Dat is machtigste man ter wereldquote:
Het is nog veel erger, miljoenen Amerikanen hebben niet een maar twee keer hier voor gestemd. En zelfs met alle informatie twee klikken verwijderd, blijven ze in zijn onzin geloven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:18 schreef theunderdog het volgende:
Och och och. Wat hebben we toch geblunderd met ze alle. Dat we ons zo afhankelijk hebben gemaakt van dit land. Het land dat deze mongool heeft voorgebracht. Ongelooflijk.
Meneer Trump het uurtje buiten is wel weer leuk genoeg geweest, u gaat weer terug naar uw kamer.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:19 schreef ZaZoe het volgende:
Je gooit er een kwartje in en het blijft maar doorratelen
Straks verwart hij Denemarken met Nederland.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:19 schreef Funeste het volgende:
[..]
Morgen kan het zo weer Denemarken zijn. Weet hij veel waar het ligt.
Al wel 3x zelfs.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is nog veel erger, miljoenen Amerikanen hebben niet een maar twee keer hier voor gestemd. En zelfs met alle informatie twee klikken verwijderd, blijven ze in zijn onzin geloven.
Bizar jaquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is nog veel erger, miljoenen Amerikanen hebben niet een maar twee keer hier voor gestemd. En zelfs met alle informatie twee klikken verwijderd, blijven ze in zijn onzin geloven.
Het probleem is dat Amerikanen zich niet laten informeren, die pleuren lokale tv station aan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En het dan wederom hebben over SLEEPY JOE BIDEN.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is machtigste man ter wereld
Alle werkelozen oproepen voor militaire dienst, Netflix en McDonalds verbieden en terug naar de 48-urige werkweek dan maar.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:18 schreef theunderdog het volgende:
Och och och. Wat hebben we toch geblunderd met ze alle. Dat we ons zo afhankelijk hebben gemaakt van dit land. Het land dat deze mongool heeft voorgebracht. Ongelooflijk.
Je zou hem inderdaad in een rolstoel moeten zetten en in een kamer zetten met deur dicht. Over een uur maar weer kijken of ie niet in slaap is gevallenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Meneer Trump het uurtje buiten is wel weer leuk genoeg geweest, u gaat weer terug naar uw kamer.
Ik moet eerst weten wat Afganistan-veteranen hebben gestemd. Mocht dat Trump/populistisch rechts zijn, hoop ik op een scat-douche.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:13 schreef xpompompomx het volgende:
Lekker schijten in het gezicht van Afghanistan-veteranen.
De gemiddelde yank is dan ook vooral half achterlijk. Op een goeie dag.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Iemand die een serieuse oorlog heeft meegemaakt stemt niet zo op hem, dat zijn meer die national guard weekend lui.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik moet eerst weten wat Afganistan-veteranen hebben gestemd. Mocht dat Trump/populistisch rechts zijn, hoop ik op een scat-douche.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek eens een recht lijntje over een aardglobe tussen Rusland/China en Amerika?
Volgens mij had ik keer gelezen dat maga best populair was onder militairen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iemand die een serieuse oorlog heeft meegemaakt stemt niet zo op hem, dat zijn meer die national guard weekend lui.
Oekraïne is dan ook een probleem veroorzaakt door Europa, de Europese tak van de NAVO en Biden, hups hups aan het werk.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:22 schreef RetepV het volgende:
Trump wil uit het Oekraïne/Rusland gedoe weg. Daarom start hij nu ergens anders herrie. Zodat hij kan zeggen dat hij geen keus had om zijn aandacht van Oekraïne/Rusland te verleggen naar zijn eigen "problemen".
Ik ben benieuwd wanneer hij dit soort dingen zal gaan zeggen. Misschien heb ik het zelfs al gemist.
Volgens mij hoor ik vanuit kamp Trump al een tijdje niks meer over Oekraïne/Rusland, hoewel de oorlog daar nog gewoon door gaat en hij even hiervoor nog dagelijks in het nieuws dingen zei over Oekraïne/Rusland.
Ik ben echt benieuwd wanneer het excuus gaat komen.
Ik denk dat je dat excuus wel kan uitlokken door J.D. Vance eens even goed uit te wringen over het gebrek voortgang in Oekraïne/Rusland. J.D. Vance is het schoothondje van Trump en staat altijd wel op scherp om Trump een excuus te verschaffen.
Denemarken hoeft het niet te kunnen beschermen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee, het is van de Inuit maar dat is een detail![]()
Maar om een kolonie te kunnen behouden moet je die ook kunnen beschermen.
En niet 36 militairen sturen ter verkenning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |