Heh, ben benieuwd of die het al wist. Na afloop even verklappenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, chatgpt maar ff gevraagd
Jan heeft een oortje. De spanning moet er wel inzitten. We gaan het iig vandaag zienquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies dus ook dat mag weleens anders
Autotune apparaat kopen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Even eerlijk he, die ton uitgeven aan een muzikale loopbaan zou in geval van Angelo toch gewoon weggegooid geld zijn?
(Tenzij ie daarmee leert de sterren van de hemel te spelen met een instrument, niet met z'n stem dus)
Angelo de nieuwe Kermisklant/trekzak-koningquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Even eerlijk he, die ton uitgeven aan een muzikale loopbaan zou in geval van Angelo toch gewoon weggegooid geld zijn?
(Tenzij ie daarmee leert de sterren van de hemel te spelen met een instrument, niet met z'n stem dus)
Als redmiddelquote:
De eerste 2 a 3 kunnen we skippenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jan heeft een oortje. De spanning moet er wel inzitten. We gaan het iig vandaag zien
Huj zingt al zijn hele leven. Nou zo veel heb ik hem niet horen zingen. Heeft meer zitten zeuren dan zingen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dat deed die Bryan net zo, gaan we ook niets van horen. Altijd heel bijzonder als mensen dat willen terwijl dan blijkbaar nooit iemand eerlijk gezegd heeft hoe slecht het klinkt. Zonde van het geld, maarjaquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Hij kan beter zeuren dan zingen. Ik vind het wel een prima vent, maar t zingen kan ie beter laten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:16 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Huj zingt al zijn hele leven. Nou zo veel heb ik hem niet horen zingen. Heeft meer zitten zeuren dan zingen.
Of die nogal niet knappe kleine tuinkabouter die een modellen opleiding wilde gaan volgenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat deed die Bryan net zo, gaan we ook niets van horen. Altijd heel bijzonder als mensen dat willen terwijl dan blijkbaar nooit iemand eerlijk gezegd heeft hoe slecht het klinkt. Zonde van het geld, maarja
Chelsea ook inderdaad, volgens mij hebben Brijan en zij er beiden een eigen single mee uitgebracht. Zonde van die ton.. Robert won niks en had een liedjequote:Op woensdag 21 januari 2026 20:16 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat deed die Bryan net zo, gaan we ook niets van horen. Altijd heel bijzonder als mensen dat willen terwijl dan blijkbaar nooit iemand eerlijk gezegd heeft hoe slecht het klinkt. Zonde van het geld, maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |