Snel! Pomp een handvol kogels in z'n rug! Tegen een auto aanschoppen, hoe durft ' ie!quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Schopt zo'n vent nou tegen die ICE auto aan ?
Mensen denken echt dat ze ontastbaar zijn he
Dat is nog steeds het meest ontluisterende feit: dat ze niks beters naar voren wisten te duwen uit een poule van pakweg 150 miljoen mensen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump won met iets van 1% dankzij een dramatische verkiezingsprogramma van de Democraten.
Als ze het dit keer beter aanpakken is het kat in het bakkie.
Trump takelt bovendien nu al sneller af dan Biden. Die moet het eerst nog maar eens volhouden tot 2028.
Ah, omdat hij bang is dat hij de verkiezingen gaat verliezen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En raad eens waarom Trump daar nu niet actief bezig is met ICE. En wel in de democratische staten.
Bovendien is Harris geen aansprekend of charismatisch figuur, die als vicepresident steeds het beleid van Biden (met hoge inflatie en open grens) moest verdedigen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump won met iets van 1% dankzij een dramatische verkiezingsprogramma van de Democraten.
Nou, duidelijk niet om zoveel mogelijk illegalen uit te zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En raad eens waarom Trump daar nu niet actief bezig is met ICE. En wel in de democratische staten.
Beide waren niet aan de orde.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bovendien is Harris geen aansprekend of charismatisch figuur, die als vicepresident steeds het beleid van Biden (met hoge inflatie en open grens) moest verdedigen.
Dat is natuurlijk niet waarom er geschoten werd maar wel de reden dat ze er met zijn alle opduiken. Je moet wel echt ontiegelijk stom zijn als je denkt dat je dat ongestraft kan doen. Hoe haal je het in je hoofd.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Snel! Pomp een handvol kogels in z'n rug! Tegen een auto aanschoppen, hoe durft ' ie!
In de VS verdien je dan de kogel.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Schopt zo'n vent nou tegen die ICE auto aan ?
Mensen denken echt dat ze ontastbaar zijn he
Je hebt niet door dat dat incident niet op dezelfde dag was?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waarom er geschoten werd maar wel de reden dat ze er met zijn alle opduiken. Je moet wel echt ontiegelijk stom zijn als je denkt dat je dat ongestraft kan doen. Hoe haal je het in je hoofd.
Dat had ik niet door nee, vanwaar hebben jullie het over kogels dan ?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat dat incident niet op dezelfde dag was?
Omdat het geen sjoelschijven zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat had ik niet door nee, vanwaar hebben jullie het over kogels dan ?
Oke ? En nu ?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat het geen sjoelschijven zijn?
Toch maar zoeken naar een geschikte sjoelbak.quote:
Laat maar zien dat hij dacht dat hij dat ongestraft kon doen...quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke ? En nu ?
Werd hij neergeschoten omdat hij tegen een politie auto trapte ? Nee. Beweer ik dat ? Nee.
Hij had gewoon zin in een nachtje jail zeker.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Laat maar zien dat hij dacht dat hij dat ongestraft kon doen...
Ik wacht wel even...
Je hebt dus niets.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:50 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij had gewoon zin in een nachtje jail zeker.
Trap jij ook vaak politie auto's ?quote:
Ja dus alleen in DNC controlled states natuurlijk, zoals Obama de focus had op de zuidelijke staten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, duidelijk niet om zoveel mogelijk illegalen uit te zetten.
Best vies dat dit zo te bespelen is, 2030 is best een belangrijk jaar dus i.v.m. bevolking stelling.quote:Wat als Trump 2-3 miljoen illegale immigranten uit Texas, Arizona en Florida zou deporteren? Hoeveel Huis-zetels (want daar gaat de "hertelling" over, na de census van 2030) zouden de Republikeinen ongeveer verliezen?
Kort de context
De US Census telt alle inwoners, inclusief undocumented immigrants, voor de verdeling van de 435 Huis-zetels (apportionment). Electoral votes volgen hetzelfde.
Staten zoals TX, FL en AZ zijn Republikeins-gezind en groeien snel, wat hen meer zetels oplevert in 2030-prognoses.
Baseert op recente projecties (o.a. van Election Data Services, 2024): Zonder deportaties zou TX naar 42 zetels gaan (van 38 nu), FL naar 32 (van 28), AZ naar 10 (van 9). Andere staten winnen/verliezen ook, maar netto gunstig voor GOP-staten.
Als je 2-3 miljoen mensen verwijdert, daalt de populatie in die staten, wat hun prioriteit verlaagt in de Huntington-Hill-formule (die zetels verdeelt op basis van populatie).
Hypothethische berekening
Ik heb populatieprojecties voor 2030 gebruikt en de deportaties proportioneel verdeeld op basis van huidige estimates van undocumented immigrants (TX ~52%, FL ~40%, AZ ~8%, totaal ~4 miljoen in deze staten).
Voor 2 miljoen deportaties: Weinig impact – waarschijnlijk 0 tot 1 zetel verlies totaal voor deze staten (drempels niet overschreden).
Voor 3 miljoen deportaties: Groter effect – TX verliest ~2 zetels, FL ~1, AZ 0. Totaal ~3 zetels minder voor deze staten.
Die verloren zetels gaan naar andere staten (bijv. CA, NY of groeiende zoals GA/NC), die vaak Democratisch-gezind zijn of mixed. Netto betekent dit een verlies van 2-3 zetels voor de Republikeinen, want de zetels verdwijnen uit rode staten en landen elders.
Zegt niks, Ik kon me ook herinneren dat ik daar intrapte, alle prognoses gaven aan dat Harris dit wel ff binnen harkte.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als ze het dit keer beter aanpakken is het kat in het bakkie.
Trump takelt bovendien nu al sneller af dan Biden. Die moet het eerst nog maar eens volhouden tot 2028.
Aldus de onderbuik.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:59 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Waar waren ze inderdaad toen dit allemaal speelde? Sterker nog diezelfde mensen probeerden de waarheid te verdraaien dat de grens onder Biden helemaal niet open stond.
Dat heeft dus geresulteerd in talloze doden, kleine kinderen en vrouwen die worden verkracht tijdens de oversteek en een hoop ellende voor de Amerikanen zelf die gedwongen hun land moesten delen met crimineel gespuis.
Op Labour na is de democratische partij onder Biden uitgegroeid tot de meest zelfhatende destructieve partij in het westen. Als je ziet hoeveel ze over hebben om illegalen te beschermen dan begin ik mij serieus af te vragen wie ze nu eigenlijk vertegenwoordigen.
Ja, haha, het is allemaal triest, maaarrrr had ie...bladibladibla.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:55 schreef Viv het volgende:
Was deze al gepost? Goede compilatie van reacties op het doodschieten van Alex Pretti:
https://www.facebook.com/share/v/17aaUfWmdw/
Hij schijnt de laagste approval rate ooit te hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zegt niks, Ik kon me ook herinneren dat ik daar intrapte, alle prognoses gaven aan dat Harris dit wel ff binnen harkte.
Ik heb geen idee welke democraat ze er neer willen zetten, naar mijn mening springt er geen enkele uit.
Ik heb ook niet het idee dat trump zijn populariteit daadwerkelijk aan het kelderen is, sure dit was een smet maar er zijn wel meer smetjes, bedoel het is Trump!
En ik vermoed ook dat Vance de volgende kandidaat is en die is ook enorm populair.
Je laat nu zelf zien hoe debiel je redenatie is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Trap jij ook vaak politie auto's ?
Zo nee, waarom niet ?
Wat is je punt nu eigenlijkdat hij niet dacht dat hij ongestraft politie wagens kon trappen ? Dus hij wou graag gestraft worden ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |