Omdat Alex Pretti niets verkeerd deed toen hij doodgeschoten werd en er een apart topic is over Iran en de mensen die daar onterecht gedood werden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar waarom praten wij hier over de keuzes die Alex bewust nam al topics vol en niet over de mensen in Iran?
Ah, zijn ze weer vrij gelaten in Portland?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:38 schreef theguyver het volgende:
Btw de angry mob is weer weg uit minnesota en staat nu weer voor het ice gebouw in Portland.
Dit gebeurde ook al net voor en na de rellen in LA
[ x ]
Ik denk dat het clubje deze foto’s morgen weer door AI gaat halen…quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah, zijn ze weer vrij gelaten in Portland?
[ afbeelding ]
hahaha, ja, dat slaat nergens op, hoor. Maar goed, andersom kan ook, he, zie de post boven jou..quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:59 schreef ootjekatootje het volgende:
En wat ik vooral walgelijk vind is dat de originele Alex te lelijk was voor op de posters…
Wie heeft dat gedaan? Wtf was dat? Die aanpassing op de foto’s.
Wie bedacht bij de dode en blijkbaar te lelijke Alex, laten we er een knappe dokter van maken?
@Starhopper zombieleger.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 01:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah, zijn ze weer vrij gelaten in Portland?
[ afbeelding ]
Nee dame. Betreffende man deed NIETS verkeerd en werd alsnog doodgeschoten. Van achteren. Dáár vallen we over.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ff theetje gezet.
Jullie vinden Alex zielig omdat die lelijk was ofzo, hij had ook andere keuzes kunnen maken. Iets minder dodelijk.
Ik heb niet eens oorbellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje op de man/vrouw, he? Draag jij piercings?
We gaan het zien. Ik denk een SBC.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee dame. Betreffende man deed NIETS verkeerd en werd alsnog doodgeschoten. Van achteren. Dáár vallen we over.
Wat is een SBC?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik denk een SBC.
Is GEEN SBC. Hij deed niks verkeerd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik denk een SBC.
Nee joh, starhopper vroeg me drie keer naar de zombies de afgelopen dagen, nou heb ik een goed voorbeeld van wat ik bedoel, gaan jullie weer raar doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat @:starhopper erbuiten. Die is er nu niet en verder ben je gewoon vals ah doen en op de persoon ah spelen. Naar trekje wel, vind ik.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is GEEN SBC. Hij deed niks verkeerd.
Alex Pretti deed niks verkeerd toen hij doodgeschoten werd. Niks, 0 nada.quote:
Oh nu snap ik het, al die AI fotootjes van demonstranten vindt jij zombies. Die leftards toch? Karin's met paars kort haar.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, starhopper vroeg me drie keer naar de zombies de afgelopen dagen, nou heb ik een goed voorbeeld van wat ik bedoel, gaan jullie weer raar doen.
Starhopper lees dit morgen toch? Dan kan die er zelf op reageren?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Starhopper is er nu niet, dus JIJ doet raar. Ook niet voor het eerst vandaag trouwens, maar ok.
Libtarts bedoel je.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het, al die AI fotootjes van demonstranten vindt jij zombies. Die leftards toch? Karin's met paars kort haar.
Ah oke. En ik maar denken dat slechts de bovenste plank bij de slijterij nog verrassingen voor je kende.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Water.
EDIT En koffie vanochtend (gisterenochtend), bijna vergeten![]()
Zo zie je maar weer: niet invullen voor een anderquote:Op vrijdag 30 januari 2026 03:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah oke. En ik maar denken dat slechts de bovenste plank bij de slijterij nog verrassingen voor je kende.
Fair enough.
Als nu nog iemand beweert dat het Alex zijn eigen schuld was dat hij daar doodgeschoten werd dan is het niet best met de mens.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:39 schreef 3rr0r het volgende:
Net op CNN bij Anderson Cooper, interview met Kayla Schultz, die zat in de auto waarvoor Alex werd doodgeschoten en die heeft ook eea gefilmd vanuit een andere hoek. Vertelt over hoe de agenten zich gedroegen etc.
Video:
https://edition.cnn.com/2(...)on-cooper-vrt-digvid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |