80% van de Amerikanen wil dat er iets gedaan wordt aan het huidige ICE. Heb je dat door, 80% van de Amerikanen is extreemlinks!!quote:Op zondag 25 januari 2026 19:18 schreef incel het volgende:
[..]
Compleet gek geworden daar. Politie moet echt veel harder optreden. Van hulpverleners en agenten blijf je af.
Ik kan er echt met m'n kop niet bij, zelfs hier op FOK! heb je doorgeslagen mensen die nog aan de kant van deze terroristen staan.
Moet je je voorstellen dat in Nederland je dit soort terroristen hebt die politieagenten, OV controleurs en zo gaan belagen met wapens op zak. Dan was de wereld te klein.
Links is volstrekt krankzinnig geworden.
Dat is duidelijk te zien op het filmpje en de prijs die je betaalt als je met een vuurwapen op zak met agenten gaat worstelen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat doet hij niet dus stop maar met je verzinzels om je eigen niet bestaande punt kracht bij te zetten.
Hoax van de demsquote:
Hou maar op.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon zeg maar op afstand blijven, geen vuurwapen bij je dragen en alleen je mening uitten in plaats van politiemensen van hun werk af houden.
Dat kan natuurlijk ook gewoon.
"Nee wij linksen hebben gelijk wij mogen ICE aanvallen wij zijn goed bezig"
Compleet krankzinnig is deze wereld geworden.
Levensgevaarlijk wapen dus.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blijkbaar staat de P320 er om bekend dat deze er nogal eens een schot laat uitgaan zonder dat dat de bedoeling is. Nou heb ik persoonlijk geen ervaring met de P320 maar er zijn meerdere verhalen van te vinden: https://www.google.nl/m?q=p320+accidental+discharge
En ja, het is daar al weken een gespannen situatie, ICE wat op het tandvlees loopt icm de 2nd... Dan is het niet of maar wanneer er een ongeluk gebeurt.
quote:Op zondag 25 januari 2026 19:29 schreef Questular het volgende:
Ah Incel is hier zullen we maar gaan?
Hij probeert zijn naam hoog te houden.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:29 schreef Questular het volgende:
Nergens op beeld trekt hij zijn wapen en richt het op iemand.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:28 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is duidelijk te zien op het filmpje en de prijs die je betaalt als je met een vuurwapen op zak met agenten gaat worstelen.
Dat is wel een beetje de definitie van een wapen hequote:
Minnesota is a "shall-issue" state for concealed carry permits, allowing residents and non-residents 21 or older to carry handguns in public with a valid permit.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:29 schreef incel het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon zeg maar op afstand blijven, geen vuurwapen bij je dragen en alleen je mening uitten in plaats van politiemensen van hun werk af houden.
De opleiding van reguliere agenten stelt al weinig voor.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Komt 'ie weer, incompetentie. Blijkbaar was niet duidelijk dat hij al ontwapend was, wat niet gek is als er 6/7 man liggen te rollebollen tussen de pepperspray.
Ja en dat kan je in split second beoordelen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nergens op beeld trekt hij zijn wapen en richt het op iemand.
Ga ergens anders lopen trollen met je kutverhaaltjes.
Het leuke is dat je met argumenten komt uit de tijd van de DDR.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:23 schreef incel het volgende:
[..]
De kern van het probleem zijn linkse gehersenspoelde idioten die een gevaar voor de samenleving vormen, denken boven de wet te staan en denken dat zij het recht hebben agenten die de wet aan het handhaven zijn van hun werk te houden omdat het niet past in hun ideologie. DAT is de kern van het probleem.
"Nee de kern van het probleem zijn die RET controleurs die mensen controleren of ze een geldig vervoersbewijs hebben"
Links is compleet gekgeworden.
Ja man.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:31 schreef incel het volgende:
Dit is letterlijk hetzelfde niveau als dat je met een wapen op zak RET controleurs gaat belagen omdat JIJ vindt dat zij geen zwartrijders mogen uitzetten.
Compleet krankzinnig.
Ik denk daar idd anders over. Maar goed, ik kan me misschien ook net iets beter inleven in situaties waarbij je wel de kans hebt om daadwekelijk een kogel te koppen, in een hinderlaag te lopen of dat elke stap die je zet wel eens je laatste kan zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:17 schreef probeer het volgende:
Is het ook niet, behalve in de ogen van enkele zwaar verwarden
Die eerste ice duwt hem achter de stoep op, zou die toen dat wapen gevoeld hebben? Ze springen er vervolgens als hyena’s bovenop.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nergens op beeld trekt hij zijn wapen en richt het op iemand.
Ga ergens anders lopen trollen met je kutverhaaltjes.
Ja precies hetzelfde. Je gebruikt geweld en belaagt hulpverleners en wetshandhavers omdat JIJ het ergens niet mee eens bent.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja man.
lEtTeRlIjK hEtZelFde!!
Je hebt het nu over de demonstranten in Amerika tegenwoordig? Levensgevaarlijk inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk daar idd anders over. Maar goed, ik kan me misschien ook net iets beter inleven in situaties waarbij je wel de kans hebt om daadwekelijk een kogel te koppen, in een hinderlaag te lopen of dat elke stap die je zet wel eens je laatste kan zijn.
Klopt, die wist de illegalen uit te zetten zonder dat de Amerikanen in opstand kwamen...quote:Op zondag 25 januari 2026 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Obama was natuurlijk goed voor de illegalen
[ x ]
Hij heeft recht van spreken
Bij Obama liepen er tenminste geen fascistische clowns verscholen achter een masker op straat onschuldige burgers af te knallen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
quote:Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ja precies hetzelfde. Je gebruikt geweld en belaagt hulpverleners en wetshandhavers omdat JIJ het ergens niet mee eens bent.
Dat is geen demonstreren, dat is terrorisme.
Trump- en ICE-fans die het nog over terrorisme wagen te hebben.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ja precies hetzelfde. Je gebruikt geweld en belaagt hulpverleners en wetshandhavers omdat JIJ het ergens niet mee eens bent.
Nee dat is niet de definitie van terrorisme.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef incel het volgende:
[..]
Er was nauwelijks media aandachtquote:Op zondag 25 januari 2026 19:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij Obama liepen er tenminste geen fascistische clowns verscholen achter een masker op straat onschuldige burgers af te knallen.
Klein verschil.
Maar toch.
Compleet krankzinnig inderdaad, die reacties van jou. Heb je de beelden bekeken? Iemand eindigt als een gatenkaas nadat het wapen dat hij überhaupt nooit heeft aangeraakt al door ICE veiliggesteld is terwijl hij door een man of 5 op de grond wordt geduwd. En jij ondertussen: "LimkSe dEnkOn daT zE zomAaAaaR ICE kuNnEm laSTiGVaLLeN!!!"quote:Op zondag 25 januari 2026 19:31 schreef incel het volgende:
Dit is letterlijk hetzelfde niveau als dat je met een wapen op zak RET controleurs gaat belagen omdat JIJ vindt dat zij geen zwartrijders mogen uitzetten.
Compleet krankzinnig.
Er was nauwelijks media aandacht omdat de situatie compleet anders is.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er was nauwelijks media aandacht
Wellicht heeft het hiermee te maken ?
Nee, waarom? Hij schrijft toch inhoudelijke teksten en ik kan me vaak best wel vinden in wat hij schrijft.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:29 schreef Questular het volgende:
Zegt de 2nd je iets?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:33 schreef Questular het volgende:
Je hebt het nu over de demonstranten in Amerika tegenwoordig? Levensgevaarlijk inderdaad.
Obama zette 3 miljoen illegalen uit, meer dan Bush.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Toch exact dezelfde ICE club?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij Obama liepen er tenminste geen fascistische clowns verscholen achter een masker op straat onschuldige burgers af te knallen.
Klein verschil.
Maar toch.
ICE werkte toen samen met de politie, dat is nu verboden.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er was nauwelijks media aandacht omdat de situatie compleet anders is.
Was toch iets met burgers die zich moeten kunnen beschermen tegen een tirannieke overheid?quote:
Stuk minder medewerkers wel en een ander mandaat. Heimelijk of niet.quote:
Ingezette trol met een agenda sluit ik niet uit, gezien de hoeveelheid fake news die ie genereertquote:Op zondag 25 januari 2026 19:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ergens ben ik schijnbaar een optimist want ik weiger te geloven dat users als incel iets anders zijn dan matige trollen.
Gewoon luisteren naar de handhavers op dit forum anders mogen zij hun wapen op je legen ja.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:39 schreef incel het volgende:
Waarom worden de helft van alle posts hier weggehaald? Alles valt gewoon binnen de wet en regels van het forum.
"Fake news"quote:Op zondag 25 januari 2026 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ingezette trol met een agenda sluit ik niet uit, gezien de hoeveelheid fake news die ie genereert
Het heeft zelfs niks met ''links'' of ''rechts'' te maken.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb een schijthekel aan woke.
Dit heeft echter niks met woke te maken.
Wel met de fascistische tendensen van Trump en z'n walgelijke evangelical-theocratische achterban.
Zullen we het dan ook gewoon daar over hebben?
je kan ook zeggen dat Het Walz zijn schuld is door zijn niet zo Pasieve houding door Het volk nog even aan te geven door gaan met protesteren en ondanks dat deze situatie steeds verder escaleert de politie tegen houd om iets te doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zijn passieve houding is een van de redenen dat het zo uit de hand is gelopen
De regering Trump is groot voorstander van wapenbezit.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:18 schreef incel het volgende:
[..]
Compleet gek geworden daar. Politie moet echt veel harder optreden. Van hulpverleners en agenten blijf je af.
Ik kan er echt met m'n kop niet bij, zelfs hier op FOK! heb je doorgeslagen mensen die nog aan de kant van deze terroristen staan.
Moet je je voorstellen dat in Nederland je dit soort terroristen hebt die politieagenten, OV controleurs en zo gaan belagen met wapens op zak. Dan was de wereld te klein.
<Knip> is volstrekt krankzinnig geworden.
Vandaar:quote:Op zondag 25 januari 2026 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het heeft zelfs niks met ''links'' of ''rechts'' te maken.
Het is sowieso stront vervelend dat alle discussies gekaapt worden door extremisten met de meest debiele opvattingen. Van beide kanten. Jammer dat je de overgrote meerderheid eigenlijk nauwelijks hoort of ziet in dit debat.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb een schijthekel aan woke.
Dit heeft echter niks met woke te maken.
Wel met de fascistische tendensen van Trump en z'n walgelijke evangelical-theocratische achterban.
Zullen we het dan ook gewoon daar over hebben?
Noem had in navolging daarvan de ICE operaties kunnen stil leggen totdat ze op 1 lijn zat met de lokale overheid.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
je kan ook zeggen dat Het Walz zijn schuld is door zijn niet zo Pasieve houding door Het volk nog even aan te geven door gaan met protesteren en ondanks dat deze situatie steeds verder escaleert de politie tegen houd om iets te doen.
Ik zei al beide kampen zijn mede schuldig aan de situatie niet 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |