Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:56 schreef Näsenbar het volgende:
Die Rutger is wel een beetje in zichzelf gaan geloven hé
Het is ook gewoon net Hlf8 met haar: ze gooit een onderwerp op en dan is het van "jongons, zeg het maar".quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:35 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een vreemd programma met dat lijstje nieuwsonderwerpen wat Helene heeft. Ze willen een gezellige zomerse sfeer, niks aan het handje, en ineens gaat het over vrouwen die gedrogeerd en verkracht worden door hun man, omdat dat nieuwsonderwerp op het lijstje van Helene staat.
Wel tragisch dat hij nu de persoon is geworden die hij vroeger genadeloos zou afmaken.quote:
Een statushouder is ook geen asielzoeker hé.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:11 schreef DrDentz het volgende:
"Als jouw zoon van 13 wat steelt wil je hem dan het land uitzetten?"
Nee want dat is geen asielzoeker, kut advocaat 🙄
Wat is dit voor een spelling danquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:03 schreef casita het volgende:
Heerlijk dat Cris Wooers zo tegen die kut advokaat ingaat, wat is het toch een kwijl die advokaat met zijn kanarie shirt
Mens ging flamingo's kijken, Woerts ging in een kajak met Bas, Nijhuis ging duiken, Johan en Wilfred gingen naar een bar, Wilfred en Gijp gingen naar Fort Nassau met uitzicht op de brug, Wilfred en Johan gingen naar Mambo Beach. Dat heb ik gezien de keren dat ik keek. Uitjes, geen reportages, daar hebben ze de tijd niet voor neem ik aan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:27 schreef RipCity het volgende:
Zelden zo weinig van een eiland gezien dan bij vandaag inside en oranjezomer. Jammer want je zit daar maar 0 reportages op Curaįao zelf.
Het is wel warm. Als je binnen onder tv lampen gaat zitten zonder koeling is het zeker warm. Als je net uit een koeler land komt ga je niet aan de warmte wennen binnen een paar dagen, zeker niet als boomer. Je moet ook chillen bij de zee of het zwembad, niet midden op de dag op het asfalt gaan staan. Je rijdt in je auto met airco naar de leuke plekjes. Extra winderig was het toevallig die weken dat ze er waren, normaal is het een rustig windje. Is juist fijn ter verkoeling.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Het enige dat ik over Curaįao heb geleerd van deze shows is dat het erg warm is, winderig, en er veel mensen rijden zonder rijbewijs.
Heeft ze geleerd van Jack ook nog eensquote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon net Hlf8 met haar: ze gooit een onderwerp op en dan is het van "jongons, zeg het maar".
Geen zak aan naar mijn mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |