quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:41 schreef MacDeMarco het volgende:
voorstukje op instagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 januari 2026 20:32 schreef spapaars het volgende:
Ik vind het wel grappig een wat ander soort persoon, die zit iig niet uren voor de spiegel.quote:Als die ouwe binnenkomt, heb ik de neiging te gaan zingen: Bassie en Adriaan....
hij doet me denken aan Anton Heyboerquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig een wat ander soort persoon, die zit iig niet uren voor de spiegel.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef Gia het volgende:
[..]Jorit/Jorik/Jorim? Die kerel die al een ton gewonnen had in cyclus 2 of 3 ofzo die samen met Floris, Serena en Tokkiema voor de tweede keer in de loods kwam en als snel weer vertrok was in den heren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinChris op 22-01-2026 19:23:38 (Tiepvaud) ]
quote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
Het is trouwens wel een huilfestijn elke aflevering. Hadden de show beter De Jankgenoten kunnen noemen..
quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Sommige dingen veranderen gewoon nooit
[..]
En toch blijven we kijken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Sommige dingen veranderen gewoon nooit
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |