Antillen vallen naar mijn weten ook niet geheel onder NAVO.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Denemarken hoeft het niet te kunnen beschermen.
Groenland is zelf geen NAVO-lid, maar als onderdeel van het koninkrijk Denemarken is dat het wel.
Zijn interesse verdwijnt zodra hij Dilan ontmoetquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende: [..] Straks verwart hij Denemarken met Nederland.
Dat weet ie zelf vaak al niet eens.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:25 schreef Breekfast het volgende:
Weet iemand nog waar hij het over heeft?
Nou, ik denk andersom. Deze drie gingen een paar maanden geleden plots nog naar het Witte Huis om Zelensky te ondersteunen. Maar als je vandaag als Europeaan niet even het fatsoen hebt om hem een hand te schudden,. dan hoef je in de toekomst ook niet meer ongevraagd naar Washington te vliegen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Naast Merz en Macron is von der Leyen ‘m ook gepeerd zonder Trump te spreken
Trump wordt in z’n hemd gezet![]()
Draait hij niet op kernenergie?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:25 schreef ZaZoe het volgende:
Batterij is bijna op,...hij begint te haperen
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:26 schreef xpompompomx het volgende:
Vandaag in dingen die nooit gebeurd zijn.
Nee iets met pillen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:25 schreef Breekfast het volgende:
Weet iemand nog waar hij het over heeft?
Als ik Trump zo zie dan betwijfel ik dat.quote:Denemarken en Groenland hebben een keuze, aldus Trump. "Je kunt ja zeggen en dan zijn wij heel dankbaar of je kunt nee zeggen, en dan onthouden wij dat".
Vicepresident. Vance dusquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef theunderdog het volgende:
Stel Trump overlijdt nog in zijn termijn. Wat gaat er dan eigenlijk gebeuren? nieuwe verkiezingen? of is het in Amerika zo dat iemand binnen MAGA dan zijn opvolger is en het afmaakt?
Dan wordt JD Vance president. Niet bepaald een verbetering.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef theunderdog het volgende:
Stel Trump overlijdt nog in zijn termijn. Wat gaat er dan eigenlijk gebeuren? nieuwe verkiezingen? of is het in Amerika zo dat iemand binnen MAGA dan zijn opvolger is en het afmaakt?
Dreigde mijn moeder ook altijd mee, nooit meer iets over gehoordquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ik Trump zo zie dan betwijfel ik dat.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ik Trump zo zie dan betwijfel ik dat.
JD Vance schuift doorquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef theunderdog het volgende:
Je snapt het concept VICE Presdient?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef theunderdog het volgende:
En toch doen onze regeringsleiders braaf wat hij ze opdraagt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een debiele rant. Je zou voor minder iemand in een gesloten inrichting stoppen.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Van de Duitsers hoeven we deze keer ook niets te verwachten, die vroeger zo betrouwbare en robuuste en economie ligt totaal plat door de asielinstroom en de vrijage van vrouwtje Merkel met Poetin.
Nee man, Amerika leeft op de pof.quote:
Eigenlijk is Trump een goudvis. Steeds hetzelfde rondjequote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
Deze man hoort in een kamer met witte zachte muren
Maak die kamer ovaal, en hang het vol met kitsch en bladgoud en je hebt er geen last meer van.
Wappies hebben moeite met het verleden loslaten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef Funeste het volgende:
Haha en die epicbeard maar over Biden posten
Is dat een subsidie dan?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je op een Apple of een Windows systeem te tiepen?
hij moet het proberen hèquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef Funeste het volgende:
Biden is the goat, dankzij hem heeft Trump nu alles en binnenkort ook Groenlandquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef Funeste het volgende:
Wat een bult narigheidquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef raptorix het volgende:
En mocht Vance dood gaan, dan is dit de volgorde:
https://en.wikipedia.org/(...)_order_of_succession
En ook al dementie, ook leuk!quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Biden is the goat, dankzij hem heeft Trump nu alles en binnenkort ook Groenland
Ik vind dat een belediging voor goudvissenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Eigenlijk is Trump een goudvis. Steeds hetzelfde rondje
Dat soort figuren moet je met je abbo in de blocklist zetten, scheelt een hoop digibola op je systeem.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef Funeste het volgende:
En heb ik die gekregen van de VS?, daar heb ik gewoon voor betaald.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
je bedoelt de NS?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Eigenlijk is Trump een goudvis. Steeds hetzelfde rondje
in mah safespace, bullyproof windows, heerlijk nummertje is dat ook van SP (toen ze nog niet woke waren)quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat soort figuren moet je met je abbo in de blocklist zetten, scheelt een hoop digibola op je systeem.
Wist niet dat dat ook opging als de president overlijdt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt het concept VICE Presdient?
Hoe snel dat gaat? Nou hier stond Jacky nog met een bebloede jurk....
[ afbeelding ]
Ik niet. Echte Kerels gebruiken Linux!quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je wil niet dat er een moment is dat je als VS zonder leider zit, dus dat is zo snel mogelijk, in dit geval dus in de AirForce 1 waarin hij geevacueerd werd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wist niet dat dat ook opging als de president overlijdt.
En anders is Kiefer Sutherland er altijd nog.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef raptorix het volgende:
En mocht Vance dood gaan, dan is dit de volgorde:
https://en.wikipedia.org/(...)_order_of_succession
Het schijnt dat ze Dick Schoof naar voren hebben geschoven als designated survivor.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je wil niet dat er een moment is dat je als VS zonder leider zit, dus dat is zo snel mogelijk, in dit geval dus in de AirForce 1 waarin hij geevacueerd werd.
Of Småland, van de Ikea 😱quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat ie Legoland nog niet heeft genoemd...
Denk dat de VS beter af is zonder leider, dan dit...quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je wil niet dat er een moment is dat je als VS zonder leider zit, dus dat is zo snel mogelijk, in dit geval dus in de AirForce 1 waarin hij geevacueerd werd.
In Nederland doen we het ook sinds een paar jaar op Prinsjesdag trouwens, stel je voor dat ze Caterine aanwijzen en er gebeurt wat.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Dick Schoof naar voren hebben geschoven als designated survivor.
Zijn we daar ook meteen vanafquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Dick Schoof naar voren hebben geschoven als designated survivor.
Of Kati Piriquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Nederland doen we het ook sinds een paar jaar op Prinsjesdag trouwens, stel je voor dat ze Caterine aanwijzen en er gebeurt wat.
Laten we eerlijk wezen, als er een bom op het volledige kabinet Schoof was gevallen, dan hadden we daar bijzonder weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Nederland doen we het ook sinds een paar jaar op Prinsjesdag trouwens, stel je voor dat ze Caterine aanwijzen en er gebeurt wat.
Het meeste staat denk ik toch wel op autocue (de doorzichtige schermen links en rechts in beeld te zien), behalve de stukjes als hij recht vooruit kijkt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:34 schreef Perrin het volgende:
Wel knap hoor hoe hij zo puur op reflex en instinct doorratelt.
Dat wordt dure lego voor de Amerikanen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:37 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Zullen wel tarieven van 300% worden voor Denemarken als ze Groenland niet overdragen, ondersteunt door (veel) lagere tarieven voor landen die Denemarken steunen.
Volgens Nu.nl is de inflatie in de VS 2,7%. Van dit percentage kunnen wij In Nederland al jarenlang alleen maar van dromen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:58 schreef Dutch_view het volgende:
Almost no inflation?
Denk dat de Amerikanen zelf dit ook niet geloven.
Het was leuker geweest als iemand daar de speech van Carney op had afgedraaid. Zie je Trump al iets als "And this aphorism of Thucydides is presented as inevitable, as the natural logic of international relations reasserting itself." uit z'n mond proberen te krijgen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het meeste staat op autocue (de doorzichtige schermen links en rechts in beeld te zien), behalve de stukjes als hij recht vooruit kijkt.
Wat het eigenlijk nog pijnlijker maakt, want iemand heeft dit bewust zo opgeschreven.
Volgens mij kan en wil hij dat niet lezen. Daar staat gewoon heel groot iedere keer 1 kernwoord op.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het meeste staat denk ik toch wel op autocue (de doorzichtige schermen links en rechts in beeld te zien), behalve de stukjes als hij recht vooruit kijkt.
Wat het eigenlijk nog pijnlijker maakt, want iemand heeft dit bewust zo opgeschreven.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Meme online beginnen al te ontstaan
Tijd voor een schoonmaker die per ongeluk draadje van microfoon eruit trektquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Voor de greatest speech ever given? Ben je mal?
Wat een ongeloofelijke kut vergelijking weerquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Nederland wilde Indonesië ook niet afstaan, we gingen er zelfs kort na de Tweede Wereldoorlog vrolijk om oorlogsvoeren, tot de Amerikanen zeiden, "zullen we anders gewoon de Marshallhulp aan jullie prachtige landje stopzetten?"
Zou prima kunnen natuurlijk. Of wat hydroxychloroquine geïnjecteerd tegen covid-19.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:40 schreef xpompompomx het volgende:
Zit hij aan de amfetaminen eigenlijk?
ataxie, afasie, het lijstje wordt wel steeds langer.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:39 schreef Funeste het volgende:
Alsof hij een chronische CVA doormaakt he
Opstaan en weglopen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:42 schreef TheVulture het volgende:
Ieder weldenkend mens in die zaal moet toch van plaatsvervangende schaamte door de grond willen zakken, wat een ellende.
Dat valt vies tegen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:43 schreef theunderdog het volgende:
Trump het ondertussen wel zo gek gemaakt, dat het echt nog de uitzonderingen van de uitzonderingen zijn buiten Amerika die nog denken: 'die man zegt zinnige dingen'.
Is wel fijn dat je hierdoor snel ziet wie enorm diep in een fuik aan het zwemmen is jaquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:43 schreef theunderdog het volgende:
Trump het ondertussen wel zo gek gemaakt, dat het echt nog de uitzonderingen van de uitzonderingen zijn buiten Amerika die nog denken: 'die man zegt zinnige dingen'.
Sterker nog, waar de VS na WO2 actief meehielp een eind aan kolonialisme te maken, gaan ze nu weer zelf die kant op. Groenland is handelswaar, een wingewest. Schijt aan de lokale bevolking, net als vroeger.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een ongeloofelijke kut vergelijking weer
Wat vind je er van dat Trump IJsland wil annexeren?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:44 schreef epicbeardman het volgende:
Hopelijk heeft hij het ook nog over het WK dit jaar.
Kan er ook wel bij toch, het liefste annexeert heel EU en doet hij een Madurotje op von der Leyen ect. Althans dat is een droomquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Trump IJsland wil annexeren?
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kan er ook wel bij toch, het liefste annexeert hij heel EU en doet hij een Madurotje op von der Leyen ect.
Het verbaast me eigenlijk dat ze die kwijlende bejaarde uberhaupt nog een podium geven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:45 schreef Friggles het volgende:
Ah we gaan nog even racistisch doen op dit podium. Alsof al die gal hiervoor nog niet genoeg was.
Nieuw Guinea is eigenlijk een beter voorbeeld. Nederland was in 1961, 1962 bezig met een onafhankelijkheidsproces voor de Papoea's . Maar onder druk van de VS en de VN moest Nederland dit proces staken, zodat Indonesië Nieuw Guinea kon annexeren tegen de wil van de plaatselijke bevolking.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Nederland wilde Indonesië ook niet afstaan, we gingen er zelfs kort na de Tweede Wereldoorlog vrolijk om oorlogsvoeren, tot de Amerikanen zeiden, "zullen we anders gewoon de Marshallhulp aan jullie prachtige landje stopzetten?"
Dat is wel geregeld, een president mag nooit meer autorijden na zijn termijnquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb je een 80 jarige al eens zien auto rijden?
Die denken, stik de moord maar met je hele kut Europa, wij gaan daar niet meer voor betalen en sneuvelenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
Die MAGA mannen vinden het prachtig: "Ja, zeg het ze! Die stomme Europeaanse commies kunnen zelf helemaal niks!" Maar die zitten daar niet in de zaal ...
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En terwijl Trump iedereen in slaapt lult valt Amerika Groenland binnen...
Je denkt toch niet dat hij daar komt heen gevlogen om even 10 minuten wat te zeggen? Dit is waar hij voor leeft. De wereld wakker schudden!quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:49 schreef Ericr het volgende:
Wtf is dit voor senielen uurtje. Alle stokpaardjes van stal.
Het is de vraag of het noemen van IJsland wel een misverstand is. "What's in a mans mind".quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Meme online beginnen al te ontstaan
De belangrijkste EU-leden zitten niet eens in de zaalquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]dat is de strategie, zo simpel maar effectief...
Krokodilquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:40 schreef xpompompomx het volgende:
Zit hij aan de amfetaminen eigenlijk?
Aan wie is Indonesië afgestaan?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Zijn deze WEF clowns al geindentificeerd?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:51 schreef Momo het volgende:
Mensen die gaan staan en klappen voor die aap
Meest bizarre aan jou vind ik nog wel dat je een act speelt. Er zijn betaalde trollen en deze man doet het gratis vanuit de edgelord rol..quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij daar komt heen gevlogen om even 10 minuten wat te zeggen? Dit is waar hij voor leeft. De wereld wakker schudden!
He's just getting started.
bron: hln.bequote:15:46
Trump: "Canada bestaat dankzij de VS"
Donald Trump zegt tijdens zijn toespraak in Davos dat zijn buurland Canada "bestaat dankzij de Verenigde Staten". De uitspraak van de Amerikaanse president volgt op de toespraak van de Canadese premier Mark Carney die sprak over een "breuk" in de wereldorde. "Canada krijgt trouwens veel dingen gratis van ons. Het zou ons ook dankbaar moeten zijn, maar dat is het niet." Trump uitte al meermaals de wens om Canada de 51ste staat van de VS te maken.
Wow ik val je ook niet af omdat je een andere mening hebt dan ik hoor. Grow up!quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meest bizarre aan jou vind ik nog wel dat je een act speelt. Er zijn betaalde trollen en deze man doet het gratis vanuit de edgelord rol..
Ergens heel grappig. Vooral in en in triest.
Bijna iedereen. Het is zo tekenend.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarvoor klappen
Schaam je kapot
Denk dat de meeste mensen klappen omdat hij ophield.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarvoor klappen
Schaam je kapot
Die doen geen criminelen meer na de neusquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
gaat ie nog langskomen bij college tour met twan huys?
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De belangrijkste EU-leden zitten niet eens in de zaal
Niet genoeg zendtijd voor.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
Net of Trump ooit een normale baan heeft gehad.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:53 schreef UitStraling het volgende:
Trump is als een no nonsens psychiater die tegen zijn chronisch werkeloze patiënt op de bank zegt, "zou je niet eens een baantje gaan zoeken"
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen klappen omdat hij ophield.
Daarna levenslang net zoals die andere crimineel die ooit met alle egards werd ontvangenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
Bannen die handel, door dit soort puberale onzin haken mensen keihard af.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meest bizarre aan jou vind ik nog wel dat je een act speelt. Er zijn betaalde trollen en deze man doet het gratis vanuit de edgelord rol..
De meeste Amerikanen vinden James Buchanan de slechtste president ooit. (PS: dat is niet mijn mening).quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat de volgende democraat die aan de macht is beslist om een maximum leeftijd in te voeren voor het Presidentschap.
Kom zeg Biden was al 80+ Trump ook binnenkort.
Ik dacht aan max 60 jaar bij de eerste termijn. en 64 bij de 2e termijn
Hoe helder van geest ben je nog als je tegen de 80 aan bent. Ook al ben je niet dementerend of heb je alzheimer
Heb je een 80 jarige al eens zien auto rijden?
Je kunt altijd wel zien wanneer het leven van mensen zich volledig afspeelt op internet. Alle praatpuntjes van deze user zijn van die typische dingen waar Amerikanen heel erg mee bezig zijn, maar 99,999% van de Nederlanders totaal niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zegeltje LSD had je dit niet laten verzinnen een decennium geleden.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bannen die handel, door dit soort puberale onzin haken mensen keihard af.
Een andere meningquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wow ik val je ook niet af omdat je een andere mening hebt dan ik hoor. Grow up!
Aan Straatcommando ligt het niet volgens mijquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bannen die handel, door dit soort puberale onzin haken mensen keihard af.
Zijn ouders waten toch niet zo superrijk? Die heeft zichzelf rijk gemaakt. Trump is een prima zakenman. Maar voor het presidentschap is hij veel minder geschikt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of Trump ooit een normale baan heeft gehad.
Als opperhoofd zelf in zelfde fuik zwemt kan je weinig als onderdaan inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:57 schreef Funeste het volgende:
[..]
Aan Straatcommando ligt het niet volgens mij
Die wordt wel een beetje verantwoordelijk gehouden voor de burgeroorlog ja.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De meeste Amerikanen vinden James Buchanan de slechtste president ooit. (PS: dat is niet mijn mening).
Hij zei gelijk bij de aanvang van zijn eerste termijn, dat dit ook zijn enige termijn is, want bij een eventuele tweede termijn zou hij al 69 jaar zijn.
Papa gaf hem maar een miljoen voor zijn eigen bedrijfquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zijn ouders waten toch niet zo superrijk? Die heeft zichzelf rijk gemaakt. Trump is een prima zakenman. Maar voor het presidentschap is hij veel minder geschikt.
Kan wel zijn maar voor @-Deluzion- is het de beste president ooit.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lol, VS heeft de hoogste staatsschuld ooit nu.
Datzelfde gevoel had ik toen Rutte na dat weekeinde opstapte, nadat hij doelbewust zijn laatste kabinet had laten klappen vlak voor het zomerreces.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarvoor klappen
Schaam je kapot
Nee dit kan niet....quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zijn ouders waten toch niet zo superrijk? Die heeft zichzelf rijk gemaakt. Trump is een prima zakenman. Maar voor het presidentschap is hij veel minder geschikt.
Haha nee, hij is geen goede zakenman, vooral verloren, zoek maar eens naar zijn Athlantic Casino, toevallig 2 uur terug nog de wiki gelezen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, dan nog steeds moet je wel iets kunnen om vervolgens zelf multimiljonair tot zelfs miljardair te worden. Denk dat deze debiliteit ook wel te maken heeft met een stukje ouderdom.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Papa gaf hem maar een miljoen voor zijn eigen bedrijf
Het is volgens mij op Fok! niet geheel toegestaan om om een ban te vragen, en daarnaast nog is het een beetje onvolwassen en links om te doen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij ook inderdaad, goed punt. Ga maar in de zankbak.
Heb ooit die film gezien van trump. Maar herinner me er zo weinig vanquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Om miljardair te worden moet je meestal vooral niet te veel empathisch vermogen hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, dan nog steeds moet je wel iets kunnen om vervolgens zelf multimiljonair tot zelfs miljardair te worden. Denk dat deze debiliteit ook wel te maken heeft met een stukje ouderdom.
Bedrijven gestart, mede investeerders gezocht, bedrijf leeg getrokken, failliet laten gaan en dan lachen om de achterblijvers met schulden want dat zijn "losers".quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Haha nee, hij is geen goede zakenman, vooral verloren, zoek maar eens naar zijn Athlantic Casino, toevallig 2 uur terug nog de wiki gelezen.
Hij heeft ruim 400 miljoen van zijn vader gehad.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, dan nog steeds moet je wel iets kunnen om vervolgens zelf multimiljonair tot zelfs miljardair te worden. Denk dat deze debiliteit ook wel te maken heeft met een stukje ouderdom.
Trump is echt het schoolvoorbeeld van een nepo-baby. NIet alleen bakken aan directe financiële ondersteuning van papa, maar natuurlijk alle invloed en indirecte hulp die erbij kwam kijken. Als ie z'n gekregen geld gewoon in een investeringsfonds had gestopt had ie meer geld gehad dan ie beweerde te hebben en zelfs dat bleek later grotendeels overschat. Het enige dat de man echt goed heeft weten te verkopen is de illusie van z'n eigen zakelijke succes.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Links zijn is geen belediging in deze tijdquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is volgens mij op Fok! niet geheel toegestaan om om een ban te vragen, en daarnaast nog is het een beetje onvolwassen en links om te doen.
Dit is beetje een definitie kwestie. Hij heeft inderdaad genoeg verloren. Maar al met al is hij met zijn zakelijke carriere multi-multi miljonair gebleven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Haha nee, hij is geen goede zakenman, vooral verloren, zoek maar eens naar zijn Athlantic Casino, toevallig 2 uur terug nog de wiki gelezen.
Een beetje zoals wat hij nu doet met Amerikaquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bedrijven gestart, mede investeerders gezocht, bedrijf leeg getrokken, failliet laten gaan en dan lachen om de achterblijvers met schulden want dat zijn "losers".
En dat is letterlijk zo gegaan, meerdere keren.
Uh. Serieus?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij heeft ruim 400 miljoen van zijn vader gehad.
De Zuidelijke Staten scheidden zich pas af, nadat Lincoln was gekozen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die wordt wel een beetje verantwoordelijk gehouden voor de burgeroorlog ja.
Dit.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is beetje een definitie kwestie. Hij heeft inderdaad genoeg verloren. Maar al met al is hij met zijn zakelijke carriere multi-multi miljonair gebleven.
Pa Trump had een vastgoed imperium opgebouwd in New York.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij moest schooien voor zijn Juridische verdediging dus zo rijk zal hij ook niet zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is beetje een definitie kwestie. Hij heeft inderdaad genoeg verloren. Maar al met al is hij met zijn zakelijke carriere multi-multi miljonair gebleven.
Honderden miljoenen qua vermogen. Er zijn momenten dat ik het niet heb.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij moest schooien voor zijn Juridische verdediging dus zo rijk zal hij ook niet zijn.
Denk maar dat de Fok-ICE je pakt, geen probleem dan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is volgens mij op Fok! niet geheel toegestaan om om een ban te vragen, en daarnaast nog is het een beetje onvolwassen en links om te doen.
Hij was geen prima zakenman. 6 casino's failliet laten gaan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit.
Zakenman, prima, President, mongool
https://nos.nl/artikel/23(...)zwaar-verlies-lijdenquote:Donald Trump heeft in het jaar dat hij tot president werd gekozen, 2016, slechts 750 dollar aan federale inkomstenbelasting betaald. Ook in 2017 droeg hij 750 dollar aan inkomstenbelasting af, schrijft The New York Times na eigen onderzoek.
De krant baseert zich op belastingaangiftes van Trump uit ruim twee decennia. In tien van de laatste vijftien jaar betaalde hij helemaal geen inkomstenbelasting, volgens de krant omdat hij veel meer geld verloor dan hij verdiende. "Trump had meer succes met een succesvol zakenman spelen dan met een succesvol zakenman zijn", concludeert de krant.
Hij had uiteindelijk wel de hele frisse advocaat Roy Cohn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij moest schooien voor zijn Juridische verdediging dus zo rijk zal hij ook niet zijn.
In Makkum (Friesland) was de plaatselijke scheepswerf failliet gegaan, omdat Donald Trump de laatste betalingen voor zijn superjacht niet nakwam,.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Pa Trump had een vastgoed imperium opgebouwd in New York.
Donald heeft alles geërfd en is rijk geboren.
Opa Trump werd rijk tijdens de Gold Rush in de Klondike.
Niet als goudzoeker, maar als eih van hotels, saloons en hardware stores.
En als je talloze keten failliet gaat, zélfs met casino's nota bene, dan kun je dat ook niet echt succesvol noemen.
Nou, ik denk inmiddels wel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
Biden was wel dement. En dat is deze president niet.
https://www.vaarmarkt.nl/(...)-kunstje-te-flikken/quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In Makkum (Friesland) was de plaatselijke scheepswerf failliet gegaan, omdat Donald Trump de laatste betalingen voor zijn superjacht niet nakwam,.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
Niks aan gelogen.quote:"Sommige delen van Europa zijn niet eens meer herkenbaar", zei Trump, en volgens hem komt dat door de "grootste golf van massa-immigratie in de geschiedenis"
Ik ben alvast begonnen.quote:
Wanneer gaan ze dit eens beseffen in Europa. Wat migratie betreft. Trump heeft daarin zo gelijk. De andere dingen zijn te betwijfelen.quote:
Heb jij ook zulke kleine handjes dan?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dat vingertje het publiek in altijd wel mooi en stoer, dit probeer ik altijd na te doen.
Nee ik zuip niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb jij ook zulke kleine handjes dan?
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met Russisch geld, vergeet dat niet!quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bedrijven gestart, mede investeerders gezocht, bedrijf leeg getrokken, failliet laten gaan en dan lachen om de achterblijvers met schulden want dat zijn "losers".
En dat is letterlijk zo gegaan, meerdere keren.
En hij doet het nog steeds, zie zijn crypto coin en zijn telefoons. Het geld is binnen, dat wel.
Je vergeet voor het gemak dat wij heel veel mensen uit die landen krijgen waar de Amerikanen voor een instabiele situatie hebben gezorgt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze dit eens beseffen in Europa. Wat migratie betreft. Trump heeft daarin zo gelijk. De andere dingen zijn te betwijfelen.
Je weet dat dit een klassiek hondenfluitje is? Dit refereert naar het idee dat Europa niet wit genoeg meer is. "Herkenbaar".quote:
Biden was een oude vergeetachtige man, maar niet dement. Trump is, je raadt het al, een vergeetachtige oude man.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
Praat eens niet zo'n onzin joh, Biden had gewoon tijdens zijn presidentschap al Alzheimer hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Biden was een oude vergeetachtige man, maar niet dement. Trump is, je raadt het al, een vergeetachtige oude man.
Biden was dement, Trump is kwaadaardig.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Biden was een oude vergeetachtige man, maar niet dement. Trump is, je raadt het al, een vergeetachtige oude man.
Alzheimer zelfs. Ben je neurloog?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praat eens niet zo'n onzin joh, Biden had gewoon tijdens zijn presidentschap al Alzheimer hoor.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ja en ook Trump vertoont tekenen van klassieke dementie.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:20 schreef Funeste het volgende:
[..]
Biden was dement, Trump is kwaadaardig.
Wat is een neurloog?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Alzheimer zelfs. Ben je neurloog?
Dat je het hier op moet gooien zegt eigenlijk alles wel.quote:
EN dement.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:20 schreef Funeste het volgende:
[..]
Biden was dement, Trump is kwaadaardig.
Als iemand zo'n normaal woordje al niet juist kan schrijven in een kort zinnetje ga ik geen moeite nemen om een polemiek te starten hoorquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha woehhh kijk een typfout KOM MET ZN ALLEN EROP!!!
Big Dick Energy.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Foetaal alcoholsyndroom is datquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Je zou bijna hopen dat die invasie van debielen de laatste tijd hier ook te wijten was aan hersenbloedingen, Alzheimer en andere oorzaken anders dan totale stompzinnigheid
Da's dapper geschreven door iemand diequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand zo'n normaal woordje al niet juist kan schrijven in een kort zinnetje ga ik geen moeite nemen om een polemiek te starten hoor
Zulke rabiate onzin de wereld in helpt. Een tikfoutje, of een compleet uit te lucht gegrepen flop vergelijking, hm...quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Doe geen moeite, gewoon negeren.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Da's dapper geschreven door iemand die
[..]
Zulke rabiate onzin de wereld in helpt. Een tikfoutje, of een compleet uit te lucht gegrepen flop vergelijking, hm...
Lijkt me beter ja. Is al jarenlang een stoere wereldse jongen aan het acteren vanuit zijn zolderkamer.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Doe geen moeite, gewoon negeren.
China lacht zich te pletter. Europa moet de banden met dat land aanhalen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:31 schreef Gimmick het volgende:
Tegen beter weten in denk ik soms toch bij wat hij zegt ‘zou dat kloppen?’ Trump vertelde dat windenergie onzin is en dat China de enige is die er slim rijk mee wordt door wel windturbines te verkopen maar ze niet zelf te gebruiken. Wat voor hem duidelijk maakte dat windmolens een scam is.
Zou het kloppen? Nope, China haalt 13 procent van zijn elektriciteit uit windenergie (nog eens 13 procent uit zon)
https://ember-energy.org/(...)rst-month-on-record/
Blue 🤔 no, no red 🤔 oh no Greenland yes yes I was very smart very smart great country great colour.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:31 schreef Breekfast het volgende:
Vergeten welk land je nu ook al weer wil overnemen: het is elke wereldleider wel eens overkomen.
Zijn onze eilandjes nou ook ingekleurd?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:32 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Trump die Venezuela, Canada en Groenland toevoegt aan de VS op Truth Social...
Heel normaal voor een democratisch gekozen president...
https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/115925888562624963
Er zullen vast dingen zijn die hij zegt die je ergens op een bepaalde manier kunt verdedigen, daarbij heb je dan allerlei mensen die Trumpiaans spreken en die je vertellen dat wat hij eigenlijk zegt op een bepaalde manier briljant is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:31 schreef Gimmick het volgende:
Tegen beter weten in denk ik soms toch bij wat hij zegt ‘zou dat kloppen?’ Trump vertelde dat windenergie onzin is en dat China de enige is die er slim rijk mee wordt door wel windturbines te verkopen maar ze niet zelf te gebruiken. Wat voor hem duidelijk maakte dat windmolens een scam is.
Zou het kloppen? Nope, China haalt 13 procent van zijn elektriciteit uit windenergie (nog eens 13 procent uit zon)
China wordt de absolute dominatie qua duurzame energie in de toekomst. Terwijl de Henkies in onze land nog blijven gillen dat ze niks zullen doen zolang China blijft vervuiluhh.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:31 schreef Gimmick het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:32 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Trump die Venezuela, Canada en Groenland toevoegt aan de VS op Truth Social...
Heel normaal voor een democratisch gekozen president...
https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/115925888562624963
Sla de donuts maar vast inquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Zijn onze eilandjes nou ook ingekleurd?
Het heeft geen zin om iets te doen, want we zijn zo klein.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
China wordt de absolute dominatie qua duurzame energie in de toekomst. Terwijl de Henkies in onze land nog blijven gillen dat ze niks zullen doen zolang China blijft vervuiluhh.
Het ijs op Groenland gaat wel smelten als jij genoeg kooldioxide in de lucht krijgt, maar hij heeft er vast nog niet bij stil gestaan dat Mar-a-Lago dan onder water ligt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
China wordt de absolute dominatie qua duurzame energie in de toekomst. Terwijl de Henkies in onze land nog blijven gillen dat ze niks zullen doen zolang China blijft vervuiluhh.
Ook zo'n tergende ja. Vroeger kon je nog wel trots zijn op bepaalde eigenaardigheden van ons volk, typische Nederlandse trekjes. Maar het lijkt toch wel echt af te brokkelen. We zijn steeds meer een kortzichtig, intolerant, aartsconservatief zeikland gewordenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om iets te doen, want we zijn zo klein.
De dikke ikke cultuur. Alles moet wijken voor mij.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook zo'n tergende ja. Vroeger kon je nog wel trots zijn op bepaalde eigenaardigheden van ons volk, typische Nederlandse trekjes. Maar het lijkt toch wel echt af te brokkelen. We zijn steeds meer een kortzichtig, intolerant, aartsconservatief zeikland geworden
Als afzonderlijke Europese landen wel, als we onze krachten bundelen niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om iets te doen, want we zijn zo klein.
En maar klagen dat Europa achter loopt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
China is aantoonbaar een van de grootste vervuilers in de wereld. Dat men ook verduurzaamt doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland is nu tegenwoordig zelfs aartsconservatief? Hele bijzondere claim. Nederland is een van de meest progressieve landen ter wereld.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook zo'n tergende ja. Vroeger kon je nog wel trots zijn op bepaalde eigenaardigheden van ons volk, typische Nederlandse trekjes. Maar het lijkt toch wel echt af te brokkelen. We zijn steeds meer een kortzichtig, intolerant, aartsconservatief zeikland geworden
Kun je 'idolaat' in deze wat beter onderbouwen? Ik heb tot op heden altijd gezegd mij in delen van het beleid van de Trump-regering goed te kunnen vinden en andere weer niet. Als jij daaruit concludeert dat ik ‘idolaat’ zou zijn van Trump is dat op zijn minst een nogal merkwaardige conclusie.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:57 schreef Solispolar het volgende:
Deze manGewoon 4 dingen vertellen binnen 5 minuten die al feitelijk onjuist zijn
Wie denkt hij precies voor de gek te houden hier?
@:howardroark even serieusHoe kan je idolaat zijn van deze man? Hij opent gewoon met 'de inflatie in Amerika is verslagen'. Ondertussen worden er gewoon keiharde cijfers gepresenteerd die laten zien dat dat niet het geval is (integendeel zelfs). Amerikanen zijn heel tevreden (bevolkingsonderzoeken laten zien dat dat absoluut níet het geval is).
Hoe kan je hem in hemelsnaam verdedigen? Je hebt mensen die af en toe een leugen vertellen, maar Trump kan nog geen 3 zinnen spreken zonder 1 leugen te fabriceren
quote:“But equally importantly, we're cracking down on more than $19 billion in fraud that was stolen by Somalian bandits. Can you believe that Somalian, they turned out to be higher IQ than we thought. We say these are low IQ people. How did they go into Minnesota and steal all that money? We have, you know, they’re pirates, they're good pirates, but we shoot them out of the water just like we shoot the drug boats out. They're not pirating too many boats lately, do you notice? When they go out into those boats, they want to take over a billion and a half dollar tanker, load it up with oil, and they say, "We're going to blow up your boat, they have powerful weapons." You hit the side of the boat, you blow the whole thing up. The insurance companies are petrified, so they say, "Just give them the boat, we'll give them money instead." And I don't do that. We blow them right to hell out of the water. We see them going out, we blow them out of the water. We don't have any pirates so much anymore. We do. They won't be there long. We've cut down with the hitting of the boats that are loaded up with drugs, including submarines. Can you believe they actually buy some, they call mini subs. very fast. They're meant for drugs. We've knocked out to them the Democrats. They were fishing. You have ruined somebody's fishing. We can't, I would say, a submarine is not a fishing boat. You don't fish. But we've knocked down drugs by water. The oceans, the sea, by 97.2%. Think of that. And I actually say, "Who the hell are the 3%?" Because I would not want to be piled in one of those boats. We knocked them down and now we're going to start on land. We're going to knock it all out. The land is the easy part. What we did on sea is incredible. And that's our great military.”
Bron
En Cuba zie ik.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Zijn onze eilandjes nou ook ingekleurd?
Dat is zeker niet onbestaanbaar. Het is volstrekt logisch dat dat aan het roer staat van de VS. Het is onbestaanbaar dat wij al die jaren de VS niet hebben gezien voor wat het was.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
Lees even mee. Dit heeft Trump dus gezegd in een speech die was gericht aan de wereld. Wat hij zegt over het wel of niet met geweld opeisen van Groenland zou ik bijna bijzaak willen noemen.
Het is toch gewoon onbestaanbaar dat iemand die zulke onzin uitkraamt aan het roer staat van de VS?
[..]
In het midden Oosten zou men schoenen gaan gooien na zon bizarre toespraak.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarvoor klappen
Schaam je kapot
Weet je hoe Trump een klein fortuin heeft vergaard?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wanneer stop jij nou eindelijk eens met claims verkondigen over onderwerpen waar je niks vanaf weet?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zijn ouders waten toch niet zo superrijk? Die heeft zichzelf rijk gemaakt.
Klopt gewoon toch. Het enige wat Donald van ze kreeg was a small loan of a million dollarsquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer stop jij nou eindelijk eens met claims verkondigen over onderwerpen waar je niks vanaf weet?
Maak daar maar miljoenen van. Die heeft gewoon zijn hele vastgoed empire geërfd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt gewoon toch. Het enige wat Donald van ze kreeg was a small loan of a million dollars
..vrind.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer stop jij nou eindelijk eens met claims verkondigen over onderwerpen waar je niks vanaf weet?
Ja weet ik. Maar dat is minder grappig dan het legendarische "small loan of a million dollars"quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak daar maar miljoenen van. Die heeft gewoon zijn hele vastgoed empire geërfd.
Racistische prietpraat.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
Dit stuk is natuurlijk correct.
[ twitter ]
Wat is er volgens jou 'racistisch' aan? Probeer dat eens op een goede manier te onderbouwen ...quote:
Stukje Lorem ipsum.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
Lees even mee. Dit heeft Trump dus gezegd in een speech die was gericht aan de wereld. Wat hij zegt over het wel of niet met geweld opeisen van Groenland zou ik bijna bijzaak willen noemen.
Het is toch gewoon onbestaanbaar dat iemand die zulke onzin uitkraamt aan het roer staat van de VS?
[..]
Ja snel naar die nare immigranten als onderwerp. Dan hoef je het over de rest niet te hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Het hondenfluitje wordt meteen aangegrepen natuurlijk.quote:
Trump maakt er een racistische karikatuur van, maar er zijn wel degelijk plekken in Europa waar het van toepassing is. Ze zijn echter ook op 1 hand te tellen. Voor hem is het een dog whistle.quote:
Wat is er zo anders geworden aan Europa dan? Onderbouw dat eens.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou 'racistisch' aan? Probeer dat eens op een goede manier te onderbouwen ...
Vind het wel maar een gevalletje pot-ketel hoor, de meest diverse plekken in Europa zijn doorgaans een stuk blanker dan de meest monoculturele stukken van de VS.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Nou, inmiddels zijn ze in Nederland al niet meer op een hand te tellen, laat staan Europa als continent.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Trump maakt er een racistische karikatuur van, maar er zijn wel degelijk plekken in Europa waar het van toepassing is. Ze zijn echter ook op 1 hand te tellen. Voor hem is het een dog whistle.
The American Dream als hij helemaal niks had gehad. Dus hij veegt het zoveel mogelijk onder het tapijt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar dat is minder grappig dan het legendarische "small loan of a million dollars"
ALLES LEG AAN DE BRUINEHquote:Op woensdag 21 januari 2026 17:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het hondenfluitje wordt meteen aangegrepen natuurlijk.
Je gaat toch zeker geen kans onbenut laten om dit topic om te buigen naar een immigratie discussie? Kom op! Dat is het belangrijkste ter wereld! /s
Mwah, gewoon gerechtvaardigde ergernis.quote:
En het werkt. Alle onderbuikiërs spitsen meteen de oren en strekken de rechterpoot.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Trump maakt er een racistische karikatuur van, maar er zijn wel degelijk plekken in Europa waar het van toepassing is. Ze zijn echter ook op 1 hand te tellen. Voor hem is het een dog whistle.
Ja, zodat Rusland het over een aantal jaar gewoon weer dunnetjes over doetquote:Op woensdag 21 januari 2026 17:08 schreef capricia het volgende:
Als Trump dan toch goedschiks of kwaadschiks Groenland in gaat lijven. Kunnen we dan geen deal maken dat ie het land mag kopen als ie de Russen uit heel Oekraïne trapt?
Dat sommige wijken inmiddels lijken op steden in (Noord-)Afrika of het Midden-Oosten, waar grote groepen mensen leven, volledig in lijn met de cultuur, gebruiken, normen en waarden vanuit die landen. Als je die plekken dus vergelijkt met hoe het een halve eeuw geleden was, is er een groot contrast zichtbaar.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat is er zo anders geworden aan Europa dan? Onderbouw dat eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |