abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2026 @ 18:38:36 #51
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219900828
Bender is de Nederlandse Andy Ngo. Dit gezegd hebbende zijn dit ook gewoon een stel kut Marokkanen die het blijkbaar nooit alleen af kunnen, want als je iets dergelijks leest dan is het altijd een x-aantal van die lui tegen één.
pi_219900829
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Waarmee je dus geweld tegen mensen die je niet mag normaliseert.

Met deze logica zou ik de eerstvolgende keer dat xr demonstreert het ongeschreven recht hebben die lui van de snelweg te schoppen.
Oh die mensen heb je ook hoor. Nogmaals het is een probleem aan beide kanten van het spectrum. En is dus ook van alle tijden.
blablablabla
  donderdag 22 januari 2026 @ 18:39:09 #53
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_219900836
Hebben deze ''jongeren'' toevallig ook een smerig dikke leider die stiekem homo is ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_219900842
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat zal best.
Je weet inmiddels dat er aan beide kanten van het spectrum idioten in dit land zijn die geweld niet schuwen. Dan moet je die beter niet als een clown gaan lopen provoceren.
Provocatie ontkom je niet aan. Maar zodra je iemand op zijn bek hengst sta je met 10-0 achter.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219900851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:38 schreef kladderadatsch het volgende:
Bender is de Nederlandse Andy Ngo. Dit gezegd hebbende zijn dit ook gewoon een stel kut Marokkanen die het blijkbaar nooit alleen af kunnen, want als je iets dergelijks leest dan is het altijd een x-aantal van die lui tegen één.
Modus operandi. Zie je overigens niet louter in de Marokkaanse gemeenschap, dat zie je ook bij de laffe kopschoppers, je weet wel, die roomblanke Jantjes en Bennies, net zo abject als je het mij vraagt.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 22 januari 2026 @ 18:41:42 #56
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219900852
Tja dit soort figuren zullen vast al vaker in aanraking zijn geweest met de politie. Krijg ze maar op een goed pad met een nachtje in de cel.
pi_219900873
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Bender is geweldig!
pi_219900877
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Inderdaad z’n irritant rechts kut jochie
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden mee
Ah, 'rechts', dus geweld is okee. Noted.

Je kunt dit natuurlijk prima vinden, maar ga dan de volgende keer ook niet van schande spreken als er iemand van 'links' een paar klappen krijgt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219900887
Vorige week waren deze ´jongeren´ nog massaal fan van Bender tijdens het rellen na de verloren wedstrijd van Marokko :') :?

Ik vind de filmpjes van Bender vaak wel vermakelijk ^O^
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_219900894
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:39 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Provocatie ontkom je niet aan. Maar zodra je iemand op zijn bek hengst sta je met 10-0 achter.
Blablablabla. Allemaal politiek correct gelul.
blablablabla
pi_219900918
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Vorige week waren deze ´jongeren´ nog massaal fan van Bender tijdens het rellen na de verloren wedstrijd van Marokko :') :?

Toen hij in Den Haag stond tussen de traangas patronen was ie ook nog een held. Het kan maar zo omslaan.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219900930
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:48 schreef Stoorzendert het volgende:

Massaal fan zal ook wel meevallen, het is maar net wie je die camera onder zijn snufferd duwt natuurlijk.
blablablabla
pi_219900947
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Inderdaad z’n irritant rechts kut jochie
En daarom trappen we hem maar in elkaar?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219900967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Blablablabla. Allemaal politiek correct gelul.
Ah oke, dus stel, je krijgt zo een ban omdat jouw mening de Admin niet aanstaat, en ik keur dat af. Is dat dan ook politiek correct gejengel of heb ik dan opeens wel gelijk ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_219900970
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Sinds wanneer is hij rechts? Hij heeft nota bene vorig jaar als enige dat Maccabi-tuig geexposed die kwamen rellen in Amsterdam, toen al het andere media het hadden over jodenjacht. Ging zelfs viral over de hele wereld. Toen werd ie zelfs extreemlinks genoemd. :')

Paar dagen geleden nog gezellig gepraat met jongeren in de Schilderswijk, iedereen herkent hem en zegt hoi. Mooi man. ^O^

En nu is ie rechts? Los daarvan: Waarom maakt dat uit? Laat iedereen hun werk doen. Of dat nou een Rutger Castricum, of Wierd Zum Kotsen :r Duk, of in dit geval Bender is.
pi_219900972
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:23 schreef Richestorags het volgende:
"Jongeren".

Gaan we nog een keer gewoon benoemen wie structureel de boel verziekt in Nederland?
Het begint met een k en het eindigt met utmarokkanen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219900996
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:58 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ah oke, dus stel, je krijgt zo een ban omdat jouw mening de Admin niet aanstaat, en ik keur dat af. Is dat dan ook politiek correct gejengel of heb ik dan opeens wel gelijk ?
Er zijn toch mensen opgepakt? Wat is je punt nu precies?
Je kunt elke vorm geweld wel veroordelen maar daarmee zal het geweld niet ineens verdwijnen of zo.

Het is imo vrij stupide om je op zo rechts te profileren en dan tussen de linkse demonstranten en reltuig te begeven want je kunt wel raden wat de uitkomst is.
blablablabla
  donderdag 22 januari 2026 @ 19:06:34 #68
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219901028
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:59 schreef Drxx het volgende:

[..]
Sinds wanneer is hij rechts? Hij heeft nota bene vorig jaar als enige dat Maccabi-tuig geexposed die kwamen rellen in Amsterdam, toen al het andere media het hadden over jodenjacht. Ging zelfs viral over de hele wereld. Toen werd ie zelfs extreemlinks genoemd. :')

Paar dagen geleden nog gezellig gepraat met jongeren in de Schilderswijk, iedereen herkent hem en zegt hoi. Mooi man. ^O^

En nu is ie rechts? Los daarvan: Waarom maakt dat uit? Laat iedereen hun werk doen. Of dat nou een Rutger Castricum, of Wierd Zum Kotsen :r Duk, of in dit geval Bender is.
Neuh, hij is niet per se links of rechts, het is gewoon een 21st century 'opheffer' (is dat een woord?).
pi_219901031
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kunt elke vorm geweld wel veroordelen maar daarmee zal het geweld niet ineens verdwijnen of zo.

Het is imo vrij stupide om je op zo rechts te profileren en dan tussen de linkse demonstranten en reltuig te begeven want je kunt wel raden wat de uitkomst is.
waarom wil je deze mening zo hard uiten? is het omdat je wil opkomen voor deze 'minderheden' of wil je gewoon bashen?
pi_219901034
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:07 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
waarom wil je deze mening zo hard uiten? is het omdat je wil opkomen voor deze 'minderheden' of wil je gewoon bashen?
Als simpelweg de realiteit waarin we leven benoemen in jouw ogen bashen is soit.
blablablabla
  donderdag 22 januari 2026 @ 19:08:40 #71
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219901038
Vies rattenkopje met zijn vlassige snorretje _O-

Die vouw je toch zo dubbel tussen een koran.
  donderdag 22 januari 2026 @ 19:09:45 #72
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219901054
quote:
9s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Hebben deze ''jongeren'' toevallig ook een smerig dikke leider die stiekem homo is ?
Ja, Allah
pi_219901056
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Als simpelweg de realiteit waarin we leven benoemen in jouw ogen bashen is soit.
een realiteit die je hier met hand en tand wil verdedigen
pi_219901059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:41 schreef Tjoent het volgende:
Vlogger Bender belaagd door tientallen jongeren bij bezoek Wilders, drie arrestaties gepleegd
In het centrum van Delft is vlogger Bender belaagd bij een bezoek van PVV-leider Geert Wilders. De vlogger en zijn cameraman werden aangevallen door een groep van „enkele tientallen jongeren”, van wie er sommigen gooiden met flessen en stenen. De politie wist Bender te ontzetten, waarna de groep grotendeels vertrok.

https://www.telegraaf.nl/(...)leegd/125828332.html

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jongeren, uweetwel jongeren, die jongeren ja. Altijd weer die jongeren :(
Mannenprobleem.
pi_219901064
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Het punt dat ik wilde maken is niet om politiek correct te zijn maar meer om te zeggen dat je met geweld niks oplost.
Ik ben ook niet roomser dan de Paus. Ik heb ook wel eens de neiging om een rotschop uit te delen, maar doe het niet omdat ik mezelf er mee heb.
Ook in moeilijke tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')