abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 22:02:47 #102
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220938542
Wat ziet die Youri Mulder eruit zeg.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_220938568
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
GEEN Raymond Mens

GEEN Victor Vlam

JAAAAAA TOETERTJES IK GA KIJKEN
Vervelende ouwehoer die Raymond hè?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220938583
Die Victor Vlam muizekop eigenlijk irritant, maar hij durft wel alles te zeggen.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220938592


[ Bericht 100% gewijzigd door casita op 01-06-2026 22:12:11 ]
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220938626
Yourigod
pi_220938739
Ik wist niet dat Youri zo ordinair was. Ken hem alleen van het saaie Studio Voetbal. Jack bleek ook al een stiekeme viezerik! Om over Tom Egbers maar te zwijgen..
pi_220939375
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef casita het volgende:
Die Victor Vlam muizekop eigenlijk irritant, maar hij durft wel alles te zeggen.
De man heeft niks te verliezen en alles te winnen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 01:26:05 #109
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220939513
Vind het wel jammer dat ze zichzelf echt veel te geforceerd grappig vinden. Ze moeten echt geen imitatie VI worden.

Maar goed ze zijn het denk ik al.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220946138
Wat een shirt
pi_220946140
Wat een kop
pi_220946198
Vandaag waait het echt hard
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:53:02 #113
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220946209
twitter
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:54:05 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220946216
twitter
pi_220946257
Bij Helene is het echt punten afwerken
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:04:19 #116
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220946269
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Helene is het echt punten afwerken
Ze heeft er maar twee :P
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:06:09 #117
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220946279
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220946288
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Gamen en podcasts maken?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:08:01 #119
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220946292
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:07 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gamen en podcasts maken?
Dat zal het zijn.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220946317
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Ik vroeg me al af wie dat was. :@
Maar mooi man, kruiwagentje. :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:15:07 #121
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220946328
Die knul aan de bar geeft licht in het donker denk ik
Laffe huichelaar
pi_220946336
Lijkt net alsof dat gezicht op die hoofddoek is geshopt
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:23:10 #123
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220946367
twitter
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:26:17 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220946377
twitter
pi_220946382
Shirtruil, lachen
pi_220946412
Cobelens is er, met MEGA zweetplek op z'n shirt
pi_220946447
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Jack maakt zich blijkbaar nogal druk om de bevolkingssamenstelling van Luxemburg
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:43:20 #128
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220946809
Zit nou elke dag die kutger erbij :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220947120
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Djèk mag niet meer bij Hélène zitten omdat hij vannieuwkerkte tegen de redactie van het programma.
pi_220947828
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Je kan je tv ook gewoon uitzetten he? Maar nee, dat wordt natuurlijk weer twee weken lang klagen maar wél alles kijken. :') En elke negatieve tweet van totale nobodies hier plaatsen...

Ik vind Hélène ook niks, maar ze doet qua kijkcijfers al lange tijd nauwelijks onder voor VI. Kwaliteit is niet de graadmeter. Ze doet gewoon precies wat John de Mol nodig heeft, dus je kruistocht is volkomen zinloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 04-06-2026 00:00:52 ]
pi_220949787
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 12:58:40 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220949799
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Helene is het echt punten afwerken
Genee Ultra Ultra Ultra light.

Stop eens met dat imiteren Hendriks!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:00 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
Die willen geen gewone baan. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:07:46 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220951947
Woensdagavond staat er weer een uitzending van De Oranjezomer op het programma, live vanaf het zonnige eiland Curaçao!

Theo Janssen, Job Knoester, Rutger Castricum, Pieter Cobelens en Yteke de Jong zijn te gast bij presentatrice Hélène Hendriks.
pi_220952407
Zo hee Thomas zat gisteravond bij Hellleen half elf afgelopen, en vanavond om zes uur weer bij nieuws van de dag.
Studio uit vliegtuig in vliegtuig uit studio in.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:41:51 #136
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220952559
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
Youri heeft meer uit zijn sportieve carriere gehaald als Pa, dus die vind ik niet per se in het rijtje passen. Is ook gewoon nog steeds behoorlijk relevant in de voetballerij
Laffe huichelaar
pi_220952917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Youri heeft meer uit zijn sportieve carriere gehaald als Pa, dus die vind ik niet per se in het rijtje passen. Is ook gewoon nog steeds behoorlijk relevant in de voetballerij
Ik dacht dat Jan beter was, die speelde met Johan Cruijff. Maar weet niet, was voor mijn tijd.
pi_220955547
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:23 schreef casita het volgende:
Zo hee Thomas zat gisteravond bij Hellleen half elf afgelopen, en vanavond om zes uur weer bij nieuws van de dag.
Studio uit vliegtuig in vliegtuig uit studio in.
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
pi_220955549
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
Workaholic Derksen zal het kunnen waarderen.
pi_220955915
Verkeerde post -

[ Bericht 94% gewijzigd door kalinhos op 04-06-2026 14:59:16 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220958605
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
Goh je meent het, ik bedoelde alleen maar dat hij ‘s avonds om half 11 nog op tv in Curaçao was en 17 uur later in Nederland een show presenteerde.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:31:00 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220958639
Ik wil het soms nog wel eens een kans geven maar wat is dit slecht zeg. Met als dieptepunt Helene die NIETS kan en dat rukventje van Gijp met zijn bleke melkmuil die niets te melden heeft.

Alles is ook een slechte kopie van VI en dat houdt al niet meer over. En maar weer door naar het volgende punt op de agenda.
pi_220961392
Sow check die big mama in bikini
pi_220961462
Theo is er @ChevyCaprice
pi_220961488
Ook eens kijken.

Analyse vooralsnog, geinig brilletje van Rutger en Janssen is nog steeds tonnetje rond.
pi_220961495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
Ook eens kijken.

Analyse vooralsnog, geinig brilletje van Rutger en Janssen is nog steeds tonnetje rond.
Hij zei net dat hij ook op het strand was in de ochtend maar zich gauw uit de voeten maakte toen de selectie van Curacao daar in short met ontbloot bovenlijf een warmup kwam doen
pi_220961497
Goede overgang, van hopelijk doen ze het heel goed, onze mannen.

Wat is er geil aan je vrouw drogereren en verkrachten.
pi_220961594
Victor Vlam blijft het ultieme podcast/radio hoofd hebben.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 07:03:56 #149
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220962684
hoeveel takes zou dat ziekelijke jong nodig gehad hebben voor zijn hooghoudsegment
Laffe huichelaar
  vrijdag 5 juni 2026 @ 07:36:11 #150
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220962793
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil het soms nog wel eens een kans geven maar wat is dit slecht zeg. Met als dieptepunt Helene die NIETS kan en dat rukventje van Gijp met zijn bleke melkmuil die niets te melden heeft.

Alles is ook een slechte kopie van VI en dat houdt al niet meer over. En maar weer door naar het volgende punt op de agenda.
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.

Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.

Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 07:57:52 #151
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220962879
Topshow, wat was Rutger weer fantastisch.
Zat helemaal niet het hardst om zijn eigen grappen te lachen, te slijmen bij Helene.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
..
.
.

Oh toch wel :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220963122
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.

Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.

Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
Joch heeft ook helemaal niks toe te voegen. Het ligt er allemaal te dik bovenop.
pi_220968130
Jaaaa, Dickie
pi_220968135
Q is ook present @Caland @Zipportal
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:41:56 #155
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220968142
Kutger :r

Nodig gewoon weer Churandy uit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220968151
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Q is ook present @:Caland @:Zipportal
Paardenbekje Chris.
pi_220968152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Q is ook present @:Caland @:Zipportal
IS-ganger.
pi_220968159
Fucking lelijk inderdaad
pi_220968184
Theo neemt de Gillette reclame over van Robin
pi_220968323
Gaat men het over Feyenoord hebben :')
pi_220968332
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat men het over Feyenoord hebben :')
Feyenoord Curaçao, jaljalajlajljlajlajajlalja. @De_Kraam
pi_220968370
Goed insmeren. Gewoon niet naar Curaçao gaan, heb je dat probleem ook niet.
pi_220968421
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Goed insmeren. Gewoon niet naar Curaçao gaan, heb je dat probleem ook niet.
Nederland was toch ook zomers
pi_220968447
*

[ Bericht 100% gewijzigd door RipCity op 05-06-2026 22:19:25 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220968453
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.

Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.

Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
Wel onderaan begonnen bij Fc afkicken en alles maar word er ook niet heel enthousiast van.
pi_220968471
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wel onderaan begonnen bij Fc afkicken en alles maar word er ook niet heel enthousiast van.
Waarom zou die daar aangenomen zijn....
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220968495
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:21 schreef RipCity het volgende:

[..]
Waarom zou die daar aangenomen zijn....
Volgens mij komt elke stagiair daar wel binnen met een relevante opleiding die hij wel heeft.

Verder ga ik hem niet verdedigen want word er ook niet blij van nogmaals.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:26:27 #168
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220968506
De WK-quiz op SBS is dus al opgenomen, weer lekker spontaan.
pi_220968519
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:26 schreef spapaars het volgende:
De WK-quiz op SBS is dus al opgenomen, weer lekker spontaan.
VBL / Publiek gezocht voor voetbalprogramma!

In maart al.
pi_220968541
Vraagt ze nieteens aan Dickie hoe dat nou ging met Fred Rutten?
pi_220968550
Brass band goden
pi_220968602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Q is ook present @:Caland @:Zipportal
Premier league, technisch niet veel en weinig om over de indruk van te zijn.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:52:39 #173
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220968683
Ik stond pal naast Rutger tijdens een van zijn straatinterviews. Hij stelde vragen en kreeg antwoorden.
Bij Geenstijl werden die vragen compleet veranderd, waardoor de antwoorden belachelijk werden.
Kortom, een journalistieke ramp, en dat hij daar zomaar kan zitten en zijn meningen mag uiten.
pi_220968705
Graag verslag van Q. in de uitzending
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220968751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Graag verslag van Q. in de uitzending
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Premier league, technisch niet veel en weinig om over de indruk van te zijn.
+ Een stukje vertrek, conflict met Van Persie gepraat.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:56:09 #176
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220969564
Die Rutger is wel een beetje in zichzelf gaan geloven hé
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:41:16 #177
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220971234
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:56 schreef Näsenbar het volgende:
Die Rutger is wel een beetje in zichzelf gaan geloven hé
Klein beetje maar.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220972101
Het is wel een vreemd programma met dat lijstje nieuwsonderwerpen wat Helene heeft. Ze willen een gezellige zomerse sfeer, niks aan het handje, en ineens gaat het over vrouwen die gedrogeerd en verkracht worden door hun man, omdat dat nieuwsonderwerp op het lijstje van Helene staat.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:39:02 #179
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972112
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:35 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een vreemd programma met dat lijstje nieuwsonderwerpen wat Helene heeft. Ze willen een gezellige zomerse sfeer, niks aan het handje, en ineens gaat het over vrouwen die gedrogeerd en verkracht worden door hun man, omdat dat nieuwsonderwerp op het lijstje van Helene staat.
Het is ook gewoon net Hlf8 met haar: ze gooit een onderwerp op en dan is het van "jongons, zeg het maar".

Geen zak aan naar mijn mening.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 6 juni 2026 @ 15:29:11 #180
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220972424
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:41 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Klein beetje maar.
Wel tragisch dat hij nu de persoon is geworden die hij vroeger genadeloos zou afmaken.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 juni 2026 @ 18:14:33 #181
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220973672
RUTGER ROT EENS OP UIT DIT PROGRAMMA
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 8 juni 2026 @ 21:39:06 #182
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220989126
Wat is dit kut.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 8 juni 2026 @ 21:52:25 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220989281
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:14 schreef Paul het volgende:
RUTGER ROT EENS OP UIT DIT PROGRAMMA
EN NEEM PIETER GELIJK FF MEE!
pi_220989463
Pieter: Grenzen weg ermee!

Heeft hij een zonnesteek opgelopen? Wat moet hij dan verdedigen met zn legertje..
  maandag 8 juni 2026 @ 22:06:45 #185
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220989526
Janken om honten. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 9 juni 2026 @ 21:42:35 #186
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220997276
30 seconden volgehouden en weer uit w/

Elke keer denk je kan niet slechter, maar Helene is in staat om het toch voor elkaar te krijgen :R
pi_220997402
Heerlijk dat Cris Wooers zo tegen die kut advokaat ingaat, wat is het toch een kwijl die advokaat met zijn kanarie shirt
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220997451
"Als jouw zoon van 13 wat steelt wil je hem dan het land uitzetten?"

Nee want dat is geen asielzoeker, kut advocaat 🙄
pi_220997484
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:11 schreef DrDentz het volgende:
"Als jouw zoon van 13 wat steelt wil je hem dan het land uitzetten?"

Nee want dat is geen asielzoeker, kut advocaat 🙄
Een statushouder is ook geen asielzoeker hé.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:03 schreef casita het volgende:
Heerlijk dat Cris Wooers zo tegen die kut advokaat ingaat, wat is het toch een kwijl die advokaat met zijn kanarie shirt
Wat is dit voor een spelling dan :'). Knoester is de enige die nog wat fatsoen in het programma kan brengen.
pi_220997555
Zelden zo weinig van een eiland gezien dan bij vandaag inside en oranjezomer. Jammer want je zit daar maar 0 reportages op Curaçao zelf.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220997681
Het enige dat ik over Curaçao heb geleerd van deze shows is dat het erg warm is, winderig, en er veel mensen rijden zonder rijbewijs.
pi_220998171
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:27 schreef RipCity het volgende:
Zelden zo weinig van een eiland gezien dan bij vandaag inside en oranjezomer. Jammer want je zit daar maar 0 reportages op Curaçao zelf.
Mens ging flamingo's kijken, Woerts ging in een kajak met Bas, Nijhuis ging duiken, Johan en Wilfred gingen naar een bar, Wilfred en Gijp gingen naar Fort Nassau met uitzicht op de brug, Wilfred en Johan gingen naar Mambo Beach. Dat heb ik gezien de keren dat ik keek. Uitjes, geen reportages, daar hebben ze de tijd niet voor neem ik aan.
pi_220998174
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Het enige dat ik over Curaçao heb geleerd van deze shows is dat het erg warm is, winderig, en er veel mensen rijden zonder rijbewijs.
Het is wel warm. Als je binnen onder tv lampen gaat zitten zonder koeling is het zeker warm. Als je net uit een koeler land komt ga je niet aan de warmte wennen binnen een paar dagen, zeker niet als boomer. Je moet ook chillen bij de zee of het zwembad, niet midden op de dag op het asfalt gaan staan. Je rijdt in je auto met airco naar de leuke plekjes. Extra winderig was het toevallig die weken dat ze er waren, normaal is het een rustig windje. Is juist fijn ter verkoeling.
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 08:00:19 #194
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220998537
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het is ook gewoon net Hlf8 met haar: ze gooit een onderwerp op en dan is het van "jongons, zeg het maar".

Geen zak aan naar mijn mening.
Heeft ze geleerd van Jack ook nog eens :D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220998771
Jammer dat Johan zijn Hawaiiaanse shirt niet nog 1x uit de kast had gehaald voor Curaçao
pi_221004525
Laatste keer op Curacao
pi_221004575
Ingehuurd publiek op de tribunes.
pi_221004584
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:44 schreef Zipportal het volgende:
Ingehuurd publiek op de tribunes.
Touchdown!
pi_221004606
Opeens hebben ze allemaal zo'n microfoon langs de wang lopen ipv zo eentje aan de kraag
pi_221004618
Paternotte is een debiel
  woensdag 10 juni 2026 @ 21:55:44 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221004643
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Paternotte is een debiel
Kan goed surfen zonder zeil _O-
Voor de rest verstandelijk beperkt en WEF slaaf die hoopt op mooi baantje daar als Nederland kapot gemaakt is :r
pi_221004671
Marinegoden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')