bron: hln.bequote:15:46
Trump: "Canada bestaat dankzij de VS"
Donald Trump zegt tijdens zijn toespraak in Davos dat zijn buurland Canada "bestaat dankzij de Verenigde Staten". De uitspraak van de Amerikaanse president volgt op de toespraak van de Canadese premier Mark Carney die sprak over een "breuk" in de wereldorde. "Canada krijgt trouwens veel dingen gratis van ons. Het zou ons ook dankbaar moeten zijn, maar dat is het niet." Trump uitte al meermaals de wens om Canada de 51ste staat van de VS te maken.
Wow ik val je ook niet af omdat je een andere mening hebt dan ik hoor. Grow up!quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meest bizarre aan jou vind ik nog wel dat je een act speelt. Er zijn betaalde trollen en deze man doet het gratis vanuit de edgelord rol..
Ergens heel grappig. Vooral in en in triest.
Bijna iedereen. Het is zo tekenend.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarvoor klappen
Schaam je kapot
Denk dat de meeste mensen klappen omdat hij ophield.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarvoor klappen
Schaam je kapot
Die doen geen criminelen meer na de neusquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
gaat ie nog langskomen bij college tour met twan huys?
quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De belangrijkste EU-leden zitten niet eens in de zaal
Niet genoeg zendtijd voor.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
Net of Trump ooit een normale baan heeft gehad.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:53 schreef UitStraling het volgende:
Trump is als een no nonsens psychiater die tegen zijn chronisch werkeloze patiënt op de bank zegt, "zou je niet eens een baantje gaan zoeken"
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen klappen omdat hij ophield.
Daarna levenslang net zoals die andere crimineel die ooit met alle egards werd ontvangenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
Bannen die handel, door dit soort puberale onzin haken mensen keihard af.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meest bizarre aan jou vind ik nog wel dat je een act speelt. Er zijn betaalde trollen en deze man doet het gratis vanuit de edgelord rol..
De meeste Amerikanen vinden James Buchanan de slechtste president ooit. (PS: dat is niet mijn mening).quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat de volgende democraat die aan de macht is beslist om een maximum leeftijd in te voeren voor het Presidentschap.
Kom zeg Biden was al 80+ Trump ook binnenkort.
Ik dacht aan max 60 jaar bij de eerste termijn. en 64 bij de 2e termijn
Hoe helder van geest ben je nog als je tegen de 80 aan bent. Ook al ben je niet dementerend of heb je alzheimer
Heb je een 80 jarige al eens zien auto rijden?
Je kunt altijd wel zien wanneer het leven van mensen zich volledig afspeelt op internet. Alle praatpuntjes van deze user zijn van die typische dingen waar Amerikanen heel erg mee bezig zijn, maar 99,999% van de Nederlanders totaal niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |