Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Daar mogen ze ook weleens wat anders op bedenken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar niet wie wint, dat wordt de cliffhanger.de door jou ingetoetste code is .......... tot morgen
quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook weleens wat anders op bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut, laat het gewoon dezelfde dag zien, afijn, ik ben benieuwd zo en hoop dat ik ongelijk heb.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook weleens wat anders op bedenken.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
[..]Oh echt, hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop Angelo.
Maar aangezien ik het Therèse niet gun zal zij de winnaar wel zijn.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
[..]Ik kon het niet laten, chatgpt maar ff gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heh, ben benieuwd of die het al wist. Na afloop even verklappenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, chatgpt maar ff gevraagd
Jan heeft een oortje. De spanning moet er wel inzitten. We gaan het iig vandaag zienquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies dus ook dat mag weleens anders
Autotune apparaat kopen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Even eerlijk he, die ton uitgeven aan een muzikale loopbaan zou in geval van Angelo toch gewoon weggegooid geld zijn?
(Tenzij ie daarmee leert de sterren van de hemel te spelen met een instrument, niet met z'n stem dus)
Angelo de nieuwe Kermisklant/trekzak-koningquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Even eerlijk he, die ton uitgeven aan een muzikale loopbaan zou in geval van Angelo toch gewoon weggegooid geld zijn?
(Tenzij ie daarmee leert de sterren van de hemel te spelen met een instrument, niet met z'n stem dus)
Als redmiddelquote:
De eerste 2 a 3 kunnen we skippenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jan heeft een oortje. De spanning moet er wel inzitten. We gaan het iig vandaag zien
Huj zingt al zijn hele leven. Nou zo veel heb ik hem niet horen zingen. Heeft meer zitten zeuren dan zingen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dat deed die Bryan net zo, gaan we ook niets van horen. Altijd heel bijzonder als mensen dat willen terwijl dan blijkbaar nooit iemand eerlijk gezegd heeft hoe slecht het klinkt. Zonde van het geld, maarjaquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Hij kan beter zeuren dan zingen. Ik vind het wel een prima vent, maar t zingen kan ie beter laten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:16 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Huj zingt al zijn hele leven. Nou zo veel heb ik hem niet horen zingen. Heeft meer zitten zeuren dan zingen.
Of die nogal niet knappe kleine tuinkabouter die een modellen opleiding wilde gaan volgenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat deed die Bryan net zo, gaan we ook niets van horen. Altijd heel bijzonder als mensen dat willen terwijl dan blijkbaar nooit iemand eerlijk gezegd heeft hoe slecht het klinkt. Zonde van het geld, maarja
Chelsea ook inderdaad, volgens mij hebben Brijan en zij er beiden een eigen single mee uitgebracht. Zonde van die ton.. Robert won niks en had een liedjequote:Op woensdag 21 januari 2026 20:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat deed die Bryan net zo, gaan we ook niets van horen. Altijd heel bijzonder als mensen dat willen terwijl dan blijkbaar nooit iemand eerlijk gezegd heeft hoe slecht het klinkt. Zonde van het geld, maarja
Chatgpt zei: fans en berichten wijzen erop dat Angelo de finale wintquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Heh, ben benieuwd of die het al wist. Na afloop even verklappen
7?? wegquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te geloven maar het is toch waar.
Oh shit, daar heb ik weer niet opgelet, op het moment dat ik haar naam hoorde, hoorde ik niets anders meer van blijdschap.quote:
*Proest*quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:26 schreef schetterklep het volgende:
Is het live? Ze praten de hele tijd door elkaar heen en ook nog in het Duits
Ze heeft zich niet goed op de kaart gezet in de loods, die speelt sowieso geen finale meer. Weet ze dondersgoed.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
whutttt
gaat ze??![]()
geloof er niks van
Nooit Duits gehad op school, is namelijk meer Vlaams.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:26 schreef schetterklep het volgende:
Is het live? Ze praten de hele tijd door elkaar heen en ook nog in het Duits
zou echt top zijnquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Diego, Fadi, Jesse, Angelo, Peter, Julia, Daisy en Theetje!?
8 Neie!
Ik geloof het ook pas als ze weer thuis in Duitsland isquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
whutttt
gaat ze??![]()
geloof er niks van
ja limburg is meer duitsland belgiequote:Op woensdag 21 januari 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik geloof het ook pas als ze weer thuis in Duitsland is
1 wil nieuwe tieten.quote:
Even geduld, zal vast wel komen, ik zag dat loeder iig niet meer zitten in die snelle beelden.quote:
Zat Chess nou in haar BH? Even terug spoelenquote:
Omg dan is ze denk ik toch weg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ de 'nieuwe tieten'-mevrouw = 8
Gelukkig heeft die ervaring vanuit de GGZquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
4 nieuwe waaronder kabouter Piggelmee
Sloerie, volgens mij wel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat Chess nou in haar BH? Even terug spoelen
Nee maar leek wel zo. kussen op schoot lolquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Leek er wel op.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dus WTF zo begroet je toch geen nieuwe bewoners?quote:
Nou volgens mij wel zo te zien.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:33 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee maar leek wel zo. kussen op schoot lol
Misschien zit er wel een leuke nieuwe man voor haar bij, weet ik veel, sloerie is het.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dus WTF zo begroet je toch geen nieuwe bewoners?
Nee dus, kijk nog eens goedquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dus WTF zo begroet je toch geen nieuwe bewoners?
Deed ik ook niet toen ik 20 was.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij worden te oud voor die onzin.
Deed Roma ook, de trendsetterquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ze had natuurlijk geen tijd om een shirtje aan te trekken.Of mode.
Hoe dan ook, sloerie en dat is mijn mening en hoef ik ook morgen geen commentaar op.
Nou ik zie losse tetten, ze heeft wel wat op schoot.quote:
Ik ook niet. Echt hoor, ook al zit er nog wat onder, afijn, al genoeg gezegd wat ik er van vind.quote:
Net als Julia met de trui omhoog gerold zodat de buik te zien is wat nu meerdere dames daar doen.quote:
Als die met 2 kleuren haar Kim heet, zat ze laatst ook in The Floorquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:36 schreef greysbones het volgende:
wie hebben ze nu weer binnen gehengeld![]()
Thomas?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie losse tetten, ze heeft wel wat op schoot.
eenmaal in het blik ...quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als die met 2 kleuren haar Kim heet, zat ze laatst ook in The Floor
Die dacht ze natuurlijk te kunnen verkopen aan die nieuwe damequote:Op woensdag 21 januari 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie losse tetten, ze heeft wel wat op schoot.
De broer van Valentijne zit erbij.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:35 schreef Hagenesie het volgende:
Wie is broer/zus van een oud deelnemer?
Oh gahhhd !!!quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
De broer van Valentijne zit erbij.
Hoogste aantal inderdaad, maar de 2e keer dat het er 8 waren. De vorige keer was toen oa. Roma, Julia en Peter de loods in kwamen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:35 schreef freaky40 het volgende:
8 nieuwe maar liefst, hoogst aantal nieuwe sinds het bestaan van deze show toch? Heb de statistieken even niet bij de hand?
Hopelijk is dit net zo'n goede lichtingquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoogste aantal inderdaad, maar de 2e keer dat het er 8 waren. De vorige keer was toen oa. Roma, Julia en Peter de loods in kwamen.
3 van die 8 gingen uiteindelijk met een ton naar huisquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:56 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Hopelijk is dit net zo'n goede lichting
Had die kim in the Floor een andere kleur haar ?quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
3 van die 8 gingen uiteindelijk met een ton naar huis
3 anderen (bovengenoemden) bleven veel te lang..
Ja, ook aan beide kanten een andere kleur (toen nog feller) en ook een bril en tattoo's.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had die kim in the Floor een andere kleur haar ?
Ik denk dat het dezelfde isquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ook aan beide kanten een andere kleur (toen nog feller) en ook een bril en tattoo's.
Kan dus ook iemand anders zijn
OMG inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:07 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Hmmm dit verklaart wel iets
Sjonge jonge
Ik snap het ook niet moet gewoon Julia zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat is toch een typefout en moet Julia zijn? Wie bedoelen jullie met 'dezelfde'?
quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat is toch een typefout en moet Julia zijn? Wie bedoelen jullie met 'dezelfde'?
Met 'dezelfde' hebben we het over een nieuwe deelnemer die mogelijk laatst in het tv programma The Floor te zien was. Maar dat weten we morgen pas als ze haar naam zegt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet moet gewoon Julia zijn.
Oh dat ken ik niet. Maar Greys zegt "Dit verklaart wel iets" en daar komt het commentaar "OMG inderdaad"quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Met 'dezelfde' hebben we het over een nieuwe deelnemer die mogelijk laatst in het tv programma The Floor te zien was. Maar dat weten we morgen pas als ze haar naam zegt.
Dat staat helemaal los van de tweet met de typefout
Omdat afgelopen nacht een nieuwe gebruiker met de naam ***** commentaar op ons gebruikers had en ook een aantal posts met sjongejongejonge.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Maar Greys zegt "Dit verklaart wel iets" en daar komt het commentaar "OMG inderdaad"
Beetje verwarrend allemaal.
Ok tijd voor bed denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat afgelopen nacht een nieuwe gebruiker met de naam ***** commentaar op ons gebruikers had en ook een aantal posts met sjongejongejonge.
Plons.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok tijd voor bed denk ikOh die user (kwartje valt)
Ja, ik herken die naam, maar dat zou toch niet kunnen dat hij/zij dan nieuwe deelnemer is in De Bondgenoten als hij/zij gisteren hier nog schreef. De cyclus is vorige week donderdag al gestart namelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat afgelopen nacht een nieuwe gebruiker met de naam *** commentaar op ons gebruikers had en ook een aantal posts met sjongejongejonge.
Nee meer gewoon stom toevalquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik herken die naam, maar dat zou toch niet kunnen dat hij/zij dan nieuwe deelnemer is in De Bondgenoten als hij/zij gisteren hier nog schreef. De cyclus is vorige week donderdag al gestart namelijk.
Of Julia die er al even uit is en hier commentaar geeftquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee meer gewoon stom toeval
Maar wel grappig
Geen nieuwe maar een oud deelnemer dacht ik aan maar waarschijnlijk toeval. Wat greys zegt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik herken die naam, maar dat zou toch niet kunnen dat hij/zij dan nieuwe deelnemer is in De Bondgenoten als hij/zij gisteren hier nog schreef. De cyclus is vorige week donderdag al gestart namelijk.
Ik vroeg mij wel oprecht eerder af of Julia hier niet stiekem zit te posten ineens.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:07 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Hmmm dit verklaart wel iets
Sjonge jonge
User is van 6 januari dus dat kan niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vroeg mij wel oprecht eerder af of Julia hier niet stiekem zit te posten ineens.![]()
15 januari iddquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Julia is vorige week donderdag naar huis gegaan.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of Julia die er al even uit is en hier commentaar geeftmaar waarschijnlijk stom toeval.
Therese echt weg zo te zien.quote:
Leg je zakdoekjes maar klaar. Of kijk de laatste 10 minuten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Therese dus echt weg zo te zien.
Morgen dus een afscheidsspecial met Julia, Thérèse, Peter, Angelo en Jesse. Mijn hemel.
Hoogste aantal was cyclus 1, toen kwamen er 16 nieuwenquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoogste aantal inderdaad, maar de 2e keer dat het er 8 waren. De vorige keer was toen oa. Roma, Julia en Peter de loods in kwamen.
Dat wordt veel skippenquote:Op woensdag 21 januari 2026 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Leg je zakdoekjes maar klaar. Of kijk de laatste 10 minuten.
Er was wel iemand die hier postte die ook Alpeca hadquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vroeg mij wel oprecht eerder af of Julia hier niet stiekem zit te posten ineens.![]()
Omdat ze ook niet overlegd hebben. Therese vertelde haar stemmen aan Chess omdat ze er erg mee in de maag zat. Had niets met overleggen te maken. Chess heeft haar punten ook nooit verteld aan Therese.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
Chess ontkend gewoon glashard dat ze hebben overlegd
Zelf kiezen hebben ze nooit gemogen en natuurlijk weet Jan wat de juiste code is. Omdat hij wist dat de code niet bij de eerste paar gekozen codes zat kon hij gewoon op volgorde af gaan. Als de code wel in het begin zit, begint hij met een code die als 4e of 5e ofzo is gekozen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:12 schreef schetterklep het volgende:
Zeg, mogen ze niet meer kiezen welke ze eerst willen? Weet Jan toch waar die zit dan via zijn oortje en moet er even spanning opgebouwd worden
ook foutquote:Op donderdag 22 januari 2026 02:33 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Zelf kiezen hebben ze nooit gemogen en natuurlijk weet Jan wat de juiste code is. Omdat hij wist dat de code niet bij de eerste paar gekozen codes zat kon hij gewoon op volgorde af gaan. Als de code wel in het begin zit, begint hij met een code die als 4e of 5e ofzo is gekozen.
na de lange zomer afleveringen lijkt alles uitgesmeerd te wordenquote:Op donderdag 22 januari 2026 08:57 schreef Giggio het volgende:
van mij mag de zaterdagavond wel weer geskipt worden
lijkt sinds de zaterdag erbij is gekomen dat het programma trager is geworden
al dat uitsmeren
Hop hop gas er op en de vaart er in houden
Jezus zeg, kijk jij het programma eigenlijk wel? Therese zegt tegen Chess dat ze het moeilijker vind om te bepalen hoe zij haar punten moet verdelen, in plaats van dit gesprek af te kappen en te herhalen dat ze hebben afgesproken om er niet over te praten, haakt Chess er op in en zegt dat ze niet begrijpt waarom Therese 5 punten aan Angelo zou geven. Therese begint erover en Chess gaat er op in, beide in het verdomhoekje wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 02:24 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet overlegd hebben. Therese vertelde haar stemmen aan Chess omdat ze er erg mee in de maag zat. Had niets met overleggen te maken. Chess heeft haar punten ook nooit verteld aan Therese.
Jan weet de juiste code ook niet. Die krijg de volgorde die hij moet aangeven door via zijn oortje om te voorkomen dat ie onbedoeld hints geeft en er later gedoe van komt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 02:33 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Zelf kiezen hebben ze nooit gemogen en natuurlijk weet Jan wat de juiste code is. Omdat hij wist dat de code niet bij de eerste paar gekozen codes zat kon hij gewoon op volgorde af gaan. Als de code wel in het begin zit, begint hij met een code die als 4e of 5e ofzo is gekozen.
deze man weetquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jan weet de juiste code ook niet. Die krijg de volgorde die hij moet aangeven door via zijn oortje om te voorkomen dat ie onbedoeld hints geeft en er later gedoe van komt.
Je bent er 2 vergeten, iemand wil mij uit mijn tent lokken waarschijnlijk in combinatie met andere posts die verdwenen zijn, ik zal er geen aandacht aan geven dus laat ze maar staan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:35 schreef Dotteke het volgende:
Al mensen een post missen waarin ze geqoute zijn, deze zijn verwijderd u hoeft niet te zoeken
Verstandig om er niet op in te gaan,quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent er 2 vergeten, iemand wil mij uit mijn tent lokken waarschijnlijk in combinatie met andere posts die verdwenen zijn, ik zal er geen aandacht aan geven dus laat ze maar staan.
Oh ja, dat kan ook nog. Volgende keer dan maar.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig om er niet op in te gaan,zet volgende keer maar een TR als je wilt
Gewoon ook de zondag erbij of de aflevering op zaterdag net zo lang maken als de doordeweekse aflevering.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:57 schreef Giggio het volgende:
van mij mag de zaterdagavond wel weer geskipt worden
lijkt sinds de zaterdag erbij is gekomen dat het programma trager is geworden
al dat uitsmeren
Hop hop gas er op en de vaart er in houden
Verdoriequote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent er 2 vergeten, iemand wil mij uit mijn tent lokken waarschijnlijk in combinatie met andere posts die verdwenen zijn, ik zal er geen aandacht aan geven dus laat ze maar staan.
Ja, erg he, kom jij mij even opwarmen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdorie
Zit jij met dit weer in een tent![]()
Maar dan zijn er 8 weg, met Daisy, Diego en Fadi erbij.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Therese echt weg zo te zien.
Morgen dus een afscheidsspecial met Julia, Thérèse, Peter, Angelo en Jesse. Mijn hemel.
Maar het 'overleg' heeft er wel toe geleid dat ze 5, 4, 1 stemde, i.p.v. 4, 4, 2.quote:Op donderdag 22 januari 2026 02:24 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet overlegd hebben. Therese vertelde haar stemmen aan Chess omdat ze er erg mee in de maag zat. Had niets met overleggen te maken. Chess heeft haar punten ook nooit verteld aan Therese.
En dit zou dan nummer 8 zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ de 'nieuwe tieten'-mevrouw = 8
kom eraanquote:Op donderdag 22 januari 2026 11:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, erg he, kom jij mij even opwarmen?
Ook maar van een oud deelnemer gehoord, die zal het vast wetenquote:
wordt het nog tragerquote:Op donderdag 22 januari 2026 10:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon ook de zondag erbij of de aflevering op zaterdag net zo lang maken als de doordeweekse aflevering.
klopt er zaten 8 bewoners op de banken en 8 op de stoelen bij Jan (#8 was een beetje verscholen achter Jan)quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Nee het zijn er echt 8, er is goed opgelet in het voorstukje voor vanavond; Therese is exit en terecht.
Aandachtorgel eersteklasquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gunde het hem iig meer dan die domme mutsquote:Op donderdag 22 januari 2026 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gunde Angelo de ton niet, niemand eigenlijk. Maar wel blij dat hij weg is, vond het een nare knul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Blijft maar zo'n 50.000 van over, blijkbaar.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gunde Angelo de ton niet, niemand eigenlijk. Maar wel blij dat hij weg is, vond het een nare knul
quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:41 schreef MacDeMarco het volgende:
voorstukje op instagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef spapaars het volgende:
Ik vind het wel grappig een wat ander soort persoon, die zit iig niet uren voor de spiegel.quote:Als die ouwe binnenkomt, heb ik de neiging te gaan zingen: Bassie en Adriaan....
hij doet me denken aan Anton Heyboerquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig een wat ander soort persoon, die zit iig niet uren voor de spiegel.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Gia het volgende:
[..]Jorit/Jorik/Jorim? Die kerel die al een ton gewonnen had in cyclus 2 of 3 ofzo die samen met Floris, Serena en Tokkiema voor de tweede keer in de loods kwam en als snel weer vertrok was in den heren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinChris op 22-01-2026 19:23:38 (Tiepvaud) ]
quote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
Het is trouwens wel een huilfestijn elke aflevering. Hadden de show beter De Jankgenoten kunnen noemen..
quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Sommige dingen veranderen gewoon nooit
[..]
En toch blijven we kijken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
wat heb ik nu gezegd Angelooooooooquote:
Haha ja, weet niet welke smile het meeste toepasselijk is:quote:
Gewoon allemaal.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, weet niet welke smile het meeste toepasselijk is:/
/
Dat mag ook wel een keer.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
Oh, we rossen de exits er wel even door.
2023quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
we moeten er ook nog 6quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
Oh, we rossen de exits er wel even door.
3 tegelijk nuquote:
met die andere ADHD-erquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:41 schreef LionHeart het volgende:
Weten jullie die eerste maand met Peter nog, toen ie compleet hyper was de hele dag.
zo echt welquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:41 schreef LionHeart het volgende:
Weten jullie die eerste maand met Peter nog, toen ie compleet hyper was de hele dag.
Lolquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:43 schreef schetterklep het volgende:
Helemaal verveeld. Van dat gesnik en vooral gesnuif zeg
we weten al dat er 8 nieuwen zijnquote:
En toch wist ik het niet zeker.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
we weten al dat er 8 nieuwen zijn
dus
Binnen en buiten de loodsquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
dan blijft er niet veel over voor Chess
ik denk het eigenlijk welquote:
Nee ook nooit gezien, maar op zich wel kans op omdat ze altijd vanaf 0 beginnen en soms geen eten hebben.quote:
Als sloeries.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe zitten die achterlijke trutten erbij zeg.
Gezien de hoeveelheid chips/cola/wijn die ik de afgelopen maand zag niet, denk dat er aardig wat voorraad opgebouwd is. Waar er eerder nog wel gedoe over eten was en havermout moeten eten heb ik dat al even niet gehoord.quote:
vind hem een beetje Casper achtigquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Die nieuwe Zuid-Limburgse jongen geeft zo op het eerste gezicht wat BB-Jimmy vibes met hoe die binnen kwam huppelen en die dino-trui
2 lapjes voor dr tepelsquote:
Roxy ook.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:03 schreef StephanL het volgende:
Chess zit in een bh?
Leek zo, flink opvallend![]()
Ziet er niet voorover gebogen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 lapjes voor dr tepels
een bh kun je het ook niet noemen
Welke bedoel jequote:
Nee, die andere heet Kimquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
is het er nu wel of niet @:Kinkijan??
nee toch is een ander he
Vianca ziet er uit als een clown.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Allemaal gewoon. Ben even niet positief.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
6 koppig welkomstcommitee
[ afbeelding ]
ja, zag je het, geen gezichtquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een afgang, Mercedes mooi stijlvol naast mooi geklede Salar.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, waar dat voor is geen idee. Waar zit haar verstand.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
in d;r stringquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waar dat voor is geen idee. Waar zit haar verstand.
je vraagt je bijna af waarin je terechtgekomen bentquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een afgang, Mercedes mooi stijlvol naast mooi geklede Salar.
jan hoeft er ook niet mee samen te levenquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch knap van Jan dat hij zo van de inclusie is en iedereen warm verwelkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |