Ohquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Wij zitten overigens niet in zo'n leuk woonboot-huisje maarja
Ja prima huisje hoor, ook schoon. Het heeft o.a. een infrarood-sauna en een bubbelbad.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
OhMaar wel een leuk huisje op zich? Wat hebben ze er zoal?
Klinkt niet slechtquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja prima huisje hoor, ook schoon. Het heeft o.a. een infrarood-sauna en een bubbelbad.
Ow, dat mag wel, maar ze hoeven geen fantastische verjaardag te hebben. Een jaar heeft vaak veel leukere dagen dan de dag dat je jarig bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat mensen gewoon niet jarig moeten zijn in de winter
Zoals de dag dat je de sleutels van je huis krijgtquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat mag wel, maar ze hoeven geen fantastische verjaardag te hebben. Een jaar heeft vaak veel leukere dagen dan de dag dat je jarig bent.
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:21 schreef Arizona het volgende:
@:Luctor.et.Emergo van harte gefeliciteerd!![]()
En ook nog een gewone werkdag.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een beetje vreemd. Een waanzinnige dag. Het is een dinsdag in februari, het is koud en regent en straks is het glad![]()
Luctor mag misschien thuis uitkiezen wat hij gaat eten, maar het zal vast geen waanzinnige dag worden.
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:10 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd @:Luctor.et.Emergo !
Maak er een redelijke dag van.
Ooh, dat lijkt me echt zalig met deze kouquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja prima huisje hoor, ook schoon. Het heeft o.a. een infrarood-sauna en een bubbelbad.
Herkenbaar! Goede voornemens qua werk lijken meestal omgekeerd uit te pakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:25 schreef Arizona het volgende:
Van mijn middag rustig aan doen kwam weer niks terecht
Ja, spijtig genoeg welquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Goede voornemens qua werk lijken meestal omgekeerd uit te pakken
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:luctor.et.emergo
Goede voornemens zijn sowieso een wassen neusquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Goede voornemens qua werk lijken meestal omgekeerd uit te pakken
Misschien is een Bubblebad-meet ook een keer leuk voor deze SC? Het is geen sjoelen maar óók leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooh, dat lijkt me echt zalig met deze kou
Heel veel plezier nog!
Hebben jullie al meets gehouden (in SC-verband)?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is een Bubblebad-meet ook een keer leuk voor deze SC? Het is geen sjoelen maar óók leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |