Jezus zeg, kijk jij het programma eigenlijk wel? Therese zegt tegen Chess dat ze het moeilijker vind om te bepalen hoe zij haar punten moet verdelen, in plaats van dit gesprek af te kappen en te herhalen dat ze hebben afgesproken om er niet over te praten, haakt Chess er op in en zegt dat ze niet begrijpt waarom Therese 5 punten aan Angelo zou geven. Therese begint erover en Chess gaat er op in, beide in het verdomhoekje wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 02:24 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet overlegd hebben. Therese vertelde haar stemmen aan Chess omdat ze er erg mee in de maag zat. Had niets met overleggen te maken. Chess heeft haar punten ook nooit verteld aan Therese.
Jan weet de juiste code ook niet. Die krijg de volgorde die hij moet aangeven door via zijn oortje om te voorkomen dat ie onbedoeld hints geeft en er later gedoe van komt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 02:33 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Zelf kiezen hebben ze nooit gemogen en natuurlijk weet Jan wat de juiste code is. Omdat hij wist dat de code niet bij de eerste paar gekozen codes zat kon hij gewoon op volgorde af gaan. Als de code wel in het begin zit, begint hij met een code die als 4e of 5e ofzo is gekozen.
deze man weetquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jan weet de juiste code ook niet. Die krijg de volgorde die hij moet aangeven door via zijn oortje om te voorkomen dat ie onbedoeld hints geeft en er later gedoe van komt.
Je bent er 2 vergeten, iemand wil mij uit mijn tent lokken waarschijnlijk in combinatie met andere posts die verdwenen zijn, ik zal er geen aandacht aan geven dus laat ze maar staan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:35 schreef Dotteke het volgende:
Al mensen een post missen waarin ze geqoute zijn, deze zijn verwijderd u hoeft niet te zoeken
Verstandig om er niet op in te gaan,quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent er 2 vergeten, iemand wil mij uit mijn tent lokken waarschijnlijk in combinatie met andere posts die verdwenen zijn, ik zal er geen aandacht aan geven dus laat ze maar staan.
Oh ja, dat kan ook nog. Volgende keer dan maar.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig om er niet op in te gaan,zet volgende keer maar een TR als je wilt
Gewoon ook de zondag erbij of de aflevering op zaterdag net zo lang maken als de doordeweekse aflevering.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:57 schreef Giggio het volgende:
van mij mag de zaterdagavond wel weer geskipt worden
lijkt sinds de zaterdag erbij is gekomen dat het programma trager is geworden
al dat uitsmeren
Hop hop gas er op en de vaart er in houden
Verdoriequote:Op donderdag 22 januari 2026 10:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent er 2 vergeten, iemand wil mij uit mijn tent lokken waarschijnlijk in combinatie met andere posts die verdwenen zijn, ik zal er geen aandacht aan geven dus laat ze maar staan.
Ja, erg he, kom jij mij even opwarmen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdorie
Zit jij met dit weer in een tent![]()
Maar dan zijn er 8 weg, met Daisy, Diego en Fadi erbij.quote:Op woensdag 21 januari 2026 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Therese echt weg zo te zien.
Morgen dus een afscheidsspecial met Julia, Thérèse, Peter, Angelo en Jesse. Mijn hemel.
Maar het 'overleg' heeft er wel toe geleid dat ze 5, 4, 1 stemde, i.p.v. 4, 4, 2.quote:Op donderdag 22 januari 2026 02:24 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet overlegd hebben. Therese vertelde haar stemmen aan Chess omdat ze er erg mee in de maag zat. Had niets met overleggen te maken. Chess heeft haar punten ook nooit verteld aan Therese.
En dit zou dan nummer 8 zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ de 'nieuwe tieten'-mevrouw = 8
kom eraanquote:Op donderdag 22 januari 2026 11:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, erg he, kom jij mij even opwarmen?
Ook maar van een oud deelnemer gehoord, die zal het vast wetenquote:
wordt het nog tragerquote:Op donderdag 22 januari 2026 10:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon ook de zondag erbij of de aflevering op zaterdag net zo lang maken als de doordeweekse aflevering.
klopt er zaten 8 bewoners op de banken en 8 op de stoelen bij Jan (#8 was een beetje verscholen achter Jan)quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Nee het zijn er echt 8, er is goed opgelet in het voorstukje voor vanavond; Therese is exit en terecht.
Aandachtorgel eersteklasquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat Chess nou in haar BH? Even terug spoelen
Ik gunde het hem iig meer dan die domme mutsquote:Op donderdag 22 januari 2026 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gunde Angelo de ton niet, niemand eigenlijk. Maar wel blij dat hij weg is, vond het een nare knul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Blijft maar zo'n 50.000 van over, blijkbaar.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gunde Angelo de ton niet, niemand eigenlijk. Maar wel blij dat hij weg is, vond het een nare knul
quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:41 schreef MacDeMarco het volgende:
voorstukje op instagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef spapaars het volgende:
Ik vind het wel grappig een wat ander soort persoon, die zit iig niet uren voor de spiegel.quote:Als die ouwe binnenkomt, heb ik de neiging te gaan zingen: Bassie en Adriaan....
hij doet me denken aan Anton Heyboerquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig een wat ander soort persoon, die zit iig niet uren voor de spiegel.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Gia het volgende:
[..]Jorit/Jorik/Jorim? Die kerel die al een ton gewonnen had in cyclus 2 of 3 ofzo die samen met Floris, Serena en Tokkiema voor de tweede keer in de loods kwam en als snel weer vertrok was in den heren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinChris op 22-01-2026 19:23:38 (Tiepvaud) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |