Nog welquote:
De timer van de kerstverlichting weigert nu wel dienst overigens, dus die is uit en ik weet nog niet of ik ga proberen dat nu te fixen of voor volgend kerstseizoenquote:
quote:Op zondag 1 februari 2026 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is een zinloze discussie.
Dat bepalen we zelf welquote:Op maandag 2 februari 2026 06:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Het weekend is weer voorbij. Tijd om aan de slag te gaan.
Tot op zekere hoogte. Ik werd vanochtend wakker met een stevig kuchje en een verstopte neus, als man zijnde betekent dat dus dat ik extreem ziek en zo goed als dood ben.quote:
R.I.P.quote:Op maandag 2 februari 2026 07:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Ik werd vanochtend wakker met een stevig kuchje en een verstopte neus, als man zijnde betekent dat dus dat ik extreem ziek en zo goed als dood ben.
Ik hoorde het. Noorden heeft weer ijzel.quote:
Ripquote:Op maandag 2 februari 2026 07:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Ik werd vanochtend wakker met een stevig kuchje en een verstopte neus, als man zijnde betekent dat dus dat ik extreem ziek en zo goed als dood ben.
We zijn wel van de sneeuw af.quote:Op maandag 2 februari 2026 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Noorden heeft weer ijzel.
Ik las vanmorgen in de krant dat het vanaf halverwege de maand weer winters gaat worden.quote:
Ik dacht dat mijn auto gewoon nat was maar het was ijzelquote:Op maandag 2 februari 2026 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Noorden heeft weer ijzel.
Typische maandag tegenspoed.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn auto gewoon nat was maar het was ijzel![]()
Ik had de voorruit afgedekt maar het scherm was er ook aan vastgevroren![]()
Ik leef!quote:Op zondag 1 februari 2026 22:07 schreef Strani het volgende:
Nu teruglezen en hopen dat er niemand dood is of zo
Jeetje, jullie hebben in het Noorden ook niet de fijnste winter he?quote:Op maandag 2 februari 2026 09:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn auto gewoon nat was maar het was ijzel![]()
Ik had de voorruit afgedekt maar het scherm was er ook aan vastgevroren![]()
Oh jee, ik denk dat ik je misschien heb aangestoken ,(quote:Op maandag 2 februari 2026 07:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd weer die Zeeuwen je hequote:
Snel, verhoog de dijken!quote:
Gruwelquote:
Ik denk dat ze weghalen de Zeeuwen eerder tegenhoudtquote:Op maandag 2 februari 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel, verhoog de dijken!
Nee, dan moeten ze emigreren en dan komen ze juistquote:Op maandag 2 februari 2026 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weghalen de Zeeuwen eerder tegenhoudt
Goeiesmiddags juffrouw Jannie!quote:Op maandag 2 februari 2026 15:47 schreef NailQueen het volgende:
* komt met het karretje aan zetten
Wie wil er nog wat koffie en thee?
Een sociaal werker gaat zelfmoord plegen. Dan gooit hij zich in de groep en zegt die “Ach, laat maar zitten!”quote:
Dan moeten ze nog gaan inburgeren ook.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, dan moeten ze emigreren en dan komen ze juist
Ah vegetarisch.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ham, kipfilet en gebraden gehakt.
Chappel Roan weet daar wel raad meequote:
Het klachtenformulier mag je inleveren bij mijn ouders.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, even vergeten dat je nog heel jong bent
Ze heeft er alleen geen pijn voor hoeven te lijdenquote:Op maandag 2 februari 2026 17:48 schreef NailQueen het volgende:
Omdat we nu weer thuis zijn kunnen we het eindelijk over de Grammys hebben.
[..]
Chappel Roan weet daar wel raad mee
Deze look is wel geschikt voor een verlegen iemand onder ons bij een ESF meetquote:Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze heeft er alleen geen pijn voor hoeven te lijden
'Tepeljurk' van zangeres Chappell Roan gaat internet over: outfit blijkt niet te zijn wat hij lijkt
Ook best bijzonder dat Cher een Grammy wil geven aan een artiest die al 20 jaar dood is
Cher vergist zich bij de Grammy-uitreiking
Hou die griepjes van jullie voortaan lekker in Spanje aub.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jee, ik denk dat ik je misschien heb aangestoken ,(
Wel goed gemaakt.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze heeft er alleen geen pijn voor hoeven te lijden
'Tepeljurk' van zangeres Chappell Roan gaat internet over: outfit blijkt niet te zijn wat hij lijkt
Grammy-uitreiking[/url]
Leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 2 februari 2026 07:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier in het oosten ook niet. Het voelde echt als -15 vandaag.quote:Op maandag 2 februari 2026 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeetje, jullie hebben in het Noorden ook niet de fijnste winter he?
Jij bent Influenzar van beroep?quote:Op maandag 2 februari 2026 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jee, ik denk dat ik je misschien heb aangestoken ,(
En morgen wordt het net zo koudquote:Op maandag 2 februari 2026 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeetje, jullie hebben in het Noorden ook niet de fijnste winter he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |