Hear, hear!quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:09 schreef IndoorKite het volgende:
Ik heb nog steeds geen 1 goeie reden gelezen waarom hij werd gepeppersprayed, met +6 man naar de grond werd getackeld, die vervolgens op hem zaten te timmeren terwijl hij hopeloos op de grond lag en daarna dood werd geschoten.
Begin daar eens mee? Wat was de reden? Wat rechtvaardigt al die acties?
En ga me niet vertellen omdat hij een week eerder een achterlicht kapot heeft getrapt. Zelf jullie zijn nog net niet zo achterlijk om dat te denken.
Dat deed hij niet op het moment dat ze bovenop hem doken en hem vervolgens doodschoten. De rest is totaal irrelevant.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom blijf je dit maar oplepelen, er is echt niemand die vind dat hij had moeten sterven.
[..]
Jij beschrijft Pretti consequent als een vreedzame demonstrant die het niet verdiende om doodgeschoten te worden. Je negeert gemakshalve het feit dat Pretti agenten belemmerde, lid was van die signal groep die dus alle posities van ICE doorspeelde zodat ze daar herrie konden schoppen.
Ik heb echt helemaal niets tegen legitiem protest maar vandalisme, agenten belemmeren etc etc vallen niet onder legitiem protest.
[..]
Inderdaad het is geen Iran, dat maakt de larp van al die “vrijheidsstrijders” dan ook zo belachelijk.
Deze mensen zijn aan het “protesteren” om illegalen in het land te houden. Zelfs als ze criminele illegalen oppakken dan staan ze nog te brullen dat het allemaal verschrikkelijk is wat ICE doet.
Hij was überhaupt irrelevant… nu is die een glitterplaatje met vleugels samen met die Renee en George…quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deed hij niet op het moment dat ze bovenop hem doken en hem vervolgens doodschoten. De rest is totaal irrelevant.
Waarom zou zijn leven irrelevant geweest zijn dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij was überhaupt irrelevant… nu is die een glitterplaatje met vleugels samen met die Renee en George…
Nee, dat is geen domme pech. De agenten zijn de schuldigen hier. Pretti lag al op de grond, ze hadden hem al onder controle. Dat was alles wat nodig was op basis van zijn acties.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die hadden veel beter met elkaar moeten communiceren. De persoon die het wapen had veiliggesteld had dat ook luidkeels moeten melden. Dat in alle hectiek dat wapen dan afgaat is echt domme pech en dat heeft verregaande gevolgen gehad voor Pretti.
O echt… wat is hij meer dat een ander? Waarom is hij zo speciaal voor je, er worden dagelijks onschuldige mensen in de VS neergeschoten. Maar voor deze sla jij hier op tilt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou zijn leven irrelevant geweesr zijn dan?
Rare vragen en een buitengewoon rare post @ootjekatootjequote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O echt… wat is hij meer dat een ander? Waarom is hij zo speciaal voor je, er worden dagelijks onschuldige mensen in de VS neergeschoten. Maar voor deze sla jij hier op tilt.
Hij was een agressieve demonstrant, en werd doodgeschoten. Was nog gewaarschuwd door zijn ouders.
Hij was niet naïef maar agressief. Hij wist wat die deed en zeker na René Good wat er kon gebeuren.
Die Alex koos hier bewust voor, ik had persoonlijk voor een andere manier van demonstreren gekozen.
Aan de andere kant van de wereld zijn 30000 mensen binnen 48 uur vermoord voor hun eigen vrijheid en die van hun naasten… loop je in dat topic ook zo te blaten?
Euh, dit was zijn manier en hij kende de gevaren van provoceren. Zijn ouders waarschuwden hem al, hij had al klappen gehad en koos bewust voor deze manieren van demonstreren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat is geen domme pech. De agenten zijn de schuldigen hier. Pretti lag al op de grond, ze hadden hem al onder controle. Dat was alles wat nodig was op basis van zijn acties.
Hij provoceerde niet toen hij werd doodgeschoten. Get your facts straight.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Euh, dit was zijn manier en hij kende de gevaren van provoceren. Zijn ouders waarschuwden hem al, hij had al klappen gehad en koos bewust voor deze manieren van demonstreren.
Die hondenfluitjes worden massaal uitgedeeld daar, omdat ze gigantisch irritant zijn en agressie opwekken.
Das een bewuste keuze, je “tegenstander” gek willen maken door die hoge tonen.
Zelf worden ze na een uur ingewisseld voor de volgende groep demonstranten. Dat zijn bewuste keuzes,
Niet achteraf janken dan. Eigen keuze, Alex is nu een mooi glitterplaatje met vleugels. Ze gebruiken niet eens zijn eigen kop, die was te lelijk, dus hebben ze ff aangepast… walgelijk maar alles voor het grote doel.
Nee, dat is héél andersquote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:21 schreef Firuze60 het volgende:
De gevaren van provoceren in Iran zijn overduidelijk, hadden die demonstranten dan ook maar binnen moeten blijven?
Iedereen zijn eigen menig hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rare vragen en een buitengewoon rare post @:Ootjekatootje
Ik vraag je slechts waarom zijn leven er niet toe zou doen. En dan kom je met dit onsamenhangende leugenachtige geraaskal op de man (vrouw)..
Weet ik, maar ik kan hier niet tegen, haha.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is héél anders![]()
![]()
Maar goed, ik had er niet op moeten teageren en jij ook niet. Dom van ons
Herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kan hier niet tegen, haha.
Ik ben zeer selectief in mijn verontwaardiging, weet je waarom? De VS is een democratie, waar je mag protesteren en je mening uiten, als je dan daarom door je kop wordt geknald is dat verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen menig hier.
Je bent selectief in je verontwaardiging.
Mijn broer bouwt daar in de VS regelmatig dingen, die staat dan in Houston voor een stoplicht en daar schiet iemand een ander dood om niks af bij dat stoplicht…quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ben zeer selectief in mijn verontwaardiging, weet je waarom? De VS is een democratie, waar je mag protesteren en je mening uiten, als je dan daarom door je kop wordt geknald is dat verschrikkelijk.
Ik ben net klaar met schilderen, wat lul jij nou? Moet jij morgen niet werken?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor dronken gewauwel
Kan mij niet voorstellen dat niemand dat erg vindt als er iemand om niks bij een stoplichtruzie doodschiet. Hier ging het om een persoon die tegen het harde optreden van ICE demonstreerde. Raddraaiers die auto's kapot schoppen of hotels vernielen horen opgepakt te worden. Demonstranten met wat fluitjes en borden?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn broer bouwt daar in de VS regelmatig dingen, die staat dan in Houston voor een stoplicht en daar schiet iemand een ander dood om niks af bij dat stoplicht…
Niemand vind dat erg, Alex is wel erg. Waarom dan? Selectieve verontwaardiging. Ik vind er wat van.
Nee hoor, die lag er een kwartier later nog.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat niemand dat erg vindt als er iemand om niks bij een stoplichtruzie doodschiet. Hier ging het om een persoon die tegen het harde optreden van ICE demonstreerde. Raddraaiers die auto's kapot schoppen of hotels vernielen horen opgepakt te worden. Demonstranten met wat fluitjes en borden?
Gezellige maatschappij daar dan. Maar jij bent voor de harde hand, toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, die lag er een kwartier later nog.
Ik ben nergens voor. Ik ben ook nergens tegen, ik verbaas me vooral over de felheid en naïviteit van anderen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gezellige maatschappij daar dan. Maar jij bent voor de harde hand, toch?
Dat heb ik net proberen uit te leggen in een post hierboven. Een demonstrant schiet je niet dood om niks. Ja, in Iran, maar in de VS? Dat dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor. Ik ben ook nergens tegen, ik verbaas me vooral over de felheid en naïviteit van anderen.
Maar waarom praten wij hier over de keuzes die Alex bewust nam al topics vol en niet over de mensen in Iran?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat heb ik net proberen uit te leggen in een post hierboven. Een demonstrant schiet je niet dood om niks. Ja, in Iran, maar in de VS? Dat dus.
He? In Iran liep je al een risico opgepakt te worden als je je hoofddoek af deed, dat is een verschrikkelijk regime. In de VS staan er voortdurend overal groepjes mensen te demonstreren met bordjes over van alles, nooit is daarom zomaar iemand neergeknald. Zoek het verschil.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar waarom praten wij hier over de keuzes die Alex bewust nam al topics vol en niet over de mensen in Iran?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |