abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221007391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Fijn dat het afgelopen is. Dwangmatig zit je dat toch iedere avond te kijken.
Het is minder slecht dan veel andere dingen op TV, maar wel veel vervelende gasten ja. En het blijft teveel het lijstje van Helene afwerken, waarna iedereen er wat over mag roepen.
pi_221007397
Ga jij nog een uitzending bijwonen @3rr0r
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:13:27 #213
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221009831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Fijn dat het afgelopen is. Dwangmatig zit je dat toch iedere avond te kijken.
Idem _O-

Wat zei Chris Woerts ( :r wat een irritante man is dat) trouwens over WK in de kroeg kijken? Dat kan toch gewoon? Laatst nog gelezen dat ze 'zelfs' des nachts open zijn?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221009904
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ga jij nog een uitzending bijwonen @:3rr0r
Het is afgelopen
pi_221009922
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:13 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Idem _O-

Wat zei Chris Woerts ( :r wat een irritante man is dat) trouwens over WK in de kroeg kijken? Dat kan toch gewoon? Laatst nog gelezen dat ze 'zelfs' des nachts open zijn?
quote:
Het kabinet weigert kroegen, festivals en andere publieke kijkplekken gratis beelden van WK‑wedstrijden te laten vertonen. D66‑minister Roberta Letschert (Media) zegt dat ze namens de regering gesprekken heeft gevoerd met de NOS, Videma en Koninklijke Horeca Nederland, maar dat er juridisch geen ruimte is om gratis vertoningen voor commerciële evenementen mogelijk te maken.

Een motie van VVD‑Kamerlid Kisteman — gesteund door een ruime Kamermeerderheid — vroeg om kosteloze public viewings voor plekken tot 5.000 bezoekers, maar de regering kan dit niet uitvoeren door beperkingen in de Mediawet en Europese staatssteunregels. Die regels verbieden de publieke omroep om gratis diensten te leveren aan commerciële partijen, omdat dat de markt zou verstoren. Voor grootschalige evenementen met entree of sponsoring is een licentie vereist; voor een groot scherm op een marktplein rekent het kabinet grofweg ¤0,80 per bezoeker per wedstrijd.

Voor reguliere horecazaken verandert er weinig: cafés met een bestaande licentie mogen WK‑wedstrijden blijven uitzenden. België wordt genoemd als uitzondering omdat de VRT een andere rechtenpositie heeft dan de NOS. Een tweede voorstel van Kisteman om horecazaken tijdens Oranje‑wedstrijden langer open te laten blijven, krijgt principiële steun van het kabinet, maar de uitvoering blijft een zaak voor gemeenten.
  donderdag 11 juni 2026 @ 19:24:06 #216
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221010713
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[..]

Ehm. Roberta Letschert?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221030211
twitter


Binnenkort bij Allah. @de_boswachter
pi_221030232
quote:
In beide uitzendingen schuiven Hugo Borst, Ben van der Burg, Rutger Castricum, Nicky van der Gijp en Merel Ek aan bij Hélène
:')
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 18:56:16 #219
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221030251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
10 miljoen streams koekoek
De koekoeksong?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221030275
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De koekoeksong?
Nog even door cheerio
pi_221030591
Gvd Kutger.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221030616
De geforceerde gekkigheid van Helene. Helaas geen gedweep met de Marokkanen.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_221030663
Gijp junior trapt ook alleen maar open deuren in.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:27:28 #224
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221030710
Telefoon :D
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:33:11 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221030736
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:07 schreef Poefbank het volgende:
De geforceerde gekkigheid van Helene. Helaas geen gedweep met de Marokkanen.
Wel oprechte domheid ;)
Tering ze stelt domme vragen waar ze zelf het antwoord niet eens op weet en kan niet met de antwoorden omgaan
Hoe lang nog deze kwelling :(
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:03:59 #226
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221030937
Dat masker _O-
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221032000
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:01 schreef superniger het volgende:
Gvd Kutger.
Die is ook erg in zichzelf gaan geloven. Met z’n hernieuwde look. Doe eens niet zo gek man idioot.
U MAD?
  zondag 14 juni 2026 @ 12:37:13 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221037406
twitter
  zondag 14 juni 2026 @ 14:00:52 #229
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221037874
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die is ook erg in zichzelf gaan geloven. Met z’n hernieuwde look. Doe eens niet zo gek man idioot.
Het is die bril en dat kekke kapsel eh. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221038086
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:16 schreef superniger het volgende:
Gijp junior trapt ook alleen maar open deuren in.
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."

Maar ja, als dan de kinderen opgroeien... Het is wachten tot we lastig gevallen gaan worden door de dochter van Genee. Ongetwijfeld ook weer zo'n natuurtalent!
pi_221038151
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:22 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."

Maar ja, als dan de kinderen opgroeien... Het is wachten tot we lastig gevallen gaan worden door de dochter van Genee. Ongetwijfeld ook weer zo'n natuurtalent!
Onlyfans?
U MAD?
  zondag 14 juni 2026 @ 15:12:50 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221038573
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:22 schreef NY_Giant het volgende:
Wel grappig ook hoe Gijp jr. precies het type is waarvan Derksen en Gijp tien jaar geleden zouden zeggen: "Wat moet zo'n blaag ons nou over voetbal vertellen? Die weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit."

Maar ja, als dan de kinderen opgroeien... Het is wachten tot we lastig gevallen gaan worden door de dochter van Genee. Ongetwijfeld ook weer zo'n natuurtalent!
quote:
Zit nu op zijn blote knieën god te danken dat Helene geen kinderen heeft
Zijn we daar iig op termijn vanaf *O* *O*
pi_221039403
quote:
Hélène Hendriks blikt met onder meer Khalid Boulahrouz, Robert Maaskant, Hugo Borst, Koert Westerman en Nicky van der Gijp vooruit en terug op de wedstrijden.
:')
  zondag 14 juni 2026 @ 18:08:28 #234
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221040771
BoulahGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 14 juni 2026 @ 18:50:34 #235
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221041157
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:08 schreef superniger het volgende:
BoulahGOD
Bij Rondo wel ja :7
  zondag 14 juni 2026 @ 19:04:30 #236
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221041425
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
:')
Robert Maaskant is een instant skip. Ik denk zelfs dat ik hem nóg minder graag heb dan @ikweethetookniet Hélène
Laffe huichelaar
  zondag 14 juni 2026 @ 19:42:20 #237
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221042224
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Robert Maaskant is een instant skip. Ik denk zelfs dat ik hem nóg minder graag heb dan @:ikweethetookniet Hélène
Klopt bij Helene wordt je nog afgeleid door die dikke tieten, die heeft Maaskant niet w/
pi_221043748
Stukje tokkie'sport' promotie.
  zondag 14 juni 2026 @ 21:12:12 #239
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221043801
Wat een pedant ventje die Gijp jr.

Ken je plek eens man nitwit.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221043865
Ik kijk dit niet, op NPO1 zit Wimpie Kieft en VdVaart, is leuker dan dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')