abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220353910
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 08:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Precies dit. Zie onderstaand filmpje van gisteren. Los van het feit wat je van het boekenbal vindt, het is zo opzichtig een mening geven om op te vallen.

Heb een tijdje zijn podcast geluisterd. Het woord narcisme krijgt daarbij een hele andere lading. :')

Bekijk deze YouTube-video
Is er al crowdfunding om hem naar Noord Korea te sturen?
  maandag 16 maart 2026 @ 09:44:48 #77
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220354498
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit is toch niet te doen? :{
Het was te slecht voor woorden.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 16 maart 2026 @ 11:27:39 #78
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220355460
Helicoptermevrouwtje is nu dan ook ineens "gedragspsycholoog".

Prima meid, leuk verdienmodel om open deuren bij bedrijven in te trappen voor wat knaken. Maar zo'n redactie die zo iemand gewoon aan tafel zet dan (en dat blíjft doen), de tering :').

Donder lekker op naar dat zo geweldige boekenbal dan en blijf daar aub :W.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 16 maart 2026 @ 12:21:22 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220355984
https://dominiqueschreinemachers.nl/

Goh zou er een verdienmodel achter zitten :|W
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 20:20:15 #80
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220931709
ORANJEZOMER OM 21:30
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 31 mei 2026 @ 20:47:41 #81
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220931898
Reserveer nu: lunchen bij Mondi City Beach Club én uitzending van De Oranjezomer bijwonen!

Lijkt het jou leuk om een uitzending van De Oranjezomer op Curaçao bij te wonen én heerlijk te lunchen bij Mondi City Beach Club? Dat kan! Er zijn nog plekken beschikbaar.

Vanaf zondag 31 mei tot en met woensdag 10 juni neemt Hélène Hendriks met De Oranjezomer het stokje over van het Vandaag Inside-trio op het zonnige Curaçao. Samen met Rutger Castricum en vaste gasten Theo Janssen, Youri Mulder, Dyantha Brooks, Nicky van der Gijp, Pieter Cobelens, Victor Vlam en andere gasten bespreekt Hélène de actualiteit en de sportzomer. De eerste Curaçao-aflevering van De Oranjezomer, op zondag 31 mei, wordt gepresenteerd door Thomas van Groningen.

Lijkt het jou leuk om een uitzending van De Oranjezomer op Curaçao bij te wonen, in combinatie met een heerlijke 3 gangen-lunch, inclusief bijpassende wijn, bij Mondi City Beach Club? Dat kan! Er zijn nog plekken beschikbaar. Reserveren kan >>HIER!<<

https://www.mondirestaurant.com/mondi-curacao/nl/events/
  zondag 31 mei 2026 @ 21:43:16 #82
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220932233
Leuk dat Youri er zit, verder dezelfde opgewarmde prak van usual suspects.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:48:06 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220932258
Morgen Helene :|W
  zondag 31 mei 2026 @ 21:50:04 #84
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_220932268
Kunnen die kinderen in het zwembad niet even hun mond houden?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_220932373
Prima tafel zo, kijkt wel leuk weg.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:11:31 #86
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220932383
Youri w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220932386
Chris smeerlap.
pi_220936332
twitter


:')
  maandag 1 juni 2026 @ 15:53:07 #89
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220936336
Hoe krijgen ze Pieter de lucht in :?
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 15:56:55 #90
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220936355
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

:')
Ach nee he
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 1 juni 2026 @ 15:58:26 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220936359
POLL
pi_220936378
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe krijgen ze Pieter de lucht in :?
Door de rest van het vliegtuig leeg te laten zo te zien.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 1 juni 2026 @ 19:49:00 #93
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220937702
Rutger Castricum, Youri Mulder, Thomas van Groningen en Chris Woerts schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks.

Nou dat worden kijkcijferrecords :') _O-
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 20:01:44 #94
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220937810
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutger Castricum, Youri Mulder, Thomas van Groningen en Chris Woerts schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks.

Nou dat worden kijkcijferrecords :') _O-
GEEN Raymond Mens

GEEN Victor Vlam

JAAAAAA TOETERTJES IK GA KIJKEN
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220938420
Zal Helene blijven staan?

Ze zit *O*
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 21:41:39 #96
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220938449
lol boskamp instartje
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220938481
*zapt voorzichtig naar SBS6*

*ziet Kutger*

*zapt weer weg*
pi_220938493
Lekker graaien
pi_220938500
FOK! is fucking traag
pi_220938532
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
FOK! is fucking traag
Blijven storneren.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:02:24 #101
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220938540
Valentijn is een vermoeiende act.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 1 juni 2026 @ 22:02:47 #102
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220938542
Wat ziet die Youri Mulder eruit zeg.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_220938568
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
GEEN Raymond Mens

GEEN Victor Vlam

JAAAAAA TOETERTJES IK GA KIJKEN
Vervelende ouwehoer die Raymond hè?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220938583
Die Victor Vlam muizekop eigenlijk irritant, maar hij durft wel alles te zeggen.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220938592


[ Bericht 100% gewijzigd door casita op 01-06-2026 22:12:11 ]
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220938626
Yourigod
pi_220938739
Ik wist niet dat Youri zo ordinair was. Ken hem alleen van het saaie Studio Voetbal. Jack bleek ook al een stiekeme viezerik! Om over Tom Egbers maar te zwijgen..
pi_220939375
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef casita het volgende:
Die Victor Vlam muizekop eigenlijk irritant, maar hij durft wel alles te zeggen.
De man heeft niks te verliezen en alles te winnen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 01:26:05 #109
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220939513
Vind het wel jammer dat ze zichzelf echt veel te geforceerd grappig vinden. Ze moeten echt geen imitatie VI worden.

Maar goed ze zijn het denk ik al.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220946138
Wat een shirt
pi_220946140
Wat een kop
pi_220946198
Vandaag waait het echt hard
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:53:02 #113
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220946209
twitter
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:54:05 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220946216
twitter
pi_220946257
Bij Helene is het echt punten afwerken
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:04:19 #116
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220946269
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Helene is het echt punten afwerken
Ze heeft er maar twee :P
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:06:09 #117
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220946279
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220946288
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Gamen en podcasts maken?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:08:01 #119
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220946292
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:07 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gamen en podcasts maken?
Dat zal het zijn.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220946317
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Ik vroeg me al af wie dat was. :@
Maar mooi man, kruiwagentje. :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:15:07 #121
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220946328
Die knul aan de bar geeft licht in het donker denk ik
Laffe huichelaar
pi_220946336
Lijkt net alsof dat gezicht op die hoofddoek is geshopt
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:23:10 #123
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220946367
twitter
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:26:17 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220946377
twitter
pi_220946382
Shirtruil, lachen
pi_220946412
Cobelens is er, met MEGA zweetplek op z'n shirt
pi_220946447
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Jack maakt zich blijkbaar nogal druk om de bevolkingssamenstelling van Luxemburg
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:43:20 #128
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220946809
Zit nou elke dag die kutger erbij :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220947120
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Djèk mag niet meer bij Hélène zitten omdat hij vannieuwkerkte tegen de redactie van het programma.
pi_220947828
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Je kan je tv ook gewoon uitzetten he? Maar nee, dat wordt natuurlijk weer twee weken lang klagen maar wél alles kijken. :') En elke negatieve tweet van totale nobodies hier plaatsen...

Ik vind Hélène ook niks, maar ze doet qua kijkcijfers al lange tijd nauwelijks onder voor VI. Kwaliteit is niet de graadmeter. Ze doet gewoon precies wat John de Mol nodig heeft, dus je kruistocht is volkomen zinloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 04-06-2026 00:00:52 ]
pi_220949787
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 12:58:40 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220949799
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Helene is het echt punten afwerken
Genee Ultra Ultra Ultra light.

Stop eens met dat imiteren Hendriks!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:00 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
Die willen geen gewone baan. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:07:46 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220951947
Woensdagavond staat er weer een uitzending van De Oranjezomer op het programma, live vanaf het zonnige eiland Curaçao!

Theo Janssen, Job Knoester, Rutger Castricum, Pieter Cobelens en Yteke de Jong zijn te gast bij presentatrice Hélène Hendriks.
pi_220952407
Zo hee Thomas zat gisteravond bij Hellleen half elf afgelopen, en vanavond om zes uur weer bij nieuws van de dag.
Studio uit vliegtuig in vliegtuig uit studio in.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:41:51 #136
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220952559
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
Youri heeft meer uit zijn sportieve carriere gehaald als Pa, dus die vind ik niet per se in het rijtje passen. Is ook gewoon nog steeds behoorlijk relevant in de voetballerij
Laffe huichelaar
pi_220952917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Youri heeft meer uit zijn sportieve carriere gehaald als Pa, dus die vind ik niet per se in het rijtje passen. Is ook gewoon nog steeds behoorlijk relevant in de voetballerij
Ik dacht dat Jan beter was, die speelde met Johan Cruijff. Maar weet niet, was voor mijn tijd.
pi_220955547
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:23 schreef casita het volgende:
Zo hee Thomas zat gisteravond bij Hellleen half elf afgelopen, en vanavond om zes uur weer bij nieuws van de dag.
Studio uit vliegtuig in vliegtuig uit studio in.
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
pi_220955549
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
Workaholic Derksen zal het kunnen waarderen.
pi_220955915
Verkeerde post -

[ Bericht 94% gewijzigd door kalinhos op 04-06-2026 14:59:16 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220958605
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
Goh je meent het, ik bedoelde alleen maar dat hij ‘s avonds om half 11 nog op tv in Curaçao was en 17 uur later in Nederland een show presenteerde.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:31:00 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220958639
Ik wil het soms nog wel eens een kans geven maar wat is dit slecht zeg. Met als dieptepunt Helene die NIETS kan en dat rukventje van Gijp met zijn bleke melkmuil die niets te melden heeft.

Alles is ook een slechte kopie van VI en dat houdt al niet meer over. En maar weer door naar het volgende punt op de agenda.
pi_220961392
Sow check die big mama in bikini
pi_220961462
Theo is er @ChevyCaprice
pi_220961488
Ook eens kijken.

Analyse vooralsnog, geinig brilletje van Rutger en Janssen is nog steeds tonnetje rond.
pi_220961495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
Ook eens kijken.

Analyse vooralsnog, geinig brilletje van Rutger en Janssen is nog steeds tonnetje rond.
Hij zei net dat hij ook op het strand was in de ochtend maar zich gauw uit de voeten maakte toen de selectie van Curacao daar in short met ontbloot bovenlijf een warmup kwam doen
pi_220961497
Goede overgang, van hopelijk doen ze het heel goed, onze mannen.

Wat is er geil aan je vrouw drogereren en verkrachten.
pi_220961594
Victor Vlam blijft het ultieme podcast/radio hoofd hebben.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 07:03:56 #149
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220962684
hoeveel takes zou dat ziekelijke jong nodig gehad hebben voor zijn hooghoudsegment
Laffe huichelaar
  vrijdag 5 juni 2026 @ 07:36:11 #150
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220962793
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil het soms nog wel eens een kans geven maar wat is dit slecht zeg. Met als dieptepunt Helene die NIETS kan en dat rukventje van Gijp met zijn bleke melkmuil die niets te melden heeft.

Alles is ook een slechte kopie van VI en dat houdt al niet meer over. En maar weer door naar het volgende punt op de agenda.
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.

Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.

Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')