Oh? Dan is het goed! Uiteraard.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Je hebt hem nog nooit gezien denk ik, een bloedzuiger is hetquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Oh? Dan is het goed! Uiteraard.
oei iemand met een andere mening is vervelend we mogen hem slaanquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit gezien denk ik, een bloedzuiger is het
Zoals ik al zei; dan is het goed!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden meequote:Op donderdag 22 januari 2026 17:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
oei iemand met een andere mening is vervelend we mogen hem slaan
lmao
Misschien moet je hem ook nog even <Knip > noemen om je punt kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelfs nog toen hij een Chipmunk stemmetje had. Was Rutger van Castricum ook niet zo bloed-irritant ?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen reden om geweld te gebruiken. Ik heb ook wel eens een hekel aan het gedrag van mensen maar ga ze ook niet met flessen en/of stenen bewerken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik zou er ook zo langs lopen mocht ik zo iemand tegen komen maar dat lukt blijkbaar niet iedereenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelfs nog toen hij een Chipmunk stemmetje had. Was Rutger van Castricum ook niet zo bloed-irritant ?
Niks zeggen en weglopen is sterker dan dat je je over de gier laat trekken.
Verbaal het onderspit moeten delven tegen een tiener is trouwens ook best zielig te noemen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelfs nog toen hij een Chipmunk stemmetje had. Was Rutger van Castricum ook niet zo bloed-irritant ?
Niks zeggen en weglopen is sterker dan dat je je over de gier laat trekken.
ohzojaquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden mee
Precies, alleen linkse media mag verslag ergens van doen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Nee zo blijkt. Lontjes zijn niet meer kort maar zijn ontvlambaar als strijkerkopjes.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik zou er ook zo langs lopen mocht ik zo iemand tegen komen maar dat lukt blijkbaar niet iedereen
Hoezo ? Als je niks zegt delf je niet het ondergang, en is niet zieligs aan. De zender staat met lege handen, geen resultaat op de provocatie. Wat je vaak ziet dat men dan vaker nog verder probeert te gaan uit frustratie om maar een reactie te krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:01 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Verbaal het onderspit moeten delven tegen een tiener is trouwens ook best zielig te noemen.
In iedereen een nazi en fascist zien maar onderhand geweld tegen de vrije pers rechtlullen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Precies, alleen linkse media mag verslag ergens van doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |