Deed Roma ook, de trendsetterquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ze had natuurlijk geen tijd om een shirtje aan te trekken.Of mode.
Hoe dan ook, sloerie en dat is mijn mening en hoef ik ook morgen geen commentaar op.
Nou ik zie losse tetten, ze heeft wel wat op schoot.quote:
Ik ook niet. Echt hoor, ook al zit er nog wat onder, afijn, al genoeg gezegd wat ik er van vind.quote:
Net als Julia met de trui omhoog gerold zodat de buik te zien is wat nu meerdere dames daar doen.quote:
Als die met 2 kleuren haar Kim heet, zat ze laatst ook in The Floorquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:36 schreef greysbones het volgende:
wie hebben ze nu weer binnen gehengeld![]()
Thomas?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie losse tetten, ze heeft wel wat op schoot.
eenmaal in het blik ...quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als die met 2 kleuren haar Kim heet, zat ze laatst ook in The Floor
Die dacht ze natuurlijk te kunnen verkopen aan die nieuwe damequote:Op woensdag 21 januari 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie losse tetten, ze heeft wel wat op schoot.
De broer van Valentijne zit erbij.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:35 schreef Hagenesie het volgende:
Wie is broer/zus van een oud deelnemer?
Oh gahhhd !!!quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
De broer van Valentijne zit erbij.
Hoogste aantal inderdaad, maar de 2e keer dat het er 8 waren. De vorige keer was toen oa. Roma, Julia en Peter de loods in kwamen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:35 schreef freaky40 het volgende:
8 nieuwe maar liefst, hoogst aantal nieuwe sinds het bestaan van deze show toch? Heb de statistieken even niet bij de hand?
Hopelijk is dit net zo'n goede lichtingquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoogste aantal inderdaad, maar de 2e keer dat het er 8 waren. De vorige keer was toen oa. Roma, Julia en Peter de loods in kwamen.
3 van die 8 gingen uiteindelijk met een ton naar huisquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:56 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Hopelijk is dit net zo'n goede lichting
Had die kim in the Floor een andere kleur haar ?quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
3 van die 8 gingen uiteindelijk met een ton naar huis
3 anderen (bovengenoemden) bleven veel te lang..
Ja, ook aan beide kanten een andere kleur (toen nog feller) en ook een bril en tattoo's.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had die kim in the Floor een andere kleur haar ?
Ik denk dat het dezelfde isquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ook aan beide kanten een andere kleur (toen nog feller) en ook een bril en tattoo's.
Kan dus ook iemand anders zijn
OMG inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:07 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Hmmm dit verklaart wel iets
Sjonge jonge
Ik snap het ook niet moet gewoon Julia zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat is toch een typefout en moet Julia zijn? Wie bedoelen jullie met 'dezelfde'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |