Lesje leren, actie is reactie zelfs Palestina vs Israel kwam voorbij, iets met in een bijennest poken was het... En meer van dat fraais kwam daar voorbij.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kan je één iemand aanwijzen die vindt dat Bender terecht in elkaar is geramd?
Ik word echt schijtziek van de enorme massa boosmensen die dit soort verzonnen verhaaltjes delen
Heeft iedereen het verhaal met dat ongecontroleerde schot gemist ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2026 18:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je van die ICE agent die hem van achter neerschiet terwijl zijn wapen afgepakt was en hij zijn wapen nooit aangeraakt heeft? Welke consequenties zouden daar aan moeten zitten?
Topic gaat te snel. Kan het zo snel niet terug vinden. Er is 1 video die nog wat langer is waar je hem op de midden van de weg ziet staan. En dan opzij gaat. Vanaf dat moment begint deze video:quote:Op zondag 25 januari 2026 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
De uitleg eerder vandaag (P320 in de hand, ongecontroleerd schot) is toch wel wat anders dan wat jij nu schetst.
Maar goed, dan kom ik weer terug op mijn eerdere 2nd opmerking. In een land waar elke klapjosti legaal een wapen kan kopen en al dan niet met een concealed carry permit op zak rond kan lopen staan de autoriteiten simpelweg een stuk anders in de wedstrijd dan wat we hier gewend zijn.
Dat staat ook niet ter discussie. Het probleem is dat men vindt dat het misbruikt is, dat maakt het nog geen feit.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:30 schreef Vliegbaard het volgende:
Het ontslaat een federale overheidsorganisatie ook niet van het feit dat zij hun geweldsmonopolie niet mogen misbruiken.
Wat doet dat er toe? Het wapen van de meneer die dood is, was in de handen van een agent... Ja zou kunnen dat het toen afging. Heeft hij alleen helemaal niks meer mee te maken. Dus hoe dan ook is Ice fout hier.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft iedereen het verhaal met dat ongecontroleerde schot gemist ofzo?
Correct. Maar het maakt dan niet meer uit. Er wordt "Gun!" geroepen en er gaat een schot af. Dan wordt er simpelweg teruggeschoten. Fatale samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Topic gaat te snel. Kan het zo snel niet terug vinden. Er is 1 video die nog wat langer is waar je hem op de midden van de weg ziet staan. En dan opzij gaat. Vanaf dat moment begint deze video:
https://x.com/InsiderWire/status/2015135166906462564
Dat stukje waar ze die vrouw duwen en dan halve fles pepperspray in zijn gezicht spuiten gaat toch al veel te ver. Heeft weinig meer te maken met anders in de wedstrijd staan omdat je legaal een wapen bij je kan hebben.
ongecontroleerd schot zou gaan over de agent die het wapen van hem afgepakt heeft. En dan afgaat. Niet dat hij zelf het wapen in zijn hand had.
Niet eerste opstootje en zeker niet de laatste.quote:
Dat eerste schot komt toch van ice af?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct. Maar het maakt dan niet meer uit. Er wordt "Gun!" geroepen en er gaat een schot af. Dan wordt er simpelweg teruggeschoten. Fatale samenloop van omstandigheden.
Dus zodra je een knal hoort is het ok om een ontwapend persoon dat op handen en knieen zit dat op geen enkel moment ook maar een dreigende handeling naar federale agenten heeft gedaan neer te schieten?quote:Op zondag 25 januari 2026 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft iedereen het verhaal met dat ongecontroleerde schot gemist ofzo?
En dus zit ice fout. Dat is het hele punt.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct. Maar het maakt dan niet meer uit. Er wordt "Gun!" geroepen en er gaat een schot af. Dan wordt er simpelweg teruggeschoten. Fatale samenloop van omstandigheden.
Ja, dat is dus het hele probleem.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt 'ie weer, incompetentie. Blijkbaar was niet duidelijk dat hij al ontwapend was, wat niet gek is als er 6/7 man liggen te rollebollen tussen de pepperspray.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:03 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Dus zodra je een knal hoort is het ok om een ontwapend persoon dat op handen en knieen zit dat op geen enkel moment ook maar een dreigende handeling naar federale agenten heeft gedaan neer te schieten?
Zijn passieve houding is een van de redenen dat het zo uit de hand is gelopenquote:Op zondag 25 januari 2026 19:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet eerste opstootje en zeker niet de laatste.
Zoals ik al eerder aangaf Walz die gaf al aan hij gaat niks doen.
Zijn staat is een grote bende, tussen overheid en protesten.
Ben benieuwd wat Trump gaat doen hiertegen, als die ook verder niks onderneemt, dan ben ik bang dat er meer geownden misschien wel meer doden gaan vallen, puur omdat de Politici weiigeren in te grijpen.
Zie Januari 6
Voor hij op de grond gegooid werd wisten ze überhaupt niet dat hij een wapen had.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Komt 'ie weer, incompetentie. Blijkbaar was niet duidelijk dat hij al ontwapend was, wat niet gek is als er 6/7 man liggen te rollebollen tussen de pepperspray.
Ja, komt van de P320 die ze net afgepakt hebben.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat eerste schot komt toch van ice af?
Nee, maar daar kun je dus wel vanuit gaan in Minnesota. Als je dan de man weet te ontwapenen - en nu stel ik het allemaal bijzonder simpel voor, daar ben ik me van bewust - is het belangrijk dat je hem boeit en daarna fouilleert. Niet met zoveel man lopen schreeuwen, schoppen en slaan terwijl een van de collega's in de hektiek wegloopt met het wapen van het slachtoffer.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor hij op de grond gegooid werd wisten ze überhaupt niet dat hij een wapen had.
Oh nee toch, ik had gemist dat het een p320 was.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, komt van de P320 die ze net afgepakt hebben.
AchJa in NWS / ICE-agent schiet vrouw en man dood in Minneapolis.#24 FCK ICE
Ja dan zijn het eens.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, maar daar kun je dus wel vanuit gaan in Minnesota. Als je dan de man weet te ontwapenen - en nu stel ik het allemaal bijzonder simpel voor, daar ben ik me van bewust - is het belangrijk dat je hem boeit en daarna fouilleert. Niet met zoveel man lopen schreeuwen, schoppen en slaan terwijl een van de collega's in de hektiek wegloopt met het wapen van het slachtoffer.
En als je met zoveel man een vent niet weet te overmeesteren gaat er ook heel wat mis. Ik blijf erbij, die lui zijn helemaal niet geschikt voor het werk wat ze doen.
Hierop inhakend, waarom loopt die vent weg met een scherp pistool. Magazijn eruit, patroon uit de kamer..quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, komt van de P320 die ze net afgepakt hebben.
AchJa in NWS / ICE-agent schiet vrouw en man dood in Minneapolis.#24 FCK ICE
Dus ICE neemt het pistool af, dat gaat per ongeluk af, met als gevolg dat ICE het magazijn leeg schiet op het slachtoffer.quote:
Jupquote:Op zondag 25 januari 2026 19:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat eerste schot komt toch van ice af?
Is het ook niet, behalve in de ogen van enkele zwaar verwardenquote:Op zondag 25 januari 2026 19:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus ICE neemt het pistool af, dat gaat per ongeluk af, met als gevolg dat ICE het magazijn leeg schiet op het slachtoffer.
Dat noem ik geen ongeluk.
Compleet gek geworden daar. Politie moet echt veel harder optreden. Van hulpverleners en agenten blijf je af.quote:
Ja man.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:18 schreef incel het volgende:
[..]
Compleet gek geworden daar. Politie moet echt veel harder optreden. Van hulpverleners en agenten blijf je af.
Ik kan er echt met m'n kop niet bij, zelfs hier op FOK! heb je doorgeslagen mensen die nog aan de kant van deze terroristen staan.
Moet je je voorstellen dat in Nederland je dit soort terroristen hebt die politieagenten, OV controleurs en zo gaan belagen met wapens op zak. Dan was de wereld te klein.
<Knip> is volstrekt krankzinnig geworden.
Achquote:Op zondag 25 januari 2026 19:18 schreef incel het volgende:
[..]
Compleet gek geworden daar. Politie moet echt veel harder optreden. Van hulpverleners en agenten blijf je af.
Ik kan er echt met m'n kop niet bij, zelfs hier op FOK! heb je doorgeslagen mensen die nog aan de kant van deze terroristen staan.
Moet je je voorstellen dat in Nederland je dit soort terroristen hebt die politieagenten, OV controleurs en zo gaan belagen met wapens op zak. Dan was de wereld te klein.
Als je agenten die de wet aan het handhaven zijn van hun functie gaat houden, gaat belagen met een vuurwapen op zak, dan ben je fout bezig en moet je worden uitgeschakeld.quote:
Ja man.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:21 schreef incel het volgende:
[..]
Als je agenten die de wet aan het handhaven zijn van hun functie gaat houden, gaat belagen met een vuurwapen op zak, dan ben je fout bezig en moet je worden uitgeschakeld.
Klaar, basta, zo werkt het in een eerlijke wereld.
Ben je het er niet mee eens dat illegale criminelen uitgezet worden? Dan mag jij een mening hebben. Maar je houdt afstand.
Doe je dat niet, vorm jij een gevaar voor deze agenten, dan dien je neergeschoten te worden door de politie. Zo simpel is het.
Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan gewoon niks. Of ga zelf naar de VS en probeer eens even lekker ICE agenten aan te vallen.quote:
Dat is ook de kern van het probleem.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, maar daar kun je dus wel vanuit gaan in Minnesota. Als je dan de man weet te ontwapenen - en nu stel ik het allemaal bijzonder simpel voor, daar ben ik me van bewust - is het belangrijk dat je hem boeit en daarna fouilleert. Niet met zoveel man lopen schreeuwen, schoppen en slaan terwijl een van de collega's in de hektiek wegloopt met het wapen van het slachtoffer.
En als je met zoveel man een vent niet weet te overmeesteren gaat er ook heel wat mis. Ik blijf erbij, die lui zijn helemaal niet geschikt voor het werk wat ze doen.
Zelfs hier in Nederland waar je geen wapen mag hebben van de wet zou je niet doodgeschoten worden als je je wapen niet eens aanraakt. Maar leuke poging.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:21 schreef incel het volgende:
[..]
Als je agenten die de wet aan het handhaven zijn van hun functie gaat houden, gaat belagen met een vuurwapen op zak, dan ben je fout bezig en moet je worden uitgeschakeld.
Ben je het er niet mee eens dat illegale criminelen uitgezet worden? Dan mag jij een mening hebben. Maar je houdt afstand.
Doe je dat niet, vorm jij een gevaar voor deze agenten, dan dien je neergeschoten te worden door de politie. Zo simpel is het.
Volg je eigen advies.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:22 schreef incel het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan gewoon niks.
Zegt iemand die het normaal vindt dat een demonstrant wordt doodgeschoten..quote:Op zondag 25 januari 2026 19:22 schreef incel het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan gewoon niks. Of ga zelf naar de VS en probeer eens even lekker ICE agenten aan te vallen.
De kern van het probleem zijn linkse gehersenspoelde idioten die een gevaar voor de samenleving vormen, denken boven de wet te staan en denken dat zij het recht hebben agenten die de wet aan het handhaven zijn van hun werk te houden omdat het niet past in hun ideologie. DAT is de kern van het probleem.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is ook de kern van het probleem.
Met 2 doden inmiddels als gevolg.
Noem zou er goed aan doen een pas op de plaats te doen en er voor zorgen dat ICE beter beslagen ten ijs komt in Minneapolis.
Ipv alleen maar olie op het vuur gooien en niets veranderen.
Nu is het wachten op het volgende slachtoffer.
Als jij met een vuurwapen op zak agenten van hun werk gaat houden en met ze gaat vechten dan is er inderdaad een grote kans dat je wordt doodgeschoten voordat jij zelf die agenten dood kan schieten. Zo werkt dat nou eenmaal. Wil je dat niet? Hou dan lekker afstand.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zegt iemand die het normaal vindt dat een demonstrant wordt doodgeschoten..
En geldt dat ook voor lui die gemeenteraadsvergaderingen verstoren omdat ze geen AZC willen, of zijn dat gewoon bezorgde burgers?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:21 schreef incel het volgende:
[..]
Denk aan de Somaliërs en de zedendelinquenten ofzoquote:Op zondag 25 januari 2026 19:18 schreef incel het volgende:
[..]
Links is volstrekt krankzinnig geworden.
Eindelijk eens bij de 1%quote:Op zondag 25 januari 2026 19:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben blij bij de 1% te horen dan.
Dat doet hij niet dus stop maar met je verzinzels om je eigen niet bestaande punt kracht bij te zetten.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:26 schreef incel het volgende:
[..]
Extreem?
Ik ben juist de enige die normaal is en de wet aan het volgen is.
Jullie denken dat het oke is om met een vuurwapen agenten van hun werk te houden en met ze te gaan vechten?
Knettergek, niet huilie huilie doen als je wordt afgemaakt als de hondsdolle hond die je bent als je zulke domme dingen doet. Daar betalen wij de belastingbetaler namelijk voor.
Blijkbaar staat de P320 er om bekend dat deze er nogal eens een schot laat uitgaan zonder dat dat de bedoeling is. Nou heb ik persoonlijk geen ervaring met de P320 maar er zijn meerdere verhalen van te vinden: https://www.google.nl/m?q=p320+accidental+dischargequote:Op zondag 25 januari 2026 19:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh nee toch, ik had gemist dat het een p320 was.
Accidental discharge much?
Dat is natuurlijk anders.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En geldt dat ook voor lui die gemeenteraadsvergaderingen verstoren omdat ze geen AZC willen, of zijn dat gewoon bezorgde burgers?
Woke mind virus is echt eng aan het worden dat deze mensen nu gewapend met vuurwapens zelfs agenten gaan belagen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denk aan de Somaliërs en de zedendelinquenten ofzo
100% van jouw reacties is retoriekquote:Op zondag 25 januari 2026 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
99% van jouw reacties bestaat uit bullshit.
Zoals Trumpquote:Op zondag 25 januari 2026 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denk aan de Somaliërs en de zedendelinquenten ofzo
80% van de Amerikanen wil dat er iets gedaan wordt aan het huidige ICE. Heb je dat door, 80% van de Amerikanen is extreemlinks!!quote:Op zondag 25 januari 2026 19:18 schreef incel het volgende:
[..]
Links is volstrekt krankzinnig geworden.
Dat is duidelijk te zien op het filmpje en de prijs die je betaalt als je met een vuurwapen op zak met agenten gaat worstelen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat doet hij niet dus stop maar met je verzinzels om je eigen niet bestaande punt kracht bij te zetten.
Hoax van de demsquote:
Hou maar op.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon zeg maar op afstand blijven, geen vuurwapen bij je dragen en alleen je mening uitten in plaats van politiemensen van hun werk af houden.
Dat kan natuurlijk ook gewoon.
"Nee wij linksen hebben gelijk wij mogen ICE aanvallen wij zijn goed bezig"
Compleet krankzinnig is deze wereld geworden.
Levensgevaarlijk wapen dus.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blijkbaar staat de P320 er om bekend dat deze er nogal eens een schot laat uitgaan zonder dat dat de bedoeling is. Nou heb ik persoonlijk geen ervaring met de P320 maar er zijn meerdere verhalen van te vinden: https://www.google.nl/m?q=p320+accidental+discharge
En ja, het is daar al weken een gespannen situatie, ICE wat op het tandvlees loopt icm de 2nd... Dan is het niet of maar wanneer er een ongeluk gebeurt.
quote:Op zondag 25 januari 2026 19:29 schreef Questular het volgende:
Ah Incel is hier zullen we maar gaan?
Hij probeert zijn naam hoog te houden.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:29 schreef Questular het volgende:
Nergens op beeld trekt hij zijn wapen en richt het op iemand.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:28 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is duidelijk te zien op het filmpje en de prijs die je betaalt als je met een vuurwapen op zak met agenten gaat worstelen.
Dat is wel een beetje de definitie van een wapen hequote:
Minnesota is a "shall-issue" state for concealed carry permits, allowing residents and non-residents 21 or older to carry handguns in public with a valid permit.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon zeg maar op afstand blijven, geen vuurwapen bij je dragen en alleen je mening uitten in plaats van politiemensen van hun werk af houden.
De opleiding van reguliere agenten stelt al weinig voor.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Komt 'ie weer, incompetentie. Blijkbaar was niet duidelijk dat hij al ontwapend was, wat niet gek is als er 6/7 man liggen te rollebollen tussen de pepperspray.
Ja en dat kan je in split second beoordelen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nergens op beeld trekt hij zijn wapen en richt het op iemand.
Ga ergens anders lopen trollen met je kutverhaaltjes.
Het leuke is dat je met argumenten komt uit de tijd van de DDR.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:23 schreef incel het volgende:
[..]
De kern van het probleem zijn linkse gehersenspoelde idioten die een gevaar voor de samenleving vormen, denken boven de wet te staan en denken dat zij het recht hebben agenten die de wet aan het handhaven zijn van hun werk te houden omdat het niet past in hun ideologie. DAT is de kern van het probleem.
"Nee de kern van het probleem zijn die RET controleurs die mensen controleren of ze een geldig vervoersbewijs hebben"
Links is compleet gekgeworden.
Ja man.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:31 schreef incel het volgende:
Dit is letterlijk hetzelfde niveau als dat je met een wapen op zak RET controleurs gaat belagen omdat JIJ vindt dat zij geen zwartrijders mogen uitzetten.
Compleet krankzinnig.
Ik denk daar idd anders over. Maar goed, ik kan me misschien ook net iets beter inleven in situaties waarbij je wel de kans hebt om daadwekelijk een kogel te koppen, in een hinderlaag te lopen of dat elke stap die je zet wel eens je laatste kan zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:17 schreef probeer het volgende:
Is het ook niet, behalve in de ogen van enkele zwaar verwarden
Die eerste ice duwt hem achter de stoep op, zou die toen dat wapen gevoeld hebben? Ze springen er vervolgens als hyena’s bovenop.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nergens op beeld trekt hij zijn wapen en richt het op iemand.
Ga ergens anders lopen trollen met je kutverhaaltjes.
Ja precies hetzelfde. Je gebruikt geweld en belaagt hulpverleners en wetshandhavers omdat JIJ het ergens niet mee eens bent.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja man.
lEtTeRlIjK hEtZelFde!!
Je hebt het nu over de demonstranten in Amerika tegenwoordig? Levensgevaarlijk inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk daar idd anders over. Maar goed, ik kan me misschien ook net iets beter inleven in situaties waarbij je wel de kans hebt om daadwekelijk een kogel te koppen, in een hinderlaag te lopen of dat elke stap die je zet wel eens je laatste kan zijn.
Klopt, die wist de illegalen uit te zetten zonder dat de Amerikanen in opstand kwamen...quote:Op zondag 25 januari 2026 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Obama was natuurlijk goed voor de illegalen
[ x ]
Hij heeft recht van spreken
Bij Obama liepen er tenminste geen fascistische clowns verscholen achter een masker op straat onschuldige burgers af te knallen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
quote:Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ja precies hetzelfde. Je gebruikt geweld en belaagt hulpverleners en wetshandhavers omdat JIJ het ergens niet mee eens bent.
Dat is geen demonstreren, dat is terrorisme.
Trump- en ICE-fans die het nog over terrorisme wagen te hebben.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ja precies hetzelfde. Je gebruikt geweld en belaagt hulpverleners en wetshandhavers omdat JIJ het ergens niet mee eens bent.
Nee dat is niet de definitie van terrorisme.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef incel het volgende:
[..]
Er was nauwelijks media aandachtquote:Op zondag 25 januari 2026 19:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij Obama liepen er tenminste geen fascistische clowns verscholen achter een masker op straat onschuldige burgers af te knallen.
Klein verschil.
Maar toch.
Compleet krankzinnig inderdaad, die reacties van jou. Heb je de beelden bekeken? Iemand eindigt als een gatenkaas nadat het wapen dat hij überhaupt nooit heeft aangeraakt al door ICE veiliggesteld is terwijl hij door een man of 5 op de grond wordt geduwd. En jij ondertussen: "LimkSe dEnkOn daT zE zomAaAaaR ICE kuNnEm laSTiGVaLLeN!!!"quote:Op zondag 25 januari 2026 19:31 schreef incel het volgende:
Dit is letterlijk hetzelfde niveau als dat je met een wapen op zak RET controleurs gaat belagen omdat JIJ vindt dat zij geen zwartrijders mogen uitzetten.
Compleet krankzinnig.
Er was nauwelijks media aandacht omdat de situatie compleet anders is.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er was nauwelijks media aandacht
Wellicht heeft het hiermee te maken ?
Nee, waarom? Hij schrijft toch inhoudelijke teksten en ik kan me vaak best wel vinden in wat hij schrijft.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:29 schreef Questular het volgende:
Zegt de 2nd je iets?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef Questular het volgende:
Je hebt het nu over de demonstranten in Amerika tegenwoordig? Levensgevaarlijk inderdaad.
Obama zette 3 miljoen illegalen uit, meer dan Bush.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Toch exact dezelfde ICE club?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij Obama liepen er tenminste geen fascistische clowns verscholen achter een masker op straat onschuldige burgers af te knallen.
Klein verschil.
Maar toch.
ICE werkte toen samen met de politie, dat is nu verboden.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er was nauwelijks media aandacht omdat de situatie compleet anders is.
Was toch iets met burgers die zich moeten kunnen beschermen tegen een tirannieke overheid?quote:
Stuk minder medewerkers wel en een ander mandaat. Heimelijk of niet.quote:
Ingezette trol met een agenda sluit ik niet uit, gezien de hoeveelheid fake news die ie genereertquote:Op zondag 25 januari 2026 19:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ergens ben ik schijnbaar een optimist want ik weiger te geloven dat users als incel iets anders zijn dan matige trollen.
Gewoon luisteren naar de handhavers op dit forum anders mogen zij hun wapen op je legen ja.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:39 schreef incel het volgende:
Waarom worden de helft van alle posts hier weggehaald? Alles valt gewoon binnen de wet en regels van het forum.
"Fake news"quote:Op zondag 25 januari 2026 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ingezette trol met een agenda sluit ik niet uit, gezien de hoeveelheid fake news die ie genereert
Het heeft zelfs niks met ''links'' of ''rechts'' te maken.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb een schijthekel aan woke.
Dit heeft echter niks met woke te maken.
Wel met de fascistische tendensen van Trump en z'n walgelijke evangelical-theocratische achterban.
Zullen we het dan ook gewoon daar over hebben?
je kan ook zeggen dat Het Walz zijn schuld is door zijn niet zo Pasieve houding door Het volk nog even aan te geven door gaan met protesteren en ondanks dat deze situatie steeds verder escaleert de politie tegen houd om iets te doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zijn passieve houding is een van de redenen dat het zo uit de hand is gelopen
De regering Trump is groot voorstander van wapenbezit.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:18 schreef incel het volgende:
[..]
Vandaar:quote:Op zondag 25 januari 2026 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het heeft zelfs niks met ''links'' of ''rechts'' te maken.
Het is sowieso stront vervelend dat alle discussies gekaapt worden door extremisten met de meest debiele opvattingen. Van beide kanten. Jammer dat je de overgrote meerderheid eigenlijk nauwelijks hoort of ziet in dit debat.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb een schijthekel aan woke.
Dit heeft echter niks met woke te maken.
Wel met de fascistische tendensen van Trump en z'n walgelijke evangelical-theocratische achterban.
Zullen we het dan ook gewoon daar over hebben?
Noem had in navolging daarvan de ICE operaties kunnen stil leggen totdat ze op 1 lijn zat met de lokale overheid.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
je kan ook zeggen dat Het Walz zijn schuld is door zijn niet zo Pasieve houding door Het volk nog even aan te geven door gaan met protesteren en ondanks dat deze situatie steeds verder escaleert de politie tegen houd om iets te doen.
Ik zei al beide kampen zijn mede schuldig aan de situatie niet 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |