Dan wordt JD Vance president. Niet bepaald een verbetering.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef theunderdog het volgende:
Stel Trump overlijdt nog in zijn termijn. Wat gaat er dan eigenlijk gebeuren? nieuwe verkiezingen? of is het in Amerika zo dat iemand binnen MAGA dan zijn opvolger is en het afmaakt?
Dreigde mijn moeder ook altijd mee, nooit meer iets over gehoordquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ik Trump zo zie dan betwijfel ik dat.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ik Trump zo zie dan betwijfel ik dat.
JD Vance schuift doorquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef theunderdog het volgende:
Stel Trump overlijdt nog in zijn termijn. Wat gaat er dan eigenlijk gebeuren? nieuwe verkiezingen? of is het in Amerika zo dat iemand binnen MAGA dan zijn opvolger is en het afmaakt?
Je snapt het concept VICE Presdient?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:27 schreef theunderdog het volgende:
En toch doen onze regeringsleiders braaf wat hij ze opdraagt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een debiele rant. Je zou voor minder iemand in een gesloten inrichting stoppen.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Van de Duitsers hoeven we deze keer ook niets te verwachten, die vroeger zo betrouwbare en robuuste en economie ligt totaal plat door de asielinstroom en de vrijage van vrouwtje Merkel met Poetin.
Nee man, Amerika leeft op de pof.quote:
Eigenlijk is Trump een goudvis. Steeds hetzelfde rondjequote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
Deze man hoort in een kamer met witte zachte muren
Maak die kamer ovaal, en hang het vol met kitsch en bladgoud en je hebt er geen last meer van.
Wappies hebben moeite met het verleden loslaten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef Funeste het volgende:
Haha en die epicbeard maar over Biden posten
Is dat een subsidie dan?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je op een Apple of een Windows systeem te tiepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |