Vervelende ouwehoer die Raymond hè?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
GEEN Raymond Mens
GEEN Victor Vlam
JAAAAAA TOETERTJES IK GA KIJKEN
De man heeft niks te verliezen en alles te winnenquote:Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef casita het volgende:
Die Victor Vlam muizekop eigenlijk irritant, maar hij durft wel alles te zeggen.
Gamen en podcasts maken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Ik vroeg me al af wie dat was.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Djèk mag niet meer bij Hélène zitten omdat hij vannieuwkerkte tegen de redactie van het programma.quote:
Je kan je tv ook gewoon uitzetten he? Maar nee, dat wordt natuurlijk weer twee weken lang klagen maar wél alles kijken.quote:
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoetquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Genee Ultra Ultra Ultra light.quote:
Die willen geen gewone baan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
Youri heeft meer uit zijn sportieve carriere gehaald als Pa, dus die vind ik niet per se in het rijtje passen. Is ook gewoon nog steeds behoorlijk relevant in de voetballerijquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
Ik dacht dat Jan beter was, die speelde met Johan Cruijff. Maar weet niet, was voor mijn tijd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Youri heeft meer uit zijn sportieve carriere gehaald als Pa, dus die vind ik niet per se in het rijtje passen. Is ook gewoon nog steeds behoorlijk relevant in de voetballerij
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:23 schreef casita het volgende:
Zo hee Thomas zat gisteravond bij Hellleen half elf afgelopen, en vanavond om zes uur weer bij nieuws van de dag.
Studio uit vliegtuig in vliegtuig uit studio in.
Workaholic Derksen zal het kunnen waarderen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
Goh je meent het, ik bedoelde alleen maar dat hij ‘s avonds om half 11 nog op tv in Curaçao was en 17 uur later in Nederland een show presenteerde.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
Hij zei net dat hij ook op het strand was in de ochtend maar zich gauw uit de voeten maakte toen de selectie van Curacao daar in short met ontbloot bovenlijf een warmup kwam doenquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
Ook eens kijken.
Analyse vooralsnog, geinig brilletje van Rutger en Janssen is nog steeds tonnetje rond.
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil het soms nog wel eens een kans geven maar wat is dit slecht zeg. Met als dieptepunt Helene die NIETS kan en dat rukventje van Gijp met zijn bleke melkmuil die niets te melden heeft.
Alles is ook een slechte kopie van VI en dat houdt al niet meer over. En maar weer door naar het volgende punt op de agenda.
Joch heeft ook helemaal niks toe te voegen. Het ligt er allemaal te dik bovenop.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.
Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.
Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
Nederland was toch ook zomersquote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Goed insmeren. Gewoon niet naar Curaçao gaan, heb je dat probleem ook niet.
Wel onderaan begonnen bij Fc afkicken en alles maar word er ook niet heel enthousiast van.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.
Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.
Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
Waarom zou die daar aangenomen zijn....quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel onderaan begonnen bij Fc afkicken en alles maar word er ook niet heel enthousiast van.
Volgens mij komt elke stagiair daar wel binnen met een relevante opleiding die hij wel heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom zou die daar aangenomen zijn....
VBL / Publiek gezocht voor voetbalprogramma!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:26 schreef spapaars het volgende:
De WK-quiz op SBS is dus al opgenomen, weer lekker spontaan.
quote:
+ Een stukje vertrek, conflict met Van Persie gepraat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Premier league, technisch niet veel en weinig om over de indruk van te zijn.
Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:56 schreef Näsenbar het volgende:
Die Rutger is wel een beetje in zichzelf gaan geloven hé
Het is ook gewoon net Hlf8 met haar: ze gooit een onderwerp op en dan is het van "jongons, zeg het maar".quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:35 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een vreemd programma met dat lijstje nieuwsonderwerpen wat Helene heeft. Ze willen een gezellige zomerse sfeer, niks aan het handje, en ineens gaat het over vrouwen die gedrogeerd en verkracht worden door hun man, omdat dat nieuwsonderwerp op het lijstje van Helene staat.
Wel tragisch dat hij nu de persoon is geworden die hij vroeger genadeloos zou afmaken.quote:
Een statushouder is ook geen asielzoeker hé.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:11 schreef DrDentz het volgende:
"Als jouw zoon van 13 wat steelt wil je hem dan het land uitzetten?"
Nee want dat is geen asielzoeker, kut advocaat 🙄
Wat is dit voor een spelling danquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:03 schreef casita het volgende:
Heerlijk dat Cris Wooers zo tegen die kut advokaat ingaat, wat is het toch een kwijl die advokaat met zijn kanarie shirt
Mens ging flamingo's kijken, Woerts ging in een kajak met Bas, Nijhuis ging duiken, Johan en Wilfred gingen naar een bar, Wilfred en Gijp gingen naar Fort Nassau met uitzicht op de brug, Wilfred en Johan gingen naar Mambo Beach. Dat heb ik gezien de keren dat ik keek. Uitjes, geen reportages, daar hebben ze de tijd niet voor neem ik aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:27 schreef RipCity het volgende:
Zelden zo weinig van een eiland gezien dan bij vandaag inside en oranjezomer. Jammer want je zit daar maar 0 reportages op Curaçao zelf.
Het is wel warm. Als je binnen onder tv lampen gaat zitten zonder koeling is het zeker warm. Als je net uit een koeler land komt ga je niet aan de warmte wennen binnen een paar dagen, zeker niet als boomer. Je moet ook chillen bij de zee of het zwembad, niet midden op de dag op het asfalt gaan staan. Je rijdt in je auto met airco naar de leuke plekjes. Extra winderig was het toevallig die weken dat ze er waren, normaal is het een rustig windje. Is juist fijn ter verkoeling.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Het enige dat ik over Curaçao heb geleerd van deze shows is dat het erg warm is, winderig, en er veel mensen rijden zonder rijbewijs.
Heeft ze geleerd van Jack ook nog eensquote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon net Hlf8 met haar: ze gooit een onderwerp op en dan is het van "jongons, zeg het maar".
Geen zak aan naar mijn mening.
Kan goed surfen zonder zeilquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |