abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2026 @ 21:55:44 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221004643
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
Paternotte is een debiel
Kan goed surfen zonder zeil _O-
Voor de rest verstandelijk beperkt en WEF slaaf die hoopt op mooi baantje daar als Nederland kapot gemaakt is :r
pi_221004671
Marinegoden
pi_221004678
Reportage over de marine @RipCity
pi_221004766
Justen is er jongens!
pi_221004823
10 miljoen streams koekoek
pi_221004828
WE GAAN NOG EVEN DOOR!

  woensdag 10 juni 2026 @ 22:28:20 #207
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221004830
*O* God zij dank het is afgelopen *O*
Dit NOOIT meer doen AUB
pi_221005104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 22:11 schreef DrDentz het volgende:
"Als jouw zoon van 13 wat steelt wil je hem dan het land uitzetten?"

Nee want dat is geen asielzoeker, kut advocaat 🙄
Maar waarom kan die 13-jarige zich dan niet gewoon gedragen? Dat is blijkbaar geen optie voor Job Kneuster.
pi_221005125
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Helene is het echt punten afwerken
Ze zal zelf ook wel afgewerkt zijn op Curacao.
pi_221005212
Fijn dat het afgelopen is. Dwangmatig zit je dat toch iedere avond te kijken.
pi_221007391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Fijn dat het afgelopen is. Dwangmatig zit je dat toch iedere avond te kijken.
Het is minder slecht dan veel andere dingen op TV, maar wel veel vervelende gasten ja. En het blijft teveel het lijstje van Helene afwerken, waarna iedereen er wat over mag roepen.
pi_221007397
Ga jij nog een uitzending bijwonen @3rr0r
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:13:27 #213
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221009831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Fijn dat het afgelopen is. Dwangmatig zit je dat toch iedere avond te kijken.
Idem _O-

Wat zei Chris Woerts ( :r wat een irritante man is dat) trouwens over WK in de kroeg kijken? Dat kan toch gewoon? Laatst nog gelezen dat ze 'zelfs' des nachts open zijn?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221009904
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ga jij nog een uitzending bijwonen @:3rr0r
Het is afgelopen
pi_221009922
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:13 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Idem _O-

Wat zei Chris Woerts ( :r wat een irritante man is dat) trouwens over WK in de kroeg kijken? Dat kan toch gewoon? Laatst nog gelezen dat ze 'zelfs' des nachts open zijn?
quote:
Het kabinet weigert kroegen, festivals en andere publieke kijkplekken gratis beelden van WK‑wedstrijden te laten vertonen. D66‑minister Roberta Letschert (Media) zegt dat ze namens de regering gesprekken heeft gevoerd met de NOS, Videma en Koninklijke Horeca Nederland, maar dat er juridisch geen ruimte is om gratis vertoningen voor commerciële evenementen mogelijk te maken.

Een motie van VVD‑Kamerlid Kisteman — gesteund door een ruime Kamermeerderheid — vroeg om kosteloze public viewings voor plekken tot 5.000 bezoekers, maar de regering kan dit niet uitvoeren door beperkingen in de Mediawet en Europese staatssteunregels. Die regels verbieden de publieke omroep om gratis diensten te leveren aan commerciële partijen, omdat dat de markt zou verstoren. Voor grootschalige evenementen met entree of sponsoring is een licentie vereist; voor een groot scherm op een marktplein rekent het kabinet grofweg ¤0,80 per bezoeker per wedstrijd.

Voor reguliere horecazaken verandert er weinig: cafés met een bestaande licentie mogen WK‑wedstrijden blijven uitzenden. België wordt genoemd als uitzondering omdat de VRT een andere rechtenpositie heeft dan de NOS. Een tweede voorstel van Kisteman om horecazaken tijdens Oranje‑wedstrijden langer open te laten blijven, krijgt principiële steun van het kabinet, maar de uitvoering blijft een zaak voor gemeenten.
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:24:06 #216
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221010713
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[..]

Ehm. Roberta Letschert?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221030211
twitter


Binnenkort bij Allah. @de_boswachter
pi_221030232
quote:
In beide uitzendingen schuiven Hugo Borst, Ben van der Burg, Rutger Castricum, Nicky van der Gijp en Merel Ek aan bij Hélène
:')
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 18:56:16 #219
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221030251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
10 miljoen streams koekoek
De koekoeksong?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221030275
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De koekoeksong?
Nog even door cheerio
pi_221030591
Gvd Kutger.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221030616
De geforceerde gekkigheid van Helene. Helaas geen gedweep met de Marokkanen.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221030663
Gijp junior trapt ook alleen maar open deuren in.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:27:28 #224
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221030710
Telefoon :D
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:33:11 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221030736
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:07 schreef Poefbank het volgende:
De geforceerde gekkigheid van Helene. Helaas geen gedweep met de Marokkanen.
Wel oprechte domheid ;)
Tering ze stelt domme vragen waar ze zelf het antwoord niet eens op weet en kan niet met de antwoorden omgaan
Hoe lang nog deze kwelling :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')