Januari is toch wel weer hard gegaan ja. Dat zal met februari nog wel meer het geval zijn. Uiteraard doordat die maar 28 dagen is, maar met de OS erbij al helemaal.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Scheelt altijd ook wel of je op de vrijdagavond nog plannen hebt, dan voelt toch als een soort van extra weekenddag.
(Voor mn gevoel is januari ook weer echt voorbij gevlogen!)
Wel zin in de OSquote:Op zondag 1 februari 2026 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Januari is toch wel weer hard gegaan ja. Dat zal met februari nog wel meer het geval zijn. Uiteraard doordat die maar 28 dagen is, maar met de OS erbij al helemaal.
Zeker! Net maar met de voorpret begonnen door het dagschema van woensdag, donderdag en vrijdag te maken en te plaatsenquote:
Oh, goed bezig.quote:Op zondag 1 februari 2026 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker! Net maar met de voorpret begonnen door het dagschema van woensdag, donderdag en vrijdag te maken en te plaatsen
Zouden wij ze kunnen raden?quote:Op zondag 1 februari 2026 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net de songfestival categorie bij het The Floor. Lieten ze de tekst zien en het land dan moest je het nummer raden. Ze hebben op zich pittige categorie van gemaakt ipv de standaard liedjes die iedereen kent.
Oh wat lekker zeg! Ik moet het doen met kijken tijdens werk. Gelukkig heb ik sportliefhebbende directieleden die zelf ook vaak tijdens belangrijke evenementen keken/kijken. We hebben ook wel eens tijdens de OS met z’n allen voor de tv op werk staan juichenquote:Op zondag 1 februari 2026 21:06 schreef Redefine het volgende:
Komende week nog werken, daarna dan t/m maandag de 16e vrij. Wilde eigenlijk die tweede week van de OS ook wel volledig vrij zijn, maar dan is mijn collega ook vrij (die ga met wintersport en heeft kinderen, dus die kan niet een andere week vrij nemen), en die maandag begint een nieuwe collega. Die moet ik dan inwerken.
quote:
quote:
Ah balenquote:Op zondag 1 februari 2026 21:06 schreef Redefine het volgende:
Komende week nog werken, daarna dan t/m maandag de 16e vrij. Wilde eigenlijk die tweede week van de OS ook wel volledig vrij zijn, maar dan is mijn collega ook vrij (die ga met wintersport en heeft kinderen, dus die kan niet een andere week vrij nemen), en die maandag begint een nieuwe collega. Die moet ik dan inwerken.
Niet iedereen, maar ik geloof de meerderheid wel.quote:Op zondag 1 februari 2026 22:06 schreef Strani het volgende:
Zo heeft iedereen een beetje een leuk weekend gehad?
Jij bent ook voor de Patriots toch?quote:Op zondag 1 februari 2026 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah balen![]()
Ik neem alleen de 9e vrij maar dat is meer omdat dat de maandag na de Super Bowl is.
Nee.quote:Op zondag 1 februari 2026 21:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zat 'Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku' er tussen?
Het is patat.quote:
Patat of friet, zolang je er maar van genietquote:Op zondag 1 februari 2026 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is een zinloze discussie.
Nou ja, had wel langer vrij kunnen hebben, want er zijn altijd wel veel kennismakingen en dagdelen meelopen bij logistiek, winkel en reparatie. En mijn andere collega's hadden ook een deel ander inwerk kunnen doen. Maar ik vind het beter dat die collega gelijk goed en prettig kan beginnen i.p.v. eerst allerlei andere zaken te doen (die je normaliter juist wat verspreid) en te horen 'volgende week wordt je echt ingewerkt hoor.'quote:Op zondag 1 februari 2026 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah balen![]()
Ik neem alleen de 9e vrij maar dat is meer omdat dat de maandag na de Super Bowl is.
Anders blijven die nog wel posten ondanks dat ze geesten zijn.quote:Op zondag 1 februari 2026 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar ik geloof de meerderheid wel.
Als je een slecht weekend hebt, word je niet meteen een geest hoorquote:Op zondag 1 februari 2026 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders blijven die nog wel posten ondanks dat ze geesten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |