Oh? Dan is het goed! Uiteraard.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Je hebt hem nog nooit gezien denk ik, een bloedzuiger is hetquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Oh? Dan is het goed! Uiteraard.
oei iemand met een andere mening is vervelend we mogen hem slaanquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit gezien denk ik, een bloedzuiger is het
Zoals ik al zei; dan is het goed!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden meequote:Op donderdag 22 januari 2026 17:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
oei iemand met een andere mening is vervelend we mogen hem slaan
lmao
Misschien moet je hem ook nog even <Knip > noemen om je punt kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelfs nog toen hij een Chipmunk stemmetje had. Was Rutger van Castricum ook niet zo bloed-irritant ?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen reden om geweld te gebruiken. Ik heb ook wel eens een hekel aan het gedrag van mensen maar ga ze ook niet met flessen en/of stenen bewerken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik zou er ook zo langs lopen mocht ik zo iemand tegen komen maar dat lukt blijkbaar niet iedereenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelfs nog toen hij een Chipmunk stemmetje had. Was Rutger van Castricum ook niet zo bloed-irritant ?
Niks zeggen en weglopen is sterker dan dat je je over de gier laat trekken.
Verbaal het onderspit moeten delven tegen een tiener is trouwens ook best zielig te noemen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelfs nog toen hij een Chipmunk stemmetje had. Was Rutger van Castricum ook niet zo bloed-irritant ?
Niks zeggen en weglopen is sterker dan dat je je over de gier laat trekken.
ohzojaquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden mee
Precies, alleen linkse media mag verslag ergens van doen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Nee zo blijkt. Lontjes zijn niet meer kort maar zijn ontvlambaar als strijkerkopjes.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik zou er ook zo langs lopen mocht ik zo iemand tegen komen maar dat lukt blijkbaar niet iedereen
Hoezo ? Als je niks zegt delf je niet het ondergang, en is niet zieligs aan. De zender staat met lege handen, geen resultaat op de provocatie. Wat je vaak ziet dat men dan vaker nog verder probeert te gaan uit frustratie om maar een reactie te krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:01 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Verbaal het onderspit moeten delven tegen een tiener is trouwens ook best zielig te noemen.
In iedereen een nazi en fascist zien maar onderhand geweld tegen de vrije pers rechtlullen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Precies, alleen linkse media mag verslag ergens van doen.
Fysiek aanvallen is nooit goed maar hij provoceert er al zeker 3 jaar lustig op los dus het was wel een beetje wachten tot het een keer mis zou gaan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad z’n irritant rechts kut jochie
Ja, dat is zeker fascinerend.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Geweld is oké als het maar je tegenstander is en hij "Er om vroeg"
Fascinerend.
Heel goed dat ze met flessen en stenen gooiden. Ze hadden ook thuis kunnen zitten gamen...quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:15 schreef Kottnauer het volgende:
“Gewone Delftse jongens” zou Femke Halsema zeggen als zij burgemeester van Delft zou zijn.
Dat is toch al jaren het tendens ? Jij bent recht / links vice versa, laat ik je harses maar de vernieling in stompen. Heerlijk die verdraagzaamheid. Maar als Oranje voetbalt staan ze arm in arm met een pot bierquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Fascinerend.
"Alles wat voor maar komt" verwijst meestal naar het effect van het woord 'maar' in communicatie, waarbij de positieve punten die ervoor genoemd worden, vaak onbewust worden ontkracht en minder impact hebben dan de beperking die erop volgt, wat negatief over kan komen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Fysiek aanvallen is nooit goed maar hij provoceert er al zeker 3 jaar lustig op los dus het was wel een beetje wachten tot het een keer mis zou gaan.
Jij denkt dat het allemaal onschuldig is? Schattig naïefquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Flikker op joh. Dat ventje heeft helemaal geen agenda en praat altijd met iedereen.
Achterlijk goedpraten weer van de linkse kerk.
Dat evangelie komt als een boemerang terug bij degene die dat verkondigt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Fascinerend.
Wás ze maar burgemeester van Delft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:15 schreef Kottnauer het volgende:
“Gewone Delftse jongens” zou Femke Halsema zeggen als zij burgemeester van Delft zou zijn.
Van sommige groepen mogen mensen nergens aanwezig zijn, alsof hun aanwezigheid op zichzelf al een bedreiging vormt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Fascinerend.
Weet niet in wat voor sprookjeswereld jij leeft maar het vrje woord is allang niet meer. Je moet gewoon op je tellen passen in dit land, links of rechts. Ga je lopen kutten trigger je onherroepelijk een of andere wappie aan de andere kant van het spectrum. Je zou verwachten dat dat besef nu zo'n beetje wel is ingedaald bij mensen. Blijkbaar niet bij sukketlje Bender die denkt dat je nodeloos kan provoceren en treiteren zonder tegenreacties.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Alles wat voor maar komt" verwijst meestal naar het effect van het woord 'maar' in communicatie, waarbij de positieve punten die ervoor genoemd worden, vaak onbewust worden ontkracht en minder impact hebben dan de beperking die erop volgt, wat negatief over kan komen.
Hij heeft vaak zat allochtonen voor de camera waarmee hij een fatsoenlijk gesprek voert.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal onschuldig is? Schattig naïef
Het is een concept. Een Gooische kakker, een soort mini Rutger van Catricum die linkse mensen en allochtonen belachelijk komt maken (exposen) louter voor views. Demonstratie bij Tatasteel... Ja maar mevrouw u rookt toch ook!!! Niks schattigs of onschuldigs aan. Het is een trol pur sang.
Die Bender?quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij heeft vaak zat allochtonen voor de camera waarmee hij een fatsoenlijk gesprek voert.
Voor de rest zou het zo familie van je kunnen zijn.
Jij lokt het ook uit.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden mee
Dan ben je Nieuwe Pekela zeker vergetenquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal onschuldig is? Schattig naïef
Het is een concept. Een Gooische kakker, een soort mini Rutger van Catricum die linkse mensen en allochtonen belachelijk komt maken (exposen) louter voor views. Demonstratie bij Tatasteel... Ja maar mevrouw u rookt toch ook!!! Niks schattigs of onschuldigs aan. Het is een trol pur sang.
Dat komt onder andere doordat mensen dit (stilzwijgend) goedkeuren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet in wat voor sprookjeswereld jij leeft maar het vrje woord is allang niet meer. Je moet gewoon op je tellen passen in dit land, links of rechts. Ga je lopen kutten trigger je onherroepelijk een of andere wappie aan de andere kant van het spectrum. Je zou verwachten dat dat besef nu zo'n beetje wel is ingedaald bij mensen. Blijkbaar niet bij sukketlje Bender die denkt dat je nodeloos kan provoceren en treiteren zonder tegenreacties.
Dat zal best.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dan ben je Nieuwe Pekela zeker vergetenDat was toch wel even een heel ander slag mens.
Onzin natuurlijk. Geweld is van alle tijden en er zijn mensen opgepakt. Dus blijkbaar doet de wetgeving zijn werk gewoon.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat komt onder andere doordat mensen dit (stilzwijgend) goedkeuren.
Waarmee je dus geweld tegen mensen die je niet mag normaliseert.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal best.
Je weet inmiddels dat er aan beide kanten van het spectrum idioten in dit land zijn die geweld niet schuwen. Dan moet je die beter niet als een clown gaan lopen provoceren.
Oh die mensen heb je ook hoor. Nogmaals het is een probleem aan beide kanten van het spectrum. En is dus ook van alle tijden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarmee je dus geweld tegen mensen die je niet mag normaliseert.
Met deze logica zou ik de eerstvolgende keer dat xr demonstreert het ongeschreven recht hebben die lui van de snelweg te schoppen.
Provocatie ontkom je niet aan. Maar zodra je iemand op zijn bek hengst sta je met 10-0 achter.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal best.
Je weet inmiddels dat er aan beide kanten van het spectrum idioten in dit land zijn die geweld niet schuwen. Dan moet je die beter niet als een clown gaan lopen provoceren.
Modus operandi. Zie je overigens niet louter in de Marokkaanse gemeenschap, dat zie je ook bij de laffe kopschoppers, je weet wel, die roomblanke Jantjes en Bennies, net zo abject als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:38 schreef kladderadatsch het volgende:
Bender is de Nederlandse Andy Ngo. Dit gezegd hebbende zijn dit ook gewoon een stel kut Marokkanen die het blijkbaar nooit alleen af kunnen, want als je iets dergelijks leest dan is het altijd een x-aantal van die lui tegen één.
Bender is geweldig!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah, 'rechts', dus geweld is okee. Noted.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Blablablabla. Allemaal politiek correct gelul.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Provocatie ontkom je niet aan. Maar zodra je iemand op zijn bek hengst sta je met 10-0 achter.
Toen hij in Den Haag stond tussen de traangas patronen was ie ook nog een held. Het kan maar zo omslaan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Vorige week waren deze ´jongeren´ nog massaal fan van Bender tijdens het rellen na de verloren wedstrijd van Marokko![]()
![]()
Ik vind de filmpjes van Bender vaak wel vermakelijk
Massaal fan zal ook wel meevallen, het is maar net wie je die camera onder zijn snufferd duwt natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Vorige week waren deze ´jongeren´ nog massaal fan van Bender tijdens het rellen na de verloren wedstrijd van Marokko![]()
![]()
En daarom trappen we hem maar in elkaar?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah oke, dus stel, je krijgt zo een ban omdat jouw mening de Admin niet aanstaat, en ik keur dat af. Is dat dan ook politiek correct gejengel of heb ik dan opeens wel gelijk ?quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Blablablabla. Allemaal politiek correct gelul.
Sinds wanneer is hij rechts? Hij heeft nota bene vorig jaar als enige dat Maccabi-tuig geexposed die kwamen rellen in Amsterdam, toen al het andere media het hadden over jodenjacht. Ging zelfs viral over de hele wereld. Toen werd ie zelfs extreemlinks genoemd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Het begint met een k en het eindigt met utmarokkanen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:23 schreef Richestorags het volgende:
"Jongeren".
Gaan we nog een keer gewoon benoemen wie structureel de boel verziekt in Nederland?
Er zijn toch mensen opgepakt? Wat is je punt nu precies?quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah oke, dus stel, je krijgt zo een ban omdat jouw mening de Admin niet aanstaat, en ik keur dat af. Is dat dan ook politiek correct gejengel of heb ik dan opeens wel gelijk ?
Neuh, hij is niet per se links of rechts, het is gewoon een 21st century 'opheffer' (is dat een woord?).quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hij rechts? Hij heeft nota bene vorig jaar als enige dat Maccabi-tuig geexposed die kwamen rellen in Amsterdam, toen al het andere media het hadden over jodenjacht. Ging zelfs viral over de hele wereld. Toen werd ie zelfs extreemlinks genoemd.![]()
Paar dagen geleden nog gezellig gepraat met jongeren in de Schilderswijk, iedereen herkent hem en zegt hoi. Mooi man.
En nu is ie rechts? Los daarvan: Waarom maakt dat uit? Laat iedereen hun werk doen. Of dat nou een Rutger Castricum, of Wierd Zum KotsenDuk, of in dit geval Bender is.
waarom wil je deze mening zo hard uiten? is het omdat je wil opkomen voor deze 'minderheden' of wil je gewoon bashen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn toch mensen opgepakt? Wat is je punt nu precies?
Je kunt elke vorm geweld wel veroordelen maar daarmee zal het geweld niet ineens verdwijnen of zo.
Het is imo vrij stupide om je op zo rechts te profileren en dan tussen de linkse demonstranten en reltuig te begeven want je kunt wel raden wat de uitkomst is.
Als simpelweg de realiteit waarin we leven benoemen in jouw ogen bashen is soit.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:07 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
waarom wil je deze mening zo hard uiten? is het omdat je wil opkomen voor deze 'minderheden' of wil je gewoon bashen?
Ja, Allahquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Hebben deze ''jongeren'' toevallig ook een smerig dikke leider die stiekem homo is ?
een realiteit die je hier met hand en tand wil verdedigenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Als simpelweg de realiteit waarin we leven benoemen in jouw ogen bashen is soit.
Mannenprobleem.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:41 schreef Tjoent het volgende:
Vlogger Bender belaagd door tientallen jongeren bij bezoek Wilders, drie arrestaties gepleegd
In het centrum van Delft is vlogger Bender belaagd bij een bezoek van PVV-leider Geert Wilders. De vlogger en zijn cameraman werden aangevallen door een groep van „enkele tientallen jongeren”, van wie er sommigen gooiden met flessen en stenen. De politie wist Bender te ontzetten, waarna de groep grotendeels vertrok.
https://www.telegraaf.nl/(...)leegd/125828332.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongeren, uweetwel jongeren, die jongeren ja. Altijd weer die jongeren
Het punt dat ik wilde maken is niet om politiek correct te zijn maar meer om te zeggen dat je met geweld niks oplost.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn toch mensen opgepakt? Wat is je punt nu precies?
Je kunt elke vorm geweld wel veroordelen maar daarmee zal het geweld niet ineens verdwijnen of zo.
Het is imo vrij stupide om je op zo rechts te profileren en dan tussen de linkse demonstranten en reltuig te begeven want je kunt wel raden wat de uitkomst is.
Nee benoemen. Zie niet in wat politiek correct gelul gaat veranderen aan de realiteit.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:10 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
een realiteit die je hier met hand en tand wil verdedigen
dus mijn vraag blijft, waarom die noodzaak om dit zo te benoemen, wat haal je eruit?quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee benoemen. Zie niet in wat politiek correct gelul gaat veranderen aan de realiteit.
Jaquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:17 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
dus mijn vraag blijft, waarom die noodzaak om dit zo te benoemen, wat haal je eruit?
Omdat het nu geframed kan worden dat het heul niet zo erg is dat mensen overdag door tientallen lichtgetinte jongens aangevallen wordenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:17 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
dus mijn vraag blijft, waarom die noodzaak om dit zo te benoemen, wat haal je eruit?
Totdat er een totaaldebiel met een fakkeltje aan de deur staat. Dan vallen ze schuimbekkend over elkaar heenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee benoemen. Zie niet in wat politiek correct gelul gaat veranderen aan de realiteit.
Zinnige plannen om het geweld tegen individuen terug te dringen worden toch geridiculiseerd?quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:27 schreef kladderadatsch het volgende:
Anyway, dit soort gedegenereerde klootzakken worden door iedereen uitgekotst, inclusief de Marokkanen die hier wél gewoon normaal hun leven lijden. Punt is gewoon (alweer) dat deze hufters niet aangepakt worden omdat we in dit land een enorm tekort aan handhavers hebben.
Bewaar je medelijden voor de XR en Pro-Pallie demonstrantenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou treurig hé
Een provocerend rechts vloggertje krijgt tikken, de wereld vergaat
Hmm.. ja..quote:
Bij deze ''jongeren'' is toevallig passeren al een kans om uitlokking te vermenen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus mag hij in elkaar getimmerd worden?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Een groep tuig / ‘jongeren’ wat daar aan het rellen was tilde ‘m zelfs op de schoudersquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Massaal fan zal ook wel meevallen, het is maar net wie je die camera onder zijn snufferd duwt natuurlijk.
Ja maar politici zijn anders he. Net als journalisten en advocaten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Totdat er een totaaldebiel met een fakkeltje aan de deur staat. Dan vallen ze schuimbekkend over elkaar heen
Ook een tikkeltje overdreven, toch?quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een groep tuig / ‘jongeren’ wat daar aan het rellen was tilde ‘m zelfs op de schouders
Dat zeg ik niet ik stel alleen dat als jij bepaalde dingen doet in een bepaalde setting met bepaalde mensen het resultaat vaak vrij voorspelbaar is.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:07 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dus mag hij in elkaar getimmerd worden?
Jij bent onderdeel van het probleem.
Klopt ja sorryquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Maar toch heb je het even gecorrigeerd
quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Goede reden wel om dan iemand zijn cameraman aan te vallenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Last van een trauma-aanvalletje ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Och uit jouw domme bek is dat een compliment
Pardon?quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
Goede reden wel om dan iemand zijn cameraman aan te vallen
Hij laat gewoon zien met wat voor kutvolk we te maken hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zou die meneer Bender netjes vooraf gevraagd hebben om toestemming om te filmen? En zou hij gestopt zijn met filmen als daar om gevraagd zou zijn?
Iets zegt mij dat deze meneer Bender eigenlijk wel tevreden is met deze gratis aandacht en potentiële volgers.
Uhu uhu, agenten aanvallen. Zo kennen we extreemrechtse ‘voetballiefhebbers’ weer. See what I did there? https://www.ad.nl/utrecht(...)d-stadion~a993b5ef4/quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Cruzinats het volgende:
Journalisten aanvallen. Zo kennen we het extreemlinkse islamofascisme weer.
Ja, offtopic gaan. We hebben het hier over die aanval op een minderjarige door tuigvolk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:05 schreef Serki het volgende:
[..]
Uhu uhu, agenten aanvallen. Zo kennen we extreemrechtse ‘voetballiefhebbers’ weer. See what I did there? https://www.ad.nl/utrecht(...)d-stadion~a993b5ef4/
Een minderjarige pestkop die eens karma krijgt. Dikke prima tochquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, offtopic gaan. We hebben het hier over die aanval op een minderjarige door tuigvolk.
Nogal zwakzinnig dan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah oke, nee dan wel goed dat hij op straat in elkaar gemept wordt. Is normaal wanneer je het oneens bent met iemand.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Die is al langer ongeneeslijk ziek met het TDS.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:00 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Last van een trauma-aanvalletje ofzo?
Net zo goed een zijde van de medaille die de verkeerde kant op loopt inderdaad.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Fascinerend.
Is niet offtopic. Je kan enkele personen niet koppelen aan een heel volk/religie. Zoals je dat niet met hooligans/voetbalsupporters kan doen. Goed, sterkte aan Bender. Ben geen fan, maar hij heeft wel lef. Dat kan ik respecteren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, offtopic gaan. We hebben het hier over die aanval op een minderjarige door tuigvolk.
Deze is wel mooi.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:48 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
Nee, hoe kun jij voorstander zijn van fysiek geweld?quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een minderjarige pestkop die eens karma krijgt. Dikke prima toch
Het is 2026 en het volk van dat “tuig” vindt het allemaal wel prima. De straffen mogen imo hoger worden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:26 schreef Serki het volgende:
[..]
Is niet offtopic. Je kan enkele personen niet koppelen aan een heel volk/religie. Zoals je dat niet met hooligans/voetbalsupporters kan doen. Goed, sterkte aan Bender. Ben geen fan, maar hij heeft wel lef. Dat kan ik respecteren.
Dat zeg ik toch helemaal niet joh, pannekoek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah oke, nee dan wel goed dat hij op straat in elkaar gemept wordt. Is normaal wanneer je het oneens bent met iemand.
Hoe wil je het uitzetten verantwoorden als de dader Nederland als land van herkomst heeft?quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is 2026 en het volk van dat “tuig” vindt het allemaal wel prima. De straffen mogen imo hoger worden.
Uitzetten, ze kiezen maar een land naar keuze in de zandbak en minimaal het stopgezette van financiële hulp van de overheid.
Je kent het concept van nuance blijkbaar niet. Hogere straffen = prima. Uitzetten? Hoe ga je dat doen als ze Nederlandse zijn? Beetje realistisch blijvenquote:Op donderdag 22 januari 2026 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is 2026 en het volk van dat “tuig” vindt het allemaal wel prima. De straffen mogen imo hoger worden.
Uitzetten, ze kiezen maar een land naar keuze in de zandbak en minimaal het stopgezette van financiële hulp van de overheid.
Kijk eens ff goed naar de beelden, dat is die rattengroep die door heel Nederland trekt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je het uitzetten verantwoorden als de dader Nederland als land van herkomst heeft?
En als het een ander land betreft, waarom zou je ze dan laten kiezen?
Weer zo’n naïeve user.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:44 schreef Serki het volgende:
[..]
Je kent het concept van nuance blijkbaar niet. Hogere straffen = prima. Uitzetten? Hoe ga je dat doen als ze Nederlandse zijn? Beetje realistisch blijven
Begrijpend lezen is moeilijk he. Ik ben het toch eens met hardere straffen? Je moet alleen realistisch blijven. Je weet wel; binnen de kaders van wet en regelgeving.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Weer zo’n naïeve user.
Neem ze in huis of in dienst. Dit tuig leert en werkt niet.
Het is een puber.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Velen hebben een dubbel paspoort, dusquote:Op donderdag 22 januari 2026 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je het uitzetten verantwoorden als de dader Nederland als land van herkomst heeft?
En als het een ander land betreft, waarom zou je ze dan laten kiezen?
Nogmaals, dit is een groep rondreizende ontheemden, die in geen elke land asiel krijgen. Dit zijn niet de jongeren van Den Haag. Die kunnen goed met een Bender en Bender met hun.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:32 schreef Serki het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk he. Ik ben het toch eens met hardere straffen? Je moet alleen realistisch blijven. Je weet wel; binnen de kaders van wet en regelgeving.
Dit, met een nominatie voor een Televizier-ring en een bak ervaring in de media wereld door zijn familie.quote:
18 of bijna 18, das ook weer geen puber meer.quote:
Nee joh, Bender is beter. Rutger en Dennis hebben teveel een mening, Bender is meer journalist, die doet live verslag en lult met iedereen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
18 of bijna 18, das ook weer geen puber meer.
Deze manier van riooljournalistiek kan nu eenmaal op weerstand rekenen. Het bestaat voornamelijk uit gekke typetjes belachelijk maken en een een beetje edgy doen a la Powned.
Miniatuur versie van Rutger van Castricum en Dennis Schouten en verder net zo irritant en provocerend.
Zou je willen stoppen met Nazi-vergelijkingen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Misschien moet je hem ook nog even <Knip > noemen om je punt kracht bij te zetten.
Ook Rutger van castricum en Dennis Schouten mogen gewoon over straat in Nederland, zonder klappen te krijgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze manier van riooljournalistiek kan nu eenmaal op weerstand rekenen. Het bestaat voornamelijk uit gekke typetjes belachelijk maken en een een beetje edgy doen a la Powned.
Miniatuur versie van Rutger van Castricum en Dennis Schouten en verder net zo irritant en provocerend.
Misschien eens optreden tegen de echte mongolen in plaats van de users die iets aankaarten. Vredestichter.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met Nazi-vergelijkingen?
Totale bullshit ik heb veel van zijn uitzendingen gezien, hij is beleeft en laat iedereen te woord, links en rechts, en ja hij kan soms een beetje zuigerig zijn, maar dat was Ischa Meijer en Theo van Gogh ook, hij maakt mensen ook nooit belachelijk, dat doen ze doorgaans zelf.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wederom weer bijzonder rare reactie, maargoed,quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk eens ff goed naar de beelden, dat is die rattengroep die door heel Nederland trekt.
Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en Arnhem.
Zij hebben het iq van een aardappel en weten niks, zo werkt dat rondreizende circus. Daarom dus uitzetten naar land van keuze.
Je weet echt helemaal niks hè, de NPO had hier in 2021 al een documentaire over.
Omdat ze zogenaamd Nederlands zijn, wanneer het uitkomt dan hequote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:09 schreef matspontius het volgende:
Waarom wordt dit schorem niet uitgezet? Laf, altijd in groepjes en continu overlast veroorzaken. Terug naar zandbak van herkomst per direct!
Kan ik ook van jouw posts zeggen meneer de pseudo moderator met je persoonlijke aanvallen constant. Ik praat geweld nergens goed of wel soms?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 03:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook Rutger van castricum en Dennis Schouten mogen gewoon over straat in Nederland, zonder klappen te krijgen.
En nu mag je echt wel even kappen met je scheve geouwehoer. Ik vraag me af waarom je achterlijke reacties mogen blijven staan.
Hij is bloed irritant. En wil je hem aub niet met Theo vergelijken? Echt een compleet andere andere level of je maatschappelijke thema's beschrijft en bespreekt of je gaat met een camera irritant lopen doen op straat. Theo was een uitstekende interviewer die altijd voor de inhoud ging. Geen riooljournalist die op sensatie uit is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 04:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Totale bullshit ik heb veel van zijn uitzendingen gezien hij is beleeft en laat iedereen te woord , links en rechts, en ja hij kan soms een beetje zuigerig zijn , maar dat was Ischa Meijer en Theo van Gogh ook, hij maakt mensen ook nooit belachelijk, dat doen ze doorgaans zelf.
Dat zegt niemand.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Oh? Dan is het goed! Uiteraard.
Hij mag bloedirritant zijn. Hij mag op straat lopen en z'n werk doen. Hij mag zichzelf zijn. Hij mag alles doen zolang het binnen de wettelijke kaders valt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is bloed irritant. En wil je hem aub niet met Theo vergelijken? Echt een compleet andere andere level of je maatschappelijke thema's beschrijft en bespreekt of je gaat met een camera irritant lopen doen op straat. Theo was een uitstekende interviewer die altijd voor de inhoud ging. Geen riooljournalist die op sensatie uit is.
Echt wat een bullshit, Theo was een zuigerige hond, en ja ik was groot fan van het eerste uur van hem.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is bloed irritant. En wil je hem aub niet met Theo vergelijken? Echt een compleet andere andere level of je maatschappelijke thema's beschrijft en bespreekt of je gaat met een camera irritant lopen doen op straat. Theo was een uitstekende interviewer die altijd voor de inhoud ging. Geen riooljournalist die op sensatie uit is.
MAARquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zegt niemand.
Maar een een rechtst bloedzuigertje die alles uit loopt te lokken kan een keer wat verwachten.
Maakt het nog niet goed, maar actie is reactie.
Ik weet dat die Bender geen IQ/hersencel heeft. En alleen maar rond gaat om menen te irriteren.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Zij hebben het iq van een aardappel en weten niks, zo werkt dat rondreizende circus. Daarom dus uitzetten naar land van keuze.
Je weet echt helemaal niks hè, de NPO had hier in 2021 al een documentaire over.
Dat praat alsnog geweld niet goed.....quote:
Ik durf 100% te wedden dat jij geen enkele video van hem hebt gezien, omdat hij juist altijd met hele goede argumenten komt tegen de demonstranten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet dat die Bender geen IQ/hersencel heeft. En alleen maar rond gaat om menen te irriteren.
Maar waar wil je hem dan naar uitzetten?
Knettergek ja? Dat is gelukkig een subjectieve mening.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat praat alsnog geweld niet goed.....
Echter als jij als knettergek figuur constant maar mensen gaat belagen, gaat irriteren en uit gaat dagen....
Actie..... is ........ Reactie.
Je mag heel veel in dit land maar de vraag is een beetje of je ook alles maar moet doen. En vooral of bepaalde dingen goed zijn voor je gezondheid.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hij mag bloedirritant zijn. Hij mag op straat lopen en z'n werk doen. Hij mag zichzelf zijn. Hij mag alles doen zolang het binnen de wettelijke kaders valt.
Wie heeft die foto's gemaakt? Ik bedoel, is er ook een film gemaakt? Dan is het niet zo moeilijk voor de politie.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:41 schreef Tjoent het volgende:
Vlogger Bender belaagd door tientallen jongeren bij bezoek Wilders, drie arrestaties gepleegd
In het centrum van Delft is vlogger Bender belaagd bij een bezoek van PVV-leider Geert Wilders. De vlogger en zijn cameraman werden aangevallen door een groep van „enkele tientallen jongeren”, van wie er sommigen gooiden met flessen en stenen. De politie wist Bender te ontzetten, waarna de groep grotendeels vertrok.
https://www.telegraaf.nl/(...)leegd/125828332.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongeren, uweetwel jongeren, die jongeren ja. Altijd weer die jongeren
Jij je blabla.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag heel veel in dit land maar de vraag is een beetje of je ook alles maar moet doen. En vooral of bepaalde dingen goed zijn voor je gezondheid.
Maar jij leeft ofwel in lalaland en bent schattig naïef of je wil heel graag je politiek correcte geneuzel er doordrammen.
Dat was hij juist niet hij ging altijd voor de inhoud. Toevallig een poosje geleden nog een uitgebreid gesprek tussen hem en Maarten van Rossem zitten terugkijken. Een zelfde soort figuur maar dan aan de compleet andere kant van het spectrum. Ik kan je verklappen dat dat niet over de snor van V Rossem ging of linksmensen bashen maar over de inhoud. Bender is van de typetjes de framing en mensen belachelijk maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt wat een bullshit, Theo was een zuigerige hond, en ja ik was groot fan van het eerste uur van hem.
Geweld is eigenlijk een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:19 schreef Montagui het volgende:
Belachelijk dat deze zuiger fysiek belaagd is, net zoals ik het ook belachelijk vind dat die zuiger van een Tim Hofman destijds fysiek belaagd werd.
Geweld is niet de oplossing, ook als je het niet met woorden kan 'winnen'.
En laag IQ.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Geweld is eigenlijk een teken van zwakte.
straks nr de moskee he, niet vergetenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was hij juist niet hij ging altijd voor de inhoud. Toevallig een poosje geleden nog een uitgebreid gesprek tussen hem en Maarten van Rossem zitten terugkijken. Een zelfde soort figuur maar dan aan de compleet andere kant van het spectrum. Ik kan je verklappen dat dat niet over de snor van V Rossem ging of linksmensen bashen maar over de inhoud. Bender is van de typetjes de framing en mensen belachelijk maken.
Gerda die demonstreert tegen de Hoogovens en zelf een peuk rookt huehuehe. Een Geert Wilders pruik op zetten.. Cabaret maken waarin je buitenlanders met apen vergelijkt.
Theo heeft veel mensen beledigd maar hij was altijd bloedserieus. En laten we vooral niet vergeten hoe het met Theo is afgelopen. Provoceren komt vaak met een prijs of jij en je deugdvrinden dat nu leuk vinden of niet.
Dat is het enige wat ik stel. Ik praat geweld niet goed maar dat is gewoon wat het is. Met een Feyenoord shirt in Amsterdam lopen zou binnen de kaders van de rechtstaat ook gewoon moeten kunnen. Slaan ze je alleen wel een kaakfractuur. Dingen zijn hoe ze zijn en zullen nooit veranderen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet dat die Bender geen IQ/hersencel heeft. En alleen maar rond gaat om menen te irriteren.
Maar waar wil je hem dan naar uitzetten?
En jij kent die jongeren blijkbaar?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:59 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jij kent hem?
Die "jongeren" die hem belagen, die hebben sowieso geen hersencellen..
Krijg je ook als je broer ook je vader is....
Wie zou de minste hersencellen hebben?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En jij kent die jongeren blijkbaar?
Ik verdedig niemand.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:13 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wie zou de minste hersencellen hebben?
Durf je daar nog aan te twijfelen?
Figuren die een verslaggever aanvallen,alleen omdat ie daar vragen stelt, die sporen niet...
Maar jij bent blijkbaar van hetzelfde soort, anders verdedig jij die lui niet..
Aha! Zoals Israël en Gaza bedoel je?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan dat als je lang genoeg een bijennest gaat poken dat die bijen er dan eens uit gaan komen om je aan te vallen.
Je vergelijkt de belagers nu met bijen. Bijen die alleen reageren uit instinct? Die verder niet kunnen nadenken en al helemaal geen moreel kompas hebben?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik verdedig niemand.
Ik geef alleen maar aan dat als je lang genoeg een bijennest gaat poken dat die bijen er dan eens uit gaan komen om je aan te vallen.
Ik denk dat dit soort rechtse figuren niet uitblinken in het aantal hersencellen inderdaad.
Dat zal echt niet hoger liggen dan deze groep buitenlanders.
Geweld gebruik is sowieso al een toonbeeld van geen hersencellen hebben
Probeer dat maar eens aan de 'jongeren' uit te leggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:19 schreef Montagui het volgende:
Belachelijk dat deze zuiger fysiek belaagd is, net zoals ik het ook belachelijk vind dat die zuiger van een Tim Hofman destijds fysiek belaagd werd.
Geweld is niet de oplossing, ook als je het niet met woorden kan 'winnen'.
Een pestkop mag wat mij betreft wel een paar tikken krijgen hoor. Dan leren ze dat pestgedrag misschien af.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, hoe kun jij voorstander zijn van fysiek geweld?
Ik heb het idee dat de term 'pestkop' hier nogal subjectief geïnterpreteerd wordt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een pestkop mag wat mij betreft wel een paar tikken krijgen hoor. Dan leren ze dat pestgedrag misschien af.
Omdat op die manier natuurlijk kan worden verhuld over welke groep het daadwerkelijk gaat. Als er bij elk artikel 'Marokkaanse jongeren' of 'allochtone jongeren' zou staan, kan dat op den duur een negatief sentiment aanwakkeren jegens Marokkanen en allochtonen. Dat proberen velen binnen de media, die disproportioneel van een bepaalde politieke signatuur zijn en sympathie hebben voor zulke groepen, te voorkomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom noemen ze islamitisch Marokkaans tuig altijd jongeren?
Zo klinkt dat wel heel algemeen.
Yep, Israel bleef prikken in een bijennest en dus kon er een reactie verwacht worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Aha! Zoals Israël en Gaza bedoel je?
Nee oke
Ik zeg in die post dat geweld gebruiken sowieso al een teken van een gebrek aan hersencellen is....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je vergelijkt de belagers nu met bijen. Bijen die alleen reageren uit instinct? Die verder niet kunnen nadenken en al helemaal geen moreel kompas hebben?
Ok.
Hoe diep kan je zakken?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat op die manier natuurlijk kan worden verhuld over welke groep het daadwerkelijk gaat. Als er bij elk artikel 'Marokkaanse jongeren' of 'allochtone jongeren' zou staan, kan dat op den duur een negatief sentiment aanwakkeren jegens Marokkanen en allochtonen. Dat proberen velen binnen de media, die disproportioneel van een bepaalde politieke signatuur zijn en sympathie hebben voor zulke groepen, te voorkomen.
Ten onrechte trouwens, die sentimenten zouden juist wél aangewakkerd moeten worden vanwege het gedrag dat binnen die groep aanwezig is. Zulke groepen moeten zo juist onder druk mogen worden gezet om wat meer zelfreinigend vermogen aan te leren. Het zou simpel moeten zijn: gedraag je goed, geen negatieve stereotypes, gedraag je slecht, negatieve stereotypes.
Maar ja, politieke correctheid hè, het negatieve gedrag van bepaalde groepen dient zoveel mogelijk te worden verzwegen, verdekt of zelfs verdedigd en gerechtvaardigd.
Tikken gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een pestkop mag wat mij betreft wel een paar tikken krijgen hoor. Dan leren ze dat pestgedrag misschien af.
Wat me ook opvalt is dat juist diegene die zo hard het geweld tegen die 'ICE-watch' afkeurde, het geweld tegen dit mannetje dan weer goed praten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:40 schreef AchJa het volgende:
Wat lees ik nou allemaal weer, omdat die Bender irritant is is het eigenlijk wel prima dat hij klappen heeft gekregen? Ik zou zeggen hakken billen achter de Chris Klompjes van deze wereld aan dan.
ICEquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan zetten we toch een enorme stap terug in de tijd en keren we terug naar de oertijd, waar uitsluitend de fysiek sterkste mannen bepaalden wat er gebeurde en de bedachtzamere, verstandige mannen nauwelijks iets te zeggen hadden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gemiddelde denkwijze van een extreem linkse terroristquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Ja echt he. Altijd op het hoogste morele paard wat er te vinden is zitten en "geweld mag niet" etc. bleren maar nu plotseling zelf een variant op "Had ze maar niet zo'n kort rokje moeten dragen!" uitkramen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Red_85 het volgende:
Wat me ook opvalt is dat juist diegene die zo hard het geweld tegen die 'ICE-watch' afkeurde, het geweld tegen dit mannetje dan weer goed praten.
Iets zegt me dat het politiek gemotiveerd is wie geweld mag ontvangen volgens een aantal hier. Stel hypocrieten. Je pikt ze er zo uit.
In elk geval rechts genoeg om geen medelijden te hebben voor dit soort treitervloggertjes die alles doen voor de views.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Gemiddelde denkwijze van een extreem linkse terrorist
quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:06 schreef incel het volgende:
Moeten ze maar niet zo provoceren door op straat te filmen
quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Fysiek aanvallen is nooit goed maar hij provoceert er al zeker 3 jaar lustig op los dus het was wel een beetje wachten tot het een keer mis zou gaan.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat praat alsnog geweld niet goed.....
Echter als jij als knettergek figuur constant maar mensen gaat belagen, gaat irriteren en uit gaat dagen....
Holy shit zeg. Gaat het niet met jullie?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In iedereen een nazi en fascist zien maar onderhand geweld tegen de vrije pers rechtlullen.
#progressief. #goedekantvandegschiedenis
Mijn taak is om te modden op off-policy. Iedereen is verder vrij om te reageren zoals ze willen, ook mongolenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 03:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien eens optreden tegen de echte mongolen in plaats van de users die iets aankaarten. Vredestichter.
Stel je eens voor zeg dat mensen zich kunnen inleven in mensen!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:57 schreef Red_85 het volgende:
Wat lees ik toch allemaal joh?
Even een selectie..
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Holy shit zeg. Gaat het niet met jullie?
Nu wel geweld goedpraten tegen iemand die 'constant mensen gaat belagen, gaat irriteren en uit gaat dagen', maar eerst een paar weken lang over iemand anders die constant mensen ging belagen, ging irriteren en uit ging dagen, werk ging frustreren, chaos ging creëren en haar auto tussen een convoy van de autoriteiten ging plempen keihard afkeuren. Lag allemaal niet aan dat persoon hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:00 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Knettergek ja? Dat is gelukkig een subjectieve mening.
Dat doe je ook maar 1 kant op.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Stel je eens voor zeg dat mensen zich kunnen inleven in mensen!
Wat is dat toch erg. Meeleven, maar wel geweld afkeuren. Het zou verboden moeten worden!
Zeg niks raars volgens mij. Sommige dingen kun je gewoon beter niet doen omdat er een groot risico is op vervelende en pijnlijke gevolgen. Reltuig een camera in hun smoel duwen en bijdehand lopen doen is daar een van.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:57 schreef Red_85 het volgende:
Wat lees ik toch allemaal joh?
Even een selectie..
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Holy shit zeg. Gaat het niet met jullie?
Voor de rest, dit:
[..]
Dit is helaas hoe men in die contreien rolt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu wel geweld goedpraten tegen iemand die 'constant mensen gaat belagen, gaat irriteren en uit gaat dagen', maar eerst een paar weken lang over iemand anders die constant mensen ging belagen, ging irriteren en uit ging dagen, werk ging frustreren, chaos ging creëren en haar auto tussen een convoy van de autoriteiten ging plempen keihard afkeuren. Lag allemaal niet aan dat persoon hoor.
Echt, fucking hell zeg, te hypocriet dat zelf verklaarde 'progressieve' goedvolk.
Om te kotsen![]()
Links en rechts zie je wel wat getrol. Maak je er in ieder geval niet te druk om.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat juist diegene die zo hard het geweld tegen die 'ICE-watch' afkeurde, het geweld tegen dit mannetje dan weer goed praten.
Iets zegt me dat het politiek gemotiveerd is wie geweld mag ontvangen volgens een aantal hier. Stel hypocrieten. Je pikt ze er zo uit.
Het 'reltuig' (om jouw woorden maar even te gebruiken) dient zich ook in die situatie te beheersen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg niks raars volgens mij. Sommige dingen kun je gewoon beter niet doen omdat er een groot risico is op vervelende en pijnlijke gevolgen. Reltuig een camera in hun smoel duwen en bijdehand lopen doen is daar een van.
Ja binnen de wettelijke kaders en de Grondwet wel maar wat heb je daar op dat moment aan als iemand je op je smoel wil slaan omdat hij compleet buiten zinnen is.
Ben het heel vaak met je eens maar nu gewoon echt niet Elan. Geweld is nooit goed te praten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg niks raars volgens mij. Sommige dingen kun je gewoon beter niet doen omdat er een groot risico is op vervelende en pijnlijke gevolgen. Reltuig een camera in hun smoel duwen en bijdehand lopen doen is daar een van.
Ja binnen de wettelijke kaders en de Grondwet wel maar wat heb je daar op dat moment aan als iemand je op je smoel wil slaan omdat hij compleet buiten zinnen is.
Ik trek er ook wel een aantal uit hoor, maar van een paar anderen zie ik het toch wel als hun echte mening. Gewoon omdat ze niet verder kunnen denken dan hun eigen beperkte zwart-witte verrotte wereldbeeld.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Links en rechts zie je wel wat getrol. Maak je er in ieder geval niet te druk om.
Sterker nog; af en toe zie ik nog wel eens een trol-actie waar ik gewoon keihard respect voor kan hebben. Hier moet je gewoon niet alles even serieus nemen. Al wordt dat in deze steeds gekkere wereld steeds moeilijker.
Ga jij het ze vertellen? Nogmaals dat iets kan wil niet zeggen dat het ook verstandig is. Mensen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid om een inschatting te maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het 'reltuig' (om jouw woorden maar even te gebruiken) dient zich ook in die situatie te beheersen.
Kijk, soms is het gewoon vechten tegen de bierkaai. Neem die Zwarte Piet discussie. Die draad was op een gegeven moment 200 delen lang. Nou, dan hebben we de inhoudelijk discussie écht wel gehad en is het alleen maar een herhaling van zetten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik trek er ook wel een aantal uit hoor, maar van een paar anderen zie ik het toch wel als hun echte mening. Gewoon omdat ze niet verder kunnen denken dan hun eigen beperkte zwart-witte verrotte wereldbeeld.
Wat ik niet snap is dat als je alleen stelt dat iets dom is om te doen je dan gelijk geweld aan het goedpraten bent.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben het heel vaak met je eens maar nu gewoon echt niet Elan. Geweld is nooit goed te praten.
Dit voorval kan niet en het recht lullen ook niet.
Doe ff een rondje lopen en denk er over na.
Nu is het volk wat hem ook slaat ook wel van een zeer primitieve aard overigens hoor dat snel naar geweld grijpt om 'respect' te krijgen. Zelfde wat een bepaald slag volk deed ongeveer 90 jaar geleden. Direct naar geweld grijpen bij mensen waar je het niet mee eens bent.
En de volgende keer het geweld weer af keuren als het van de andere kant komt....
Bij een aantal zal hun verrotte brein echt niet meer beter worden inderdaad. Verder ben ik het niet eens om ze maar te laten blaten dan omdat ze toch niks beter weten. Sommige bullshit moet gewoon gecalled worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kijk, soms is het gewoon vechten tegen de bierkaai. Neem die Zwarte Piet discussie. Die draad was op een gegeven moment 200 delen lang. Nou, dan hebben we de inhoudelijk discussie écht wel gehad en is het alleen maar een herhaling van zetten.
Punt is, soms kan je net zo goed tegen een betonpaal schoppen; die geeft meer mee.
Ik heb liever dat de politie zulk tuig met de wapenstok aanpakt en daarna bont en blauw arresteert. Dáár leren ze van.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij het ze vertellen? Nogmaals dat iets kan wil niet zeggen dat het ook verstandig is. Mensen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid om een inschatting te maken.
De politie kampt de komende jaren met structurele tekorten dus er komt steeds meer ruimte voor allerlei tuig.
Zal wat wezen zeg. Iedereen die irritant is gewoon op zn bek mogen slaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat als je alleen stelt dat iets dom is om te doen je dan gelijk geweld aan het goedpraten bent.
Je weet toch wat voor malloten op dat soort demonstraties afkomen?
En als je je dan zelf al dan niet in een komische setting lelijk hebt uitgelaten over mensen en loopt te provoceren zitten daar risico's aan. Het is een illusie dat je alles maar kan zeggen en doen in dit land. Waarom denk je dat cabaretiers amper grappen maken over Moslims? Je hoeft maar een verkeerde gek tegen de haren in de strijken en ze snijden je kop er af.
Is dat oke? Nee natuurlijk niet. Is het de realiteit waarin we leven. Ja helaas wel.
Lekker ja. Daar hebben we de beschaving niet voor uitgevonden!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal wat wezen zeg. Iedereen die irritant is gewoon op zn bek mogen slaan.
1 grote vechtpartij wordt NL dan. Gewoon omdat het mag.
Koekkoek.
En als je dan zegt dat dat ook wel eeeh... best onhandig is dan ben je fout want dat is Victim blaming!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:08 schreef Elan het volgende:
Dat is het enige wat ik stel. Ik praat geweld niet goed maar dat is gewoon wat het is. Met een Feyenoord shirt in Amsterdam lopen zou binnen de kaders van de rechtstaat ook gewoon moeten kunnen. Slaan ze je alleen wel een kaakfractuur. Dingen zijn hoe ze zijn en zullen nooit veranderen.
De grap is dat we allemaal voortdurend op onze hoede zijn en proberen zo min mogelijk irritant te zijn. Dat begint al als je in je auto stapt. Of als je in de stad groepen 'jongeren' ziet hangen die met kanker schelden. Dan ga je niet de discussie aan omdat je weet hoe het wel eens zou kunnen aflopen. Of met jouw voetbalshirtje in de stad van de rivaal paraderen. Zou technisch gezien allemaal moeten en mogen maar je doet het niet omdat je gezondheid je ook wat waard is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal wat wezen zeg. Iedereen die irritant is gewoon op zn bek mogen slaan.
1 grote vechtpartij wordt NL dan. Gewoon omdat het mag.
Koekkoek.
Je uitdagend kleden met een veel te kort rokje is natuurlijk ook gewoon een groot risico... Kun je maar beter ook niet doen...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:04 schreef Elan het volgende:
Klopt. Als je leest hoeveel vrouwen worden lastiggevallen is dat de problemen over jezelf afroepen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je uitdagend kleden met een veel te kort rokje is natuurlijk ook gewoon een groot risico... Kun je maar beter ook niet doen...
Klopt. Het komt toch altijd weer terug op de diepe haat tegen buitenlanders.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:13 schreef thedeedster het volgende:
Punt is, soms kan je net zo goed tegen een betonpaal schoppen; die geeft meer mee.
Precies, daarom callen we jou ook uit,quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij een aantal zal hun verrotte brein echt niet meer beter worden inderdaad. Verder ben ik het niet eens om ze maar te laten blaten dan omdat ze toch niks beter weten. Sommige bullshit moet gewoon gecalled worden.
Uhm, nee?quote:
Ah ja, want geweld tegen buitenlanders mag natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de politie zulk tuig met de wapenstok aanpakt en daarna bont en blauw arresteert. Dáár leren ze van.
Precies hij zoekt allerlei extreme types op dan kom je een keer de verkeerde tegen. Hoe triest dat ook moge zijn is dat te voorkomen. Can't stand the heat? Get out the kitchen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als je dan zegt dat dat ook wel eeeh... best onhandig is dan ben je fout want dat is Victim blaming!
Een beetje nadenken mag ook wel af en toe.
Wat haal je er zoals altijd weer veel onzin bij aan....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je uitdagend kleden met een veel te kort rokje is natuurlijk ook gewoon een groot risico... Kun je maar beter ook niet doen...
De boel blokkeren en "vreedzaam" protesteren op de weg is ook een groot risico, kun je beter ook niet doen.
Nee, de politie heeft simpelweg een geweldsmonopolie. Dat is van toepassing op elke burger die zich besluit te misdragen, ongeacht autochtoon of allochtoon.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm, nee?
Want ik keur elk geweld af. Zelfs tegen de pestkop inderdaad.
Wat valt er overigens in te leven aan deze pestkop?
Traumatische jeugd?
[..]
Ah ja, want geweld tegen buitenlanders mag natuurlijk wel.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt. Het komt toch altijd weer terug op de diepe haat tegen buitenlanders.
Dat ga je er niet uit krijgen.
[..]
Precies, daarom callen we jou ook uit,
Met de beschaving in Nederland was het afgelopen toen de hardhandige fysiek sterkere mannen ons land vonden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Lekker ja. Daar hebben we de beschaving niet voor uitgevonden!
Selectief inleven. Dat is wat je doet. Zeer selectief.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm, nee?
Want ik keur elk geweld af. Zelfs tegen de pestkop inderdaad.
Wat valt er overigens in te leven aan deze pestkop?
Traumatische jeugd?
[..]
Ah ja, want geweld tegen buitenlanders mag natuurlijk wel.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Met de beschaving in Nederland was het afgelopen toen de hardhandige fysiek sterkere mannen ons land vonden.
Toen werden dorpen uit elkaar gedreven en uit elkaar gehouden.
En ook met een rokje moet je gewoon oppassen. Kun je wel zeggen dat het niet zo zou moeten zijn maar wie hou je dan voor de gek?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat haal je er zoals altijd weer veel onzin bij aan....
Een rokje dragen is heel wat anders dan altijd anderen maar (verbaal) aanvallen en provoceren
Wie valt wie aan dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:44 schreef bianconeri het volgende:
Wat haal je er zoals altijd weer veel onzin bij aan....
Een rokje dragen is heel wat anders dan altijd anderen maar (verbaal) aanvallen en provoceren
Als je niet inhoudelijk wil reageren, reageer dan helemaal niet, je hebt jezelf een paar dagen kunnen beheersen, dus waarom ging het nou weer mis?quote:
Er valt weinig inhoudelijk op je te reageren als je dat soort onleesbare en onbegrijpelijke posts zet. Dan is er maar 1 reactie mogelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Als je niet inhoudelijk wil reageren, reageer dan helemaal niet, je hebt jezelf een paar dagen kunnen beheersen, dus waarom ging het nou weer mis?
@miss_sly zal hier vast wel een mening over hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:52 schreef Elan het volgende:
En ook met een rokje moet je gewoon oppassen.
Dan reageer helemaal niet, je hebt het toch een paar dagen volgehouden? Maak die periode maar wat langer. Je kunt het als je maar wil.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er valt weinig inhoudelijk op je te reageren als je dat soort onleesbare en onbegrijpelijke posts zet. Dan is er maar 1 reactie mogelijk.
Als jij gewoon leesbare begrijpelijke posts maakt, reageer ik wel anders op je. Misschien wel inhouden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan reageer helemaal niet, je hebt het toch een paar dagen volgehouden? Maak die periode maar wat langer. Je kunt het als je maar wil.
Ik ben niet vergeten dat jij mij voor gek hebt verklaard, een normale discussie is dus niet meer mogelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als jij gewoon leesbare begrijpelijke posts maakt, reageer ik wel anders op je. Misschien wel inhouden.
Oef, zal wat weten. Kunnen we een keer een normale discussie voeren.
Kloptquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik ben niet vergeten dat jij mij voor gek hebt verklaard, een normale discussie is dus niet meer mogelijk.
Ah ja vandaar dat ik elke vorm van geweld afkeur en dat al meermaals gezegd hebquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie valt wie aan dan?
Maar goed, gedrag vertonen wat jou niet aanstaat is dus een reden voor klappen...
Zegt degene die geweld tegen buitenlanders goedkeurt, maar niet tegen rechtse pestkoppen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Selectief inleven. Dat is wat je doet. Zeer selectief.
Ik heb nog nooit iets antisemitisch gepost.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Loopt inmiddels al 3 jaar de reinste antisemitische bullshit te verkopen in de diverse israel-gaza topics, maar een ander is bullshit hoor en nog een ander is de racist hoor.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er valt weinig inhoudelijk op je te reageren als je dat soort onleesbare en onbegrijpelijke posts zet. Dan is er maar 1 reactie mogelijk.
Enige passende reactie voor die groep is natuurlijk:quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan reageer helemaal niet, je hebt het toch een paar dagen volgehouden? Maak die periode maar wat langer. Je kunt het als je maar wil.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:34 schreef bianconeri het volgende:
Ah ja vandaar dat ik elke vorm van geweld afkeur en dat al meermaals gezegd heb
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef bianconeri het volgende:
Maar een een rechtst bloedzuigertje die alles uit loopt te lokken kan een keer wat verwachten.
Maakt het nog niet goed, maar actie is reactie.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:58 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:41 schreef bianconeri het volgende:
Dit net zo. Als je maar lang genoeg blijft prikken dan kan er een reactie komen.
Het maakt het niet goed maar he, "actie is reactie" en een pestkop "moet wel een lesje krijgen"....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:43 schreef bianconeri het volgende:
Tikken gaat wel wat ver.
Maar een pestkop moet wel een lesje krijgen inderdaad.
En daar vallen de maskers...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:37 schreef Elan het volgende:
Klopt. Als je leest hoeveel vrouwen worden lastiggevallen is dat de problemen over jezelf afroepen.
Dat valt wel mee. Elan is een notoire troll en beweegt morgen weer mee met de andere kantquote:
Aldus de meest bipolaire user van het forum. Letterlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Elan is een notoire troll en beweegt morgen weer mee met de andere kant
Lekker selectief weer....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het maakt het niet goed maar he, "actie is reactie" en een pestkop "moet wel een lesje krijgen"....
Als jij een dochter van pak hem beet 16 had en ze moest naar een of andere ghettowijk in Rotterdam of Den Haag voor werk of stage, zou je haar dan aanmoedigen korte rokjes te dragen als ze dat wilde of zou je haar in bescherming nemen en adviseren wat meer bedekt daar heen te gaan? Mag toch hopen het laatste.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Miss_sly zal hier vast wel een mening over hebben.
Dat valt wel mee. Al 15 jaar hetzelfde account en dezelfde manier van posten. Klinkt niet heel bipolair in mijn ogenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de meest bipolaire user van het forum. Letterlijk.
Ik zou haar niet eens naar die ghettowijk laten gaan. Ik zou haar niet eens in die positie laten komen dat ze zelf denkt dat dat een goed idee is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij een dochter van pak hem beet 16 had en ze moest naar een of andere ghettowijk in Rotterdam of Den Haag voor werk of stage, zou je haar dan aanmoedigen korte rokjes te dragen als ze dat wilde of zou je haar in bescherming nemen en adviseren wat meer bedekt daar heen te gaan? Mag toch hopen het laatste.
Hahahahaquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Al 15 jaar hetzelfde account en dezelfde manier van posten. Klinkt niet heel bipolair in mijn ogen
Wederom, @miss_sly heeft hier wel een bepaalde mening over.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt. Als je leest hoeveel vrouwen worden lastiggevallen is dat de problemen over jezelf afroepen.
Maar dat is niet de betekenis van bipolair lieve schat. Wat minder emotie regulerend? Dat zekerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Je bent onze escapades in GRTD vergeten zeker? Nu postte ik daar ook als een totaalmongool maar dat had tenminste zijn redenen.
Bender is minderjarig, 17 als ik me niet vergis. Dus waarom is wat hij doet dan wel een goed idee of zou dat moeten kunnen in jouw ogen?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zou haar niet eens naar die ghettowijk laten gaan. Ik zou haar niet eens in die positie laten komen dat ze zelf denkt dat dat een goed idee is.
Overigens is bender geen 16 jarig meiske, dus gaat die vergelijking een beetje mank zo.
En dus moeten de dames maar geen kort rokje dragen? Wow.....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat dat een trieste constatering is mag wel zo zijn maar blijkbaar zijn we niet in staat het op te lossen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja vandaar dat ik elke vorm van geweld afkeur en dat al meermaals gezegd heb
[..]
Zegt degene die geweld tegen buitenlanders goedkeurt, maar niet tegen rechtse pestkoppen.
En dat zeg je tegen iemand die elke vorm van geweld afkeurt.
Uhu, logisch
[..]
Ik heb nog nooit iets antisemitisch gepost.
En nog nooit ergens gezegd dat geweld goed is.
Dus hou lekker iemand anders voor de gek.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
Lekker selectief weer....
Ik geef aan dat actie een reactie is, dat is gewoon een natuurkundige wet![]()
Als jij constant blijft prikken in een bijennest, denk je dat die bijen dan maar lekker blijven slapen?
Nee.....
En bij ´´moet wel een lesje krijgen´´ zeg ik letterlijk dat tikken te ver gaat en geweld.
En verder is het gewoon gejamaar van je.quote:Iemand een lesje leren
Iemand een lesje leren is fout gedrag daadkrachtig corrigeren. Ook: Iemand mores leren .
Ah sure dude....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Je hebt 2 jaar lang topics lopen volbaggeren daarmee. Genoeg posts verwijderd ook over dat onderwerp die ver over de grens waren als getuige.
Maar blijf vooral zitten in je beperktheid van inzicht. Geeft ook maar weer aan hoe zeer je het zelf niet door hebt hoe afgegleden je bent. Net zo als glazenmaker.
Omdat het geen flikker te maken heeft met een kort rokje.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Bender is minderjarig, 17 als ik me niet vergis. Dus waarom is wat hij doet dan wel een goed idee of zou dat moeten kunnen in jouw ogen?
En waar staat dat dat met geweld moet? (Antwoord: Nergens)quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
En verder is het gewoon gejamaar van je.
Je roept niet op tot vrede. Je hebt vaak genoeg geweld tegen Israëliërs goed gepraat. Veel posts zijn verwijderd.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah sure dude....
Ik heb al heel vaak gevraagd om eens aan te tonen waar ik antisemitisch ben....
En telkens komen de pro-Israel met geen enkele post aanzetten (die zijn er ook niet).
Maar blijf in je onzin geloven joh
Oproepen tot vrede is echt afglijden inderdaad.
Oproepen tot het uitmoorden van mensen in Gaza en sowieso toejuichen van elk geweld tegen buitenlanders. Dat is pas omhoog gaan! Respect hoor!
Nou ja wel respect in dat je dit soort geweld durft te promoten.
Wat heb jij voor oplossing voor hande dan behalve heel hard roepen dat het bespottelijk is dat we in zo'n wereld leven?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dus moeten de dames maar geen kort rokje dragen? Wow.....
Uhu... Wezelaar die je er bent.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:54 schreef bianconeri het volgende:
En waar staat dat dat met geweld moet? (Antwoord: Nergens)
Ik confronteer je alleen maar met je eigen uitspraken.quote:Je zit er weer eens naast, maar gaat wel graag kinderlijk op de man spelen.
Of we sturen ICE erop af ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:46 schreef Elan het volgende:
Als jij een dochter van pak hem beet 16 had en ze moest naar een of andere ghettowijk in Rotterdam of Den Haag voor werk of stage, zou je haar dan aanmoedigen korte rokjes te dragen als ze dat wilde of zou je haar in bescherming nemen en adviseren wat meer bedekt daar heen te gaan? Mag toch hopen het laatste.
Het is verboden maar dat weerhoudt bepaalde idioten niet om het toch te doen. Dus wat is zo'n verbod nu feitelijk waard? En dan bedoel ik in de praktijk en niet het grondbeginsel waar ze voor staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat het geen flikker te maken heeft met een kort rokje.
Omdat dit geweld gebruiken is en geweld gebruiken verboden is, hebben we afgesproken.
Echt, je gaat te ver elan. Ga eens nadenken.
De volgende stap is dat ze een niqaab of andere shit moet dragen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je hoort en leest hoe vaak vrouwen überhaupt worden lastig gevallen is dat echt schrikbarend qua aantallen. Dan zou je dus bij voorkeur niet ook nog een kort rokje aan moeten doen want dan ben je vogelvrij.
Met die redenatie kan je net zo goed voor totale anarchie pleitenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is verboden maar dat weerhoudt bepaalde idioten niet om het toch te doen. Dus wat is zo'n verbod nu feitelijk waard? En dan bedoel ik in de praktijk en niet het grondbeginsel waar ze voor staan.
Dat willen de deugders ook niet want daarmee ondermijnen we natuurlijk de rechtstaat. Ze willen eigenlijk alleen deugen en heel hard roepen dat het onacceptabel is en daar blijft het dan bij.quote:
Zelfs een stilstaande klok heeft 2x op een dag gelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:54 schreef xzaz het volgende:
Trump heeft hier ook gelijk in tijdens zijn toespraak. Sommige Europese steden zijn gewoon niet meer wat het geweest is. Tijd voor een Nederlandse ICE.
Best ziek ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het maakt het niet goed maar he, "actie is reactie" en een pestkop "moet wel een lesje krijgen"....
Yep; probleem is dat de media nooit stilstaat bij het feit dat het een klok is die ook wel eens gelijk heeft. En zo krijgen we nog rechtser en nog rechtsere alternatieven.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfs een stilstaande klok heeft 2x op een dag gelijk.
Dat is ook zo met trump. Over de energietransitie en de massamigratie heeft hij gewoonweg gelijk.
Rest kan je wel met een flinke korrel zout nemen. 1tje ter grote van de grote oceaan.
Of gewoon je gezonde boerenverstand gebruiken en voorzichtigheid in acht nemen zoals hier al eerder geopperd werd. En nogmaals het is triest dat het überhaupt zo gaat maar je kan er ook niet echt omheen is het wel?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je net zo goed voor totale anarchie pleiten
Eraan toe geven mag nooit het antwoord zijn maar dat doe jij wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heb jij voor oplossing voor hande dan behalve heel hard roepen dat het bespottelijk is dat we in zo'n wereld leven?
Nogmaals ik keur dat geweld absoluut niet toe maar je hebt nu eenmaal totale leeghoofden er tussen. Dat zou jij toch moeten weten als voetbalsupporter.
Als je hoort en leest hoe vaak vrouwen überhaupt worden lastig gevallen is dat echt schrikbarend qua aantallen. Dan zou je dus bij voorkeur niet ook nog een kort rokje aan moeten doen want dan ben je vogelvrij.
Inderdaad. Alles wat trump doet en zegt is per definitie verkeerd. Zonder ooit een keer naar de inhoud te kijken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Yep; probleem is dat de media nooit stilstaat bij het feit dat het een klok is die ook wel eens gelijk heeft. En zo krijgen we nog rechtser en nog rechtsere alternatieven.
Een mevrouw die staat met een bord "Geen mens is illegaal", man man man... als je dat anno 2026 nog denkt heb je echt een bord voor je kop.
Het is de wereld waarin we leven helaas. Dingen worden niet feitelijk anders als je er niet aan toegeeft of heel hard roept dat het bespottelijk is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eraan toe geven mag nooit het antwoord zijn maar dat doe jij wel.
Omdat ik geweld niet kan beantwoorden met krachtiger geweld, ben ik tegen het gebruik van geweld tegen individuen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Enige passende reactie voor die groep is natuurlijk:
BAH BUITENLANDER, MEP ZE EN SCHOP ZE ERUIT.
Dat niveautje.
anders wel?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Omdat ik geweld niet kan beantwoorden met krachtiger geweld, ben ik tegen het gebruik van geweld tegen individuen.
En weer ga je er niet op in....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uhu... Wezelaar die je er bent.
[..]
Ik confronteer je alleen maar met je eigen uitspraken.
Ah ja, want een pestkop moet je niet even een lesje leren?quote:
Je wil het niet zien, dat is verder niet mijn schuld.quote:
Dat je uberhaupt iemand "een lesje wil leren" omdat zijn gedrag jou niet aanstaat zegt al genoeg natuurlijk...quote:Iemand een lesje leren is wat ik zeg. Jij denkt dat dat met geweld moet (ondanks dat ik zeg: Geen geweld). Jij toont aan wat een lesje leren is (krachtige les, geen geweld) om mijn punt alleen maar te bewijzen.
Meneer ik "veroordeel het" MAAR eigen schuld...quote:Op maandag 14 juli 2025 14:30 schreef bianconeri het volgende:
Ik heb 7 oktober altijd veroordeeld.
Ik heb alleen daarna gezegd dat Israël al tientallen jaren terreur pleegt. En op terreur ga je vaak een reactie krijgen. Actie is reactie. Dus helaas kon Israël wachten op zoiets.
Uhm, nee dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je roept niet op tot vrede. Je hebt vaak genoeg geweld tegen Israëliërs goed gepraat. Veel posts zijn verwijderd.
Dat je het niet door hebt, zegt echt genoeg over wat je bent.
En hoe moet dat "lesje" eruit zien dan? Wat behelst dat precies? Maak het eens concreet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:10 schreef bianconeri het volgende:
Ah ja, want een pestkop moet je niet even een lesje leren?
Dus als jouw kinderen (indien) gepest worden op school dan denk jij: Goed bezig pestkop, ga lekker zo door!
Ouders die iets tegen die pestkop gaan ondernemen die zijn ´´best ziek ja´´.
Wauw![]()
Oh my..quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, want een pestkop moet je niet even een lesje leren?
Dus als jouw kinderen (indien) gepest worden op school dan denk jij: Goed bezig pestkop, ga lekker zo door!
Ouders die iets tegen die pestkop gaan ondernemen die zijn ´´best ziek ja´´.
Wauw![]()
Ik wil mijn woorden ´´ik veroordeel geweld´´ niet zien uhu.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je wil het niet zien, dat is verder niet mijn schuld.
[..]
Dat je uberhaupt iemand "een lesje wil leren" omdat zijn gedrag jou niet aanstaat zegt al genoeg natuurlijk...![]()
Maar goed, veel meer valt er ook niet te verwachten van figuren die dit soort uitspraken doen natuurlijk.
[..]
Meneer ik "veroordeel het" MAAR eigen schuld...
Dat zeg je nu ja. Terwijl er een hele hoop posts zijn verwijderd waarin je dat wel deed.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm, nee dat is dus niet zo.
Ik heb gezegd dat actie reactie is. En dat door de daden van Israel er wel eens een reactie verwacht kon worden.
Maar daarbij heb ik ALTIJD elke vorm van geweld afgekeurd.
Dus hou je leugens en je domme getrol lekker voor je.
Als je eens kunt bewijzen dat ik antisemitisch ben, kom dan maar weer terug.
Tot die tijd: Ga lekker trollen ergens anders en kap met het beledigen van mensen.
Zucht....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oh my..
Dat je juist hem een pestkop noemt en het geweld goed praat wat tegen hem gebruikt is, laat wel goed zien hoe jij in de wedstrijd zit.
En je hebt het zelf niet eens door.
Zo ver afgegleden al.
Melding maken via de politie, aanspreken op gedrag, noem het maar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En hoe moet dat "lesje" eruit zien dan? Wat behelst dat precies? Maak het eens concreet.
En waarom is Bender een pestkop?
Haha, maar als Israël dan terugsteekt in dat andere bijennest genaamd Gaza dan schreeuw je hier moord, brand en genocidequote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Yep, Israel bleef prikken in een bijennest en dus kon er een reactie verwacht worden.
Dit net zo. Als je maar lang genoeg blijft prikken dan kan er een reactie komen.
Ah, lekker weg duiken onder zogenaamd verwijderde reactiesquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ja. Terwijl er een hele hoop posts zijn verwijderd waarin je dat wel deed.
Voor de rest: zie mn vorige post hier naar je.
Israel was de agressor en was degene die dat bijennest aan het steken was......quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:16 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Haha, maar als Israël dan terugsteekt in dat andere bijennest genaamd Gaza dan schreeuw je hier moord, brand en genocide
Je kan wel gaan schreeuwen, maar er zijn toch echt andere dingen van je gezien. En terecht verwijderd.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht....
En weer heb je je leugens nodig om mij aan te vallen....
Ik veroordeel het geweld en heb geweld nooit goedgekeurd.
Dus kap met je walgelijke leugens.....
[..]
Melding maken via de politie, aanspreken op gedrag, noem het maar.
Alles behalve geweld en andere strafbare dingen.
Valt wel mee toch? Hij laat iedereen die dat wil zichzelf belachelijk maken voor zijn camera, ongeacht politieke overtuiging. Ik kan hem als linksmensch wel goed hebben. Alleen zijn stemmetje is irritant.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
kutvlogger met een rechtse agenda bovendien
Blijf lekker trollen en leugens vertellen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan wel gaan schreeuwen, maar er zijn toch echt andere dingen van je gezien. En terecht verwijderd.
Tsja, "je kunt wachten op zoiets" (7 oktober dus)...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:14 schreef bianconeri het volgende:
Ik wil mijn woorden ´´ik veroordeel geweld´´ niet zien uhu.
Ik schrijf zelf dat ik elk geweld veroordeel, maar dat is natuurlijk nep want meneer AchJa die leest wat anders....
Ik keur geweld af maar als er geweld gebruikt wordt dan is dat logisch en een simpele natuurwet ofzo...quote:Actie is reactie....
Simpele natuurwet mister.....
Daarmee keur ik geweld niet goed, dat staat ook nergens. Dat ik aangeef dat je na het prikken van een bijennest niet moet gaan verwachten dat bijen niets terug doen is heel wat anders.....
Maalk nou eens concreet hoe jij dat "lesje leren" voor je ziet?quote:Ah, dus ook jij laat je kinderen die gepest worden gewoon alles ondergaan?
Vast fijn als je kinderen uitgescholden worden en geslagen, terwijl jij als ouder er lekker bij blijft staan.
Dat is simpelweg gewoon niet waar, dat zijn nou leugens, bianco.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, lekker weg duiken onder zogenaamd verwijderde reacties![]()
![]()
Zo kan ik ook wel roepen dat jij hebt opgeroepen dat een type Hitler weer aan de macht moet komen maar dan om alle buitenlanders uit te roeien.
Maar he, dat hebben de mods verwijderd dus nu kan ik het je niet meer laten zien!
Ik beledig je niet hier. Ik vertel je de waarheid die je zelf niet in de gaten hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Blijf lekker trollen en leugens vertellen.
Ik heb nog nooit iets antisemitisch gezegd en ik heb nog nooit geweld goedgekeurd.
Dat beledigen en onzin verkopen mag je lekker ergens anders gaan doen.
Ik zeg dat ik dat ook wel kan doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is simpelweg gewoon niet waar, dat zijn nou leugens, bianco.
Wat je hier doet is een poging tot smaad en laster. Dat doen we hier niet.
Zoek nog een glijbaan. Of een schep. Ga nog dieper.
En waar keur ik het goed?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja, "je kunt wachten op zoiets" (7 oktober dus)...
[..]
Ik keur geweld af maar als er geweld gebruikt wordt dan is dat logisch en een simpele natuurwet ofzo...
[..]
Maalk nou eens concreet hoe jij dat "lesje leren" voor je ziet?
Nee, je bent laster aan het verspreiden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik beledig je niet hier. Ik vertel je de waarheid die je zelf niet in de gaten hebt.
Dat is totaal wat anders
Vervolgens ga jij over tot een hypothese vol leugens, smaad en laster.
Ik niet hoor. Ik weet wat ik gezien heb in de verschillende topics van je. Je kan zelf niet bewijzen wat je gezegd hebt zojuist met je hypothese.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, je bent laster aan het verspreiden.
En als je gevraagd wordt dit te ondersteunen dan ga je alles verzinnen om dit maar niet te hoeven bewijzen.
'ik kan het niet aan het wordt te heet onder mijn voeten'quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:27 schreef bianconeri het volgende:
Maar he laat de trollen lekker trollen.
Laat ze lekker verder hun haat en leugens verspreiden.
Ik ga weer even lekker genieten en dat getrol voor het getrol laten.
Hoezo ga je met een Trump of Wilderspruik naar een tegendemonstratie als je pretendeert onafhankelijk te zijn lolquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hij laat iedereen die dat wil zichzelf belachelijk maken voor zijn camera, ongeacht politieke overtuiging. Ik kan hem als linksmensch wel goed hebben. Alleen zijn stemmetje is irritant.
Beetje duwen en trekken over en weer, big fucking deal allemaalquote:Journalist Bender, Benjamin Buit in het dagelijks leven, was bezig met het afsluitende gedeelte van zijn video toen het misging, of in zijn woorden: toen het ‘ernstig ongezellig’ werd. Ze hadden een prima opnamedag achter de rug, zegt hij, toen dezelfde jongen tot tweemaal toe leuk dacht te zijn door hem een tik te geven tegen zijn achterhoofd.
De internetverslaggever, die bekendstaat om zijn video’s waarin hij kritische vragen stelt in de hem kenmerkende stijl, en dat bijvoorbeeld pal tussen de demonstranten doet, stond met zijn rug naar zijn belager toe. Hij zag hem dus in eerste instantie niet. „Ik schrok, maar dacht ook: laat maar. Ik vertelde het tegen m’n cameraman, en deed m’n outro weer.”
Totdat het opnieuw gebeurde. Voor cameraman Van der Hoeven was de maat vol. „Hij gaf die jongen een duw, en toen liep het uit de hand”, vertelt Bender. De cameraman werd tegen een muur gedrukt, probeerde de jongeren van zich af te duwen en kreeg twee klappen, beschrijft Bender. „Ze kwamen gelukkig niet echt aan.”
Dat is zijn broer, als je mijn broertje tikken geeft dan krijg je van mij ook klappen. Het gemep van die marokkaan framen als 'er ging wat vooraf met die cameraman' is een missrepresentatie.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:38 schreef Elan het volgende:
Overigens is hij niet random in elkaar gebeukt er ging het een en ander aan vooraf met die cameraman:
[..]
Beetje duwen en trekken over en weer, big fucking deal allemaal
Dan zou ik ieder individu toch kunnen onderwijzen om zichzelf met gepast geweld te bevrijden van agressors?quote:
Hoe oud is die broer?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is zijn broer, als je mijn broertje tikken geeft dan krijg je van mij ook klappen. Het gemep van die marokkaan framen als 'er ging wat vooraf met die cameraman' is een missrepresentatie.
Dus aangifte doen en aanspreken op gedrag is tegenwoordig een "lesje leren"...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:16 schreef bianconeri het volgende:
Melding maken via de politie, aanspreken op gedrag, noem het maar.
Alles behalve geweld en andere strafbare dingen.
Maar als Israël vervolgens reageert loop je hier te huilen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Israel was de agressor en was degene die dat bijennest aan het steken was......
Niet de geschiedenis verdraaien mister
Als die Marokkaantjes weet ik veel 15 waren en die cameragast volwassen, veel. Maar goed je kan jezelf een hoop ellende besparen door überhaupt daar niet bijdehand te gaan staan doen met je vlogcamera.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op welke manier zou dit uitmaken?
Dan geef je dus toe aan het 'respect' eisen van wat die mocrotjes doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Als die Marokkaantjes weet ik veel 15 waren en die cameragast volwassen, veel. Maar goed je kan jezelf een hoop ellende besparen door überhaupt daar niet bijdehand te gaan staan doen met je vlogcamera.
Bender is een hoertje die alles doet voor views.
,quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zou ik ieder individu toch kunnen onderwijzen om zichzelf met gepast geweld te bevrijden van agressors?
Oempf.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:59 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
,
ben je high of op medicatie want jouw redeneringen zijn nogal apart
Hij draait toch niet bij.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan geef je dus toe aan het 'respect' eisen van wat die mocrotjes doen.
Glijdende schaal.
Denk er ffies over na en kom vanavond terug
Jij bent zelf gek.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:59 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
,
ben je high of op medicatie want jouw redeneringen zijn nogal apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |