Met roomboter?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* zet Zeeuwse bolussen op tafel.
[ afbeelding ]
Kom eraan!quote:
Later vandaag en morgen gaat het wel echt glad worden bij jullie, zelfs in het midden van het land al vandaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:30 schreef NailQueen het volgende:
De ijzel viel reuze mee en mijn afspraak is verplaatst
Vanaf morgen gaat het echt vriezen en dan moet mijn grijze container bij de weg. Die zit stampvol dus die moet echt geleegd worden.
Hier mijn haar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral in de baard of al echt je haar ook?
Beide en buiten ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral in de baard of al echt je haar ook?
Ik ben heerlijk thuis vandaag en heb ook totaal gern ambities om daar verandering in te brengenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Later vandaag en morgen gaat het wel echt glad worden bij jullie, zelfs in het midden van het land al vandaag.
Ik heb ook nog steeds spierpijn van buikspierkwartier van zaterdag.quote:
ripquote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:58 schreef Arizona het volgende:
Het kan snel gaan, inmiddels heb ik stevige hoofdpijn
Dat kan je wel zeggen ja. Haakon zou er erg verstandig aan doen om misschien maar eens een beetje afstand te nemen van Mette-Marit...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:05 schreef zorro28 het volgende:
We hebben hier soms commentaar op onze koninklijke familie maar die van Noorwegen is echt een puinhoop
Dat is wel een voordeeltje van blond zijn. Nou ja er zijn wel meer voordelen lijkt me maar dat is er één.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:07 schreef Arizona het volgende:
Ik word een heeeel klein beetje grijs, bij de aanzet en bij de slapen. Maar dat valt gelukkig bijna niet op, het lijkt gewoon een van de vele tinten blond in mijn haar![]()
NM komt zo ook naar huis om vanmiddag thuis te werken. Het is hier nog -2 en er komt een aardig neerslaggebied deze kant op, dus dat is een recept voor problemen.
Een áárdig neerslaggebied he!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:08 schreef Strani het volgende:
@:arizona noem je je vriend nou een neerslaggebied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |