Midterms is geen presidentsverkiezingen hè.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee hij is over het algemeen een ongeleid projectiel!
Zolang de democraten niemand naar voren kunnen schuiven is er voor hem geen vuiltje aan de lucht.
Ik voorzie weinig, problemen voor de partij, en dat is pas in november meen ik.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Midterms is geen presidentsverkiezingen hè.
Ik probeer enkel jou debiele redenatie te begrijpen omdat je weigert jezelf uit te leggen. Want tja, hoe leg je uit dat politie auto's trappen niet dom is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je laat nu zelf zien hoe debiel je redenatie is.
Wat ik begrepen heb zijn die verkiezingen wel belangrijk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Midterms is geen presidentsverkiezingen hè.
Dan nog: het zijn geen presidentsverkiezingen waarbij de Democraten een kandidaat tegenover Trump moeten zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik voorzie weinig, problemen voor de partij, en dat is pas in november meen ik.
Dus meer dan een half jaar, er kan van alles gebeuren in die tussentijd.
Je loopt nu je eigen argument totaal te verdraaien.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik probeer enkel jou debiele redenatie te begrijpen omdat je weigert jezelf uit te leggen. Want tja, hoe leg je uit dat politie auto's trappen niet dom is.
Ad hominem dat hij dan kogels verdient negeer ik verder. Dat maken jullie ervan he.
Wel degelijk relevant, zo zien we meteen dat onze geweldige zachtaardige verpleger helemaal niet zo zachtaardig was.quote:
Niet relevant.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wel degelijk relevant, zo zien we meteen dat onze geweldige zachtaardige verpleger helemaal niet zo zachtaardig was.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je loopt nu je eigen argument totaal te verdraaien.
Wat moet ik hebben dan?quote:
Dat is zijn beleid.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump gooit nog even olie op het vuur.
Wat wil je nou zeggen zuigertje? Wat voor mening heeft dit kutplaatje?quote:
Oke, dus je bent het met mij eens dat het ontiegelijk dom is om politie auto's te trappen. Je loopt alleen een beetje te mierenneuken omdat ik zei dat hij dacht dat hij dat ongestraft kon doen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat moet ik hebben dan?
Jij kunt niet onderbouwen wat je beweerde.
Het is EN totaal niet relevant in deze (want niet gerelateerd) EN totaal geen rechtvaardiging om wie dan ook dood te schieten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke, dus je bent het met mij eens dat het ontiegelijk dom is om politie auto's te trappen. Je loopt alleen een beetje te mierenneuken omdat ik zei dat hij dacht dat hij dat ongestraft kon doen.
Nou goed punt hoor![]()
Dit klopt niet hoor, in de peilingen liep het gelijk op, of had Trump licht de overhand.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zegt niks, Ik kon me ook herinneren dat ik daar intrapte, alle prognoses gaven aan dat Harris dit wel ff binnen harkte.
Weer een omtrekkende beweging.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke, dus je bent het met mij eens dat het ontiegelijk dom is om politie auto's te trappen. Je loopt alleen een beetje te mierenneuken omdat ik zei dat hij dacht dat hij dat ongestraft kon doen.
Nou goed punt hoor![]()
Het is wel relevant. En dat laatste beweerd niemand.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is EN totaal niet relevant in deze (want niet gerelateerd) EN totaal geen rechtvaardiging om wie dan ook dood te schieten.
Dus wat zit je te mekkeren?
Triggeredquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen zuigertje? Wat voor mening heeft dit kutplaatje?
Waarom reageer jij?quote:
Het is totaal NIET relevant.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is wel relevant. En dat laatste beweerd niemand.
Haha wat kinderachtig joh.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Weer een omtrekkende beweging.
Je kunt je punt dus niet onderbouwen.
Verder prima hoor.
Ja, en terecht.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je reageert nogal getriggerd.
Is dom.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha wat kinderachtig joh.
Waarom is het zo moeilijk voor jou om gewoon te zeggen dat het dom was om tegen die auto aan te trappen. Dat je je in allerlei bochten moet wringen om dat maar niet te erkennen. Vreemd hoor.
Die kerel trok geen wapen en bemoeien met politiewerk kan nooit bestraft worden door gewoon maar neergeschoten te worden. Waar heb je het in vredesnaam over manquote:Op woensdag 28 januari 2026 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je een wapen trekt dan loop je ook kans om neergeschoten te worden. Maar goed dat is het punt niet, het punt is dat je niet moet bemoeien met politiewerk. Dat standpunt was/is echt niet controversieel behalve in Minneapolis waar de bevolking zo gek is gemaakt dat ze denken te vechten tegen de reïncarnatie van het derde Reich.
Lees je oorspronkelijke reactie eens terug.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha wat kinderachtig joh.
Waarom is het zo moeilijk voor jou om gewoon te zeggen dat het dom was om tegen die auto aan te trappen. Dat je je in allerlei bochten moet wringen om dat maar niet te erkennen. Vreemd hoor.
Kees? Misschien effe stoppen met zuipen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kees je oorspronkelijke reactie eens terug.
Trump is een lastercampagne gestart tegen Pretti, en de wolven huilen mee...quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:29 schreef MoreDakka het volgende:
Dit nieuwe filmpje bewijst nog maar een keer hoe belachelijk het was om die kerel neer te schieten. Als iemand zich zo gedraagt (schoppen tegen een politieauto kan echt niet) dan arresteer je hem, of zorg je ervoor dat hij weg blijft.
Het kan dus wel, zonder te schieten. Ook als de kerel zelf een wapen op zak heeft.
Nee dat klopt maar we praten beetje langs mekaar jij hebt het over de midterms en ik kijk alvast verder naar de president verkiezingen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan nog: het zijn geen presidentsverkiezingen waarbij de Democraten een kandidaat tegenover Trump moeten zetten.
Pretti is een idioot. Maar dood hoefde hij niet. Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ik verwacht in deze zaak wel veroordelingen aan de kant van ICE.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump is een lastercampagne gestart tegen Pretti, en de wolven huilen mee...
Nja dat is ook niet zo moeilijk, als men aageeft de proteesten zijn peacfull en je ziet die gast een agent in het gezicht spuwen en een achterlicht slopen, dat helpt niet bepaald mee.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump is een lastercampagne gestart tegen Pretti, en de wolven huilen mee...
Gewoon agressief en misdadig gedrag van ICE.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Pretti is een idioot. Maar dood hoefde hij niet. Ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Zie ik in deze tijd met de Trumpregering die achter ICE staat niet gebeuren.quote:Ik verwacht in deze zaak wel veroordelingen aan de kant van ICE.
Je kent hem niet, maar noemt hem toch een idioot...quote:
Als er een veroordeling komt, dan is het geen ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:Maar dood hoefde hij niet. Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ik verwacht in deze zaak wel veroordelingen aan de kant van ICE.
Het was dan ook een tragisch incident, een incident dat voorkomen had kunnen worden als Pretti niet te veel in zich zelf was gaan geloven.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die kerel trok geen wapen en bemoeien met politiewerk kan nooit bestraft worden door gewoon maar neergeschoten te worden. Waar heb je het in vredesnaam over man
Sorry, maar als je tegen politiewagens gaat schoppen en agenten gaat belemmeren tijdens hun werkzaamheden dan ben je een idioot.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kent hem niet, maar noemt hem toch een idioot...
[..]
Als er een veroordeling komt, dan is het geen ongelukkige samenloop van omstandigheden.
We hebben het over de president hè.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja dat is ook niet zo moeilijk, als men aageeft de proteesten zijn peacfull en je ziet die gast een agent in het gezicht spuwen en een achterlicht slopen, dat helpt niet bepaald mee.
De republikeinen maken daar weer gebruik van, had je anders verwacht dit gebeurt over en weer.
Zoals hier ik het zelfde merk met sleurs en dingen noemen zoals onopgeleid zooitje etc..
Ik zie het een beetje zoals Israel word weg gezet, het land bevind zich midden in een wespen nest en moet zich constant verdedigen, elke mis stap word breed uitgemeten terwijl de ander alles maar mag roepen en doen zonder daadwerkelijke conseqquenties.
Iedereen ziet dat hij zich als een idioot gedragen heeft.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kent hem niet, maar noemt hem toch een idioot...
[..]
Als er een veroordeling komt, dan is het geen ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ik denk niet eens dat het tot een veroordeling gaat komen. Een wapen ging af, mensen roepen “gun, gun, gun” en vervolgens word Pretti neergeschoten. Vanuit het standpunt van de agent is het niet onredelijk dat hij is gaan schieten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Pretti is een idioot. Maar dood hoefde hij niet. Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ik verwacht in deze zaak wel veroordelingen aan de kant van ICE.
En als je een Maga hoedje opzet ben je een held.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Sorry, maar als je tegen politiewagens gaat schoppen en agenten gaat belemmeren tijdens hun werkzaamheden dan ben je een idioot.
Daar hoef je geen petje voor op te zetten, gewoon je gezond verstand gebruiken en je komt al een heel eind.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
En als je een Maga hoedje opzet ben je een held.
Ik trap niet in dit soort zogenaamde argumenten.
Vanuit jouw standpunt niet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het tot een veroordeling gaat komen. Een wapen ging af, mensen roepen “gun, gun, gun” en vervolgens word Pretti neergeschoten. Vanuit het standpunt van de agent is het niet onredelijk dat hij is gaan schieten.
Dat is ook een manier van toegeven niet te begrijpen wat er bedoeld wordt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar hoef je geen petje voor op te zetten, gewoon je gezond verstand gebruiken en je komt al een heel eind.
Nu zeg je weer wat anders.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat hij zich als een idioot gedragen heeft.
Ho ho, het moment dat hij agenten ging belemmeren ben je van demonstrant gepromoveerd tot een gevaar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vanuit jouw standpunt niet.
Je kunt niet voor de agent praten.
Dat jij het normaal vindt dat een agent zijn magazijn leeg schiet op een demonstrant maakt niet dat dat inderdaad zo is.
Geldt hetzelfde voor de lui die hem neerschoten?quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het was dan ook een tragisch incident, een incident dat voorkomen had kunnen worden als Pretti niet te veel in zich zelf was gaan geloven.
Dus dan mag hij doodgeschoten worden wat jou betreft...quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ho ho, het moment dat hij agenten ging belemmeren ben je van demonstrant gepromoveerd tot een gevaar.
Die hadden veel beter met elkaar moeten communiceren. De persoon die het wapen had veiliggesteld had dat ook luidkeels moeten melden. Dat in alle hectiek dat wapen dan afgaat is echt domme pech en dat heeft verregaande gevolgen gehad voor Pretti.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Geldt hetzelfde voor de lui die hem neerschoten?
Ik vind het vreemd dat je alle schuld neer legt bij degene die is doodgeschoten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:06 schreef Chivaz het volgende:
Hé Wantie, even een serieuze vraag. Vind je dat Pretti dit hele gebeuren had kunnen voorkomen door zich als een demonstrant te gedragen ipv te larpen als een vrijheidsstrijder?
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je alle schuld neer legt bij degene die is doodgeschoten.
Maar het is wel in lijn met wat Trump wil, dus toch eigenlijk zo vreemd niet.
Pretti had het kunnen voorkomen, maar voor ICE is het domme pech...quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die hadden veel beter met elkaar moeten communiceren. De persoon die het wapen had veiliggesteld had dat ook luidkeels moeten melden. Dat in alle hectiek dat wapen dan afgaat is echt domme pech en dat heeft verregaande gevolgen gehad voor Pretti.
Doet hij nooitquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
Ik geef antwoord.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
Die krijg je ook niet te horen, sjemmert, Chivaz etc durven geen kleur te bekennen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:09 schreef IndoorKite het volgende:
Ik heb nog steeds geen 1 goeie reden gelezen waarom hij werd gepeppersprayed, met +6 man naar de grond werd getackeld, die vervolgens op hem zaten te timmeren terwijl hij hopeloos op de grond lag en daarna dood werd geschoten.
Begin daar eens mee? Wat was de reden? Wat rechtvaardigt al die acties?
En ga me niet vertellen omdat hij een week eerder een achterlicht kapot heeft getrapt. Zelf jullie zijn nog net niet zo achterlijk om dat te denken.
Begrijpelijk ook want Wantie is er van overtuigd dat ICE de Gestapo is en dan is tegenstand tegen agenten niet alleen gewenst maar zelfs een beetje een plicht.quote:
Je geeft geen enkel antwoord, het enige wat ik lees is een whataboutism en een slappe poging om mij woorden in de mond te leggen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik geef antwoord.
Dat het niet het antwoord is dat je aan staat is niet mijn probleem.
De VS is geen Iran, waar het normaal is dat demonstranten het risico lopen doodgeschoten te worden.
Het is gewoon een domme vraag, die al eerder is neergesabeld door verschillende anderen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je geeft geen enkel antwoord, het enige wat ik lees is een whataboutism en een slappe poging om mij woorden in de mond te leggen.
Het is echt geen moeilijke vraag hoor ik zal hem nog een keer stellen.
Vind je dat Pretti dit hele gebeuren had kunnen voorkomen door zich als een demonstrant te gedragen ipv te larpen als een vrijheidsstrijder?
De reden dat ik dit vraag is dat er talloze legitieme demonstranten zijn die geen agenten belemmeren/aanvallen en die worden dan ook niet neergeknald. Wat maakt de situatie in Minneapolis dan zoveel anders dan elders in het land?
Geen kleur bekennen, ik durf rustig toe te geven dat die agenten fouten hebben gemaakt in deze chaos wat tot dit tragische incident heeft geleid.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die krijg je ook niet te horen, sjemmert, Chivaz etc durven geen kleur te bekennen.
Van die 2 kan je inderdaad weinig verwachten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die krijg je ook niet te horen, sjemmert, Chivaz etc durven geen kleur te bekennen.
Komop man, hou je niet voor de domme. Je hebt duidelijk gezien dat hij zich bemoeit met die schermutseling tussen hem en die vrouw, de beelden die later zijn uitgekomen dat hij tegen die wagen aan trapt pleitten ook niet echt voor hem.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is gewoon een domme vraag, die al eerder is neergesabeld door verschillende anderen.
En nu stel je hem opnieuw.
Was Pretti niet op de plaats geweest waar hij is gestorven, dan had hij nu nog geleefd.
Dat geldt voor iedereen die door een ongeval of geweld om het leven komt: als ze niet op de plek des onheils waren, dan hadden ze nog geleefd.
Wat kunnen we met die informatie?
Helemaal niets.
Dat verzin je voor het gemak even.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook want Wantie is er van overtuigd dat ICE de Gestapo is
Nog meer onzin...quote:en dan is tegenstand tegen agenten niet alleen gewenst maar zelfs een beetje een plicht.
Zoals Trump op 6 januariquote:Dat is het gevaar van de ophitsende retoriek van politici
Want met die manier vraag je erom om te worden doodgeschoten....quote:en de media richting ICE, godzijdank zijn er maar 2 doden te betreuren, ik voorspelde er nog veel meer voor dat men eindelijk ging inzien dat dit niet de manier is om je ongenoegen te uiten.
Klopt, maar moet hij om die reden dood?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Komop man, hou je niet voor de domme. Je hebt duidelijk gezien dat hij zich bemoeit met die schermutseling tussen hem en die vrouw,
Wat heeft een legitiem protest hiermee te maken?quote:de beelden die later zijn uitgekomen dat hij tegen die wagen aan trapt pleitten ook niet echt voor hem.
Je kan toch toegeven dat belemmeren van agenten en vandalisme weinig te maken hebben met legitiem protest.
Waarom blijf je dit maar oplepelen, er is echt niemand die vind dat hij had moeten sterven.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar moet hij om die reden dood?
[..]
Jij beschrijft Pretti consequent als een vreedzame demonstrant die het niet verdiende om doodgeschoten te worden. Je negeert gemakshalve het feit dat Pretti agenten belemmerde, lid was van die signal groep die dus alle posities van ICE doorspeelde zodat ze daar herrie konden schoppen.quote:Wat heeft een legitiem protest hiermee te maken?
Inderdaad het is geen Iran, dat maakt de larp van al die “vrijheidsstrijders” dan ook zo belachelijk.quote:Nogmaals, dit is toch geen Iran?
Het is toch niet normaal dat demonstranten of relschoppers worden doodgeschoten?
Zijn ze daar ooit weggeweest uit Portland? Het is immers wel ground zero daar voor de woke linkse gekkies.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:38 schreef theguyver het volgende:
Btw de angry mob is weer weg uit minnesota en staat nu weer voor het ice gebouw in Portland.
Dit gebeurde ook al net voor en na de rellen in LA
[ x ]
Vind je het niet opvallend dat ICE-agenten mensen kunnen sommeren om hun gezichten en papieren te laten zien, terwijl ze zelf gemaskerd zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:40 schreef Chivaz het volgende:
Zelfs als ze criminele illegalen oppakken dan staan ze nog te brullen dat het allemaal verschrikkelijk is wat ICE doet.
Vind je? Agenten hadden ook gewoon weg kunnen lopen toen Prettig met pepperspray bespoten was.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:40 schreef Chivaz het volgende:
Jij beschrijft Pretti consequent als een vreedzame demonstrant die het niet verdiende om doodgeschoten te worden. Je negeert gemakshalve het feit dat Pretti agenten belemmerde
Hij deed niks verkeerd toen hij doodgeschoten werdquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:06 schreef Chivaz het volgende:
Hé Wantie, even een serieuze vraag. Vind je dat Pretti dit hele gebeuren had kunnen voorkomen door zich als een demonstrant te gedragen ipv te larpen als een vrijheidsstrijder?
Hear, hear!quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:09 schreef IndoorKite het volgende:
Ik heb nog steeds geen 1 goeie reden gelezen waarom hij werd gepeppersprayed, met +6 man naar de grond werd getackeld, die vervolgens op hem zaten te timmeren terwijl hij hopeloos op de grond lag en daarna dood werd geschoten.
Begin daar eens mee? Wat was de reden? Wat rechtvaardigt al die acties?
En ga me niet vertellen omdat hij een week eerder een achterlicht kapot heeft getrapt. Zelf jullie zijn nog net niet zo achterlijk om dat te denken.
Dat deed hij niet op het moment dat ze bovenop hem doken en hem vervolgens doodschoten. De rest is totaal irrelevant.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom blijf je dit maar oplepelen, er is echt niemand die vind dat hij had moeten sterven.
[..]
Jij beschrijft Pretti consequent als een vreedzame demonstrant die het niet verdiende om doodgeschoten te worden. Je negeert gemakshalve het feit dat Pretti agenten belemmerde, lid was van die signal groep die dus alle posities van ICE doorspeelde zodat ze daar herrie konden schoppen.
Ik heb echt helemaal niets tegen legitiem protest maar vandalisme, agenten belemmeren etc etc vallen niet onder legitiem protest.
[..]
Inderdaad het is geen Iran, dat maakt de larp van al die “vrijheidsstrijders” dan ook zo belachelijk.
Deze mensen zijn aan het “protesteren” om illegalen in het land te houden. Zelfs als ze criminele illegalen oppakken dan staan ze nog te brullen dat het allemaal verschrikkelijk is wat ICE doet.
Hij was überhaupt irrelevant… nu is die een glitterplaatje met vleugels samen met die Renee en George…quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deed hij niet op het moment dat ze bovenop hem doken en hem vervolgens doodschoten. De rest is totaal irrelevant.
Waarom zou zijn leven irrelevant geweest zijn dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij was überhaupt irrelevant… nu is die een glitterplaatje met vleugels samen met die Renee en George…
Nee, dat is geen domme pech. De agenten zijn de schuldigen hier. Pretti lag al op de grond, ze hadden hem al onder controle. Dat was alles wat nodig was op basis van zijn acties.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die hadden veel beter met elkaar moeten communiceren. De persoon die het wapen had veiliggesteld had dat ook luidkeels moeten melden. Dat in alle hectiek dat wapen dan afgaat is echt domme pech en dat heeft verregaande gevolgen gehad voor Pretti.
O echt… wat is hij meer dat een ander? Waarom is hij zo speciaal voor je, er worden dagelijks onschuldige mensen in de VS neergeschoten. Maar voor deze sla jij hier op tilt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou zijn leven irrelevant geweesr zijn dan?
Rare vragen en een buitengewoon rare post @ootjekatootjequote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O echt… wat is hij meer dat een ander? Waarom is hij zo speciaal voor je, er worden dagelijks onschuldige mensen in de VS neergeschoten. Maar voor deze sla jij hier op tilt.
Hij was een agressieve demonstrant, en werd doodgeschoten. Was nog gewaarschuwd door zijn ouders.
Hij was niet naïef maar agressief. Hij wist wat die deed en zeker na René Good wat er kon gebeuren.
Die Alex koos hier bewust voor, ik had persoonlijk voor een andere manier van demonstreren gekozen.
Aan de andere kant van de wereld zijn 30000 mensen binnen 48 uur vermoord voor hun eigen vrijheid en die van hun naasten… loop je in dat topic ook zo te blaten?
Euh, dit was zijn manier en hij kende de gevaren van provoceren. Zijn ouders waarschuwden hem al, hij had al klappen gehad en koos bewust voor deze manieren van demonstreren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat is geen domme pech. De agenten zijn de schuldigen hier. Pretti lag al op de grond, ze hadden hem al onder controle. Dat was alles wat nodig was op basis van zijn acties.
Hij provoceerde niet toen hij werd doodgeschoten. Get your facts straight.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Euh, dit was zijn manier en hij kende de gevaren van provoceren. Zijn ouders waarschuwden hem al, hij had al klappen gehad en koos bewust voor deze manieren van demonstreren.
Die hondenfluitjes worden massaal uitgedeeld daar, omdat ze gigantisch irritant zijn en agressie opwekken.
Das een bewuste keuze, je “tegenstander” gek willen maken door die hoge tonen.
Zelf worden ze na een uur ingewisseld voor de volgende groep demonstranten. Dat zijn bewuste keuzes,
Niet achteraf janken dan. Eigen keuze, Alex is nu een mooi glitterplaatje met vleugels. Ze gebruiken niet eens zijn eigen kop, die was te lelijk, dus hebben ze ff aangepast… walgelijk maar alles voor het grote doel.
Nee, dat is héél andersquote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:21 schreef Firuze60 het volgende:
De gevaren van provoceren in Iran zijn overduidelijk, hadden die demonstranten dan ook maar binnen moeten blijven?
Iedereen zijn eigen menig hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rare vragen en een buitengewoon rare post @:Ootjekatootje
Ik vraag je slechts waarom zijn leven er niet toe zou doen. En dan kom je met dit onsamenhangende leugenachtige geraaskal op de man (vrouw)..
Weet ik, maar ik kan hier niet tegen, haha.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is héél anders![]()
![]()
Maar goed, ik had er niet op moeten teageren en jij ook niet. Dom van ons
Herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kan hier niet tegen, haha.
Ik ben zeer selectief in mijn verontwaardiging, weet je waarom? De VS is een democratie, waar je mag protesteren en je mening uiten, als je dan daarom door je kop wordt geknald is dat verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen menig hier.
Je bent selectief in je verontwaardiging.
Mijn broer bouwt daar in de VS regelmatig dingen, die staat dan in Houston voor een stoplicht en daar schiet iemand een ander dood om niks af bij dat stoplicht…quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ben zeer selectief in mijn verontwaardiging, weet je waarom? De VS is een democratie, waar je mag protesteren en je mening uiten, als je dan daarom door je kop wordt geknald is dat verschrikkelijk.
Ik ben net klaar met schilderen, wat lul jij nou? Moet jij morgen niet werken?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dronken gewauwel
Kan mij niet voorstellen dat niemand dat erg vindt als er iemand om niks bij een stoplichtruzie doodschiet. Hier ging het om een persoon die tegen het harde optreden van ICE demonstreerde. Raddraaiers die auto's kapot schoppen of hotels vernielen horen opgepakt te worden. Demonstranten met wat fluitjes en borden?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn broer bouwt daar in de VS regelmatig dingen, die staat dan in Houston voor een stoplicht en daar schiet iemand een ander dood om niks af bij dat stoplicht…
Niemand vind dat erg, Alex is wel erg. Waarom dan? Selectieve verontwaardiging. Ik vind er wat van.
Nee hoor, die lag er een kwartier later nog.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat niemand dat erg vindt als er iemand om niks bij een stoplichtruzie doodschiet. Hier ging het om een persoon die tegen het harde optreden van ICE demonstreerde. Raddraaiers die auto's kapot schoppen of hotels vernielen horen opgepakt te worden. Demonstranten met wat fluitjes en borden?
Gezellige maatschappij daar dan. Maar jij bent voor de harde hand, toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, die lag er een kwartier later nog.
Ik ben nergens voor. Ik ben ook nergens tegen, ik verbaas me vooral over de felheid en naïviteit van anderen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gezellige maatschappij daar dan. Maar jij bent voor de harde hand, toch?
Dat heb ik net proberen uit te leggen in een post hierboven. Een demonstrant schiet je niet dood om niks. Ja, in Iran, maar in de VS? Dat dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor. Ik ben ook nergens tegen, ik verbaas me vooral over de felheid en naïviteit van anderen.
Maar waarom praten wij hier over de keuzes die Alex bewust nam al topics vol en niet over de mensen in Iran?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat heb ik net proberen uit te leggen in een post hierboven. Een demonstrant schiet je niet dood om niks. Ja, in Iran, maar in de VS? Dat dus.
He? In Iran liep je al een risico opgepakt te worden als je je hoofddoek af deed, dat is een verschrikkelijk regime. In de VS staan er voortdurend overal groepjes mensen te demonstreren met bordjes over van alles, nooit is daarom zomaar iemand neergeknald. Zoek het verschil.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar waarom praten wij hier over de keuzes die Alex bewust nam al topics vol en niet over de mensen in Iran?
Omdat Alex Pretti niets verkeerd deed toen hij doodgeschoten werd en er een apart topic is over Iran en de mensen die daar onterecht gedood werden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar waarom praten wij hier over de keuzes die Alex bewust nam al topics vol en niet over de mensen in Iran?
Ah, zijn ze weer vrij gelaten in Portland?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:38 schreef theguyver het volgende:
Btw de angry mob is weer weg uit minnesota en staat nu weer voor het ice gebouw in Portland.
Dit gebeurde ook al net voor en na de rellen in LA
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |