Oh? Dan is het goed! Uiteraard.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Je hebt hem nog nooit gezien denk ik, een bloedzuiger is hetquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Oh? Dan is het goed! Uiteraard.
oei iemand met een andere mening is vervelend we mogen hem slaanquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit gezien denk ik, een bloedzuiger is het
Zoals ik al zei; dan is het goed!quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden meequote:Op donderdag 22 januari 2026 17:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
oei iemand met een andere mening is vervelend we mogen hem slaan
lmao
Misschien moet je hem ook nog even <Knip > noemen om je punt kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelfs nog toen hij een Chipmunk stemmetje had. Was Rutger van Castricum ook niet zo bloed-irritant ?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen reden om geweld te gebruiken. Ik heb ook wel eens een hekel aan het gedrag van mensen maar ga ze ook niet met flessen en/of stenen bewerken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik zou er ook zo langs lopen mocht ik zo iemand tegen komen maar dat lukt blijkbaar niet iedereenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelfs nog toen hij een Chipmunk stemmetje had. Was Rutger van Castricum ook niet zo bloed-irritant ?
Niks zeggen en weglopen is sterker dan dat je je over de gier laat trekken.
Verbaal het onderspit moeten delven tegen een tiener is trouwens ook best zielig te noemen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jazeker wel, zelfs nog toen hij een Chipmunk stemmetje had. Was Rutger van Castricum ook niet zo bloed-irritant ?
Niks zeggen en weglopen is sterker dan dat je je over de gier laat trekken.
ohzojaquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden mee
Precies, alleen linkse media mag verslag ergens van doen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Nee zo blijkt. Lontjes zijn niet meer kort maar zijn ontvlambaar als strijkerkopjes.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ik zou er ook zo langs lopen mocht ik zo iemand tegen komen maar dat lukt blijkbaar niet iedereen
Hoezo ? Als je niks zegt delf je niet het ondergang, en is niet zieligs aan. De zender staat met lege handen, geen resultaat op de provocatie. Wat je vaak ziet dat men dan vaker nog verder probeert te gaan uit frustratie om maar een reactie te krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:01 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Verbaal het onderspit moeten delven tegen een tiener is trouwens ook best zielig te noemen.
In iedereen een nazi en fascist zien maar onderhand geweld tegen de vrije pers rechtlullen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Precies, alleen linkse media mag verslag ergens van doen.
Fysiek aanvallen is nooit goed maar hij provoceert er al zeker 3 jaar lustig op los dus het was wel een beetje wachten tot het een keer mis zou gaan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad z’n irritant rechts kut jochie
Ja, dat is zeker fascinerend.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Geweld is oké als het maar je tegenstander is en hij "Er om vroeg"
Fascinerend.
Heel goed dat ze met flessen en stenen gooiden. Ze hadden ook thuis kunnen zitten gamen...quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:15 schreef Kottnauer het volgende:
“Gewone Delftse jongens” zou Femke Halsema zeggen als zij burgemeester van Delft zou zijn.
Dat is toch al jaren het tendens ? Jij bent recht / links vice versa, laat ik je harses maar de vernieling in stompen. Heerlijk die verdraagzaamheid. Maar als Oranje voetbalt staan ze arm in arm met een pot bierquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Fascinerend.
"Alles wat voor maar komt" verwijst meestal naar het effect van het woord 'maar' in communicatie, waarbij de positieve punten die ervoor genoemd worden, vaak onbewust worden ontkracht en minder impact hebben dan de beperking die erop volgt, wat negatief over kan komen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Fysiek aanvallen is nooit goed maar hij provoceert er al zeker 3 jaar lustig op los dus het was wel een beetje wachten tot het een keer mis zou gaan.
Jij denkt dat het allemaal onschuldig is? Schattig naïefquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Flikker op joh. Dat ventje heeft helemaal geen agenda en praat altijd met iedereen.
Achterlijk goedpraten weer van de linkse kerk.
Dat evangelie komt als een boemerang terug bij degene die dat verkondigt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Fascinerend.
Wás ze maar burgemeester van Delft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:15 schreef Kottnauer het volgende:
“Gewone Delftse jongens” zou Femke Halsema zeggen als zij burgemeester van Delft zou zijn.
Van sommige groepen mogen mensen nergens aanwezig zijn, alsof hun aanwezigheid op zichzelf al een bedreiging vormt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Fascinerend.
Weet niet in wat voor sprookjeswereld jij leeft maar het vrje woord is allang niet meer. Je moet gewoon op je tellen passen in dit land, links of rechts. Ga je lopen kutten trigger je onherroepelijk een of andere wappie aan de andere kant van het spectrum. Je zou verwachten dat dat besef nu zo'n beetje wel is ingedaald bij mensen. Blijkbaar niet bij sukketlje Bender die denkt dat je nodeloos kan provoceren en treiteren zonder tegenreacties.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Alles wat voor maar komt" verwijst meestal naar het effect van het woord 'maar' in communicatie, waarbij de positieve punten die ervoor genoemd worden, vaak onbewust worden ontkracht en minder impact hebben dan de beperking die erop volgt, wat negatief over kan komen.
Hij heeft vaak zat allochtonen voor de camera waarmee hij een fatsoenlijk gesprek voert.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal onschuldig is? Schattig naïef
Het is een concept. Een Gooische kakker, een soort mini Rutger van Catricum die linkse mensen en allochtonen belachelijk komt maken (exposen) louter voor views. Demonstratie bij Tatasteel... Ja maar mevrouw u rookt toch ook!!! Niks schattigs of onschuldigs aan. Het is een trol pur sang.
Die Bender?quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij heeft vaak zat allochtonen voor de camera waarmee hij een fatsoenlijk gesprek voert.
Voor de rest zou het zo familie van je kunnen zijn.
Jij lokt het ook uit.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden mee
Dan ben je Nieuwe Pekela zeker vergetenquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal onschuldig is? Schattig naïef
Het is een concept. Een Gooische kakker, een soort mini Rutger van Catricum die linkse mensen en allochtonen belachelijk komt maken (exposen) louter voor views. Demonstratie bij Tatasteel... Ja maar mevrouw u rookt toch ook!!! Niks schattigs of onschuldigs aan. Het is een trol pur sang.
Dat komt onder andere doordat mensen dit (stilzwijgend) goedkeuren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet in wat voor sprookjeswereld jij leeft maar het vrje woord is allang niet meer. Je moet gewoon op je tellen passen in dit land, links of rechts. Ga je lopen kutten trigger je onherroepelijk een of andere wappie aan de andere kant van het spectrum. Je zou verwachten dat dat besef nu zo'n beetje wel is ingedaald bij mensen. Blijkbaar niet bij sukketlje Bender die denkt dat je nodeloos kan provoceren en treiteren zonder tegenreacties.
Dat zal best.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dan ben je Nieuwe Pekela zeker vergetenDat was toch wel even een heel ander slag mens.
Onzin natuurlijk. Geweld is van alle tijden en er zijn mensen opgepakt. Dus blijkbaar doet de wetgeving zijn werk gewoon.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat komt onder andere doordat mensen dit (stilzwijgend) goedkeuren.
Waarmee je dus geweld tegen mensen die je niet mag normaliseert.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal best.
Je weet inmiddels dat er aan beide kanten van het spectrum idioten in dit land zijn die geweld niet schuwen. Dan moet je die beter niet als een clown gaan lopen provoceren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |