Nou nee, het is van de Inuit maar dat is een detailquote:
Ik denk dat New York liever onderdeel van Nederland of de UK wordt dan nog langer onderdeel van deze man.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is van Denemarken.
We gaan toch niet morgen zeggen van geef ons New York terug want wij waren daar eerder ja
Deze is wel top hoorquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:15 schreef matthijst het volgende:
Live fact check:
https://www.politifact.co(...)-trump-davos-speech/
Zijn die eilandjes in de Pacific dan wel van de VS eigenlijk? 🤔quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is van Denemarken.
We gaan toch niet morgen zeggen van geef ons New York terug want wij waren daar eerder ja
En die feesteilanden bij van ons krijgen ze er gratis bij in de Caraibide, GREAT WORKERS DONALD.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
We zouden het zo moeten overhandigen en Limburg erbij kado doen.
Wie bedreigt het ook alweer?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee, het is van de Inuit maar dat is een detail![]()
Maar om een kolonie te kunnen behouden moet je die ook kunnen beschermen.
En niet 36 militairen sturen ter verkenning
Door wie wordt Groenland bedreigt dan, anders dan door de VS?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee, het is van de Inuit maar dat is een detail![]()
Maar om een kolonie te kunnen behouden moet je die ook kunnen beschermen.
En niet 36 militairen sturen ter verkenning
Nogal ja. We zijn recht dat brandnetelveld ingerend.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:18 schreef theunderdog het volgende:
Och och och. Wat hebben we toch geblunderd met ze alle. Dat we ons zo afhankelijk hebben gemaakt van dit land. Het land dat deze mongool heeft voorgebracht. Ongelooflijk.
Ik haak in elk geval af. Ik hou het niet meer vol. Mijn god wat een brei.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:18 schreef Toine51 het volgende:
Geeft AI al een samenvatting?
Hoeveel zijn er al in slaap gevallen daar? Hier kon Fidel Castro nog een puntje aan zuigen...
Trek eens een recht lijntje over een aardglobe tussen Rusland/China en Amerika?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie bedreigt het ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |