Is er al crowdfunding om hem naar Noord Korea te sturen?quote:Op maandag 16 maart 2026 08:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Precies dit. Zie onderstaand filmpje van gisteren. Los van het feit wat je van het boekenbal vindt, het is zo opzichtig een mening geven om op te vallen.
Heb een tijdje zijn podcast geluisterd. Het woord narcisme krijgt daarbij een hele andere lading.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het was te slecht voor woorden.quote:
Ach nee hequote:
Door de rest van het vliegtuig leeg te laten zo te zien.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe krijgen ze Pieter de lucht in
GEEN Raymond Mensquote:Op maandag 1 juni 2026 19:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutger Castricum, Youri Mulder, Thomas van Groningen en Chris Woerts schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks.
Nou dat worden kijkcijferrecords![]()
Vervelende ouwehoer die Raymond hè?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
GEEN Raymond Mens
GEEN Victor Vlam
JAAAAAA TOETERTJES IK GA KIJKEN
De man heeft niks te verliezen en alles te winnenquote:Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef casita het volgende:
Die Victor Vlam muizekop eigenlijk irritant, maar hij durft wel alles te zeggen.
Gamen en podcasts maken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Ik vroeg me al af wie dat was.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Djèk mag niet meer bij Hélène zitten omdat hij vannieuwkerkte tegen de redactie van het programma.quote:
Je kan je tv ook gewoon uitzetten he? Maar nee, dat wordt natuurlijk weer twee weken lang klagen maar wél alles kijken.quote:
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoetquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Genee Ultra Ultra Ultra light.quote:
Die willen geen gewone baan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
Youri heeft meer uit zijn sportieve carriere gehaald als Pa, dus die vind ik niet per se in het rijtje passen. Is ook gewoon nog steeds behoorlijk relevant in de voetballerijquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
Ik dacht dat Jan beter was, die speelde met Johan Cruijff. Maar weet niet, was voor mijn tijd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Youri heeft meer uit zijn sportieve carriere gehaald als Pa, dus die vind ik niet per se in het rijtje passen. Is ook gewoon nog steeds behoorlijk relevant in de voetballerij
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:23 schreef casita het volgende:
Zo hee Thomas zat gisteravond bij Hellleen half elf afgelopen, en vanavond om zes uur weer bij nieuws van de dag.
Studio uit vliegtuig in vliegtuig uit studio in.
Workaholic Derksen zal het kunnen waarderen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
Goh je meent het, ik bedoelde alleen maar dat hij ‘s avonds om half 11 nog op tv in Curaçao was en 17 uur later in Nederland een show presenteerde.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
Hij zei net dat hij ook op het strand was in de ochtend maar zich gauw uit de voeten maakte toen de selectie van Curacao daar in short met ontbloot bovenlijf een warmup kwam doenquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
Ook eens kijken.
Analyse vooralsnog, geinig brilletje van Rutger en Janssen is nog steeds tonnetje rond.
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil het soms nog wel eens een kans geven maar wat is dit slecht zeg. Met als dieptepunt Helene die NIETS kan en dat rukventje van Gijp met zijn bleke melkmuil die niets te melden heeft.
Alles is ook een slechte kopie van VI en dat houdt al niet meer over. En maar weer door naar het volgende punt op de agenda.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |