Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
Zeeuwse bolussen met roomboter? Dat kan maar een ding betekenen.
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Luctor!!
Hier ook nog een keer: gefeliciteerdquote:
Jullie houden toch van directheid?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:56 schreef zorro28 het volgende:
Gefeliciteerd Luctor![]()
Ik ben een slechte vrouw, wij horen goed te zijn in hints
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook nog een keer: gefeliciteerd
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:56 schreef zorro28 het volgende:
Gefeliciteerd Luctor![]()
Ik ben een slechte vrouw, wij horen goed te zijn in hints
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:26 schreef Meke het volgende:
Grapje Luc, gefeliciteeerd![]()
![]()
Maak er een waanzinnige dag en een nog leuker jaar van![]()
![]()
![]()
Nee, Tuurlijk doe ik niets liefs zonder reden .quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:25 schreef Meke het volgende:
Je denkt dat Luctor eens uit zichzelf iets liefs doet, nee hoor moet er wel een stille hint achter zitten
Zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, Tuurlijk doe ik niets liefs zonder reden .![]()
![]()
![]()
Ik vind dat altijd wel een beetje vreemd. Een waanzinnige dag. Het is een dinsdag in februari, het is koud en regent en straks is het gladquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:26 schreef Meke het volgende:
Maak er een waanzinnige dag en een nog leuker jaar van![]()
![]()
![]()
Wat je dus eigenlijk zegt is dat mensen gewoon niet jarig moeten zijn in de winterquote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een beetje vreemd. Een waanzinnige dag. Het is een dinsdag in februari, het is koud en regent en straks is het glad![]()
Luctor mag misschien thuis uitkiezen wat hij gaat eten, maar het zal vast geen waanzinnige dag worden.
Helemaal mee eens. Het moet sowieso maar eens klaar zijn met al die superlatieven.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een beetje vreemd. Een waanzinnige dag. Het is een dinsdag in februari, het is koud en regent en straks is het glad![]()
Luctor mag misschien thuis uitkiezen wat hij gaat eten, maar het zal vast geen waanzinnige dag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |