abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 07:57:52 #151
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220962879
Topshow, wat was Rutger weer fantastisch.
Zat helemaal niet het hardst om zijn eigen grappen te lachen, te slijmen bij Helene.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
..
.
.

Oh toch wel :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220963122
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.

Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.

Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
Joch heeft ook helemaal niks toe te voegen. Het ligt er allemaal te dik bovenop.
pi_220968130
Jaaaa, Dickie
pi_220968135
Q is ook present @Caland @Zipportal
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:41:56 #155
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220968142
Kutger :r

Nodig gewoon weer Churandy uit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220968151
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Q is ook present @:Caland @:Zipportal
Paardenbekje Chris.
pi_220968152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Q is ook present @:Caland @:Zipportal
IS-ganger.
pi_220968159
Fucking lelijk inderdaad
pi_220968184
Theo neemt de Gillette reclame over van Robin
pi_220968323
Gaat men het over Feyenoord hebben :')
pi_220968332
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat men het over Feyenoord hebben :')
Feyenoord Curaçao, jaljalajlajljlajlajajlalja. @De_Kraam
pi_220968370
Goed insmeren. Gewoon niet naar Curaçao gaan, heb je dat probleem ook niet.
pi_220968421
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Goed insmeren. Gewoon niet naar Curaçao gaan, heb je dat probleem ook niet.
Nederland was toch ook zomers
pi_220968447
*

[ Bericht 100% gewijzigd door RipCity op 05-06-2026 22:19:25 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220968453
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik erger me ook kapot aan nepo Nicky.

Bij VI hebben ze jarenlang geroepen dat als je het over voetbal op tv hebt, je louter (ex)-profvoetballers aan het woord moet laten. Geen cabaretiers, politici etc, dat was de heren niet goed bevallen.

Dat je je zoontje een kruiwagentje biedt is tot daar aan toe, maar laat hem het dan lekker bij darten ofzo houden.
Wel onderaan begonnen bij Fc afkicken en alles maar word er ook niet heel enthousiast van.
pi_220968471
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wel onderaan begonnen bij Fc afkicken en alles maar word er ook niet heel enthousiast van.
Waarom zou die daar aangenomen zijn....
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220968495
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:21 schreef RipCity het volgende:

[..]
Waarom zou die daar aangenomen zijn....
Volgens mij komt elke stagiair daar wel binnen met een relevante opleiding die hij wel heeft.

Verder ga ik hem niet verdedigen want word er ook niet blij van nogmaals.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:26:27 #168
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220968506
De WK-quiz op SBS is dus al opgenomen, weer lekker spontaan.
pi_220968519
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:26 schreef spapaars het volgende:
De WK-quiz op SBS is dus al opgenomen, weer lekker spontaan.
VBL / Publiek gezocht voor voetbalprogramma!

In maart al.
pi_220968541
Vraagt ze nieteens aan Dickie hoe dat nou ging met Fred Rutten?
pi_220968550
Brass band goden
pi_220968602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Q is ook present @:Caland @:Zipportal
Premier league, technisch niet veel en weinig om over de indruk van te zijn.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:52:39 #173
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220968683
Ik stond pal naast Rutger tijdens een van zijn straatinterviews. Hij stelde vragen en kreeg antwoorden.
Bij Geenstijl werden die vragen compleet veranderd, waardoor de antwoorden belachelijk werden.
Kortom, een journalistieke ramp, en dat hij daar zomaar kan zitten en zijn meningen mag uiten.
pi_220968705
Graag verslag van Q. in de uitzending
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220968751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Graag verslag van Q. in de uitzending
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Premier league, technisch niet veel en weinig om over de indruk van te zijn.
+ Een stukje vertrek, conflict met Van Persie gepraat.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:56:09 #176
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220969564
Die Rutger is wel een beetje in zichzelf gaan geloven hé
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:41:16 #177
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220971234
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:56 schreef Näsenbar het volgende:
Die Rutger is wel een beetje in zichzelf gaan geloven hé
Klein beetje maar.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220972101
Het is wel een vreemd programma met dat lijstje nieuwsonderwerpen wat Helene heeft. Ze willen een gezellige zomerse sfeer, niks aan het handje, en ineens gaat het over vrouwen die gedrogeerd en verkracht worden door hun man, omdat dat nieuwsonderwerp op het lijstje van Helene staat.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:39:02 #179
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220972112
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:35 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een vreemd programma met dat lijstje nieuwsonderwerpen wat Helene heeft. Ze willen een gezellige zomerse sfeer, niks aan het handje, en ineens gaat het over vrouwen die gedrogeerd en verkracht worden door hun man, omdat dat nieuwsonderwerp op het lijstje van Helene staat.
Het is ook gewoon net Hlf8 met haar: ze gooit een onderwerp op en dan is het van "jongons, zeg het maar".

Geen zak aan naar mijn mening.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 6 juni 2026 @ 15:29:11 #180
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220972424
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:41 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Klein beetje maar.
Wel tragisch dat hij nu de persoon is geworden die hij vroeger genadeloos zou afmaken.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 juni 2026 @ 18:14:33 #181
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220973672
RUTGER ROT EENS OP UIT DIT PROGRAMMA
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 8 juni 2026 @ 21:39:06 #182
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220989126
Wat is dit kut.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 8 juni 2026 @ 21:52:25 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220989281
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:14 schreef Paul het volgende:
RUTGER ROT EENS OP UIT DIT PROGRAMMA
EN NEEM PIETER GELIJK FF MEE!
pi_220989463
Pieter: Grenzen weg ermee!

Heeft hij een zonnesteek opgelopen? Wat moet hij dan verdedigen met zn legertje..
  maandag 8 juni 2026 @ 22:06:45 #185
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220989526
Janken om honten. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 9 juni 2026 @ 21:42:35 #186
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220997276
30 seconden volgehouden en weer uit w/

Elke keer denk je kan niet slechter, maar Helene is in staat om het toch voor elkaar te krijgen :R
pi_220997402
Heerlijk dat Cris Wooers zo tegen die kut advokaat ingaat, wat is het toch een kwijl die advokaat met zijn kanarie shirt
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220997451
"Als jouw zoon van 13 wat steelt wil je hem dan het land uitzetten?"

Nee want dat is geen asielzoeker, kut advocaat 🙄
pi_220997484
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:11 schreef DrDentz het volgende:
"Als jouw zoon van 13 wat steelt wil je hem dan het land uitzetten?"

Nee want dat is geen asielzoeker, kut advocaat 🙄
Een statushouder is ook geen asielzoeker hé.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:03 schreef casita het volgende:
Heerlijk dat Cris Wooers zo tegen die kut advokaat ingaat, wat is het toch een kwijl die advokaat met zijn kanarie shirt
Wat is dit voor een spelling dan :'). Knoester is de enige die nog wat fatsoen in het programma kan brengen.
pi_220997555
Zelden zo weinig van een eiland gezien dan bij vandaag inside en oranjezomer. Jammer want je zit daar maar 0 reportages op Curaçao zelf.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220997681
Het enige dat ik over Curaçao heb geleerd van deze shows is dat het erg warm is, winderig, en er veel mensen rijden zonder rijbewijs.
pi_220998171
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:27 schreef RipCity het volgende:
Zelden zo weinig van een eiland gezien dan bij vandaag inside en oranjezomer. Jammer want je zit daar maar 0 reportages op Curaçao zelf.
Mens ging flamingo's kijken, Woerts ging in een kajak met Bas, Nijhuis ging duiken, Johan en Wilfred gingen naar een bar, Wilfred en Gijp gingen naar Fort Nassau met uitzicht op de brug, Wilfred en Johan gingen naar Mambo Beach. Dat heb ik gezien de keren dat ik keek. Uitjes, geen reportages, daar hebben ze de tijd niet voor neem ik aan.
pi_220998174
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Het enige dat ik over Curaçao heb geleerd van deze shows is dat het erg warm is, winderig, en er veel mensen rijden zonder rijbewijs.
Het is wel warm. Als je binnen onder tv lampen gaat zitten zonder koeling is het zeker warm. Als je net uit een koeler land komt ga je niet aan de warmte wennen binnen een paar dagen, zeker niet als boomer. Je moet ook chillen bij de zee of het zwembad, niet midden op de dag op het asfalt gaan staan. Je rijdt in je auto met airco naar de leuke plekjes. Extra winderig was het toevallig die weken dat ze er waren, normaal is het een rustig windje. Is juist fijn ter verkoeling.
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 08:00:19 #194
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220998537
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het is ook gewoon net Hlf8 met haar: ze gooit een onderwerp op en dan is het van "jongons, zeg het maar".

Geen zak aan naar mijn mening.
Heeft ze geleerd van Jack ook nog eens :D
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220998771
Jammer dat Johan zijn Hawaiiaanse shirt niet nog 1x uit de kast had gehaald voor Curaçao
pi_221004525
Laatste keer op Curacao
pi_221004575
Ingehuurd publiek op de tribunes.
pi_221004584
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:44 schreef Zipportal het volgende:
Ingehuurd publiek op de tribunes.
Touchdown!
pi_221004606
Opeens hebben ze allemaal zo'n microfoon langs de wang lopen ipv zo eentje aan de kraag
pi_221004618
Paternotte is een debiel
  woensdag 10 juni 2026 @ 21:55:44 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221004643
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Paternotte is een debiel
Kan goed surfen zonder zeil _O-
Voor de rest verstandelijk beperkt en WEF slaaf die hoopt op mooi baantje daar als Nederland kapot gemaakt is :r
pi_221004671
Marinegoden
pi_221004678
Reportage over de marine @RipCity
pi_221004766
Justen is er jongens!
pi_221004823
10 miljoen streams koekoek
pi_221004828
WE GAAN NOG EVEN DOOR!

  woensdag 10 juni 2026 @ 22:28:20 #207
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221004830
*O* God zij dank het is afgelopen *O*
Dit NOOIT meer doen AUB
pi_221005104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:11 schreef DrDentz het volgende:
"Als jouw zoon van 13 wat steelt wil je hem dan het land uitzetten?"

Nee want dat is geen asielzoeker, kut advocaat 🙄
Maar waarom kan die 13-jarige zich dan niet gewoon gedragen? Dat is blijkbaar geen optie voor Job Kneuster.
pi_221005125
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Helene is het echt punten afwerken
Ze zal zelf ook wel afgewerkt zijn op Curacao.
pi_221005212
Fijn dat het afgelopen is. Dwangmatig zit je dat toch iedere avond te kijken.
pi_221007391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Fijn dat het afgelopen is. Dwangmatig zit je dat toch iedere avond te kijken.
Het is minder slecht dan veel andere dingen op TV, maar wel veel vervelende gasten ja. En het blijft teveel het lijstje van Helene afwerken, waarna iedereen er wat over mag roepen.
pi_221007397
Ga jij nog een uitzending bijwonen @3rr0r
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:13:27 #213
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221009831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Fijn dat het afgelopen is. Dwangmatig zit je dat toch iedere avond te kijken.
Idem _O-

Wat zei Chris Woerts ( :r wat een irritante man is dat) trouwens over WK in de kroeg kijken? Dat kan toch gewoon? Laatst nog gelezen dat ze 'zelfs' des nachts open zijn?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221009904
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ga jij nog een uitzending bijwonen @:3rr0r
Het is afgelopen
pi_221009922
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:13 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Idem _O-

Wat zei Chris Woerts ( :r wat een irritante man is dat) trouwens over WK in de kroeg kijken? Dat kan toch gewoon? Laatst nog gelezen dat ze 'zelfs' des nachts open zijn?
quote:
Het kabinet weigert kroegen, festivals en andere publieke kijkplekken gratis beelden van WK‑wedstrijden te laten vertonen. D66‑minister Roberta Letschert (Media) zegt dat ze namens de regering gesprekken heeft gevoerd met de NOS, Videma en Koninklijke Horeca Nederland, maar dat er juridisch geen ruimte is om gratis vertoningen voor commerciële evenementen mogelijk te maken.

Een motie van VVD‑Kamerlid Kisteman — gesteund door een ruime Kamermeerderheid — vroeg om kosteloze public viewings voor plekken tot 5.000 bezoekers, maar de regering kan dit niet uitvoeren door beperkingen in de Mediawet en Europese staatssteunregels. Die regels verbieden de publieke omroep om gratis diensten te leveren aan commerciële partijen, omdat dat de markt zou verstoren. Voor grootschalige evenementen met entree of sponsoring is een licentie vereist; voor een groot scherm op een marktplein rekent het kabinet grofweg ¤0,80 per bezoeker per wedstrijd.

Voor reguliere horecazaken verandert er weinig: cafés met een bestaande licentie mogen WK‑wedstrijden blijven uitzenden. België wordt genoemd als uitzondering omdat de VRT een andere rechtenpositie heeft dan de NOS. Een tweede voorstel van Kisteman om horecazaken tijdens Oranje‑wedstrijden langer open te laten blijven, krijgt principiële steun van het kabinet, maar de uitvoering blijft een zaak voor gemeenten.
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:24:06 #216
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221010713
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[..]

Ehm. Roberta Letschert?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221030211
twitter


Binnenkort bij Allah. @de_boswachter
pi_221030232
quote:
In beide uitzendingen schuiven Hugo Borst, Ben van der Burg, Rutger Castricum, Nicky van der Gijp en Merel Ek aan bij Hélène
:')
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 18:56:16 #219
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221030251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
10 miljoen streams koekoek
De koekoeksong?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221030275
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De koekoeksong?
Nog even door cheerio
pi_221030591
Gvd Kutger.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221030616
De geforceerde gekkigheid van Helene. Helaas geen gedweep met de Marokkanen.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221030663
Gijp junior trapt ook alleen maar open deuren in.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:27:28 #224
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221030710
Telefoon :D
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:33:11 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221030736
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:07 schreef Poefbank het volgende:
De geforceerde gekkigheid van Helene. Helaas geen gedweep met de Marokkanen.
Wel oprechte domheid ;)
Tering ze stelt domme vragen waar ze zelf het antwoord niet eens op weet en kan niet met de antwoorden omgaan
Hoe lang nog deze kwelling :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')