Chatgpt zei: fans en berichten wijzen erop dat Angelo de finale wintquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Heh, ben benieuwd of die het al wist. Na afloop even verklappen
7?? wegquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te geloven maar het is toch waar.
Oh shit, daar heb ik weer niet opgelet, op het moment dat ik haar naam hoorde, hoorde ik niets anders meer van blijdschap.quote:
*Proest*quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:26 schreef schetterklep het volgende:
Is het live? Ze praten de hele tijd door elkaar heen en ook nog in het Duits
Ze heeft zich niet goed op de kaart gezet in de loods, die speelt sowieso geen finale meer. Weet ze dondersgoed.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
whutttt
gaat ze??![]()
geloof er niks van
Nooit Duits gehad op school, is namelijk meer Vlaams.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:26 schreef schetterklep het volgende:
Is het live? Ze praten de hele tijd door elkaar heen en ook nog in het Duits
zou echt top zijnquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Diego, Fadi, Jesse, Angelo, Peter, Julia, Daisy en Theetje!?
8 Neie!
Ik geloof het ook pas als ze weer thuis in Duitsland isquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
whutttt
gaat ze??![]()
geloof er niks van
ja limburg is meer duitsland belgiequote:Op woensdag 21 januari 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik geloof het ook pas als ze weer thuis in Duitsland is
1 wil nieuwe tieten.quote:
Even geduld, zal vast wel komen, ik zag dat loeder iig niet meer zitten in die snelle beelden.quote:
Zat Chess nou in haar BH? Even terug spoelenquote:
Omg dan is ze denk ik toch weg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ de 'nieuwe tieten'-mevrouw = 8
Gelukkig heeft die ervaring vanuit de GGZquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
4 nieuwe waaronder kabouter Piggelmee
Sloerie, volgens mij wel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat Chess nou in haar BH? Even terug spoelen
Nee maar leek wel zo. kussen op schoot lolquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Leek er wel op.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dus WTF zo begroet je toch geen nieuwe bewoners?quote:
Nou volgens mij wel zo te zien.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:33 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee maar leek wel zo. kussen op schoot lol
Misschien zit er wel een leuke nieuwe man voor haar bij, weet ik veel, sloerie is het.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dus WTF zo begroet je toch geen nieuwe bewoners?
Nee dus, kijk nog eens goedquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dus WTF zo begroet je toch geen nieuwe bewoners?
Deed ik ook niet toen ik 20 was.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij worden te oud voor die onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |