Ha-ha ja.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
Trump heeft de beschaving weer teruggebracht.
Of dat iedereen toch maar bibberend zijn bordje voor het raam zet en blijft doen alsof.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat de speech van Carney vandaag betekent dat er een enorme gezamenlijke middelvinger gaat worden opgestoken tegen deze autocratische proleet en zijn zaaddodende volgelingen in die regeringskliek... ongelofelijk dat iedereen deze tsunami aan stront maar klakkeloos moet blijven aanhoren.
Ja, alleen had hij daarbij gerekend dat dat tot investeringen in de Amerikaanse wapenindustrie zou leiden en dat lijkt nu net niet te gebeuren.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Dat is het enige wat hij goed bereikt heeft, het budgetverhaal van de navo.
Het is echter dodelijk serieus. Ook al is het een clownshow.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:11 schreef Ama het volgende:
Sommige mensen daar in de zaal moeten toch ook wel echt moeite hebben om hun lach in te houden.
Dat was de Yamato, amateurquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Zeg Donny, de Bismarck was het meest krachtige slagschip, just saying.
True truequote:Op woensdag 21 januari 2026 15:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is echter dodelijk serieus. Ook al is het een clownshow.
Je hebt net op mijn kinderen gepast, nu zijn ze van jou!quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:13 schreef raptorix het volgende:
Dus hij heeft het na WWII teruggegeven nadat eigenlijk de Amerikanen het hadden, ja zo lust ik er nog wel een paar.
anders komt ICE je in je gezicht schietenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:14 schreef matthijst het volgende:
Gaat maar door dit heh, niemand durft m af te kappen of zuchtend weg te lopen
Oh.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:14 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Andere Marc, die van Canada.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |