Geen idee hij is over het algemeen een ongeleid projectiel!quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij schijnt de laagste approval rate ooit te hebben.
Maar dat maakt verder niet uit. Tot 2028 is hij de president en kan hij gewoon doorgaan als een narcistische kleuter.
De midterms worden nog wel spannend: hoe gaat hij die traineren?
Midterms is geen presidentsverkiezingen hè.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee hij is over het algemeen een ongeleid projectiel!
Zolang de democraten niemand naar voren kunnen schuiven is er voor hem geen vuiltje aan de lucht.
Ik voorzie weinig, problemen voor de partij, en dat is pas in november meen ik.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Midterms is geen presidentsverkiezingen hè.
Ik probeer enkel jou debiele redenatie te begrijpen omdat je weigert jezelf uit te leggen. Want tja, hoe leg je uit dat politie auto's trappen niet dom is.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je laat nu zelf zien hoe debiel je redenatie is.
Wat ik begrepen heb zijn die verkiezingen wel belangrijk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Midterms is geen presidentsverkiezingen hè.
Dan nog: het zijn geen presidentsverkiezingen waarbij de Democraten een kandidaat tegenover Trump moeten zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik voorzie weinig, problemen voor de partij, en dat is pas in november meen ik.
Dus meer dan een half jaar, er kan van alles gebeuren in die tussentijd.
Je loopt nu je eigen argument totaal te verdraaien.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik probeer enkel jou debiele redenatie te begrijpen omdat je weigert jezelf uit te leggen. Want tja, hoe leg je uit dat politie auto's trappen niet dom is.
Ad hominem dat hij dan kogels verdient negeer ik verder. Dat maken jullie ervan he.
Wel degelijk relevant, zo zien we meteen dat onze geweldige zachtaardige verpleger helemaal niet zo zachtaardig was.quote:
Niet relevant.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wel degelijk relevant, zo zien we meteen dat onze geweldige zachtaardige verpleger helemaal niet zo zachtaardig was.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je loopt nu je eigen argument totaal te verdraaien.
Wat moet ik hebben dan?quote:
Dat is zijn beleid.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump gooit nog even olie op het vuur.
Wat wil je nou zeggen zuigertje? Wat voor mening heeft dit kutplaatje?quote:
Oke, dus je bent het met mij eens dat het ontiegelijk dom is om politie auto's te trappen. Je loopt alleen een beetje te mierenneuken omdat ik zei dat hij dacht dat hij dat ongestraft kon doen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat moet ik hebben dan?
Jij kunt niet onderbouwen wat je beweerde.
Het is EN totaal niet relevant in deze (want niet gerelateerd) EN totaal geen rechtvaardiging om wie dan ook dood te schieten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke, dus je bent het met mij eens dat het ontiegelijk dom is om politie auto's te trappen. Je loopt alleen een beetje te mierenneuken omdat ik zei dat hij dacht dat hij dat ongestraft kon doen.
Nou goed punt hoor![]()
Dit klopt niet hoor, in de peilingen liep het gelijk op, of had Trump licht de overhand.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zegt niks, Ik kon me ook herinneren dat ik daar intrapte, alle prognoses gaven aan dat Harris dit wel ff binnen harkte.
Weer een omtrekkende beweging.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke, dus je bent het met mij eens dat het ontiegelijk dom is om politie auto's te trappen. Je loopt alleen een beetje te mierenneuken omdat ik zei dat hij dacht dat hij dat ongestraft kon doen.
Nou goed punt hoor![]()
Het is wel relevant. En dat laatste beweerd niemand.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is EN totaal niet relevant in deze (want niet gerelateerd) EN totaal geen rechtvaardiging om wie dan ook dood te schieten.
Dus wat zit je te mekkeren?
Triggeredquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen zuigertje? Wat voor mening heeft dit kutplaatje?
Waarom reageer jij?quote:
Het is totaal NIET relevant.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is wel relevant. En dat laatste beweerd niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |