quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Goede reden wel om dan iemand zijn cameraman aan te vallenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad z’n irritant rechts kut jochie
Last van een trauma-aanvalletje ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Och uit jouw domme bek is dat een compliment
Pardon?quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
Goede reden wel om dan iemand zijn cameraman aan te vallen
Hij laat gewoon zien met wat voor kutvolk we te maken hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zou die meneer Bender netjes vooraf gevraagd hebben om toestemming om te filmen? En zou hij gestopt zijn met filmen als daar om gevraagd zou zijn?
Iets zegt mij dat deze meneer Bender eigenlijk wel tevreden is met deze gratis aandacht en potentiële volgers.
Uhu uhu, agenten aanvallen. Zo kennen we extreemrechtse ‘voetballiefhebbers’ weer. See what I did there? https://www.ad.nl/utrecht(...)d-stadion~a993b5ef4/quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:42 schreef Cruzinats het volgende:
Journalisten aanvallen. Zo kennen we het extreemlinkse islamofascisme weer.
Ja, offtopic gaan. We hebben het hier over die aanval op een minderjarige door tuigvolk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:05 schreef Serki het volgende:
[..]
Uhu uhu, agenten aanvallen. Zo kennen we extreemrechtse ‘voetballiefhebbers’ weer. See what I did there? https://www.ad.nl/utrecht(...)d-stadion~a993b5ef4/
Een minderjarige pestkop die eens karma krijgt. Dikke prima tochquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, offtopic gaan. We hebben het hier over die aanval op een minderjarige door tuigvolk.
Nogal zwakzinnig dan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij lokt het vaak zelf uit en blijkbaar ging dat een keer mis, geen medelijden mee
Ah oke, nee dan wel goed dat hij op straat in elkaar gemept wordt. Is normaal wanneer je het oneens bent met iemand.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Hij is geen journalist maar een kutvlogger met een rechtse agenda bovendien, ging al eens verkleed als Geert Wilders naar een anti PVV demonstratie.
Die is al langer ongeneeslijk ziek met het TDS.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:00 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Last van een trauma-aanvalletje ofzo?
Net zo goed een zijde van de medaille die de verkeerde kant op loopt inderdaad.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Geweld is oké als het maar je tegenstander is en hij "Er om vroeg"
Fascinerend.
Is niet offtopic. Je kan enkele personen niet koppelen aan een heel volk/religie. Zoals je dat niet met hooligans/voetbalsupporters kan doen. Goed, sterkte aan Bender. Ben geen fan, maar hij heeft wel lef. Dat kan ik respecteren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, offtopic gaan. We hebben het hier over die aanval op een minderjarige door tuigvolk.
Deze is wel mooi.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Vorige week waren deze ´jongeren´ nog massaal fan van Bender tijdens het rellen na de verloren wedstrijd van Marokko![]()
![]()
Ik vind de filmpjes van Bender vaak wel vermakelijk
Nee, hoe kun jij voorstander zijn van fysiek geweld?quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een minderjarige pestkop die eens karma krijgt. Dikke prima toch
Het is 2026 en het volk van dat “tuig” vindt het allemaal wel prima. De straffen mogen imo hoger worden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:26 schreef Serki het volgende:
[..]
Is niet offtopic. Je kan enkele personen niet koppelen aan een heel volk/religie. Zoals je dat niet met hooligans/voetbalsupporters kan doen. Goed, sterkte aan Bender. Ben geen fan, maar hij heeft wel lef. Dat kan ik respecteren.
Dat zeg ik toch helemaal niet joh, pannekoek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah oke, nee dan wel goed dat hij op straat in elkaar gemept wordt. Is normaal wanneer je het oneens bent met iemand.
Hoe wil je het uitzetten verantwoorden als de dader Nederland als land van herkomst heeft?quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is 2026 en het volk van dat “tuig” vindt het allemaal wel prima. De straffen mogen imo hoger worden.
Uitzetten, ze kiezen maar een land naar keuze in de zandbak en minimaal het stopgezette van financiële hulp van de overheid.
Je kent het concept van nuance blijkbaar niet. Hogere straffen = prima. Uitzetten? Hoe ga je dat doen als ze Nederlandse zijn? Beetje realistisch blijvenquote:Op donderdag 22 januari 2026 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is 2026 en het volk van dat “tuig” vindt het allemaal wel prima. De straffen mogen imo hoger worden.
Uitzetten, ze kiezen maar een land naar keuze in de zandbak en minimaal het stopgezette van financiële hulp van de overheid.
Kijk eens ff goed naar de beelden, dat is die rattengroep die door heel Nederland trekt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je het uitzetten verantwoorden als de dader Nederland als land van herkomst heeft?
En als het een ander land betreft, waarom zou je ze dan laten kiezen?
Weer zo’n naïeve user.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:44 schreef Serki het volgende:
[..]
Je kent het concept van nuance blijkbaar niet. Hogere straffen = prima. Uitzetten? Hoe ga je dat doen als ze Nederlandse zijn? Beetje realistisch blijven
Begrijpend lezen is moeilijk he. Ik ben het toch eens met hardere straffen? Je moet alleen realistisch blijven. Je weet wel; binnen de kaders van wet en regelgeving.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Weer zo’n naïeve user.
Neem ze in huis of in dienst. Dit tuig leert en werkt niet.
Het is een puber.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
Velen hebben een dubbel paspoort, dusquote:Op donderdag 22 januari 2026 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je het uitzetten verantwoorden als de dader Nederland als land van herkomst heeft?
En als het een ander land betreft, waarom zou je ze dan laten kiezen?
Nogmaals, dit is een groep rondreizende ontheemden, die in geen elke land asiel krijgen. Dit zijn niet de jongeren van Den Haag. Die kunnen goed met een Bender en Bender met hun.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:32 schreef Serki het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk he. Ik ben het toch eens met hardere straffen? Je moet alleen realistisch blijven. Je weet wel; binnen de kaders van wet en regelgeving.
Dit, met een nominatie voor een Televizier-ring en een bak ervaring in de media wereld door zijn familie.quote:
18 of bijna 18, das ook weer geen puber meer.quote:
Nee joh, Bender is beter. Rutger en Dennis hebben teveel een mening, Bender is meer journalist, die doet live verslag en lult met iedereen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
18 of bijna 18, das ook weer geen puber meer.
Deze manier van riooljournalistiek kan nu eenmaal op weerstand rekenen. Het bestaat voornamelijk uit gekke typetjes belachelijk maken en een een beetje edgy doen a la Powned.
Miniatuur versie van Rutger van Castricum en Dennis Schouten en verder net zo irritant en provocerend.
Zou je willen stoppen met Nazi-vergelijkingen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Misschien moet je hem ook nog even <Knip > noemen om je punt kracht bij te zetten.
Ook Rutger van castricum en Dennis Schouten mogen gewoon over straat in Nederland, zonder klappen te krijgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze manier van riooljournalistiek kan nu eenmaal op weerstand rekenen. Het bestaat voornamelijk uit gekke typetjes belachelijk maken en een een beetje edgy doen a la Powned.
Miniatuur versie van Rutger van Castricum en Dennis Schouten en verder net zo irritant en provocerend.
Misschien eens optreden tegen de echte mongolen in plaats van de users die iets aankaarten. Vredestichter.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met Nazi-vergelijkingen?
Totale bullshit ik heb veel van zijn uitzendingen gezien, hij is beleeft en laat iedereen te woord, links en rechts, en ja hij kan soms een beetje zuigerig zijn, maar dat was Ischa Meijer en Theo van Gogh ook, hij maakt mensen ook nooit belachelijk, dat doen ze doorgaans zelf.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wederom weer bijzonder rare reactie, maargoed,quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk eens ff goed naar de beelden, dat is die rattengroep die door heel Nederland trekt.
Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en Arnhem.
Zij hebben het iq van een aardappel en weten niks, zo werkt dat rondreizende circus. Daarom dus uitzetten naar land van keuze.
Je weet echt helemaal niks hè, de NPO had hier in 2021 al een documentaire over.
Omdat ze zogenaamd Nederlands zijn, wanneer het uitkomt dan hequote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:09 schreef matspontius het volgende:
Waarom wordt dit schorem niet uitgezet? Laf, altijd in groepjes en continu overlast veroorzaken. Terug naar zandbak van herkomst per direct!
Kan ik ook van jouw posts zeggen meneer de pseudo moderator met je persoonlijke aanvallen constant. Ik praat geweld nergens goed of wel soms?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 03:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook Rutger van castricum en Dennis Schouten mogen gewoon over straat in Nederland, zonder klappen te krijgen.
En nu mag je echt wel even kappen met je scheve geouwehoer. Ik vraag me af waarom je achterlijke reacties mogen blijven staan.
Hij is bloed irritant. En wil je hem aub niet met Theo vergelijken? Echt een compleet andere andere level of je maatschappelijke thema's beschrijft en bespreekt of je gaat met een camera irritant lopen doen op straat. Theo was een uitstekende interviewer die altijd voor de inhoud ging. Geen riooljournalist die op sensatie uit is.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 04:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Totale bullshit ik heb veel van zijn uitzendingen gezien hij is beleeft en laat iedereen te woord , links en rechts, en ja hij kan soms een beetje zuigerig zijn , maar dat was Ischa Meijer en Theo van Gogh ook, hij maakt mensen ook nooit belachelijk, dat doen ze doorgaans zelf.
Dat zegt niemand.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Oh? Dan is het goed! Uiteraard.
Hij mag bloedirritant zijn. Hij mag op straat lopen en z'n werk doen. Hij mag zichzelf zijn. Hij mag alles doen zolang het binnen de wettelijke kaders valt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is bloed irritant. En wil je hem aub niet met Theo vergelijken? Echt een compleet andere andere level of je maatschappelijke thema's beschrijft en bespreekt of je gaat met een camera irritant lopen doen op straat. Theo was een uitstekende interviewer die altijd voor de inhoud ging. Geen riooljournalist die op sensatie uit is.
Echt wat een bullshit, Theo was een zuigerige hond, en ja ik was groot fan van het eerste uur van hem.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is bloed irritant. En wil je hem aub niet met Theo vergelijken? Echt een compleet andere andere level of je maatschappelijke thema's beschrijft en bespreekt of je gaat met een camera irritant lopen doen op straat. Theo was een uitstekende interviewer die altijd voor de inhoud ging. Geen riooljournalist die op sensatie uit is.
MAARquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zegt niemand.
Maar een een rechtst bloedzuigertje die alles uit loopt te lokken kan een keer wat verwachten.
Maakt het nog niet goed, maar actie is reactie.
Ik weet dat die Bender geen IQ/hersencel heeft. En alleen maar rond gaat om menen te irriteren.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Zij hebben het iq van een aardappel en weten niks, zo werkt dat rondreizende circus. Daarom dus uitzetten naar land van keuze.
Je weet echt helemaal niks hè, de NPO had hier in 2021 al een documentaire over.
Dat praat alsnog geweld niet goed.....quote:
Ik durf 100% te wedden dat jij geen enkele video van hem hebt gezien, omdat hij juist altijd met hele goede argumenten komt tegen de demonstranten.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet dat die Bender geen IQ/hersencel heeft. En alleen maar rond gaat om menen te irriteren.
Maar waar wil je hem dan naar uitzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |