abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220946412
Cobelens is er, met MEGA zweetplek op z'n shirt
pi_220946447
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Jack maakt zich blijkbaar nogal druk om de bevolkingssamenstelling van Luxemburg
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:43:20 #128
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220946809
Zit nou elke dag die kutger erbij :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220947120
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Djèk mag niet meer bij Hélène zitten omdat hij vannieuwkerkte tegen de redactie van het programma.
pi_220947828
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Je kan je tv ook gewoon uitzetten he? Maar nee, dat wordt natuurlijk weer twee weken lang klagen maar wél alles kijken. :') En elke negatieve tweet van totale nobodies hier plaatsen...

Ik vind Hélène ook niks, maar ze doet qua kijkcijfers al lange tijd nauwelijks onder voor VI. Kwaliteit is niet de graadmeter. Ze doet gewoon precies wat John de Mol nodig heeft, dus je kruistocht is volkomen zinloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 04-06-2026 00:00:52 ]
pi_220949787
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 12:58:40 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220949799
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Helene is het echt punten afwerken
Genee Ultra Ultra Ultra light.

Stop eens met dat imiteren Hendriks!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:00 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
Die willen geen gewone baan. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:07:46 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220951947
Woensdagavond staat er weer een uitzending van De Oranjezomer op het programma, live vanaf het zonnige eiland Curaçao!

Theo Janssen, Job Knoester, Rutger Castricum, Pieter Cobelens en Yteke de Jong zijn te gast bij presentatrice Hélène Hendriks.
pi_220952407
Zo hee Thomas zat gisteravond bij Hellleen half elf afgelopen, en vanavond om zes uur weer bij nieuws van de dag.
Studio uit vliegtuig in vliegtuig uit studio in.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:41:51 #136
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220952559
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Wel veel nepobaby's bij dat programma. Gijp Jr, Linda de Mol Jr, kleine Johnny de Mol, Youri Mulder die papa Jan Mulder nadoet
Youri heeft meer uit zijn sportieve carriere gehaald als Pa, dus die vind ik niet per se in het rijtje passen. Is ook gewoon nog steeds behoorlijk relevant in de voetballerij
Laffe huichelaar
pi_220952917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Youri heeft meer uit zijn sportieve carriere gehaald als Pa, dus die vind ik niet per se in het rijtje passen. Is ook gewoon nog steeds behoorlijk relevant in de voetballerij
Ik dacht dat Jan beter was, die speelde met Johan Cruijff. Maar weet niet, was voor mijn tijd.
pi_220955547
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:23 schreef casita het volgende:
Zo hee Thomas zat gisteravond bij Hellleen half elf afgelopen, en vanavond om zes uur weer bij nieuws van de dag.
Studio uit vliegtuig in vliegtuig uit studio in.
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
pi_220955549
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
Workaholic Derksen zal het kunnen waarderen.
pi_220955915
Verkeerde post -

[ Bericht 94% gewijzigd door kalinhos op 04-06-2026 14:59:16 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220958605
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er is een tijdsverschil van 6 uur, dus 16:30 afgelopen, in de avond naar het vliegveld, nachtvlucht, aankomst in de ochtend. Dus het is niet mega krap. Alsnog mij niet gezien om na zo'n nachtvlucht waarbij je niet/nauwelijks slaapt en jetlag ergens aan te schuiven diezelfde dag.
Goh je meent het, ik bedoelde alleen maar dat hij ‘s avonds om half 11 nog op tv in Curaçao was en 17 uur later in Nederland een show presenteerde.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:31:00 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220958639
Ik wil het soms nog wel eens een kans geven maar wat is dit slecht zeg. Met als dieptepunt Helene die NIETS kan en dat rukventje van Gijp met zijn bleke melkmuil die niets te melden heeft.

Alles is ook een slechte kopie van VI en dat houdt al niet meer over. En maar weer door naar het volgende punt op de agenda.
pi_220961392
Sow check die big mama in bikini
pi_220961462
Theo is er @ChevyCaprice
pi_220961488
Ook eens kijken.

Analyse vooralsnog, geinig brilletje van Rutger en Janssen is nog steeds tonnetje rond.
pi_220961495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
Ook eens kijken.

Analyse vooralsnog, geinig brilletje van Rutger en Janssen is nog steeds tonnetje rond.
Hij zei net dat hij ook op het strand was in de ochtend maar zich gauw uit de voeten maakte toen de selectie van Curacao daar in short met ontbloot bovenlijf een warmup kwam doen
pi_220961497
Goede overgang, van hopelijk doen ze het heel goed, onze mannen.

Wat is er geil aan je vrouw drogereren en verkrachten.
pi_220961594
Victor Vlam blijft het ultieme podcast/radio hoofd hebben.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 07:03:56 #149
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220962684
hoeveel takes zou dat ziekelijke jong nodig gehad hebben voor zijn hooghoudsegment
Laffe huichelaar
  vrijdag 5 juni 2026 @ 07:36:11 #150
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220962793
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil het soms nog wel eens een kans geven maar wat is dit slecht zeg. Met als dieptepunt Helene die NIETS kan en dat rukventje van Gijp met zijn bleke melkmuil die niets te melden heeft.

Alles is ook een slechte kopie van VI en dat houdt al niet meer over. En maar weer door naar het volgende punt op de agenda.
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.

Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.

Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')