Deed Roma ook, de trendsetterquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ze had natuurlijk geen tijd om een shirtje aan te trekken.Of mode.
Hoe dan ook, sloerie en dat is mijn mening en hoef ik ook morgen geen commentaar op.
Nou ik zie losse tetten, ze heeft wel wat op schoot.quote:
Ik ook niet. Echt hoor, ook al zit er nog wat onder, afijn, al genoeg gezegd wat ik er van vind.quote:
Net als Julia met de trui omhoog gerold zodat de buik te zien is wat nu meerdere dames daar doen.quote:
Als die met 2 kleuren haar Kim heet, zat ze laatst ook in The Floorquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:36 schreef greysbones het volgende:
wie hebben ze nu weer binnen gehengeld![]()
Thomas?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie losse tetten, ze heeft wel wat op schoot.
eenmaal in het blik ...quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als die met 2 kleuren haar Kim heet, zat ze laatst ook in The Floor
Die dacht ze natuurlijk te kunnen verkopen aan die nieuwe damequote:Op woensdag 21 januari 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zie losse tetten, ze heeft wel wat op schoot.
De broer van Valentijne zit erbij.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:35 schreef Hagenesie het volgende:
Wie is broer/zus van een oud deelnemer?
Oh gahhhd !!!quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
De broer van Valentijne zit erbij.
Hoogste aantal inderdaad, maar de 2e keer dat het er 8 waren. De vorige keer was toen oa. Roma, Julia en Peter de loods in kwamen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:35 schreef freaky40 het volgende:
8 nieuwe maar liefst, hoogst aantal nieuwe sinds het bestaan van deze show toch? Heb de statistieken even niet bij de hand?
Hopelijk is dit net zo'n goede lichtingquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoogste aantal inderdaad, maar de 2e keer dat het er 8 waren. De vorige keer was toen oa. Roma, Julia en Peter de loods in kwamen.
3 van die 8 gingen uiteindelijk met een ton naar huisquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:56 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Hopelijk is dit net zo'n goede lichting
Had die kim in the Floor een andere kleur haar ?quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
3 van die 8 gingen uiteindelijk met een ton naar huis
3 anderen (bovengenoemden) bleven veel te lang..
Ja, ook aan beide kanten een andere kleur (toen nog feller) en ook een bril en tattoo's.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had die kim in the Floor een andere kleur haar ?
Ik denk dat het dezelfde isquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ook aan beide kanten een andere kleur (toen nog feller) en ook een bril en tattoo's.
Kan dus ook iemand anders zijn
OMG inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:07 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Hmmm dit verklaart wel iets
Sjonge jonge
Ik snap het ook niet moet gewoon Julia zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat is toch een typefout en moet Julia zijn? Wie bedoelen jullie met 'dezelfde'?
quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat is toch een typefout en moet Julia zijn? Wie bedoelen jullie met 'dezelfde'?
Met 'dezelfde' hebben we het over een nieuwe deelnemer die mogelijk laatst in het tv programma The Floor te zien was. Maar dat weten we morgen pas als ze haar naam zegt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet moet gewoon Julia zijn.
Oh dat ken ik niet. Maar Greys zegt "Dit verklaart wel iets" en daar komt het commentaar "OMG inderdaad"quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Met 'dezelfde' hebben we het over een nieuwe deelnemer die mogelijk laatst in het tv programma The Floor te zien was. Maar dat weten we morgen pas als ze haar naam zegt.
Dat staat helemaal los van de tweet met de typefout
Omdat afgelopen nacht een nieuwe gebruiker met de naam ***** commentaar op ons gebruikers had en ook een aantal posts met sjongejongejonge.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Maar Greys zegt "Dit verklaart wel iets" en daar komt het commentaar "OMG inderdaad"
Beetje verwarrend allemaal.
Ok tijd voor bed denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat afgelopen nacht een nieuwe gebruiker met de naam ***** commentaar op ons gebruikers had en ook een aantal posts met sjongejongejonge.
Plons.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok tijd voor bed denk ikOh die user (kwartje valt)
Ja, ik herken die naam, maar dat zou toch niet kunnen dat hij/zij dan nieuwe deelnemer is in De Bondgenoten als hij/zij gisteren hier nog schreef. De cyclus is vorige week donderdag al gestart namelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat afgelopen nacht een nieuwe gebruiker met de naam *** commentaar op ons gebruikers had en ook een aantal posts met sjongejongejonge.
Nee meer gewoon stom toevalquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik herken die naam, maar dat zou toch niet kunnen dat hij/zij dan nieuwe deelnemer is in De Bondgenoten als hij/zij gisteren hier nog schreef. De cyclus is vorige week donderdag al gestart namelijk.
Of Julia die er al even uit is en hier commentaar geeftquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee meer gewoon stom toeval
Maar wel grappig
Geen nieuwe maar een oud deelnemer dacht ik aan maar waarschijnlijk toeval. Wat greys zegt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik herken die naam, maar dat zou toch niet kunnen dat hij/zij dan nieuwe deelnemer is in De Bondgenoten als hij/zij gisteren hier nog schreef. De cyclus is vorige week donderdag al gestart namelijk.
Ik vroeg mij wel oprecht eerder af of Julia hier niet stiekem zit te posten ineens.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:07 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Hmmm dit verklaart wel iets
Sjonge jonge
User is van 6 januari dus dat kan niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vroeg mij wel oprecht eerder af of Julia hier niet stiekem zit te posten ineens.![]()
15 januari iddquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:56 schreef freaky40 het volgende:
Julia is vorige week donderdag naar huis gegaan.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of Julia die er al even uit is en hier commentaar geeftmaar waarschijnlijk stom toeval.
Therese echt weg zo te zien.quote:
Leg je zakdoekjes maar klaar. Of kijk de laatste 10 minuten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Therese dus echt weg zo te zien.
Morgen dus een afscheidsspecial met Julia, Thérèse, Peter, Angelo en Jesse. Mijn hemel.
Hoogste aantal was cyclus 1, toen kwamen er 16 nieuwenquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoogste aantal inderdaad, maar de 2e keer dat het er 8 waren. De vorige keer was toen oa. Roma, Julia en Peter de loods in kwamen.
Dat wordt veel skippenquote:Op woensdag 21 januari 2026 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Leg je zakdoekjes maar klaar. Of kijk de laatste 10 minuten.
Er was wel iemand die hier postte die ook Alpeca hadquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vroeg mij wel oprecht eerder af of Julia hier niet stiekem zit te posten ineens.![]()
Omdat ze ook niet overlegd hebben. Therese vertelde haar stemmen aan Chess omdat ze er erg mee in de maag zat. Had niets met overleggen te maken. Chess heeft haar punten ook nooit verteld aan Therese.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
Chess ontkend gewoon glashard dat ze hebben overlegd
Zelf kiezen hebben ze nooit gemogen en natuurlijk weet Jan wat de juiste code is. Omdat hij wist dat de code niet bij de eerste paar gekozen codes zat kon hij gewoon op volgorde af gaan. Als de code wel in het begin zit, begint hij met een code die als 4e of 5e ofzo is gekozen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:12 schreef schetterklep het volgende:
Zeg, mogen ze niet meer kiezen welke ze eerst willen? Weet Jan toch waar die zit dan via zijn oortje en moet er even spanning opgebouwd worden
ook foutquote:Op donderdag 22 januari 2026 02:33 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Zelf kiezen hebben ze nooit gemogen en natuurlijk weet Jan wat de juiste code is. Omdat hij wist dat de code niet bij de eerste paar gekozen codes zat kon hij gewoon op volgorde af gaan. Als de code wel in het begin zit, begint hij met een code die als 4e of 5e ofzo is gekozen.
na de lange zomer afleveringen lijkt alles uitgesmeerd te wordenquote:Op donderdag 22 januari 2026 08:57 schreef Giggio het volgende:
van mij mag de zaterdagavond wel weer geskipt worden
lijkt sinds de zaterdag erbij is gekomen dat het programma trager is geworden
al dat uitsmeren
Hop hop gas er op en de vaart er in houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |