Je kan wel gaan schreeuwen, maar er zijn toch echt andere dingen van je gezien. En terecht verwijderd.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht....
En weer heb je je leugens nodig om mij aan te vallen....
Ik veroordeel het geweld en heb geweld nooit goedgekeurd.
Dus kap met je walgelijke leugens.....
[..]
Melding maken via de politie, aanspreken op gedrag, noem het maar.
Alles behalve geweld en andere strafbare dingen.
Valt wel mee toch? Hij laat iedereen die dat wil zichzelf belachelijk maken voor zijn camera, ongeacht politieke overtuiging. Ik kan hem als linksmensch wel goed hebben. Alleen zijn stemmetje is irritant.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef Elan het volgende:
kutvlogger met een rechtse agenda bovendien
Blijf lekker trollen en leugens vertellen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan wel gaan schreeuwen, maar er zijn toch echt andere dingen van je gezien. En terecht verwijderd.
Tsja, "je kunt wachten op zoiets" (7 oktober dus)...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:14 schreef bianconeri het volgende:
Ik wil mijn woorden ´´ik veroordeel geweld´´ niet zien uhu.
Ik schrijf zelf dat ik elk geweld veroordeel, maar dat is natuurlijk nep want meneer AchJa die leest wat anders....
Ik keur geweld af maar als er geweld gebruikt wordt dan is dat logisch en een simpele natuurwet ofzo...quote:Actie is reactie....
Simpele natuurwet mister.....
Daarmee keur ik geweld niet goed, dat staat ook nergens. Dat ik aangeef dat je na het prikken van een bijennest niet moet gaan verwachten dat bijen niets terug doen is heel wat anders.....
Maalk nou eens concreet hoe jij dat "lesje leren" voor je ziet?quote:Ah, dus ook jij laat je kinderen die gepest worden gewoon alles ondergaan?
Vast fijn als je kinderen uitgescholden worden en geslagen, terwijl jij als ouder er lekker bij blijft staan.
Dat is simpelweg gewoon niet waar, dat zijn nou leugens, bianco.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, lekker weg duiken onder zogenaamd verwijderde reacties![]()
![]()
Zo kan ik ook wel roepen dat jij hebt opgeroepen dat een type Hitler weer aan de macht moet komen maar dan om alle buitenlanders uit te roeien.
Maar he, dat hebben de mods verwijderd dus nu kan ik het je niet meer laten zien!
Ik beledig je niet hier. Ik vertel je de waarheid die je zelf niet in de gaten hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Blijf lekker trollen en leugens vertellen.
Ik heb nog nooit iets antisemitisch gezegd en ik heb nog nooit geweld goedgekeurd.
Dat beledigen en onzin verkopen mag je lekker ergens anders gaan doen.
Ik zeg dat ik dat ook wel kan doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is simpelweg gewoon niet waar, dat zijn nou leugens, bianco.
Wat je hier doet is een poging tot smaad en laster. Dat doen we hier niet.
Zoek nog een glijbaan. Of een schep. Ga nog dieper.
En waar keur ik het goed?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja, "je kunt wachten op zoiets" (7 oktober dus)...
[..]
Ik keur geweld af maar als er geweld gebruikt wordt dan is dat logisch en een simpele natuurwet ofzo...
[..]
Maalk nou eens concreet hoe jij dat "lesje leren" voor je ziet?
Nee, je bent laster aan het verspreiden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik beledig je niet hier. Ik vertel je de waarheid die je zelf niet in de gaten hebt.
Dat is totaal wat anders
Vervolgens ga jij over tot een hypothese vol leugens, smaad en laster.
Ik niet hoor. Ik weet wat ik gezien heb in de verschillende topics van je. Je kan zelf niet bewijzen wat je gezegd hebt zojuist met je hypothese.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, je bent laster aan het verspreiden.
En als je gevraagd wordt dit te ondersteunen dan ga je alles verzinnen om dit maar niet te hoeven bewijzen.
'ik kan het niet aan het wordt te heet onder mijn voeten'quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:27 schreef bianconeri het volgende:
Maar he laat de trollen lekker trollen.
Laat ze lekker verder hun haat en leugens verspreiden.
Ik ga weer even lekker genieten en dat getrol voor het getrol laten.
Hoezo ga je met een Trump of Wilderspruik naar een tegendemonstratie als je pretendeert onafhankelijk te zijn lolquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hij laat iedereen die dat wil zichzelf belachelijk maken voor zijn camera, ongeacht politieke overtuiging. Ik kan hem als linksmensch wel goed hebben. Alleen zijn stemmetje is irritant.
Beetje duwen en trekken over en weer, big fucking deal allemaalquote:Journalist Bender, Benjamin Buit in het dagelijks leven, was bezig met het afsluitende gedeelte van zijn video toen het misging, of in zijn woorden: toen het ‘ernstig ongezellig’ werd. Ze hadden een prima opnamedag achter de rug, zegt hij, toen dezelfde jongen tot tweemaal toe leuk dacht te zijn door hem een tik te geven tegen zijn achterhoofd.
De internetverslaggever, die bekendstaat om zijn video’s waarin hij kritische vragen stelt in de hem kenmerkende stijl, en dat bijvoorbeeld pal tussen de demonstranten doet, stond met zijn rug naar zijn belager toe. Hij zag hem dus in eerste instantie niet. „Ik schrok, maar dacht ook: laat maar. Ik vertelde het tegen m’n cameraman, en deed m’n outro weer.”
Totdat het opnieuw gebeurde. Voor cameraman Van der Hoeven was de maat vol. „Hij gaf die jongen een duw, en toen liep het uit de hand”, vertelt Bender. De cameraman werd tegen een muur gedrukt, probeerde de jongeren van zich af te duwen en kreeg twee klappen, beschrijft Bender. „Ze kwamen gelukkig niet echt aan.”
Dat is zijn broer, als je mijn broertje tikken geeft dan krijg je van mij ook klappen. Het gemep van die marokkaan framen als 'er ging wat vooraf met die cameraman' is een missrepresentatie.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:38 schreef Elan het volgende:
Overigens is hij niet random in elkaar gebeukt er ging het een en ander aan vooraf met die cameraman:
[..]
Beetje duwen en trekken over en weer, big fucking deal allemaal
Dan zou ik ieder individu toch kunnen onderwijzen om zichzelf met gepast geweld te bevrijden van agressors?quote:
Hoe oud is die broer?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is zijn broer, als je mijn broertje tikken geeft dan krijg je van mij ook klappen. Het gemep van die marokkaan framen als 'er ging wat vooraf met die cameraman' is een missrepresentatie.
Dus aangifte doen en aanspreken op gedrag is tegenwoordig een "lesje leren"...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:16 schreef bianconeri het volgende:
Melding maken via de politie, aanspreken op gedrag, noem het maar.
Alles behalve geweld en andere strafbare dingen.
Maar als Israël vervolgens reageert loop je hier te huilen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Israel was de agressor en was degene die dat bijennest aan het steken was......
Niet de geschiedenis verdraaien mister
Als die Marokkaantjes weet ik veel 15 waren en die cameragast volwassen, veel. Maar goed je kan jezelf een hoop ellende besparen door überhaupt daar niet bijdehand te gaan staan doen met je vlogcamera.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op welke manier zou dit uitmaken?
Dan geef je dus toe aan het 'respect' eisen van wat die mocrotjes doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Als die Marokkaantjes weet ik veel 15 waren en die cameragast volwassen, veel. Maar goed je kan jezelf een hoop ellende besparen door überhaupt daar niet bijdehand te gaan staan doen met je vlogcamera.
Bender is een hoertje die alles doet voor views.
,quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zou ik ieder individu toch kunnen onderwijzen om zichzelf met gepast geweld te bevrijden van agressors?
Oempf.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:59 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
,
ben je high of op medicatie want jouw redeneringen zijn nogal apart
Hij draait toch niet bij.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan geef je dus toe aan het 'respect' eisen van wat die mocrotjes doen.
Glijdende schaal.
Denk er ffies over na en kom vanavond terug
Jij bent zelf gek.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:59 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
,
ben je high of op medicatie want jouw redeneringen zijn nogal apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |