Lesje leren, actie is reactie zelfs Palestina vs Israel kwam voorbij, iets met in een bijennest poken was het... En meer van dat fraais kwam daar voorbij.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kan je één iemand aanwijzen die vindt dat Bender terecht in elkaar is geramd?
Ik word echt schijtziek van de enorme massa boosmensen die dit soort verzonnen verhaaltjes delen
Heeft iedereen het verhaal met dat ongecontroleerde schot gemist ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2026 18:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat vind je van die ICE agent die hem van achter neerschiet terwijl zijn wapen afgepakt was en hij zijn wapen nooit aangeraakt heeft? Welke consequenties zouden daar aan moeten zitten?
Topic gaat te snel. Kan het zo snel niet terug vinden. Er is 1 video die nog wat langer is waar je hem op de midden van de weg ziet staan. En dan opzij gaat. Vanaf dat moment begint deze video:quote:Op zondag 25 januari 2026 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
De uitleg eerder vandaag (P320 in de hand, ongecontroleerd schot) is toch wel wat anders dan wat jij nu schetst.
Maar goed, dan kom ik weer terug op mijn eerdere 2nd opmerking. In een land waar elke klapjosti legaal een wapen kan kopen en al dan niet met een concealed carry permit op zak rond kan lopen staan de autoriteiten simpelweg een stuk anders in de wedstrijd dan wat we hier gewend zijn.
Dat staat ook niet ter discussie. Het probleem is dat men vindt dat het misbruikt is, dat maakt het nog geen feit.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:30 schreef Vliegbaard het volgende:
Het ontslaat een federale overheidsorganisatie ook niet van het feit dat zij hun geweldsmonopolie niet mogen misbruiken.
Wat doet dat er toe? Het wapen van de meneer die dood is, was in de handen van een agent... Ja zou kunnen dat het toen afging. Heeft hij alleen helemaal niks meer mee te maken. Dus hoe dan ook is Ice fout hier.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft iedereen het verhaal met dat ongecontroleerde schot gemist ofzo?
Correct. Maar het maakt dan niet meer uit. Er wordt "Gun!" geroepen en er gaat een schot af. Dan wordt er simpelweg teruggeschoten. Fatale samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Topic gaat te snel. Kan het zo snel niet terug vinden. Er is 1 video die nog wat langer is waar je hem op de midden van de weg ziet staan. En dan opzij gaat. Vanaf dat moment begint deze video:
https://x.com/InsiderWire/status/2015135166906462564
Dat stukje waar ze die vrouw duwen en dan halve fles pepperspray in zijn gezicht spuiten gaat toch al veel te ver. Heeft weinig meer te maken met anders in de wedstrijd staan omdat je legaal een wapen bij je kan hebben.
ongecontroleerd schot zou gaan over de agent die het wapen van hem afgepakt heeft. En dan afgaat. Niet dat hij zelf het wapen in zijn hand had.
Niet eerste opstootje en zeker niet de laatste.quote:
Dat eerste schot komt toch van ice af?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct. Maar het maakt dan niet meer uit. Er wordt "Gun!" geroepen en er gaat een schot af. Dan wordt er simpelweg teruggeschoten. Fatale samenloop van omstandigheden.
Dus zodra je een knal hoort is het ok om een ontwapend persoon dat op handen en knieen zit dat op geen enkel moment ook maar een dreigende handeling naar federale agenten heeft gedaan neer te schieten?quote:Op zondag 25 januari 2026 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft iedereen het verhaal met dat ongecontroleerde schot gemist ofzo?
En dus zit ice fout. Dat is het hele punt.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct. Maar het maakt dan niet meer uit. Er wordt "Gun!" geroepen en er gaat een schot af. Dan wordt er simpelweg teruggeschoten. Fatale samenloop van omstandigheden.
Ja, dat is dus het hele probleem.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt 'ie weer, incompetentie. Blijkbaar was niet duidelijk dat hij al ontwapend was, wat niet gek is als er 6/7 man liggen te rollebollen tussen de pepperspray.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:03 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Dus zodra je een knal hoort is het ok om een ontwapend persoon dat op handen en knieen zit dat op geen enkel moment ook maar een dreigende handeling naar federale agenten heeft gedaan neer te schieten?
Zijn passieve houding is een van de redenen dat het zo uit de hand is gelopenquote:Op zondag 25 januari 2026 19:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet eerste opstootje en zeker niet de laatste.
Zoals ik al eerder aangaf Walz die gaf al aan hij gaat niks doen.
Zijn staat is een grote bende, tussen overheid en protesten.
Ben benieuwd wat Trump gaat doen hiertegen, als die ook verder niks onderneemt, dan ben ik bang dat er meer geownden misschien wel meer doden gaan vallen, puur omdat de Politici weiigeren in te grijpen.
Zie Januari 6
Voor hij op de grond gegooid werd wisten ze überhaupt niet dat hij een wapen had.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Komt 'ie weer, incompetentie. Blijkbaar was niet duidelijk dat hij al ontwapend was, wat niet gek is als er 6/7 man liggen te rollebollen tussen de pepperspray.
Ja, komt van de P320 die ze net afgepakt hebben.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat eerste schot komt toch van ice af?
Nee, maar daar kun je dus wel vanuit gaan in Minnesota. Als je dan de man weet te ontwapenen - en nu stel ik het allemaal bijzonder simpel voor, daar ben ik me van bewust - is het belangrijk dat je hem boeit en daarna fouilleert. Niet met zoveel man lopen schreeuwen, schoppen en slaan terwijl een van de collega's in de hektiek wegloopt met het wapen van het slachtoffer.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor hij op de grond gegooid werd wisten ze überhaupt niet dat hij een wapen had.
Oh nee toch, ik had gemist dat het een p320 was.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, komt van de P320 die ze net afgepakt hebben.
AchJa in NWS / ICE-agent schiet vrouw en man dood in Minneapolis.#24 FCK ICE
Ja dan zijn het eens.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, maar daar kun je dus wel vanuit gaan in Minnesota. Als je dan de man weet te ontwapenen - en nu stel ik het allemaal bijzonder simpel voor, daar ben ik me van bewust - is het belangrijk dat je hem boeit en daarna fouilleert. Niet met zoveel man lopen schreeuwen, schoppen en slaan terwijl een van de collega's in de hektiek wegloopt met het wapen van het slachtoffer.
En als je met zoveel man een vent niet weet te overmeesteren gaat er ook heel wat mis. Ik blijf erbij, die lui zijn helemaal niet geschikt voor het werk wat ze doen.
Hierop inhakend, waarom loopt die vent weg met een scherp pistool. Magazijn eruit, patroon uit de kamer..quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, komt van de P320 die ze net afgepakt hebben.
AchJa in NWS / ICE-agent schiet vrouw en man dood in Minneapolis.#24 FCK ICE
Dus ICE neemt het pistool af, dat gaat per ongeluk af, met als gevolg dat ICE het magazijn leeg schiet op het slachtoffer.quote:
Jupquote:Op zondag 25 januari 2026 19:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat eerste schot komt toch van ice af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |