Nee benoemen. Zie niet in wat politiek correct gelul gaat veranderen aan de realiteit.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:10 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
een realiteit die je hier met hand en tand wil verdedigen
dus mijn vraag blijft, waarom die noodzaak om dit zo te benoemen, wat haal je eruit?quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee benoemen. Zie niet in wat politiek correct gelul gaat veranderen aan de realiteit.
Jaquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:17 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
dus mijn vraag blijft, waarom die noodzaak om dit zo te benoemen, wat haal je eruit?
Omdat het nu geframed kan worden dat het heul niet zo erg is dat mensen overdag door tientallen lichtgetinte jongens aangevallen wordenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:17 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
dus mijn vraag blijft, waarom die noodzaak om dit zo te benoemen, wat haal je eruit?
Totdat er een totaaldebiel met een fakkeltje aan de deur staat. Dan vallen ze schuimbekkend over elkaar heenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee benoemen. Zie niet in wat politiek correct gelul gaat veranderen aan de realiteit.
Zinnige plannen om het geweld tegen individuen terug te dringen worden toch geridiculiseerd?quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:27 schreef kladderadatsch het volgende:
Anyway, dit soort gedegenereerde klootzakken worden door iedereen uitgekotst, inclusief de Marokkanen die hier wél gewoon normaal hun leven lijden. Punt is gewoon (alweer) dat deze hufters niet aangepakt worden omdat we in dit land een enorm tekort aan handhavers hebben.
Bewaar je medelijden voor de XR en Pro-Pallie demonstrantenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou treurig hé
Een provocerend rechts vloggertje krijgt tikken, de wereld vergaat
Hmm.. ja..quote:
Bij deze ''jongeren'' is toevallig passeren al een kans om uitlokking te vermenen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden mee
Dus mag hij in elkaar getimmerd worden?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Een groep tuig / ‘jongeren’ wat daar aan het rellen was tilde ‘m zelfs op de schoudersquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Massaal fan zal ook wel meevallen, het is maar net wie je die camera onder zijn snufferd duwt natuurlijk.
Ja maar politici zijn anders he. Net als journalisten en advocaten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Totdat er een totaaldebiel met een fakkeltje aan de deur staat. Dan vallen ze schuimbekkend over elkaar heen
Ook een tikkeltje overdreven, toch?quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een groep tuig / ‘jongeren’ wat daar aan het rellen was tilde ‘m zelfs op de schouders
Dat zeg ik niet ik stel alleen dat als jij bepaalde dingen doet in een bepaalde setting met bepaalde mensen het resultaat vaak vrij voorspelbaar is.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:07 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dus mag hij in elkaar getimmerd worden?
Jij bent onderdeel van het probleem.
Klopt ja sorryquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Maar toch heb je het even gecorrigeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |