaggebied deze kant op, dus dat is een recept voor problemen.
Een áárdig neerslaggebied he!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:08 schreef Strani het volgende:
@:arizona noem je je vriend nou een neerslaggebied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |