Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Daar mogen ze ook weleens wat anders op bedenken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar niet wie wint, dat wordt de cliffhanger.de door jou ingetoetste code is .......... tot morgen
quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook weleens wat anders op bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut, laat het gewoon dezelfde dag zien, afijn, ik ben benieuwd zo en hoop dat ik ongelijk heb.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook weleens wat anders op bedenken.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
[..]Oh echt, hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop Angelo.
Maar aangezien ik het Therèse niet gun zal zij de winnaar wel zijn.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
[..]Ik kon het niet laten, chatgpt maar ff gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heh, ben benieuwd of die het al wist. Na afloop even verklappenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, chatgpt maar ff gevraagd
Jan heeft een oortje. De spanning moet er wel inzitten. We gaan het iig vandaag zienquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies dus ook dat mag weleens anders
Autotune apparaat kopen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Even eerlijk he, die ton uitgeven aan een muzikale loopbaan zou in geval van Angelo toch gewoon weggegooid geld zijn?
(Tenzij ie daarmee leert de sterren van de hemel te spelen met een instrument, niet met z'n stem dus)
Angelo de nieuwe Kermisklant/trekzak-koningquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Even eerlijk he, die ton uitgeven aan een muzikale loopbaan zou in geval van Angelo toch gewoon weggegooid geld zijn?
(Tenzij ie daarmee leert de sterren van de hemel te spelen met een instrument, niet met z'n stem dus)
Als redmiddelquote:
De eerste 2 a 3 kunnen we skippenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jan heeft een oortje. De spanning moet er wel inzitten. We gaan het iig vandaag zien
Huj zingt al zijn hele leven. Nou zo veel heb ik hem niet horen zingen. Heeft meer zitten zeuren dan zingen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dat deed die Bryan net zo, gaan we ook niets van horen. Altijd heel bijzonder als mensen dat willen terwijl dan blijkbaar nooit iemand eerlijk gezegd heeft hoe slecht het klinkt. Zonde van het geld, maarjaquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Hij kan beter zeuren dan zingen. Ik vind het wel een prima vent, maar t zingen kan ie beter laten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:16 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Huj zingt al zijn hele leven. Nou zo veel heb ik hem niet horen zingen. Heeft meer zitten zeuren dan zingen.
Of die nogal niet knappe kleine tuinkabouter die een modellen opleiding wilde gaan volgenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat deed die Bryan net zo, gaan we ook niets van horen. Altijd heel bijzonder als mensen dat willen terwijl dan blijkbaar nooit iemand eerlijk gezegd heeft hoe slecht het klinkt. Zonde van het geld, maarja
Chelsea ook inderdaad, volgens mij hebben Brijan en zij er beiden een eigen single mee uitgebracht. Zonde van die ton.. Robert won niks en had een liedjequote:Op woensdag 21 januari 2026 20:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat deed die Bryan net zo, gaan we ook niets van horen. Altijd heel bijzonder als mensen dat willen terwijl dan blijkbaar nooit iemand eerlijk gezegd heeft hoe slecht het klinkt. Zonde van het geld, maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |